Over het restaurant La Storia della Vita

Authentiek Italiaans in hartje Amsterdam

Sta je buiten nog in bruisend Amsterdam, zodra je hier een voet over de drempel zet, zit je direct in Italië. La dolce vita, daar gaat het hier om. Geniet van authentieke, Italiaanse lunch- en dinergerechten die met heel veel liefde zijn bereid. Alsof La Mamma zelf de lakens uitdeelt in de keuken.

Meer informatie over restaurant La Storia della Vita

- Lunch vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant La Storia della Vita

Femke V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
We werden heel vriendelijk ontvangen. De kinderen konden niet meteen iets van de kaart vinden. De eigenaar kwam vragen wat ze graag zouden willen eten en zowel de gekozen penne als lasagne werden speciaal vers bereid. Geweldige service en het smaakte ook nog eens fantastisch.
Een aanrader!
hans H.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Heerlijk gegeten, perfecte en zeer vriendelijke service, heerlijke ripasso! Top!
Eva B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Heerlijk gegeten en attente aardige bediening. Kom zeker terug.
René D.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Bijzonder smakelijke gerechten, goede wijn en een prettige bediening
hans H.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Prima eten, heerlijke wijn en zeer vriendelijke bediening
Adelaide K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Leuke tent met goede service en heeelijk eten.
Arend V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Verassing 6 Ganges-menu, erg lekker! De bediening was oke. Te weinig beleving aan tafel. De inrichting was top! Al met al een ruime voldoende.
anton S.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Altijd met smaak gedaan en altijd gegarandeerd een succes, mooie wijnen en attente bediening. Een voor je het weet is die mooie avond alweer voorbij maar de herinnering blijft.
Joop R.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Een gezellig en knus restaurant waar je je echt thuis voelt. Vriendelijke bediening en goede kwaliteit eten.
Nettie M.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Ouderwets gezellig. Je hebt het gevoel even in Italië te zijn. een toppertje. ????
Desiree G.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Heerlijk eten. Simpele mooie gerechten , fantastisch van smaak. Aanrader
Mieke T.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Net als de inrichting was het eten goed, zonder malle fratsen.
restaurantlovers R.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Weer een keer naar La Storia della Vita gegaan, deze keer met familie, we waren met zn zessen.
Heel lekker gegeten in een relaxte sfeer. We lieten ons verassen door de chefkok,
Driegangenmenu , startendmet schalen Antipasti, daarna vis als hoofdgerecht, er werd Heek geserveerd, met een frisse citroensaus. Mijn tafelgenoten aten Parelhoen met truffelsaus, een goede keuze! Bediening weer top, Het blijft ons favoriete Italiaanse restaurant!
Caitlin O.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Op aanraden van iemand gister avond met de hele familie hier gegeten, maar dat was een qua eten een teleurstelling. Ik weet eigenlijk niet waarom dit restaurant zulke hoge cijfers krijgt. Misschien waren wij er net op de verkeerde avond..
We waren met een groep van 10 en ik werd op de dag van de reservering gebeld of we een menu wilde doen aangezien het die avond druk zou worden en we met een redelijk grote groep waren.
Als voorgerecht was er antipasti. Dat was lekker. So far so good. Daarna ging het echter bergafwaarts. De tweede gang was ravioli in een boter sausje met citroen. Zat weinig smaak aan en die ravioli was niet zelf gemaakt heb ik het idee. Had het gevoel dat ik dit zelf ook wel had kunnen kopen in de supermarkt. Voor het hoofdgerecht mochten we allemaal kiezen uit vlees, vis of vegetarisch, maar er er was geen keuze uit wat voor vlees of vis. De meeste mensen kozen voor de parelhoen. De parelhoen heeft best wel een laagje vet er op zitten. Dit was niet krokant en verder was het vrij smakeloos. Er was weinig saus en deze was ook niet heel lekker. Er bij werden aardappels en groenten los geserveerd. De aardappels waren niet gaar en de groenten was weer te gaar. Het leek wel alsof er geen zout op zat. Als nagerecht was er apple crumble (Niet heel italiaans). De appel was nog hard en verder was het vooral erg zoet. Al met al was het eten ver onder de maat en ik ging weg met het gevoel dat ik thuis lekkerder had kunnen eten.
Het was helemaal niet druk in het restaurant dus ik begrijp eigenlijk niet dat we een menu aangeboden kregen met zo weinig keus en dat de chef het dan ook nog weet te presteren zo'n lage kwaliteit van eten te produceren.
Edda T.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Prettige service. Goede accommodatie.
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Fantastische bediening, super netjes. Het 3 gangen verrassings-menu was heerlijk.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Karaktervolle ruimte, heerlijk vegetarisch surprise menu genoten.
Vesile T.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Het was fantastisch !
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk en gezellig gegeten!
Jaty N.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
We waren met een groot gezelschap en ik heb alleen lovende woorden gehoord van mijn gasten over het eten. Goede kaart en buiten de kaart om nog aantal spannende gerechten, Veel keuze, vooral als je van pasta's houdt zit je daar goed. Alles smaakte goed en in balans. Echt Italiaans. Ik vind de inrichting mooi en ruim. Prima om met kinderen daar naar toe te gaan. De service is uitstekend en timing van uitserveren goed. Ook al aten we tegen gereduceerde prijs, we kregen goede porties en volle aandacht, Vreemd dat het restaurant niet vol zat voor een vrijdagavond. Het verdient zeker meer.