La Tapera

Koningin Wilhelminastraat 16 2225 BA Katwijk aan Zee Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant La Tapera

Aree A.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Wij zijn gisteren zondag 2015 wezen eten bij la tapera. Echt een teleurstelling en zonde van je geld. We dachten dat het binnen druk zou zijn omdat wij ruim een uur moesten wachten op ons eten. Echter het totaal aantal klanten was inclusief onszelf vier.
Het eten was dramatisch slecht, smakeloos vlees, wat goed zou kunnen dienen als schoenzool. Slecht verzorgde bediening die best ergens druk mee zou zijn geweest alleen ik weet niet met wie.. Mensen ga ergens anders eten want elke euro die je in deze tent uitgeeft is er een te veel.
Jeanine B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2014
Een leuke ambiance, vlakbij de boulevard in Katwijk. Het personeel is aardig en op z'n Zuid-Amerikaans wordt er muziek via de tv's afgespeeld.

Helaas was het eten niet zo lekker - vlees te doorbakken en niet meer mals. Jammer.
Dennis H.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2013
Wij zijn hier gisterenavond gaan eten en over het algemeen is dit goed bevallen. Dat de chef je een handje komt geven als je binnenkomt en als afsluiter van het etentje je beide een gratis cocktail geeft doet je toch goed! Tevens is het restaurant leuk aangekleed.

Over het eten zelf: Ik had zelf de spareribs met extra knoflook, met wat frietjes en salade on the side. Het was een royale portie van alles en het heeft erg goed gesmaakt. Echter was de Sparerib niet heel erg mals maar ik moest even goed snijden voordat er vlees vanaf kwam.. (echter kun je natuurlijk ook gewoon kluiven dus dit hoeft geen nadeel te zijn) De marinade met de extra knoflook was wel erg goed gemaakt en gaf het een lekkere smaak. Tussendoor had ik ook de cocktail Caipirinha op en dat was een leuke verrassing, en zeker een aanrader!

Mijn vriendin had de Fajitas. Ook zij was erg tevreden met het gerecht al konden de 2 fajitas wel wat specialer. Deze hadden net zo goed van de supermarkt konden zijn.

Al met al een leuke tent met een goede chef. Wij zouden hier zo nog een keer heen gaan!
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2012
Vlees van de grill perfect bereid door de eigenaar zelf. Geserveerd met een heerlijke gepofte aardappel en een frisse salade. De inrichting van de zaak is gezellig maar al jaren hetzelfde een beetje opfrissen zou geen kwaad kunnen. Bediening is snel, vriendelijk en attent. De chef controleert of je tevreden bent. Gratis tropische cocktail. Kortom een prima restaurant met prima kaart.
Astrid100 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2012
Uiitstekend gegeten, Heerlijke ossehaas en heerlijke gekruide garnalen. Echt een aanrader. De beste Caipirinha cocktail.Het was vreemd genoeg niet druk, maar dat komt misschien door de mooie zomeravond dat de meeste mensen op het strand gaan eten.