La Strada

Meer informatie over restaurant La Strada

• Af te huren
Marian J.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Met vier personen, waarvan één persoon in een grote rolstoel, gegeten in dit kleine Italiaanse restaurant. De rolstoel kon net naar binnen, maar verder was de ruimte erg klein. Geen nood, de eigenaar begon direct, samen met een medewerker, te schuiven met tafels en stoelen, zodat ook de persoon in de rolstoel goed aan een tafel kon zitten. Geweldige service, dat maken we niet vaak mee. Overigens ook nog lekker gegeten. Alle vier namen we de lasagne met zalm en tiramisu toe.
Een aanrader!
Rudolfje .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2015
onverwachts hier binnen gestapt ,het restaurant wel al eerder gezien maar er niet eerder toegekomen om binnen te stappen. dit was een goede keuze, we werden hartelijk ontvangen en hebben genoten van heerlijke pizza's. Alle ingredienten waren ook goed te proeven.
De bediening is gastvrij en attent.
Komen zeker snel weer terug
Mikevd .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2015
Na vele malen heerlijk gegeten te hebben in het restaurant vanavond pizza's besteld. Na opening bleken deze koud te zijn. Direct gebeld maar er kon geen excuses vanaf. De bezorger kon het niet vinden. Wel konden er 2 nieuwe pizza's bezorgd worden maar dat was voor ons geen oplossing. Kwaliteit van de pizza was wel goed! Maar de service......Dit zijn wij helaas niet gewend van La Strada.
Culicalle .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2014
Niet bij het restaurant geweest, wel al meerdere malen eten besteld via thuisbezorgd.nl.
Tot nu toe, verschillende pasta gerechten geprobeerd, alles is heerlijk vers en goed heet aangekomen. Wij zijn erg te spreken over de vers gebakken broodjes met zelf gemaakte kruidenboter a 2,85, een goede zak vol met bolletjes en helaas wel iets te weinig kruidenboter voor al deze broodjes, maar we smullen hier elke keer weer van:)!
De pasta's zijn in ieder geval een aanrader! De pizza's gaan we nog proberen. De bezorging is altijd wel binnen 1 uur gebleven, dit is voor ons prima.
Christian J.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2014
We hadden geen zin om te koken en wilde niet al te duur uit eten gaan. Via de IENS site kwamen we bij La Strada terecht. Dus hier heen getogen. Binnenkomend was 1 tafeltje bezet. We mochten van de serveerster zelf een tafeltje voor 2 uitzoeken. Het decor was zonder veel opsmuk en simpel. het viel ons op dat er regelmatig koeriers kwamen om bestellingen weg te brengen. Bijkbaar werden bij hun dus veel pizzas voor thuis besteld. Wij zelf begonnen met een Italiaanse witte huiswijn (ze hadden geen Port of Prosecco) en bestelden als voorgerecht de gebakken Aubergines en wat brood met kruidenboter. Nou, dat begon al goed: echt lekker..... zelfs de kleine ronde vers gebakken broodjes waren om te smullen. Als hoofdgerecht koos ik voor gemengde noedels met champignons, garnalen en mosselen en mijn tafelgenote koos voor de gevulde deegkussentjes in gehaktsaus. Nou, dat waren ook weer goede keuzes en de pastas waren exact al dente. Precies zoals het hoorde. na afloop hadden we ieder een echte cappuccino (zoals ie hoort te zijn: heet, vol, schuimig en lekker). De 'schade' was uiterst vriendelijk: 45,- euro incl. fooi.
Adri K.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2013
Wij hadden zin in ongecompliceerd eten, het begon te regenen en we stormden La Strada binnen. Precies wat we wilden. Attente bediening, eenvoudige maar zoals in Italie, het gaat om het eten. De jonge bediening was attent en vriendelijk. De antipasti was top, de jacobschelpen met toebehoren ook, en mijn tafelgenoot zat te smikkelen van haar ossehaas. De belendende tafeltjes kregen zo te zien prima pizza's voorgeschoteld. De huiswijn was dik in orde. Ik voelde me in eigen land een beetje op vacantie!
Prdeb .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2012
Eenvoudig klein restaurantje zonder opsmuk. Bediening is vriendelijk en attent. Goede prijs/kwaliteit verhouding voor de verse pizza's en pasta's.
goed adres voor ongecompliceerd lekker eten zonder poespas.
Anne1961 B.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2012
Heel eenvoudig restautantje (vooral voor afhalen en bezorgen, heb ik de indruk) met hartelijke bediening en heerlijke pizza's. Ook de salade is lekker vers en royaal. Pasta's zijn niet zo bijzonder.