La Tapa

Torenstraat 82 2513 BT Den Haag Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Meer informatie over restaurant La Tapa

• Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Amazing place! :)
Nathalie S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Super lekker en gezellig gegeten.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Eigenlijk moet ik niet eerlijk zeggen hoe fantastisch deze tapasbar is... Want op een gegeven moment is er geen ruimte meer voor ons voor een spontaan etentje bij jullie... Het eten was weer goddelijk!! Dank voor de gastvrijheid! Wij hebben weer genoten.
Denise K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Bediening was wel heel lief, maar vertelde niks over eten zodra het opgediend werd. Over de wijnkaart kon er inhoudelijk niks vertelt worden, behalve wat “de beste wijnen” waren. De gerechten waren smakeloos en 1 zelfs nog bevroren. Echt heel jammer, want het restaurant ziet er heel cozy uit. Voor ons helaas niet voor herhaling vatbaar.
Koen V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
We hebben ons (7man) laten verassen door de kok. Dat was een erg goede keuze. We hadden precies genoeg eten en hebben verrukkelijk gegeten. Bediening was gastvrij, spontaan en grappig. Een top restaurant!
Sadhana N.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Leuke inrichting en aardige mensen! De tafel waar wij zaten was eigenlijk te hoog in vergelijking met de stoelen. Wel een erg mooie tafel trouwens die perfect bij het interieur past. Aangezien er tapa's geserveerd worden, was het wel te doen om te eten aan een te hoge tafel. Chorizo, brood en patatas waren heerlijk. Ook erg fijne aanbevelingen gekregen voor wijn en bier. De rest van de tapa's waren middelmatig. Het toetje, chocoladetaart met pure en witte chocola, was wel erg teleurstellend. De ober is ons wel tegemoet gekomen. Al om al, een fijne ervaring, maar de prijs- kwaliteitverhouding ging voor mij niet op.
Lotte M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Echt een leuk restaurant! We waren weer even in Spanje! Gezellig, lekker eten, leuk personeel. We waren hier voor de tweede keer en willen nog valer komen!
Jeffrey K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Aanrader om je heel even in Spanje te wanen..
Gina J.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Ingredienten van hoge kwaliteit. En avontuurlijke tapa's gemixt met traditionele. Goeie huiswijn en lekkere koffie met brandy!
Sabrina B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Gezellige authentieke zaak.
Wordt klaargemaakt zoals in Spanje.
Porties mogen wel wat groter gezien de prijzen.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Tapas die we hebben genuttigd waren lekker, helaas waren 4 soorten tapas (vis en vlees) van de kaart op en dus niet te bestellen. Vond dat wel vreemd op een zaterdagavond om 19 uur al. ????
Bediening is vriendelijk en spreekt Spaans en Engels en beetje Nederlands.
Restaurant zelf is leuk ingericht. Grote tafel waar wij aan zaten was een beetje hoog voor de stoelen (of andersom) en de houten stoelen hadden geen kussentje. Na een paar uurtjes zitten voel je dat wel ????
Chantal R.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Lekker eten, leuke spontane eigenaar, passievolle kok en hele vrolijke goede bediening. Zeker voor herhaling vatbaar
Jennifer B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Gezellig restaurant, veel 2 persoon tafeltjes... het eten was goed, maar wij vonden de prijzen aan de hoge kant.
Albert L.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Vrijdag avond was te druk voor de bediening en de keuken, de snelheid van beide was niet goed. Dit kan zeker beter. Een reservering behoord prioriteit te krijgen, een tafel bij de de ingang terwijl er betere tafels in de zaak vrij staan toont geen aandacht aan voor de klant.
Eugene B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Ik voeg me bij de meeste andere reviews aan. Wat een zeer mooie restaurant ervaring gehad. Maar voelt het niet per direct als keurig restaurant. Het is een relaxte, gepassioneerde, open, en welkome sfeer die je ervaart zodra je binnen komt, authentiek maar wel van nu en voor nu. Mooi hip servies dat degelijk aanvoelt. Wij hadden met z'n 3en een hoge bartafel met barkrukken. Dat bleek na 2,5 uur best vol te houden. Al was ik wel echt daarna aan een loopje toe. Drinken; ik had een zeer goed Spaans 'fris' maar rond van karakter. Die was echt super nice. Wijn heb ik helaas niet geproefd. Het eten... Daar komt echt de beleving, van kleur, smaak, geur, oohja en ook nog muziek samen. Even hadden ze het net iets te druk en koks sprongen in de bediening bij. Onderdeel van de beleving naar mijn idee. Als dat je stoort moet je een ander restaurant zoeken. Maar weet dan wel dat je iets goeds hebt gemist.
Francis T.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Erg lekker gegeten !!! Een aanrader !
Sharon T.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Echt heel lekker eten, een soort culinaire tapasbar!
Mario E.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Zeer smakelijk, liefdevol bereid. Spanje dichtbij!
Diedrich D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Erg leuk restaurant met goede service en vriendelijke mensen.