La Taperita

Erg duur
Lang
Olivier V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Mooi gelegen restaurant, waar je zowel a la carte als onbeperkt tapas kunt eten. De kaart voor onbeperkt is veel minder uitgebreid. Van die selectie zijn regelmatig diverse dingen al op. De porties in de "onbeperkt" formule zijn heel erg klein (bv: 3 dadels in een bakje). Het eten smaakte overigens prima. De bediening is ontzettend langzaam. Naar ons idee bewust zodat je niet volop gebruik kunt maken van de onbeperkt eten formule. Je kunt van 17:00 tot 22:00 uur (weekend) onbeperkt eten, maar als je 3 rondes haalt van 2 tapas per persoon mag je blij zijn. De schaaltjes zijn dus erg klein, dus je moet geen grote eter zijn. Eur 22,50 is nogal prijzig voor maximaal 6 kleine schaaltjes.
Ondanks dat het prima smaakte voor ons toch een tegenvaller.
Bourgondiër 2.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Eten smaakte nergens naar, flauw en niet vers. Prijs ook belachelijk hoog t.o.v. de ' kwaliteit'. Eens maar nooit meer. Serveerster wel heel vriendelijk.
Steven67 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Gisteren heb ik weer een keer bij La Taperita gegeten. Ons vorige bezoek was al weer een tijdje geleden en net zoals de eerdere keren was het gisteren ook weer een zeer geslaagde avond bij La Taperita.

Bij La Taperita hebben ze nu ook de mogelijkheid om onbeperkt tapas te eten van een net iets beperktere kaart. Op deze kaart stonden echter vrijwel alle gerechten waar we eerder ook al diverse keren van hadden genoten. We hebben dan gisteren een keer het onbeperkt tapas eten geprobeerd en dat was net als eerder erg goed.

We zijn begonnen met een rondje koude tapas die erg lekker waren. Daarna een rondje warme vlees-tapas en daarna nog een rondje met warme tapas. Al met al met z'n tweeën 12 tapas gegeten en daarna nog een lekker dessert.

Ook hebben we tot aan het einde van de avond lekker buiten kunnen zitten. Pas toen we rond half elf weg gingen begon het wat frisser te worden.

Een zeer geslaagd bezoek aan La Taperita, we komen hier zeker weer terug.
Ric Lust Alles !.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
La Taperita was ooit hét tapasrestaurant van de regio, maar het is een beetje blijven steken in de jaren '90. Qua kaart en decor. Creativiteit ontbreekt. De tapas zijn nog steeds allemaal in olie, knoflook en piment gedrenkt. Prima hapjes hoor, maar waar is de verse groente, spannende pixto of frisse tegensmaak. Verse vis? Ingrediënten van de markt? Iets vernieuwends zou zo fijn zijn.
Telemach0s .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Recent gegeten met een groep van 3 op een drukke avond. Deze begon helaas niet goed. Het duurde erg lang voordat de bediening onze bestelling kwam opnemen, zelfs na geprobeerd te hebben de aandacht van de bediening te trekken. Het eten was ook niet snel klaar. Na binnenkomst heeft het zeker anderhalf uur geduurd voordat we konden eten.

Gelukkig kwam de (beetje klungelig overkomende) bediening excuses en een broodje van het huis aanbieden, wat het lange wachten enigszins goed heeft gemaakt.

Het eten was gewoon goed. De verschillende tapas vond ik variëren tussen OK en lekker. Er zat niks slechts bij, maar ik vond ook niets fantastisch.

Het interieur is niet bijzonder, maar het is er gezellig. De locatie vind ik ook mooi met uitzicht op de Schie.

Verder was het fijn dat we de overgebleven tapas mee konden nemen. De speciale dozen hiervoor waren echter op en dus kregen we het mee in folie. Praktisch maakt dit helemaal niet uit, maar het komt toch slordig over.

Gioiaolivia .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Onze dochter van drie smeekt ons wekelijks om tapas te eten bij 'paterita' en het was afgelopen weekend weer heerlijk. De gamba's à la plancha, kipspiesjes, carne a la plancha (de special) en linzen met chorizo zijn favoriet. Ook de wijn (vraag om de Principe de Viana!) was fantastisch. Prijs/kwaliteit is super. Absolute aanrader!
Manuela V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
8 januari 2016 hier gegeten met mijn partner. We vonden het geen succes. De porties waren klein en er was geen gerechtje bij wat we echt lekker vonden. De kaart is ook erg beperkt in vergelijking met andere Tapasrestaurants. We zijn helemaal niet zo kritisch, maar dit viel echt tegen. wij gaan niet meer terug.
Erwin-evertse .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Vrijdag met vrienden lekker gegeten, de tapas waren uitstekend en de rode huiswijn van goede kwaliteit. Jammer dat wij niet meer opkonden, want we wouden nog meer bestellen. Jullie zien ons zeker terug voor de volgende lekkere tapas!!!!!!
A M.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Meer dan 6-7 jaar geleden kwam ik hier voor het laatst, maar in al die tijd was mij bijgebleven dat je in de gehele regio Haaglanden vooral hier fantástisch Spaanse tapas kunt eten. En eerlijk gezegd, is dat inderdaad nog steeds zo, zo bleek vanavond. In totaal hebben we met z'n tweetjes 9 verschillende soorten tapas gegeten voor 50 euro; en da's wat mij betreft een prima prijs gezien de fabuleuze kwaliteit. Met smaakvolle tonijn gevulde eieren, fijne aardappelsalade, malse varkenshaasstokjes, met kaas gevuld pittige pepers, gekruide Spaanse worstjes, grote champignons in knoflookolie, droog gerookte varkenshaas (:'t meest héérlijk hier), en een chocoladetaartje. Om die andere 60 tapas te kunnen proeven, ga ik toch maar weer wat vaker langs !!
Cristian P.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Afgelopen zaterdag geweest, voor een lekkere tapas. De iberico ham van top kwaliteit en de wijn erg lekker, wij komen zeker terug! tot snel
Dreamworld38 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Menu genomen vr 17,50 pp: 6 koude en 9 warme tapas. Viel erg tegen. Te kleine porties, flauw van smaak, veel gefrituurde tapas waardoor ik met een bonk op mn maag weg ging terwijl ik niet genoeg had gegeten. Ik ga niet meer terug.
Marieke001 .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Vriendelijke bediening, inrichting aardig, uitgebreide kaart: op dat vlak allemaal prima in orde. De tapas zijn aardig, maar ook niet meer dan dat. Flauw en beetje smakeloos. Jammer, want normaalgesproken vinden we tapas een zomers feestje, maar nu kwam het niet verder dan een lauw herfstig borreltje.
Steven67 .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Na al diverse keren eerder erg lekker bij La Tapertia gegeten te hebben ben ik gisteren met enkele collega's bij La Taperita gaan eten. Dit keer hadden we ook 's avonds nog andere plannen en daardoor dus minder tijd om heel uitgebreid te tafelen. Aangezien het restaurant wist dat we bijtijds ook weer weg moesten werd alles snel geserveerd en konden we weer mooi op tijd naar de volgende activiteit.

Het eten was heerlijk en de bediening was zeer attent en vriendelijk. Ook de collega's vonden het een aanrader.
Pouyan D.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Met een groep van 8 namen wij het tapasmenu, dit is een menu van 15 verschillende tapas. Goede keuze, want alles was lekker! Voornamelijk gebruikelijke Spaanse tapas zoals gehaktballetjes (albondigas), aardappeltjes (patatas bravas), inktvisringen, garnalen in knoflook, manchego en serranoham. De rest van de kaart hebben we niet bekeken dus daar kan ik niet over oordelen.
De bediening was wel af en toe n beetje rommelig. Al met al voor herhaling vatbaar.
Renate S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Lekker tapas gegeten, nix mis mee maar kan beter, zeker als je t vergelijkt met de ketenrestauranten die tapas serveren..... bediening echter onwijs vriendelijk
MitchB .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2014
Gisteren met zijn vijven wezen eten bij La Taperita en ik kan niets anders zeggen dan dat het gewoon erg goed was. We zijn zeer vriendelijk geholpen door het personeel en het eten was heerlijk. Over de bediening niets anders dan complimenten waarbij iemand keurig de drankjes verzorgde en lege glazen en bordjes netjes en snel van tafel haalde. Het eten werd gebracht door, wat wij erg leuk vonden, iemand die de gerechtjes in het Spaans opnoemde. De porties eten zijn erg goed en dat alles voor een prima prijs.

Kortom heerlijke gegeten voor een prima prijs. Ga zo door!
Marlu .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Wij hebben gisterenavond fantastisch gegeten bij la Taperita! Het begon al goed met heerlijke Iberische vleeswaren, maar voor de supermalse ribeye van de bakplaat en de perfect bereide gamba's en sardines kom ik zeker weten terug!!
Maria S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2014
Ik kom al jaren bij Taperita en ben bij elk bezoek nog steeds hartstikke tevreden! De gamba's van de bakplaat, heerlijke viskroketjes, jacobsschelpen in sherrysaus en de speciale vleeswaren daar kan je me altijd voor wakker maken! Ook word ik erg blij van de heerlijke wijn en aardige bediening. Aan mij hebben ze een vaste klant.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
Vriendelijke en enthousiaste bediening in een klein restaurant. Soms wel wat vette hapjes(lam was vet en weinig vlees) verder wel tapas die je niet overal ziet. Erg lekkere vleeswarenschotel.
Hvdmssl .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2014
Vanavond heerlijk tapas gegeten. Veel verschillende tapas besteld, oa. schapenkaas, gebakken mosselen, Spaanse worstjes, balletjes in tomatensaus, Tonijn pasteitje enz. allemaal even lekker en smaakvol. Prima wit wijntje. Bediening is vlot en gezellig. Zeer attent was een drankje van het huis i.v.m. een verjaardag. inrichting doet echt Spaans aan, onze dochter net terug uit Spanje voelde zich er direct thuis. Snap niets van de negatieve recensies.