La Tavernina

7,1
6,4
Dick S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Het is een matig restaurant vloer van tegels erg veel lawaai met schuivende stoelen. Slechte toilet gelegenheid. Eten is matig wel een uitgebreide kaart.
Thijs B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2015
Vandaag lekker pasta zitten eten, ik woon in de buurt en kom hier vrij regelmatig. Ik had vandaag pasta ai porcini, lekker lintpasta met gedroogde paddenstoelen en truffelsaus, heerlijk wijntje daarnaast. Als toetje nam ik huisgemaakte teramisu. La Tavernina heeft een nieuwe kaart sinds kort, ze zijn met sprongen vooruit gegaan. Lekkere originele pasta's en vis gerechten. Ik sloot de avond af met een Limoncello, kreeg er nog 1 van het huis ook. Deze pizzaria is zeker goed voor een dorpje als Langedijk.
Dani B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Ik heb heerlijke ravioli al salmone met truffelsaus gegeten, mijn vrouw had een ossenhaas met porcini paddestoelensaus gegeten wat ze erg lekker vond. Als toetje hadden we verse tiramisu wat ook erg lekker was. bediening was vriendelijk en aanwezig. Sfeer was gezellig.
Rstbbe .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2013
Bediening is vriendelijk, Restaurant ziet er onverzorgd uit, Sfeer doet goedkoop, (en als afhaal locatie aan).
Vlees menu's zijn hier een ramp!,
Alles was te doorbakken, en de presentatie erg matig.
De garnalen cocktails proefde naar diepvries met wat sla, sauzen smaakten niet alsof ze zelfgemaakt waren.
Nee, geen andere menu's nemen die niet echt Italiaans zijn!
De Pizza's, Lasagne, Macaroni en spaghetti zijn hier (over het algemeen) goed.