Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant La Storia della Vita

Authentiek Italiaans in hartje Amsterdam

Sta je buiten nog in bruisend Amsterdam, zodra je hier een voet over de drempel zet, zit je direct in Italië. La dolce vita, daar gaat het hier om. Geniet van authentieke, Italiaanse lunch- en dinergerechten die met heel veel liefde zijn bereid. Alsof La Mamma zelf de lakens uitdeelt in de keuken.

Meer informatie over restaurant La Storia della Vita

• Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Het was fantastisch !
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk en gezellig gegeten!
Jaty N.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
We waren met een groot gezelschap en ik heb alleen lovende woorden gehoord van mijn gasten over het eten. Goede kaart en buiten de kaart om nog aantal spannende gerechten, Veel keuze, vooral als je van pasta's houdt zit je daar goed. Alles smaakte goed en in balans. Echt Italiaans. Ik vind de inrichting mooi en ruim. Prima om met kinderen daar naar toe te gaan. De service is uitstekend en timing van uitserveren goed. Ook al aten we tegen gereduceerde prijs, we kregen goede porties en volle aandacht, Vreemd dat het restaurant niet vol zat voor een vrijdagavond. Het verdient zeker meer.
Ineke L.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Het eten en drinken was redelijk, de bediening ver beneden de maat. Er werd niet alert gereageerd en het personeel was niet echt vriendelijk. Als klapper op de vuurpijl kregen we gedoe over de rekening. Waar op de Iens pagina duidelijk vermeld werd dat het ging om 50% korting op de totale rekening kwam de jongeman (medewerker) met een aangepaste rekening, die niet klopte. Toen we hierover reclameerden werd het een hele discussie en zelfs Iens werd verweten dat zij het niet goed op de site vermeld zouden hebben. Zelfs werd er een bedreiging geuit. Uiteindelijk hebben we het toch voor elkaar gekregen om zoals aangegeven de helft van de rekening te betalen maar de jongeman gaf aan dat we niet meer welkom waren. Al met al dus een erg vervelende situatie die de medegasten niet onopgemerkt is gebleven heb ik gezien. geen reclame voor deze zaak jammer genoeg. Helaas, ik had het graag anders gezien.
Netta R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Mijn kleindochter van 19 en ik (76) aten bij la Storia della vita op een vrijdagavond. Het was een verrassing dat er een pianist speelde, gelukkig niet pal naast onze tafel, maar op de achter grond. Dat gaf een prima sfeer.
Sophal M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Vriendelijk en voorál klantbehoudende opstelling. Goed bezig. Ik kreeg een gratis toetje omdat ik geen menu had maar man en zoon wel. Grazzie!
Thaisa V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Heerlijk gegeten. De gerechten met truffel staan niet op de kaart maar als je er naar vraagt kan dat gewoon bereid worden. Ook leuk dat de scroppino aan tafel wordt bereid.
Han H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Gevarieerde antipasti, sappige parelhoen en semifreddo: goed bereid en gewoon lekker. Ook de pinot grigio was prima.
Bediening door jongeman hield niet over. We vermoedden dat hij nog brak was van het Amsterdam Dance Event.
Koen B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We hebben uitstekend gegeten. Antipasti was heerlijk en ook het hoofdgerecht. Waren met de AH restaurantactie. De ontvangst was nogal koel door de gastvrouw. Voelde ons niet direct welkom. Gelukkig werd zij na een uur vervangen door een hele fijne collega die er alles aan deed om het ons naar de zin te maken. Onze kinderen kregen zelfs nog een gratis ijsje, attent. De Live piano muziek moet je van houden. Geeft wel extra sfeer, maar de pianospeler moet nog even op les.
Renec H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
echt een heerlijke combinatie van zeer goede en stijlvolle service, aangename sfeer met live piano en klassieke entourage en eten voortreffelijj!
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Prima gegeten bij la Storia della Vita. 1 persoon had een vegetarisch menu en 1 persoon een menu met vis.
Als voorgerecht antipasto (heerlijk), daarna een. primo ravioli met paddenstoelen en als dolce een semifreddo. De bediening was vriendelijk, het tempo van bediening lag hoog. Wel wat rumoerig We zijn hier al een aantal keren geweest en dit tot volle tevredenheid.
rik56 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
geluidsniveau werd negatief beinvloed door werkzaamheden die direct voor het pand werden uitgevoerd aan de tramrails, riolering etc. Viel dus buiten verantwoordelijkheid van restauranthouder.
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk gegeten, super service, heel vriendelijk personeel, wij hebben daar gegeten met een kortingsbon van AH maar werden super bediend, zeker voor herhaling vatbaar.
Priscilla V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We hadden met de AH-restaurantactie een gezellige avond in dit Italiaanse restaurant, maar er zijn toch wel wat verbeterpunten. We wisten overigens niet dat er een vast menu was (en tegen welke prijs) en dat alleen het hoofdgerecht een keuze was, maar op zich was dat geen probleem. Als ik dat geweten had, had ik wel vooraf geïnformeerd bij mijn tafelgenoten of ze nog allergieën hadden - om dit door te kunnen geven.

Pluspunten:
- Mooie setting
- Voorgerecht zeer snel geserveerd en leuke selectie van koude antipasti (vis, vlees en groenten).
- Geen lange wachttijden, maar restaurant was ook niet volledig gevuld
- Ook de desserts - semifreddo met karamelsaus en de panna cotta voor degene met hazelnootallergie waren lekker en niet teveel.

Verbeterpunten:
- Bediening kwam niet professioneel over. Gelijk beginnen over het menu, zonder eerst of direct daarna te vragen wat we wilden drinken. Na eerst ons lekker gemaakt te hebben, uiteindelijk aangegeven dat er maar 1 optie was voor vlees en dat de vis toch een andere werd. Beetje knullig, aangezien we allemaal wel voor de saltimbocca wilden gaan.
- De hoofdgerechten vielen ook erg tegen. Dorade was ok, maar niet graatloos of spannend. De ravioli was echt te weinig voor een hoofdgerecht. Ook de groente erbij was niet veel en werd geserveerd zonder bestek.
- Verlichting achterin wat minder.
Elise B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijke gerechten en er werd goed rekening gehouden met allergiewensen.
Het tempo van de bediening lag wat mij betreft iets te hoog, we waren net wel & net niet uitgegeten toen het hoofdgerecht weer werd weggehaald. Ik snap met het oog op winst maken dat een snelle 'verwerking' van de tafels goed is, maar dit mag met wat meer afstemming op de gasten worden gedaan om het nog klantvriendelijker te maken.
Heinzwes W.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Voor de tweede keer gegeten met AH rest.actie.
Heerlijk gegeten , zeer vriendelijke bediening.
En natuurlijk de TOP locatie, je zit in Italie.
agaathbijker .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Het was een gezellige ambiance met heerlijke gerechten een een prima, klantvriendelijke bediening! Komen graag weer terug! Je merkt er niets van dat het buiten een grote bouwplaats is. A. Bijker