La Strada

Bleijenhoek 6A 5531 BM Bladel Nederland Kaart

Over het restaurant La Strada

Het Italiaanse, Mediterraanse restaurant 'La Strada' is te vinden in de Nieuwstraat van Berkel en Rodenrijs. Het is een vrolijke en professionele mix van modern en traditioneel. Traditioneel is hier de typische Italiaanse stijl met veel aandacht voor eenvoudige, maar kwaliteitsvolle en verse producten. Op de kaart prijken dan ook een aantal regelrechte klassiekers zoals de 'proscuitto con melone' of de cannelloni.

Daarnaast steekt echter ook regelmatig een speelse, eigen toets de kop op in gerechten zoals de gebakken zeeduivel met Hollandse garnalen. Naast deze uitgebreide kaart biedt La Strada bovendien elke dag nieuwe specialiteiten aan: vlees, vis, of vegetarisch. Een andere troef zijn verder de 'home made' pasta's en desserts, die ongetwijfeld een grote meerwaarde toevoegen aan de authentieke, Italiaanse ervaring. Hetzelfde geldt voor de wijnkelder, waarin alle voorname wijnstreken van Italië vertegenwoordigd zijn. Zoek je een oerdegelijke Italiaan in Berkel & Roderijs? Kom naar La Strada.

Meer informatie over restaurant La Strada

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 23:00