La Stella Marina

Meer informatie over restaurant La Stella Marina

Jouw recensie over het restaurant La Stella Marina

Marco M.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Inmiddels meerdere malen gegeten bij dit restaurant. Pizza's zijn echt zoals ze horen te zijn. De eigenaar zorgt ervoor dat je je echt even in Italie waant.
nancy V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
11,75 voor een koude visschotel vooraf en dan een slablaadje gevuld met tonijn uit blik, een slablaadje met ansjovis uit blik, een stukje gerookte zalm , en een slablaadje met zeevruchten uit zuur, noem ik niet koken. Allemaal kant en klaar uit de verpakking, wat ik zelf ook kan presenteren,heel jammer. Het miste wat speciaals, En het geld niet waard. Smaakte wel maar het is niet wat je verwacht. Pasta met pittige tomaten saus, was niet pittig , zelfs wat flauw maar pasta zelf was goed. Al met al niet bijzonder en prijs kwaliteit iets te duur. Ambiance mooi, prachtig uitzicht dus daar was de prijs prima voor. Bediening ook vriendelijk.
Mark T.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Met vrienden in dit Italaanse restaurant aan de Scheveningse haven gegeten. De husiwijn die wij bestelden was prima, evenals het lekkere stokbrood. Op tafel verscheen een kleine portie pasta del dia, met truffelsaus, heerlijk een een wat klein uitgevallen ministronesoep. Wij beiden namen de kalfsschnitzel als hoofgerecht. Prima vlees, en de schaal met ovenaardappelen en groente was bijzonder smakelijk. Toe een simpel bolletje ijs, maar dan wel huisgemaakt. Verrassend lekker. De kwaliteit van dit restaurant steekt boven het gemiddelde uit in het havengebied. Wij kijken uit naar de zomer om hier buiten te eten.
Jelmer V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Buiten gegeten met een groot gezelschap en een mooi uitzicht op de haven. Prima Italiaans eten, bediening was oké. Serveersters lachten vriendelijk, maar een gesprekje zat er niet in. Voor het eten kom ik een keer terug!
M G.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Voorgerecht heerlijke grote gepelde gamba's. Hoofdgerecht lamskoteletten die iets te ver door waren gebakken. De witte huiswijn was prima.
De ambiance is natuurlijk prima uitkijkend op de haven. Personeel is vriendelijk maar niet erg professioneel. De chef daarintegen is een gezellige vent.
Kom er wel een keer terug.
Nvt N.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Gezellig Italiaans restaurant aan de haven, leuk uitzicht op alle boten. In de zomer een groot terras aan het water, maar ook in de winter is het er sfeervol. Bediening is heel vriendelijk. Het eten is erg lekker, zowel de pasta's, vlees als visgerechten. Ook prima wijnen. Dit is gewoon zo'n restaurant waar je je gelijk thuis voelt.
R. M.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Onze favoriet Waterproef heeft geen plaats, dus dan maar de Italiaanse buurman geprobeerd. Heerlijk beschut in de zon op het terras authentiek Italiaans gegeten: smakelijke crostini, zeer mooie ceviche van zwaardvis, precies goed gegaarde St. Jacobsschelp met parmezaan en samen een portie sfizi di mare, bescheiden maar voldoende stukjes gebakken tonijn en zwaardvis + een klein tongetje. Daarbij spaghetti met rode peper. Een fles Vernaccia (een tikje te zoet bij de zwaardvis) completeerde de maaltijd. We besloten met elk een dubbele espresso. Aardige attente bediening - let er wel op dat je warme borden krijgt - en een ontspannen sfeer. Voor nog geen € 100 een fijn, tevreden stemmend diner.
Willeke D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Ik heb hier vanavond gegeten met een vriendin, we dachten lekker een avondje uit.
De carpaccio was heerlijk we hadden gevraagd om een droge witte wijn en een droge rosé. Nou beide niet droog en toen kwam het hoofdgerecht pasta met spinazie asperges en gamba,s. Bij mij lagen er 4 gamba,s op het bord wel een vergroot glas erbij en mijn vriendin had er geen een, dus voor ons niet voor herhaling vatbaar. En we stonden binnen een uur buiten nooit meer.
Chris B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Op een zonovergoten dag aten we 's avonds bij dit echt-Italiaanse restaurant. De bediening was hoffelijk, attent en persoonlijk, met ook tijd voor een grapje. Ons gedeelde voorgerechtje buiten de kaart om was gemarineerde verse ansjovis, die met lekker brood werd geserveerd. Dat hadden we nog nooit gehad en het was verrukkuluk. Daarna kreeg ik pasta met verse paddestoelen en zomertruffel en mijn disgenoot pasta met asperges en gamba's. Allebei lekker vers, fantastisch op smaak en een lekker bord vol. Met een panna cotta als toetje en daarna 2 lekkere cappu's waren we echt blij dat we voor dit restaurant hadden gekozen. Met het zonnetje erbij echt een topplek naast alle bootjes in de mooie haven.
Ed T.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij La Stella Marina. Voorgerechten aubergine uit de oven en mosselen uit de oven waren voortreffelijk!
Ook de salade met zeefruit was erg lekker.
Hoofdgerecht een trio van vis, een pasta met asperge, garnalen en spinazie en de entrecote waren alle drie heel goed gegaard en zeer smakelijk.
De nagerechten tiramisu, ijscoupe en tartufo maakte de avond compleet.
Zeer vriendelijke bediening. Ook de eigenaar zeer viendelijk, komt nog even aan de tafel voor een praatje. Mooie zaak met prachtig uitzicht op de haven.
Wij komen zeker nog een keer terug.
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Tijdens een weekendje weg in Scheveningen op zaterdag met mijn man heerlijk gegeten bij Stella Marina. Omdat het zo goed is bevallen op zondag gewoon weer terug gegaan. Het eten is erg smaakvol, de bediening is vlot, de sfeer is prima.
Kom hier zeker nog een keer.
Dorine V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Gisteren een hapje gegeten bij La Stella Marina, voorafgaand aan ons bezoek aan het Zuiderstrandtheater. We zaten gezellig, met uitzicht op de jachthaven. We dachten aan een pizza, maar werden door de enthousiaste presentatie overgehaald tot een voorgerecht – lekkere gegratineerde coquilles – en een hoofdgerecht – verschillende soorten vis met smakelijke sausjes, pasta en groente. Mooi op tijd voor het theater stonden we weer buiten. Bij ons volgende theaterbezoek komen we weer!
Matthias B.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2016
Hier op een advies voor de pizza geweest. Als voorgerecht de Vitello Tonnato gekozen, altijd een goed indicatie voor een fatsoenlijke Italiaan. Ernaar was het verse pasta en pizza. De Vitello Tonnato was okay, maar niet boeiend en je kun in Den Haag toch een duidelijk betere eten. De hoofdgerechten waren goed op smaak. En de pizza, die mijn begeleidster had, was wel zo groot dat het lukte de beperkte portie pasta van mij te compenseren. De wijnselectie is niet uitgebreid, maar we hadden toch een smakelijke Montferrato uit de Piëmont gevonden. De service was vriendelijk, maar we misten wel de enthousiasme. Het interieur is duidelijk van de zee beïnvloed, maar kan wel een keer een beetje afgestoft worden.
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
De kaart van dit aan de jachthaven gelegen restaurant is van het type "voor elk wat wils". Pasta's, pizza's en een grote keus aan "secondi". En dan zijn er ook nog gerechten buiten de kaart, die de ober komt opsommen. Zo'n uitgebreid aanbod komt niet altijd ten goede aan de kwaliteit. Bij Stella Marina was die echter dik in orde. Zo was mijn partner benieuwd naar de pompoensoep met zeevruchten die de ober aanbood. Ze kreeg een rijk gevuld bord schaal- en schelpdieren, juist gegaard, en een soepje eronder dat lekker op smaak was.

Maar ook uit de andere gangen bleek dat de koks in de open keuken een hoge standaard hebben. Of het nou om een klassieker als vitello tonato ging of over de spaghetti die als contorno werd geserveerd bij het hoofdgerecht en een lekker pitje van wat rode peper had meegekregen.
Prima prijs/kwaliteit-verhouding!
albert V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
het was een tijdje geleden dat we hier waren, onze favoriete plek voor "Pasta alle Vongole" en een super gezellig stekkie in de haven van Scheveningen.
de sfeer is typisch Italiaans, heerlijk ongedwongen en in een gezellig luidruchtige entourage.
het eten (dus onze favoriete pasta!) was weer top, we gaan zeker snel terugkomen hier!

JFNG .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Een heerlijk restaurant met terras aan de jachthaven. Het was heerlijk weer en de ambiance geweldig. Begonnen met een prachtige Italiaanse wijn. Daarna geen voorgerecht genomen maar gelijk het hoofdgerecht. 3 soorten vis op Italiaanse wijze bereid. De sfeer is echt Italiaans en door het weer en de omgeving waande je in Italië. De manager/eigenaar werkte hard mee om het een ieder naar de zin te maken. Het eten was in een woord geweldig. Ik was de laatste keren in andere restaurants teleurgesteld en dit was een openbaring en ik zou wel elke dag hier willen gaan eten.
Het was me een eer om hier te dineren. Top, top, top
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Wat een fantastische bediening in dit restaurant. Ondanks dat een aantal mensen in de bediening nauwelijks Nederlands en Engels spreekt proberen ze je toch een fantastische ervaring mee te geven door het dan maar in het Italiaans te proberen. We kwamen binnen voor een snelle pizza, maar besloten door het enthousiasme van de ober toch maar te gaan voor een heerlijk hoofdgerecht met 3 soorten vis. De geschroeide tonijn was heerlijk, net zoals de sliptong. De pasta die hierbij geserveerd werd was door het pepertje en de knoflook erg smaakvol. Als nagerecht een typische italiaans paas dessert dat buiten de kaart om werd geadviseerd, met daarbij een heerlijk glas dessertwijn.
CvdVoort .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Afgelopen zaterdag hier met vrienden gegeten. Wat een gezellige sfeer, vriendelijke bediening en het eten was super. Wij hebben voor verschillende dingen gekozen en de coquiles vooraf waren zalig. Onze vrienden hadden een pastaschotel vooraf en vonden het super! Het kalfsvlees in citroensaus, de visschotel van drie soorten vis en het lamsvlees waren allemaal Super! Ook de verschillende desserts waren zalig. Pluim voor dit restaurant.
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Vrijdag 3 april vrienden meegenomen naar La Stella Marina. Spannend want wat zouden zij van ons favoriete restaurant vinden? Nou zoals altijd waren we bijzonder welkom. Kregen we duidelijk te horen wat de specialiteiten van die avond waren en hebben ze ons heerlijk verwend de hele avond met heerlijk pasta met truffel, heerlijke tournedos, lekkere wijn en goede service. Het was druk, maar dat had geen invloed op de kwaliteit. Heerlijk en gezellig restaurant om een avond door te brengen onder het genot van goed eten.
angelika6 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2015
Zondagavond hier gegeten tegen zes uur 's avonds. Ontvangen door jonge dame, die geen of nauwelijks Nederlands sprak. Na overleg met haar baas kregen we een mooie plaats boven aan het raam met uitzicht op de haven. Kennelijk had de serveerster maar twee woorden NL geleerd om een bestelling te kunnen opnemen: 'Iets drinken?'.
Ons antwoord/onze vragen verstond ze niet en haar chef moest om hulp worden geroepen.
De bestelde Pinot Grigio was van matige kwaliteit. We bestelden, na behoorlijk lang wachten op de bediening: Fritto Misto en een pizza Galzone. Ondanks dat het echt niet druk was, hebben we meer dan een half uur op ons eten moeten wachten. De geserveerde visschotel bestond uit 2 sardientjes die met een meellaagje waren bedekt dat nog wit was en niet gaar terwijl de binnenkant droog was, de 2 gamba's waren droog en zonder smaak, de inktvisjes en -ringen waren meer (niet gaar) meel dan vis. Verder waren de gebakken aardappelen vrijwel koud.
De pizza was ingezakt (weinig vulling), maar smaakte goed. Bij afrekenen heb ik de klacht over de Fritto Misto gemeld aan de eigenaar (?), waarop zonder enige aarzeling werd gezegd dit gerecht niet in rekening te zullen brengen. Zeer coulant, maar ik had liever een gezellige avond met goed eten gehad en een attente bediening. We komen hier nooit meer.