La Storia della Vita

Weteringschans 171 1017 XD Amsterdam Nederland Kaart
31-206234251

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Antipasti
      Antipasti
  • Hoofdgerechten
    • Hoofdgerecht vlees met aardappelen groenten
      Hoofdgerecht vis met aardappelen groenten
      Hoofdgerecht vegetarisch
  • Nagerecht
      Dolce dello chef
      Dolce dello chef

Over het restaurant La Storia della Vita

Authentiek Italiaans in hartje Amsterdam

Sta je buiten nog in bruisend Amsterdam, zodra je hier een voet over de drempel zet, zit je direct in Italië. La dolce vita, daar gaat het hier om. Geniet van authentieke, Italiaanse lunch- en dinergerechten die met heel veel liefde zijn bereid. Alsof La Mamma zelf de lakens uitdeelt in de keuken.

Meer informatie over restaurant La Storia della Vita

- Lunch vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant La Storia della Vita

Martijn K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Gegeten met de Albert Heijn restaurantactie. Lekker (aangepast) menu met antipasti, keuze uit vlees/vis/vega en dessert. Aanrader.
Gabriele D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
serveerster was vriendelijk, maar zeer afstandelibk. leek niet echt geïnteresseerd in haar gasten.
Beatrix N.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Aanrader,goede sfeer,prima eten en goede bediening.
Komen zeker terug.
Paulpeter K.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Leuke plek. Het was rustig, maar toch was de bediening traag/passief met het opnemen van drankjes. Verder liep alles OK. Eten smakelijk, maar niet bijzonder. Zou dat komen omdat we AH-menu hadden? Zag hier en daar wel zeer smakelijk uitziende borden voorbij gaan, dus wie weet.
Wim E.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Voorgerecht uitstekend .Hoofdgerecht matig. beetje weinig .maar wij waren met AH bon.jammer!
Van de menukaart is het veel beter. Wij hadden daar eerder gegeten.
Jose H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Wij genieten elke keer weer van het heerlijke eten en komen zeker weer teug
Loekdeleeuw D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Erg gezellig restaurant, prachtige klassieke sfeer, mooie gerechten, fijne bediening. Een aanrader voor wie nog niet is geweest
R. C.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk gegeven via de AH restaurant actie. Kregen vooraf een heerlijk plateau met allerlei lekkere hapjes.
Voor het hoofdgerecht konden we kiezen uit parelhoen of heek. De parelhoen was voortreffelijk met knoflook en truffelsaus. Ook de bediening was prettig. Er werd steeds precies uitgelegd wat er op je bord lag.
Farieda R.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Dit is een van mijn favoriete restaurants. Vandaag waren er echter maar twee mensen in de bediening waardoor je wat langer moest wachten om te bestellen. We hadden de mix van astipasta als vooraf en de parelhoen in truffelsaus als hoofdgerecht. Beide waren heerlijk. Als desert hadden we panacotta. Daar waren we allebei niet weg van. De witte huiswijn, een soave, is prima.
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Mooie inrichting met prima bediening en heerlijk eten!
Marie-José V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Ik was hier met 7 gasten die allemaal heel tevreden waren, ook de meest kritische van hen.
Annette H.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Heerlijk gegeten en een goede bediening. Voor herhaling vatbaar.
Aafje B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
De antipasto was voortreffelijk met juiste mix van vlees, vis, schaaldieren en groenten. Voor het hoofdgerecht hadden wij de keuze uit parelhoen en als vis heek. Drie personen namen de parelhoen en waren hier zee tevreden over en drie personen (waaronder ikzelf) de heek. Wij vonden het bijzonder lekker en ook op de bijgerechten in de vorm van witlof en aardappelgratin was niets op aan te merken. Als nagerecht een hazelnotenmousse. Al met al waren wij zeer tevreden en gingen met een goed gevulde maag huiswaarts.
S. K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Lekker gegeten in echte italiaanse sfeer. Mooi keuzemenu voor de AH-actie. Extra compliment voor de jonge ober, die alleen alle tafels bediende en dit zeer professioneel en vriendelijk deed.
Sharon D.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Met de AH actie daar uit eten geweest. Voorgerecht heerlijk. Mooie schaal opgemaakt met diverse hapjes voor 2 personen. Jammer dat je maar uir 2 hoofdgerechten mocht kiezen, maar het was erg lekker. Toetje bellisimo :-) .
Vriendelijk personeel.
Gerrie S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Gezellige sfeer, hartelijke bediening, heerlijk eten, en.....zeer comfortabele stoelen in een interieur dat je doet vermoeden écht in Italië te zijn. We komen zeker terug, ook zónder AH kortingsbon.
Anouk P.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Heerlijk gegeten en goed en op een leuke ontspannen manier bediend door Pieter!
Nellie S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Lekker gegeten, vriendelijke bediening, ruim van opzet, tafel mooi gedekt, mooi interieur.
Helen V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
altijd prima gegeten hier en heel aardige bediening ! Wij komen steeds weer terug
Gerrel W.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Geweldig menu, met name de antipasti (voorgerecht). We hebben genoten van eten, persoonlijke bediening en prettige sfeer. Zeker een restaurant om weer eens terug te komen.