Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant La Storia della Vita

Authentiek Italiaans in hartje Amsterdam

Sta je buiten nog in bruisend Amsterdam, zodra je hier een voet over de drempel zet, zit je direct in Italië. La dolce vita, daar gaat het hier om. Geniet van authentieke, Italiaanse lunch- en dinergerechten die met heel veel liefde zijn bereid. Alsof La Mamma zelf de lakens uitdeelt in de keuken.

Meer informatie over restaurant La Storia della Vita

- Lunch vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant La Storia della Vita

Jan P.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Lekker gegeten in goede ambiance
Joop B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
al meerdere keren met plezier en tot volle tevredenheid hier gegeten.Het eten is lekker de bediening prima,het staat niet voor niets hoog aangeschreven,Vers en lekker diner gehad.cijfer 9+
restaurantlovers .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het was even geleden maar na de vakantie weer gaan eten bij ons favoriete Italiaanse restaurant. Buiten de kaart om wat nieuwe gerechten, de lamsfilet was verrukkelijk. Mijn tafelgenoot nam de parelhoen en deze was ook heerlijk. De dame in de bediening was attent, vriendelijk en legde alles goed uit aan tafel. Ook gaf ze een goed wijnadvies, bij de lam nam ik een Ripasso, deze paste inderdaad goed bij het gerecht. Ondanks dat het lekker druk was, was er een relaxte sfeer. En live pianomuziek. Top. Kortom, weer een superavond gehad en ze zien ons zeker weer terug. Dank!
pieter S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Een zeer teleurstellend etentje, helaas, meer willen we er niet over kwijt. Met vriendelijke groeten, Pieter en Rita Spaans
Mathilde O.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Vorige week lekker gegeten in dit restaurant met de AH restaurantactie, we kregen een voorgeselecteerd menu, maar het eten was lekker. De gastvrouw leek wat gehaast en niet onverdeeld blij met AH restaurantactie-gasten, dat was jammer. Het overige personeel was wel vriendelijk, dus al met al toch een leuke avond gehad.
hans H.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Heerlijk eten en puike wijnen, prima service! Je waant je even in Italië
Gerda R.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Heerlijk gegeten, driegangen verrassingsmenu. Gastvrije ontvangst, leuke sfeer, met veel Italiaanse gasten, verfijnde smaken.
Rita D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Verrassingsmenu gekozen. Erg lekker. Voorgerecht was een beetje te veel, zodat de trek een beetje over was.
Miss B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Met de AH actie hier gegeten. Zeer tevreden. Mooie lekkere gerechten en zeer vriendelijke bediening. Fijne kennismaking met dit restaurant. Hier komen wij terug
mtbertels .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Speciaal AH menu: antipasti, hoofdgerecht keuze vis/vlees/vegetarisch, nagerecht. Alles was goed van smaak, we hadden een gezellige avond in een prima sfeer.
Pauline R.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Wij namen het 6-gangen verrassingsdiner. Mooie schotel antipasti, heerlijke ravioli, vis fantastisch mals, scroppino aan tafel klaargemaakt, lekkere kaasjes en.een verrassend dessert. Kortom, heerlijk gegeten!
Hanneke N.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
€60 voor 2 personen voor dit lekkere AH-diner : uitstekend!
€95 voor dit diner zou ik echt te duur hebben gevonden

Wij gingen blij weg, hopelijk heeft het restaurant ons bezoek ook gewaardeerd!
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Zeer sfeervol restaurant!! Voortreffelijk gegeten. De Pinot Grigio van 24,50 smaakte zeer goed. Personeel vriendelijk en attent.
Kortom heel fijne avond gehad!!
marga V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heerlijk gegeten met de ah actie. Vooraf anti pasti lekker brood met tapenade. Prima pino gris, en vervolgens keuze uit parelhoen<vis en een vegetarische past met fungi en truffel. Als dessert semi freddo met caramel.
Wij hadden een gezellige avond afgesloten met een heerlijke espresso. zeer vriendelijke bediening, we zaten heerlijk aan de raamkant. En het restaurant is helemaal opgefrist alles ziet er weer spic en span uit.
En de bar in het midden van de zaak staat er pront bij. lof voor het team van la storia.
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Na een tijdje weer eens gegeten in la storia della vita. De keuze was gevallen op de garanalen en mozzarella als voorgerecht en voor ons beiden de saltimbocca als hoofdgerecht. Tiramissu en dolce dello chef als toetje. De smaak van de gerechten was goed en de huiswijn als begeleider was prima, maar qua hoeveelheid van de gerechten was het nogal minimalistisch. Dat was eigenlijk al opgevallen bij het broodje vooraf, 2 kleine stukjes p.p. zelfs zonder boter, daar moest je speciaal om vragen. Eigenlijk met honger de deur uit gegaan.
Francine L.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Omdat we vanuit de AH actie hier dineerde, zagen we geen kaart en wisten we ook niet wat de kosten waren. Bij het afrekenen was dat dus een inaangename verassing. Verder hebben we heerlijk gegeten en ook de bediening en atmosfeer was uitstekend.
Myriammagda C.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Zeer vriendelijke service, gunstige prijs-kwaliteitverhouding, zeer lekkere, verfijnde keuken. Zeer lekkere, verfijnde keuken.
Nadim F.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Prachtig decort, goeie service en een heerlijke keuken,

Ik heb een 4 gangen menu gegeten, eerst een anti pasti met allemaal verschillende italieaanse hapjes,
Als tussengerecht een ravioli met truffel, het hoofd gerecht Lam met saltimbocca, de lam heerlijk mals met een lekkere rozemarijn saus. Als dessert een heerlijke semi-fredo. De service top en de wijnen passen bij elk gerecht. Kortom. Heerlijk !
Joyce H.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Ontvangst en bediening waren erg vriendelijk, de service goed.
Wij vonden de inrichting lekker 'oud'-Italiaans en gezellig.
Een aantal tafels, waaronder die van ons, was met tafellinnen gedekt.
Hoewel daarin wat slijtage en gaten te zien waren, stoorde het ons niet.
De wijn en scroppino waren lekker en goed geprijsd.
Het eten viel helaas wat tegen. Een wel heel karige carpaccio werd door de bediening goed opgelost met een tweede zelfde bordje.
De Saltimbocca was goed van smaak, de dunne plakjes kalfsvlees waren helaas wat droog.
De gamberoni was smakelijk, de linguine al l'astice krijgt een 7.
Het kan dus beter. Dat is wat wij zo'n sympathiek restaurant ook toewensen.
Voor een tweegangen-, een driegangenmenu, 4 glazen wijn en 3 scroppino stond € 114,- op de rekening.
Wouter B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Op basis van zoeken op Iens hier gegeten en ik ga zeker nog een paar keer terug. Lekker, leuk, mooie inrichting, ongedwongen en super bediening.