La Tapa

Torenstraat 82 2513 BT Den Haag Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Meer informatie over restaurant La Tapa

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17.00 - 23.00 uur

Jouw recensie over het restaurant La Tapa

Eugene B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Ik voeg me bij de meeste andere reviews aan. Wat een zeer mooie restaurant ervaring gehad. Maar voelt het niet per direct als keurig restaurant. Het is een relaxte, gepassioneerde, open, en welkome sfeer die je ervaart zodra je binnen komt, authentiek maar wel van nu en voor nu. Mooi hip servies dat degelijk aanvoelt. Wij hadden met z'n 3en een hoge bartafel met barkrukken. Dat bleek na 2,5 uur best vol te houden. Al was ik wel echt daarna aan een loopje toe. Drinken; ik had een zeer goed Spaans 'fris' maar rond van karakter. Die was echt super nice. Wijn heb ik helaas niet geproefd. Het eten... Daar komt echt de beleving, van kleur, smaak, geur, oohja en ook nog muziek samen. Even hadden ze het net iets te druk en koks sprongen in de bediening bij. Onderdeel van de beleving naar mijn idee. Als dat je stoort moet je een ander restaurant zoeken. Maar weet dan wel dat je iets goeds hebt gemist.
Francis T.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Erg lekker gegeten !!! Een aanrader !
Sharon T.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Echt heel lekker eten, een soort culinaire tapasbar!
Mario E.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Zeer smakelijk, liefdevol bereid. Spanje dichtbij!
Diedrich D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Erg leuk restaurant met goede service en vriendelijke mensen.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Een aandrader! We hebben heerlijk gegeten en geborreld bij La Tapa. Lekkere tapas, goede wijntjes en ook de bediening was top! Het personeel was erg aardig en gezellig. Kortom een plek met een fijne sfeer om een avond lang te tafelen:) Ik kom hier zeker terug bij mijn volgende bezoek aan Den Haag.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Wederom super lekker gegeten. Zeer gastvrij! Zat weer vol met Spanjaarden en dan... Is het eten gewoon goed.. Top zaak!! Fijne vakantie amigo's! Tot snel.
Frans P.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Een echt gezellig Spaans tapa restaurant met heerlijke verse tapa's.
Wendy P.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Het was een zeer drukke avond, maar zeer gezellig. We startten met een cava van het huis (jubileum van het restaurant). Vervolgens heerlijke tapas gegeten. Met name de inktvis, zachtgegaard varkensvlees, de witte worst en de zalm vonden we heerlijk. De gerechtjes waren verschillend van formaat. De bediening was vrolijk en vriendelijk en duidelijk over de gerechtjes. Ook de desserts waren prima. De cheesecake van manchego vonden we echt een verrassing. Zeker voor herhaling vatbaar!
Adriana S.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Hadden voor 4 gereserveeerd maar er kwam iemand bij maar was helemaal geen probleem????????
Eten was goed☺️
Marloes Z.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Leuke bediening, heerlijk gegeten! Personeel denkt echt mee als je gerechtjes wilt delen. Ook met dieetwensen.
Annelouke B.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Hart voor de klant, denkt goed met je mee.
Zeker waar voor je geld, ik heb er heerlijk gegeten.
Tom R.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Amazing
Anne-Sophie E.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Geweldig eten, leuke sfeer en vriendelijke bediening! Tot de volgende keer. Hasta la próxima
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Wat een geweldige zaak! Het eten is fantastisch, de bediening is leuk en ook de live muziek is geweldig! Hier moet je zeker naartoe :)
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Super goede kwaliteit / prijs verhouding!
Chirley K.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
La Tapa is een klein maar gezellig ingericht spaans restaurant; allemaal verschillende kleine houten tafeltjes of grote tafels. Er is wel een grote TV aanwezig maar staat niet de hele avond aan. De menukaart is klein maar wat je krijgt is uitstekend bereidt door de kok; dus verwacht geen grote keus. Mijn man en ik hadden geen tapas maar een vleesgerecht. Mijn ossehaas was heel mals en het gegaarde vlees van mijn man was superzacht. Voor de grote eter niet genoeg maar men kan er altijd nog wat kleine gerechtjes aan vooraf of erbij nemen. Voor ons was het genoeg. Net als in Spanje is het gewoon dat ze iets aanbieden maar dat is niet altijd gratis; wordt er meestal bijgerekend; men kan dit altijd weigeren. De bediening was prima; liefst in het engels of spaans; nederlands gebrekkig maar daar hadden wij geen problemen mee. Wij komen hier zeker terug maar dan voor de paella op zondag; wel minimaal 1 dag van te voren aangeven.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Echte Spaanse tapas! De eerste in Den Haag! Veel Spanjaarden die hier tapas gaan eten met bezoek. Super goede smaak, kwaliteit, niet goedkoop, maar dat hoeft ook niet...
Ramon O.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Gezellig. Lekker gegeten met live muziek!!
Beppie V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Ik vind het hoogst vervelend dat de bediening niet goed genoeg Nederlands spreekt. Wij moeten in het engels bv vragen of de deur dicht mag. En in het engels uitleg vragen over de menukaart.
Dat is echt een minpunt.