La Tapa

Torenstraat 82 2513 BT Den Haag Nederland Kaart

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Meer informatie over restaurant La Tapa

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17.00 - 23.00 uur

Jouw recensie over het restaurant La Tapa

Monique V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2019
Weer heerlijk gegeten en super lekkere verdejo gedronken.
Elly J.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Lekker gegeten, vriendelijke en snelle bediening en gezellige sfeer.
Eefje B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Gisteravond fantastisch lekker gegeten bij La Tapa. Enorm leuke sfeer, je waant je in Spanje! De bediening is ook heel vriendelijk en attent. De inrichting van het restaurant kan hier en daar een beetje opgeknapt worden, met name de tochtdeur bij de ingang. Maar wij komen zeker snel terug!!
Walter K.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
De ambiance was zeer prettig, het eten zeer goed op smaak en authentiek Spaans, prima gelegenheid!
Ben B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Eten was erg lekker aan van goede kwaliteit. Bediening leek overbelast. Er werden dingen vergeten.
Marieke P.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Leuke sfeer, zeer hartelijke bediening. Alleen het eten was zo-zo.
Daniel C.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Lekker gegeten en authentiek Spaans, Kom zelfs uit Spanje dus ik weet wat ik het over heb. Restaurant was een beetje koud toen we binnen kwamen omdat het een beetje vroeg was maar daarna werd beter.
Een paar dingen zoals de champignons of de choco taart waren niet echt super, maar toch lekker.
Huiswijn prima en een karaf water zonder eens te vragen vind ik een leuk detail. Tortilla subliem, spinazie croquet, Secreto ibérico heerlijk,
Zal zeker terug komen....
Tineke K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
het eten was lekker, maar sommige gerechten vond ik wat prijzig. Vlak bij de ingang was het vanwege de koude tocht als de deur openging niet aangenaam zitten.
Emmie V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Heerlijke gerechten het was weer een gezellige avond. Met als afsluiter honing-rum oeps!!
Hannah D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Heerlijke tapas. La Tapa is een gezellig sfeervol Spaans restaurant, en de bediening is heel vriendelijk. Een van de beste tapasrestaurants waar ik tot nu toe ben geweest!
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Authentiek Spaans restaurant dat smakelijke tapas en pinxtos serveert. Minpuntje: de muziek stond veel te hard terwijl de akoestiek al niet goed was. Dat gaf een wat onrustige sfeer en maakte een gesprek voeren wat moeilijk. Het team was heel hartelijk.
Rico I.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Hele gezellige sfeer, goed eten en leuke setting. Zeker een aanrader
Lukas S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Amazing place! :)
Nathalie S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Super lekker en gezellig gegeten.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Eigenlijk moet ik niet eerlijk zeggen hoe fantastisch deze tapasbar is... Want op een gegeven moment is er geen ruimte meer voor ons voor een spontaan etentje bij jullie... Het eten was weer goddelijk!! Dank voor de gastvrijheid! Wij hebben weer genoten.
Denise K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Bediening was wel heel lief, maar vertelde niks over eten zodra het opgediend werd. Over de wijnkaart kon er inhoudelijk niks vertelt worden, behalve wat “de beste wijnen” waren. De gerechten waren smakeloos en 1 zelfs nog bevroren. Echt heel jammer, want het restaurant ziet er heel cozy uit. Voor ons helaas niet voor herhaling vatbaar.
Koen V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
We hebben ons (7man) laten verassen door de kok. Dat was een erg goede keuze. We hadden precies genoeg eten en hebben verrukkelijk gegeten. Bediening was gastvrij, spontaan en grappig. Een top restaurant!
Sadhana N.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Leuke inrichting en aardige mensen! De tafel waar wij zaten was eigenlijk te hoog in vergelijking met de stoelen. Wel een erg mooie tafel trouwens die perfect bij het interieur past. Aangezien er tapa's geserveerd worden, was het wel te doen om te eten aan een te hoge tafel. Chorizo, brood en patatas waren heerlijk. Ook erg fijne aanbevelingen gekregen voor wijn en bier. De rest van de tapa's waren middelmatig. Het toetje, chocoladetaart met pure en witte chocola, was wel erg teleurstellend. De ober is ons wel tegemoet gekomen. Al om al, een fijne ervaring, maar de prijs- kwaliteitverhouding ging voor mij niet op.
Lotte M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Echt een leuk restaurant! We waren weer even in Spanje! Gezellig, lekker eten, leuk personeel. We waren hier voor de tweede keer en willen nog valer komen!
Jeffrey K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Aanrader om je heel even in Spanje te wanen..