Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant La Storia della Vita

Authentiek Italiaans in hartje Amsterdam

Sta je buiten nog in bruisend Amsterdam, zodra je hier een voet over de drempel zet, zit je direct in Italië. La dolce vita, daar gaat het hier om. Geniet van authentieke, Italiaanse lunch- en dinergerechten die met heel veel liefde zijn bereid. Alsof La Mamma zelf de lakens uitdeelt in de keuken.

Meer informatie over restaurant La Storia della Vita

- Lunch vanaf 12:00

Ans H.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Een restaurant waar ik graag kom, vroeger met mijn (helaas) overleden echtgenoot en nu vaak met familie en vrienden. Het is echt een avondje uit, ik kan het iedereen aanbevelen.
Marlou U.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij La Soria. Was van het AH menu, echt heel goed.
Waren een dagje in Amsterdam, dus we kende het restaurant niet, maar wij gaan er zeker nog een keer terug.
eduard A.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Heerlijke Salade vooraf en daarna pasta van de chef! Geweldig ???? tiramisu na met doppio. En de tapanade met brood was ook super, we zijn door het lekkere eten de wijn vergeten!!????
e.van.dijk69 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
heerlijk gegeten met ah actie. Echt een aanrader.Voorgerecht was heerlijk. Hoofdgerecht met vlees en aardappeltjes en groente prima. Toetje na was meer dan voortreffelijk. Al met al met plezier gegeten. Wijntjes van 4 euro waren heerlijk van smaak.
rollingrichard .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Mooie gerechten, mooie ingrediënten, allen van goede smaak. Ook met AH-bon een fantastische avond gehad, er is geen onderscheid met andere gasten. Keuzemenu is mooi : Proeverij als entree, vis of vlees als hoofd, panna cotta als nagerecht.
Kraanwater is geen probleem, ook goed brood. Bediening werkt hard met z'n 2-en ! Ons zien ze terug.
J.E. S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
De buitengevel dekt NIET de lading van het restaurant zelf!! Inrichting en sfeer is zeer goed.

Voorgerecht:voortreffelijk
Maria Jacinta F.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
De wijnen zijn prima en betaalbaar, wij hadden een AH menu waarbij we een prima keuze hadden bij het hoofdgerecht: vlees (heerlijke saltaimbocca), vis en ravioli (heel smakelijk). Toetje van noga-ijs was heerlijk.
Een aanrader.
Erik W.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
zoals bij alle voorgaande keren is dit restaurant een verademing, alles klopt. Het professionele personeel, de uitstekende kwaliteit en de prettige ambiance. Hopelijk blijft dit restaurant nog lang bestaan.
Patrick R.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Bij la Storia is het eten altijd voortreffelijk. Ook met de ah actie. Goede redelijk geprijste wijn . Prettige sfeer en bediening. Ons vaste italiaanse restaurant ????
helen V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
prima sfeer en prima hoofd en voorgerecht , de semi freddo was nog niet helemaal ontdooid, dat was jammer want zo was hij te hard.
Annabertha V.
Met gebruik van een AH bon toch een heerlijk vast menu van 3 gangen, waarbij
het hoofdgerecht de keus was tussen vlees en vis.
Fijne sfeer.
Goed eten.
Sarah D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
lekker gegeten op het terras van la storia della vita. mooi, klassiek pand en dito gerechten. hele vriendelijke en correcte bedieningen.
Wim L.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Heerlijk gegeten!
Lekkere wijn! Een aanrader!
Met A.H bon een heerlijk 3 gangen menu gehad.
Voorgerecht : Antipasti
Hoofdgerecht: een keer bavet en saltim bocca en een keer heekfilet.
Nagerecht:ijs met nootjes. Alles leuk geserveerd.
jose H.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
wij waren weer verrast het eten was superlekker en mooi opgediend en het personeel erg vriendelijk zeker weer een reden om terug te gaan
Erna P.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten hier. Viergangenverrassingsmenu. Top! Fijne ambiance, hele leuke bediening. Wij hebben hier gegeten met de AH restaurantactie. Gaan zeker vaker eten in dit fijne restaurant
klinkenberg78 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijke gerechten vanuit een prima keuken !!! Opnieuw deelnemer aan de AH actie en opnieuw verrassend menu samengesteld. Kortom een restaurant dat er echt moeite voor doet en het verdiend bezocht te worden.
femke B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
De service was goed! Maar het eten was minder dan verwachting
W.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Wat een pareltje van een restaurant niet alleen de inrichting is uniek ook de gerechten en bediening waren top!!
Een aanrader zelfs voor de locals zoals wij
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Prettige bediening; vakkundig en vriendelijk.
Onze opmerking dat we de groenten bij het hoofdgerecht wat karig vonden werd direct goedgemaakt met een schaaltje van verschillende groenten die heerlijk aangemaakt waren.
restaurantlovers .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Weer eens langs geweest bij Mn favoriete Italiaan en lekker op terras gezeten . Ze hadden fettuccine met verse truffel en dat was echt superlekker. Ook een paar andere nieuwe dingen op de kaart, een reden om vaker terug te komen. Pinot grigio was ook goed in de smaak gevallen bij Mn tafelgenoot en mijzelf. Dank en tot snel weer, wij blijven komen.