La Strada

Meer informatie over restaurant La Strada

6,7
Mae V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Beetje gemengde ervaring bij de eerste keer eten bij La Strada. We zijn begonnen met een drankje op het terras, om daarna te binnen te gaan eten. Bediening is vriendelijk en gezellig. Mijn Insalata Siciliana (zonder ansjovis) was erg lekker en ik was zeer tevreden. Mijn partner had Spaghetti con melanzane e zucchine (zonder kaas) en hij vond de spaghetti lekker, maar de saus was hij niet echt enthousiast over ("niet bijzonder"). Daarnaast gaf hij aan dat de amaretto die hij had besteld naast de koffie, geen echte amaretto was en daarom ook niet door hem werd opgedronken. Ik wil dus best nog wel terug komen bij La Strada, maar mijn partner wil er niet meer eten. Lastig dus!
Fransboom .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Met 10 collega's gegeten in dit prima Italiaanse restaurant. Buiten geborreld, binnen de maaltijd voortgezet. Antipasti en daarna spaghetti con melanzane e zucchine, panzerotti alla norcini, pette di pollo alla boscaiola, lasagna alla melanzane. Goede huiswijn, rood & wit. Goede prijs/kwaliteitsverhouding! Aangename bediening. Een aanrader aan de Amsterdamse Amstel!
FJVT .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Met Koningsdag hier gegeten, eten was op zich prima. Het restaurant is best ongezellig met tegelvloer. Koffie niet al te best en we werden nog tijdens de koffie verzocht te betalen omdat zij de tafel voor andere gasten nodig hadden! Duidelijk gezegd dat je dat écht niet kunt vragen (zeer onfatsoenlijk) en nog even rustig de koffie opgedronken. Zeer spijtig want tot dan toe verliep alles best prima.
Peter1007 .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Het decor is echt niet om aan te zien. Zeer oud, of zoals anderen al schrijven: typisch Italiaans... Tja... Hier zullen ze echt meer van moeten kunnen maken. Ook de deuren naar de wc, zijn gewoon vanuit het hele restaurant zichtbaar. brrrrr.
Dan kregen we erg oud brood met echt zeer weinig smaak. En ook de kruidenboter, smaakte als halve boter zonder kruiden. Zelf maar met zout en peper op smaak moeten brengen.
De witte huis wijn was niet te drinken, zeker niet aan te raden.
De service was wel redelijk ok.
Eigenlijk echt zo'n plek waar je de pizza ophaalt, en dan lekker op een bankje gaat zitten en eten en kijken naar bootjes op de Amstel.
Charlotte G.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
De bediening is ontzettend vriendelijk! Alles komt mooi op tijd. Het eten is TOP! Niks op aan te merken. Kom hier erg vaak.
MFM .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
Last minute met vijf personen gaan eten op Oudejaarsavond. Bediening was vriendelijk en de sfeer gemoedelijk, hoewel de inrichting vrij standaard en wat oubollig is. Het eten vind ik niet erg bijzonder. Mijn gerecht, de ravioli, was vooral heel zout en de bruschetta's die we deelden als voorgerecht hadden niet veel smaak. Pizza en vleesgerecht van tafelgenoten waren wel ok. Niet heel duur, maar ik kom hier niet snel terug.
Daphie .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Na de vorige keer voorbij gelopen te zijn nu toch naar binnen gegaan. Het was niet vol maar met een paar gasten wel gezellig. De inrichting is karig maar straalt een Italiaanse sfeer uit. Vooraf een salade met heerlijke dikke ansjovis, zongedroogde tomaten en artisjokken. Heerlijk! Daarna pasta gevuld met kaas en spinazie in een heerlijke roomsaus. Ruim voldoende en smaakvol. Koffie na en we kregen een drankje van het huis. Heerlijk gegeten en wij komen zeker terug.
Inge N.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Niet voor het eerst hier gegeten en weer erg lekker. De bruschettas zijn om je vingers bij op te eten. De pittige rigate was heerlijk. Alles is loeiheet, heerlijke warme borden. De bediening is heel vriendelijk en snel. Met zijn tweeën gegeten. Allebei twee wijntjes, voor- hoofdgerecht en koffie voor €59. We gaan hier zeker terugkomen.
Eline M.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Afgelopen zaterdag voor het eerst wezen eten met mijn vriend in restaurant La Strada. We hebben genoten en hebben urenlang in het restaurant gezeten, omdat het gezellig was. Ondanks de drukte was de service top en attent. Je wordt vriendelijk begroet door het personeel en naar een tafel begeleidt! Zeker vragen naar het weekmenu. Lamskotelet met spinazie saus was overheerlijk!!!! En de aangeboden Grappa van de zaak ook!! Wij komen zeker terug!!
Roelf K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Heerlijke zelfgemaakte pasta, verrukkelijk ijs, uitstekende bediening, net interieur, mooi uitzicht over de Amstel, kortom een echte aanrader!
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Mandje brood was wel erg fabrieksachtig van smaak en de kruidenboter had een donker laagje. Niet erg vers. De pizza was niet veel mis mee. Beetje fantasieloos en de mozzarella nogal taai. Alles bij elkaar; weinig liefde en geen soul.
Simone A.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Over La Strada kan ik kort zijn. De huiswijn is zoals huiswijn moet zijn. Drinkt lekker weg en je krijgt gewoon een vol glaasje. De pizza's en pasta's zijn prima. Wil je het anders dan op de kaart vermeld, La Strada doet daar niet moeilijk over. De service is TOP!
Maar laat je vooral informeren over het weekmenu. Daar staan regelmatig tongstrelende gerechten tussen. Zoal b.v. deze week de 'Lunette al tartufo'.
Tel daarbij het heerlijke terras, de fijne indeling van het restaurant en de schappelijke prijzen bij op...Ga en geniet!
Betty B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Zeldzaam slecht gegeten! Gegrilde gamba's die zwartgeblakerd op het bord lagen, een verpuffelde salade,witte huiswijn, knerpend zuur. Het menuutje van mijn ega was daarentegen wel redelijk! Dus hou het bij pasta of pizza bij la Strada
Pablo V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2015
Had ik nou nog nooit geschreven dat je hier prima kan eten? Super aardige mensen. Leuke gerechten van de week. Altijd aardig.
De ontspannen sfeer maakt het mogelijk om even snel wat te eten als we geen zin hebben om te koken. Je kan ook de hele avond hier zitten. Ook perfect met kinderen. Kortom een fijn buurtrestaurant.
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2014
Zondagavond hier weer eens gegeten, omdat het terras lokte (niet te warm, niet te koud die avond). Als aperitief maar gelijk de wijn voor bij het eten genomen: de rode huiswijn van €18 per fles (de andere wijnen zijn gelijk een stuk duurder). Dat bleek een zeer bevredigende Montelpulciano d'Abruzzo te zijn, die dieper in de buidel tasten onnodig bleek te maken. Ik vroeg er een koelemmer bij, want hij was al lauw en dat kon alleen maar erger worden. Daar werd voor gezorgd. Vooraf nam ik gegrilde groenten met Balsamico, en die bleken heerlijk. Mijn vriendin smulde van haar bruschetta di pomodoro. Vervolgens bestelden we rigatoni met stukjes lamsvlees en aubergine voor mij en spaghetti met tomatensaus etc. voor de dame. Deze lieten echter erg lang op zich wachten, zodat ik op een gegeven moment maar reclameerde, en toen stonden ze binnen vijf minuten op tafel. Ondertussen was de wijn al bijna op. Toen ik een extra glas wilde bestellen was er juist lange tijd geen bediening meer te bekennen. En daarna hoefde ik niet meer. Een ander minpuntje qua bediening zijn de onbenullige papieren servetjes die je bij je couvert krijgt. Daar kun je geen vlek op je broek mee vermijden. Gezien het huidige prijsniveau in dit restaurant mag dat wel wat luxer. Maar voor het overige was de bediening verder naar wens. Mijn rigatone was wel aardig, maar niet meer dan dat. De spaghetti viel wel helemaal in de smaak. Al met al toch weer een bevredigende avond.
Henkvandijk1976 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Hier het voorgerecht met artisjok gehad: erg lekker en gelukkig had ik veel honger. Want dat was al een groot bord vol. Daarna de vegetarische pizza. Ik heb hier ook wel eens gevraagd om risotto terwijl het niet op de kaart stond. Dat was geen enkel probleem, ze vroegen wat voor risotto ik wilde. Had een met zeevruchten. Duurde alleen wel wat langer.... eigenaar is erge vriendelijk,
Menno X.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2013
Diverse keren lekker gegeten, goede bediening en een goede sfeer! Elke keer weer de moeite waard om terug te gaan! En vergeet vooral niet om ook een desert te nemen.... Ook dit was zeker de moeite waard!
Els B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2013
Wij eten hier regelmatig, vaak alleen een hoofdgerecht en toetje. Pizza 's en andere gerechten prima, misschien niet heel bijzonder , maar daar is de prijs ook naar. Vooral met mooi weer is een leuke locatie om buiten te eten. Bediening vlot en vriendelijk.
TimmyF .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2013
Tijdens een hete zomervaond in juli hebben we hier een maaltijd genoten. Het buiten zitten met uitzicht op passanten, en de Amstel zijn de grootste plus aan dit restaurant. De service was vriendelijk, en attent, op zich niets op aan te merken, maar ook niet noemenswaardig.

Het eten, we hadden alle drie een pasta, was gemiddeld. Een pasta'tje met tomatensaus kan ik zelf ook maken, had er wat meer van verwacht.

Opzich is dit een prima restaurant om te zitten, zeker met lekker weer, maar wanneer je écht een culinair hoogstaand eten verwacht, zou ik elders kijken, of niet de pasta bestellen.
Es-entepe .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2013
La Strada is een gezellig restaurant in een rustig stukje in Amterdam oost met leuk uitzicht over de Amstel.Vandaag had ik zakenrelaties uit Duitsland op bezoek en na een dag intensief vergaderen en onderhandelen was het tijd om de dag af te sluiten met een etentje.Onze oosterburen hadden zin in Italiaans eten en na een klein onderzoek onder de collega's kwam La Strada als winnaar uit de bus.Dus gelijk gereserveerd voor vier personen.Daar aangekomen super vriendelijk ontvangen door het personeel en plaatsgenomen aan een tafel bij het raam.Na advies van de ober gekozen voor het mix antipasti voorgerecht en geen spijt van gehad want alles was vers en knapperig.Als hoofdgerecht heb ik gekozen voor de dorade met cherry tomaten uit de oven die lekker mals en gekruid was.Mijn tafelgenoten kozen voor een vleesgerecht die ze zonder commentaar opaten met een fles heerlijke rode wijn.Omdat we zo lekker gegeten hadden was er geen plek meer voor een na gerecht maar we kregen nog wel lekkere drankjes aangeboden.Ondanks dat het een beetje rustig was toch nog een gezellige geslaagde maandagavond gehad met mijn zakenrelaties.En beloofd is beloofd La Strada als de order doorgaat kom ik terug met de familie om het te vieren.Dank je wel La Strada