Over het restaurant La Storia della Vita

Authentiek Italiaans in hartje Amsterdam

Sta je buiten nog in bruisend Amsterdam, zodra je hier een voet over de drempel zet, zit je direct in Italië. La dolce vita, daar gaat het hier om. Geniet van authentieke, Italiaanse lunch- en dinergerechten die met heel veel liefde zijn bereid. Alsof La Mamma zelf de lakens uitdeelt in de keuken.

Meer informatie over restaurant La Storia della Vita

- Lunch vanaf 12:00

Susan S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het restaurant was gezellig en mooi. De bediening snel en vriendelijk. Het eten lekker en uitgebreid. En dan ook nog eens het tweede menu gratis! Een en al lof voor dit restaurant, een echte aanrader!
ED L.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gisteravond hier uitstekend gegeten. Voor nog geen€ 50,00 met z'n 2-en een drie gangen diner en wijn gehad (ah-actie). Komen zeker nog een keertje terug.
Andrea M.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk eten, zowel voor, hoofd en nagerechten. royale porties. Lekkere wijn. Zeer betrouwbaar adres. Voor herhaling vatbaar.
marjannevermeer .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
In een prettige sfeer hebben we heerlijk gegeten n.a.v. AH actie. De bediening is prettig, ambiance goed, de antipasti heerlijk. Pasta's zijn goed van smaak en een hemels toetje. De hoeveelheden zijn precies goed.Een uitstekende Pinot Grigio erbij maakte dit etentje af.
serafine .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de AH-actie! Fantastische antipasti (zonder vlees, mijn vriendin is vegetariër), lekkere pasta, prima toetje en hele goede Sardijnse wijn.
H. K.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Vriendelijke bediening, prima huiswijn. Het hoofdgerecht viel mij erg tegen, maar zonder problemen en zonder dat ik er om vroeg, kreeg ik een ander hoofdgerecht, dat prima was.
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Er was een Goede sfeer, het eten was heerlijk en de bediening was aangenaam en persoonlijk.
We komen graag terug als we weer eens in Amsterdam zijn.
Frenkie23 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Ontvangst met lekkere crostini als amuse. Daarna heerlijke gevarieerde antipasti met vlees en vis. Als hoofdgerecht ravioli met truffelsaus en daarna een zeer lekker nagerecht, topmenu!
Aardige bediening.
EPVB .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Echt Italiaanse sfeer met prachtige inrichting, vriendelijke bediening, we waren door de film wat verlaat was geen probleem. Heerlijke rijke anti pasti vooraf, gevolgd door een goede pasta. Wij houden beide niet van desserts maar die mochten we zonder probleem inwisselen voor nog een goed glas wijn en een cappuccino! (AH actie)
Zeker een aanrader om terug te keren, als er tenminste plek is want geen wonder dat het altijd zo volgeboekt is!
annettehelmes .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. Ook Onze kinderen van 11 en 6 hebben gesmuld. Een heerlijk voorgerecht uit allerlei vlees en vishapjes. Ieder een verschillend hoofdgerecht allemaal top en heerlijk toetje.
Dick G.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Gebruik gemaakt van AHrestaurantactie. Hierdoor was er geen keuze uit de menukaart maar werd een beperkte menukaart gebruikt. Heerlijk gegeten, heerlijke huiswijn. Attente, beetje formele bediening, keurig gekleed, helemaal goed. Mooi restaurant, stijlvol. Makkelijk bereikbaar met openbaar vervoer.
D B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
We aten met de AH actiebon. Uitstekende verhouding prijs/kwaliteit. Drie gangen van prima kwaliteit. En ook niet onbelangrijk, lekkere huiswijn.
MAA D.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Na een cultureel dagje Amsterdam, rijksmuseum en NBE nieuwjaarsconcert, was dit de perfecte afsluiting. Met de AH-actie een uitgebreide proeverij van antipasti als voorgerecht, keuze uit 3 pasta's en een prima nagerecht. Lekkere huiswijnen, kortom: aanrader. Komen zeker terug, lang gezocht naar zo'n soort adres in A'dam.
Douglas D.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Sfeervol authentiek Italiaans restaurant, was de 2e oude jaarsnacht viering, zijn zeker van plan vaker Dte komen
Thomas M.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Oud klassieke sfeer in dit leuke restaurant. Personeel grotendeels Italiaans en dat maakte het voor de Italiaanse gast erg leuk. Eten (saltimboca en carbonara) was goed al werd de tiramusu wat minder beoordeeld. Service was bijzonder vriendelijk!
Ferdy B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Voorgerechten vonden we erg goed/lekker! De tagliatelle bij het hoofdgerecht was helaas uitgedroogd en lauw. Het dessert was simpel, maar prima (ijsbolletjes). De bediening was zeer vriendelijk, maar de service was echter bar slecht. Voorbeeld: na 3 x water bij de wijn vragen nog geen water...
Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Italië in Amsterdam. De keuken origineel Italiaans zonder Nederlandse aanpassingen. Personeel en koks ook merendeel Italiaans. We hadden het AH menu en het aangebodene was prima. De porties voldoende maar als je van echt grote boorden houdt misschien wat weinig. De eerste gang was een proeverij van antipasti met vis- vlees en groentegerechten. Erg lekker en met, zoals het hoort, allemaal verse producten. Als hoofdgerecht had ik tagliatelle marinara met gamba's, mosselen en sepia. Mijn vrouw had een lekkere truffelravioli. Het dessert was een combinatie van een bolletje pistache ijs en een souflé met warme vloeibare chocolade. De rode huiswijn uit de Marken was een prima begeleider. De bediening is vriendelijk. De zaak is groot en niet spectaculair ingericht. Gelet op het aantal bezoekers is het geen onbekende in Amsterdam. De prijs voor twee personen was goed, € 30,--.
klinkenberg78 .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Wat een fantastisch restaurant. Heerlijke gerechten en een vriendelijke bediening met welgemeende aandacht. Mijn volgende bezoek zal daarom niet lang op zich laten wachten. De echte Italiaanse keuken !!!
Lasse N.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Attente bediening, moest even wachten toen ik ging zitten maar daarna vlot en vriendelijk bediend. Eten was lekker maar jammer van het darmkanaaltje in de gamba....verder een toffe zaak.
JG V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Gegeten met AH bon. Een eenvoudig 3 gangen menu. Maar het smaakte prima. Helaas was er alleen de keuze bij het hoofdgerecht uit pasta (2x ravioli en 1x tagliatelle) , geen vleesgerecht. Mooie eetgelegenheid, goede sfeer. Wij kregen een wel erg klein tafeltje dat ook nog half voor een pilaar stond.