La Strada

6,9
Voordelig
Joannawed .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Geloof de Google recensies niet! We hebben er vandaag heerlijk gegeten. Pizza's waren vers en krokant, wijntjes lekker droog. Restaurant was helemaal vol; dat getuigt ook dat het de mensen er graag naartoe gaan. Ook handig: een actie voor 14 euro voor hoofdgerecht, 2 drankjes en een toetje of koffie/thee. Een aanrader !
Restaurantverkenner No 1 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Na een zoektocht naar een restaurant in Drachten zijn wij terecht gekomen bij La strada. We hebben gekozen voor de aanbieding; keuze uit pizza of pasta, 2 drankjes en als toe een ijsje of koffie of thee. Mijn man nam de pizza en ik de pasta en hebben toen gedeeld. Super lekkere pizza, goed belegd en een goede smaak. Pasta was ook heel lekker.
Prima restaurantje met een hele vriendelijke en gezellige bediening. Decor is niet mijn ding, beetje achterstallig onderhoud ook. Maar mocht ik weer eens in drachten zijn dan kom ik zeker weer terug.
Heine .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Een keertje weer pizza, en een tijd geleden hadden we er lekker gazpacho gegeten dus vol goede moed naar La Strada.
Helaas ging het bij de gazpacho al mis want deze was zout en smaakloos, er zat Hollandse geraspte kaas overheen en het vlees was nog bevroren.
Kortom weinig liefde en smaak in dit gerecht.
In de keuken wilden ze hem opnieuw maken maar gezien de smaak hebben we dit maar achter wegen gelaten.
Het hoofdgerecht, in de vorm van een pizza, was prima.
Het personeel was vriendelijk en behulpzaam maar niet overdreven aanwezig.
Dat het cijfer voor het eten op een 6 uitkomt lag dus niet aan de pizza want dat was wel een 8.
Na de excuses van de kok voor het slechte voorgerecht en een drankje van het huis zijn we voldaan weer vertrokken.
Dit was er één uit de categorie, volgende keer beter!
Mik K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Reserveren wel noodzakelijk. Wij hadden niet gereserveerd en zaten achter in het restaurant wat toch minder sfeervol was.
Pizza's waren lekker. Moesten wel bijna 3 kwartier wachten voor ze klaar waren.

Kirsten031 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
De pizza was lekker maar niet bijzonder en de koffie was veel te heet! Wat wel erg bijzonder was was de enorm slechte service. De special deal die werd geboden hebben we niet volledig kunnen gebruiken omdat er niemand langs kwam om een tweede drankje op te nemen. Ook duurde het erg lang voordat we onze pizza's kregen, de tafel naast ons wachtte zelfs al 1,5 uur en kregen na navraag zelfs geen feedback van de bediening hoelang het nog zou duren. Uiteindelijk zijn ze weggegaan waar wij hun geen ongelijk in konden geven. Overall was de bediening slordig, te informeel, niet oplettend en ongeïnteresseerd. Erg jammer omdat het eten wel goed was. Decor is aan vernieuwing toe.
Roodkapje1 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Voordelig uit eten voor € 14,50. Pizza met 2 drankjes en ijs na. Daar kun je niet veel van zeggen.
Goede pizza en ruim belegd.
Jammer dat de geserveerde wijn van een goedkope kwaliteit is.
Reserveren is noodzakelijk. Achter zitten is niet erg gezellig en doet "kantineachtig"aan.
Oscart .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Leuk Italiaans restaurant waar je aardig kan eten voor een nette prijs.
Ruime keuze in pizza's en pasta's en als je de combodeal (twee drankjes, pizza of pasta en ijs) neemt is het niet al te duur.
We hadden niet gereserveerd en bij binnenkomst duurde het even eer er iemand van de bediening tijd had om ons te woord te staan.
Uiteindelijk een tafel toegewezen gekregen waar nog vuil bestek en een rekenmachine op lag.
Volgende keer misschien even opruimen voor je iemand een tafel toewijst?
Pizza was goed belegd en warm en dat was ook bij de pasta's zo, dus weinig op aan te merken.

Decor is een beetje verlopen en kan een opfrisbeurtje gebruiken, evenals de toiletten.

Hans D.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
De pizza Santa Maria gekozen. Erg goed belegd en prima bodem. Zeer smaakvol. Bediening is informeel maar prima!
Sterke koffie! ;)
Enig minpuntje is misschien de neppe plastic bloemetjes op de tafel. :p
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2012
De pizza was zo goed als je het hier kunt krijgen in Nederland, de pasta was heerlijk, het bier was Duits en van goede temperatuur en we konden buiten te zitten, 's avonds met stralend weer. Het enige minpunt was de enigszins verwarde service. Omdat er die dag een goede deal werd aangeboden op een pizza, drank en ijs combinatie, hebben we echt waar voor ons geld gekregen.