La Taverna

Matissepassage 96 7811 DZ Emmen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant La Taverna

Harrie31 .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Voor ons is er maar één italiaans restaurant in Emmen: La Taverna. We gaan hier regelmatig heen of halen af om thuis lekker op te eten. Iedere keer is het eten weer top! Mijn vriendin is gek op de Spaghetti alla puttanesca, terwijl ik zelf vaak voor een pizza kies. Behalve in de zomer maanden (vanaf juli) als er weer mosselen zijn. Ik heb nog nergens zulke lekkere mosselen gehad als bij La Taverna; Een aanrader voor iedere liefhebber!
Harrie31 .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2015
Michelmm .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2013
Wij zijn afgelopen weekend bij Ristorante La Taverna wezen eten toen we in Emmen waren voor een weekendje weg. Heerlijk gegeten, super malse ossenhaas en mijn partner had een tong in folie besteld. Het eten is smaakvol en goed bereid, top! We zijn keurig geholpen door de bediening. Ze serveren zowel vlees, vis, pasta's en ook pizza's. Een echte aanrader als je echt Italiaans wilt eten. We komen hier zeker terug! Het interieur ziet er netjes uit, ze vertelden ons dat ze de zaak afgelopen zomer verbouwd hadden.