La Tasca

Meer informatie over restaurant La Tasca

Lang
Ilona B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Gisteravond voor de vierde × HEERLIJK gegeten bij la Tasca in Meppel. De service is/was uitmuntend, omdat ik zelf geen grote eter ben maakte ze voor mij een uitzondering en mocht ik van de kaart eten terwijl mijn tafelgenoot een overheerlijke en verrassende 5 gangen tapasmenu kreeg. Alles was even lekker. Wat ik ook een ontzettende pluspunt vind (iets dat ik nog niet bij de andere tapas restaurants, waar ik geweest ben heb meegemaakt) dat ze ook echt de moeite doen om de tapas super mooi te presenteren. Door de drukte ging het 2× mis met mijn bestelling waardoor ik bij 1 gang niets had, maar dat kan gebeuren, er werd een aantal keren excuses aangeboden.
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Eten 8
decor 7
service 6
Het was druk en te weinig bediening, de 2 dames waren vriendelijk maar konden het duidelijk niet aan, waardoor dit een avond werd met wachten, lang wachten, en aandacht proberen te trekken. We hebben erg lekker gegeten, voor ons waren de positieve uitschieters 'cactus y jalapenos', 'dadelrolletjes met spek' , 'taco con carne'. De bestelde cheesecake kwam niet overeen met de kaart, andere cheesecake en andere smaak ijs, dat was wel jammer, want je kiest iets niet voor niets.
Annemarie T.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
2e keer La Tasca en wederom goed. De dadels met spek en kaas zijn erg lekker, dat zien we regelmatig minder in tapasrestaurants! Goede keus aan gerechten, mooie porties om te delen. Alles ziet er super uit! We komen zeker terug om de rest te proeven. Prijs is ook prima en personeel heel vriendelijk. Tip: wij missen de manchego op de kaart. Klein puntje van kritiek: toetje; churros kunnen beter, slagroom ook.
Trudy W.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Eerste keer La Tasca. Leuke locatie, knus restaurant.

Het eten heeft ons goed gesmaakt. Veel verschillende gerechten op de kaart. Konden ze lang niet allemaal proberen dus willen zeker nog eens terugkomen.

De bediening was vanavond wat traag, maar verder wel correct en vriendelijk. Had iets vlotter gemogen.

We waren met zn tweeën zo'n 50 euro kwijt voor 3 gangen. Wat mij betreft uitstekende prijs / kwaliteitverhouding.
Levensgenieters123 .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Heerlijk gegeten en gedronken...wat een gezellig klein tapasbar op een verrassende plek boven een café....ik had niet verwacht dat je in zo'n keurige en nette tapasbar zou uitkomen met hele enthousiaste bediening en chef-kok. Zeker voor herhaling vatbaar....echt een aanrader voor iedereen.
T. B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
La Tasca is even dicht geweest, maar heeft een nieuwe eigenaar en is weer open. Gelukkig maar. Vorige week weer heerlijk gegeten. Gelukkig is de kok hetzelfde gebleven. Een enthousiastelling met passie voor het vak. Het menu was weer heerlijk. Ondanks een koemelk- en tarweallergie heeft de kok een geweldig gevarieerd verrassingsmenu op tafel kunnen zetten. Verschillende heerlijke vleesspiesjes, grote garnalen, gehaktballetjes. Veel variatie en echt heel smakelijk. We komen graag terug mits...de muziek wat zachter kan. Wat jammer dat er gekozen is voor dit soort muziek met harde bas. Mensen die uit eten gaan willen gezellig met elkaar praten. Als we dit soort muziek willen horen, gaan we wel naar een club of disco. Het was allemaal heel geslaagd, maar wij willen elkaar en onszelf graag blijven verstaan.
Etenismijnpassie .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Heerlijke tapas gegeten, waar vaak bij tapas de knoflooksmaak overheerst, proef je hier de echte smaken. Vooral de ossehaas en de eye end steak waren verrukkelijk. De bediening is enthousiast en geeft je een welkom gevoel, leuke bijkomstigheid is dat je na afloop beneden in de bar ook nog een drankje kunt drinken, welke nu erg opgefrist is.
Albert D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Leuk restaurant, heerlijk gegeten en leuke bediening. Enige nadeel was een vrij luidruchtige tafel naast ons. Gelukkig hadden we genoeg drank om daar overheen te komen ;)

Aanrader
T. B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Wat een heerlijke ontdekking. Wij wilden Italiaans eten, maar dat restaurant was helaas vol. Dus maar gewaagd even verderop bj La Tasca. Wat een verrassing. Een gezellig, klein resautant op een bovenverdieping. Vanwege een koemeldallergie kon ik een aantal zaken niet eten. Geen punt, alles is voor me aangepast! We hadden een verrasssingsmenu van vier gangen. Heerlijke garnalen, mosselen (lekker groot en top klaargemaakt) groenten, malse stukjes vlees, pikante kiphapjes. Alles vers klaargemaakt, lekkere wijn erbij. Echt helemaal top. De bediening was aardig en attent. Kortom, de volgende keer gaan we rechtsteeks naar dit restaurant. Prijs viel reuze mee, voor twee personen, alles erop en er aan zo'n €85.
Linda T.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Superrestaurantje. Klein en intiem. Daardoor kun je wel gesprekken bijna letterlijk volgend van de tafel naast je, maar de knusse indeling maakt alles goed. Heerlijke groente in knoflook gegeten en onovertroffen nacho's met salsa uit de oven. Geweldig! Op mijn vraag wat licor 43 was kregen we allebei wat te proeven van 2 likeurtjes en goed advies over dessertwijn. Uitstekende bediening!!! Hier komen we zeker terug. Ik denk dat we onze jaarlijkse trouwdagtraditie verplaatsen van Tapas in Ruinen naar La Tasca in Meppel.
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Gelegen boven een bar dit kleine tapasbarretje, je voelt de muziek wel dreunen aan je voeten maar verder geen last van. Aardige bediening, die in de gaten houden of je nog iets wilt bestellen qua eten of drinken. Uitgebreide kaart. Wij hebben genoten van de warme proeverij met diverse spiesjes (kip/ossenhaas/garnalen/varkenshaas) en gehaktballetjes. Mede topper was de tapasburger en de spareribs waarbij het vlees van het bot viel. Tegenvallertje waren de 4 gevulde (mini) champignons met kaas voor 5,75 euro was dit prijs/kwaliteit/hoeveelheid totaal niet in verhouding. Tevens minpuntje voor de desserts, 1 kon niet meer ingekocht worden, waaruit dus blijkt dat ze de toetjes niet zelf maken maar kan en klaar inkopen. Jammer! Het gekozen alternatief was ook niet echt superspeciaal. Maar over all, zeker voor herhaling vatbaar als we hier in de buurt zijn al halen we dan wel elders een ijsje als toe.
Judith1979 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Hier kan je prima eten. Prijs-kwaliteit is in orde. Genoten van malse biefstukreepjes, calamaris, gamba's in knoflookolie en gevulde pepertjes. Niet spectaculair maar wel gewoon goed. Service uitstekend. Aardige mensen.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2013
Lekkere tapas voor een meer dan redelijke prijs en een gezellige bediening! Je zit heel intiem in mooi verbouwde bovenverdieping. En doorzakken na het eten kan beneden in de Tapperij.