La Strada

Meer informatie over restaurant La Strada

7,2
P.M. V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Onverwacht op onze laatste vakantiedag binnengelopen. We waren vroeg. Plaatje gezocht en we kregen de menukaart. Keuze genoeg voor iedereen. Netjes alles opgenomen. Niet heel lang hoeven wachten op de bestelling. Royale porties en lekkere pizza's. Zeker voor herhaling vatbaar als we weer in de buurt zijn.
Zikko .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Bij toeval kwamen we hier terecht. Het restaurant ziet er gezellig uit en er is meer te krijgen dan alleen Italiaans. Ook grillgerechten staan er op de kaart. Wij waren met 5 personen. De voorgerechten (uiensoep, champignons op toast, zalm op toast) waren heerlijk en zagen er ook erg smakelijk uit. Ze zijn bepaald niet zuinig. Voor sommigen is het voorgerecht al bijna een half hoofdgerecht. De hoofdgerechten smaakten al net zo goed, zowel de vleesgerechten als de pizza's. Wat nagerechten betreft is het een vrij standaard keuze. De bekende dame blanche, tiramisu (logisch in een Italiaans restaurant), banana split. Niet dat de smaak eronder te lijden had, ook deze waren prima in orde. De service was ook erg goed. Als de bediening iets dacht op te vangen wat niet optimaal was dan werd er meteen op gereageerd. Nu was dit niet het geval, we hadden het over het eten op een park nabij wat ons minder goed bevallen was. Maar dat er gevraagd werd vond ik erg goed, beter dan net doen of je niks hebt gehoord terwijl je gasten misschien niet optimaal van hun eten genieten. Daar was hier dus geen sprake van, het was heerlijk en zeker een aanrader voor wie hier in de buurt logeert.
Scaramanga .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Heel lekker gegeten met wereldkeukenpas van de Xenos. We wonen op dit eiland, maar wisten van het bestaan niet af. Ten eerste al een gezellig straatje en bij binnenkomst ook erg gezellig ingericht. Met mooie grote lampen die goed tot hun recht kwamen in de hoge ruimte! Erg knus en gezellig ingericht! Personeel ook erg aardig en behulpzaam. Het voorgerecht waren gegratineerde mosseltjes, wat waren die lekker!! Nu al iets om voor terug te komen! Mijn man had mixed grill schotel goed gevuld bord en erg lekker, frietjes ook. Ikzelf had een pizza quatro staggioni, ook niets mis mee. Nagerecht een italian coffee en een bananensplit, die ze ook niet overal hebben. In één woord super! Daar gaan we zeker nog eens naar terug!
Xman .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2015
Dit eten was het beste wat ik in mijn vakantie heb gegeten.
De tomaten soep overheerlijk.
Alleen een klein beetje te zout.
De pizza calzone was origineel.
En zeer lekker.
De 2de beste calzone dat ik heb gegeten.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2013
Een flinke hoeveelheid gerechten afgehaald, was weinig mis mee. Goed belegde pizza's, geen klachten over gehoord.
Mixed grill schotel was in orde, bepaalde stukken vlees waren wat droog. Gerechten waren prima verpakt en nog goed warm bij aankomst. Er zaten wat weinig frietjes bij de vleesschotels, ook het aantal sauzen viel wat tegen. De frietjes waren wel lekker gekruid.