La Stella Marina

Doctor Lelykade 23 Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant La Stella Marina

Jelmer V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Buiten gegeten met een groot gezelschap en een mooi uitzicht op de haven. Prima Italiaans eten, bediening was oké. Serveersters lachten vriendelijk, maar een gesprekje zat er niet in. Voor het eten kom ik een keer terug!
M G.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Voorgerecht heerlijke grote gepelde gamba's. Hoofdgerecht lamskoteletten die iets te ver door waren gebakken. De witte huiswijn was prima.
De ambiance is natuurlijk prima uitkijkend op de haven. Personeel is vriendelijk maar niet erg professioneel. De chef daarintegen is een gezellige vent.
Kom er wel een keer terug.
Nvt N.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Gezellig Italiaans restaurant aan de haven, leuk uitzicht op alle boten. In de zomer een groot terras aan het water, maar ook in de winter is het er sfeervol. Bediening is heel vriendelijk. Het eten is erg lekker, zowel de pasta's, vlees als visgerechten. Ook prima wijnen. Dit is gewoon zo'n restaurant waar je je gelijk thuis voelt.
R. M.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Onze favoriet Waterproef heeft geen plaats, dus dan maar de Italiaanse buurman geprobeerd. Heerlijk beschut in de zon op het terras authentiek Italiaans gegeten: smakelijke crostini, zeer mooie ceviche van zwaardvis, precies goed gegaarde St. Jacobsschelp met parmezaan en samen een portie sfizi di mare, bescheiden maar voldoende stukjes gebakken tonijn en zwaardvis + een klein tongetje. Daarbij spaghetti met rode peper. Een fles Vernaccia (een tikje te zoet bij de zwaardvis) completeerde de maaltijd. We besloten met elk een dubbele espresso. Aardige attente bediening - let er wel op dat je warme borden krijgt - en een ontspannen sfeer. Voor nog geen € 100 een fijn, tevreden stemmend diner.
Willeke D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Ik heb hier vanavond gegeten met een vriendin, we dachten lekker een avondje uit.
De carpaccio was heerlijk we hadden gevraagd om een droge witte wijn en een droge rosé. Nou beide niet droog en toen kwam het hoofdgerecht pasta met spinazie asperges en gamba,s. Bij mij lagen er 4 gamba,s op het bord wel een vergroot glas erbij en mijn vriendin had er geen een, dus voor ons niet voor herhaling vatbaar. En we stonden binnen een uur buiten nooit meer.
Chris B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Op een zonovergoten dag aten we 's avonds bij dit echt-Italiaanse restaurant. De bediening was hoffelijk, attent en persoonlijk, met ook tijd voor een grapje. Ons gedeelde voorgerechtje buiten de kaart om was gemarineerde verse ansjovis, die met lekker brood werd geserveerd. Dat hadden we nog nooit gehad en het was verrukkuluk. Daarna kreeg ik pasta met verse paddestoelen en zomertruffel en mijn disgenoot pasta met asperges en gamba's. Allebei lekker vers, fantastisch op smaak en een lekker bord vol. Met een panna cotta als toetje en daarna 2 lekkere cappu's waren we echt blij dat we voor dit restaurant hadden gekozen. Met het zonnetje erbij echt een topplek naast alle bootjes in de mooie haven.
Ed T.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij La Stella Marina. Voorgerechten aubergine uit de oven en mosselen uit de oven waren voortreffelijk!
Ook de salade met zeefruit was erg lekker.
Hoofdgerecht een trio van vis, een pasta met asperge, garnalen en spinazie en de entrecote waren alle drie heel goed gegaard en zeer smakelijk.
De nagerechten tiramisu, ijscoupe en tartufo maakte de avond compleet.
Zeer vriendelijke bediening. Ook de eigenaar zeer viendelijk, komt nog even aan de tafel voor een praatje. Mooie zaak met prachtig uitzicht op de haven.
Wij komen zeker nog een keer terug.
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Tijdens een weekendje weg in Scheveningen op zaterdag met mijn man heerlijk gegeten bij Stella Marina. Omdat het zo goed is bevallen op zondag gewoon weer terug gegaan. Het eten is erg smaakvol, de bediening is vlot, de sfeer is prima.
Kom hier zeker nog een keer.
Dorine V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Gisteren een hapje gegeten bij La Stella Marina, voorafgaand aan ons bezoek aan het Zuiderstrandtheater. We zaten gezellig, met uitzicht op de jachthaven. We dachten aan een pizza, maar werden door de enthousiaste presentatie overgehaald tot een voorgerecht – lekkere gegratineerde coquilles – en een hoofdgerecht – verschillende soorten vis met smakelijke sausjes, pasta en groente. Mooi op tijd voor het theater stonden we weer buiten. Bij ons volgende theaterbezoek komen we weer!
Matthias B.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2016
Hier op een advies voor de pizza geweest. Als voorgerecht de Vitello Tonnato gekozen, altijd een goed indicatie voor een fatsoenlijke Italiaan. Ernaar was het verse pasta en pizza. De Vitello Tonnato was okay, maar niet boeiend en je kun in Den Haag toch een duidelijk betere eten. De hoofdgerechten waren goed op smaak. En de pizza, die mijn begeleidster had, was wel zo groot dat het lukte de beperkte portie pasta van mij te compenseren. De wijnselectie is niet uitgebreid, maar we hadden toch een smakelijke Montferrato uit de Piëmont gevonden. De service was vriendelijk, maar we misten wel de enthousiasme. Het interieur is duidelijk van de zee beïnvloed, maar kan wel een keer een beetje afgestoft worden.
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
De kaart van dit aan de jachthaven gelegen restaurant is van het type "voor elk wat wils". Pasta's, pizza's en een grote keus aan "secondi". En dan zijn er ook nog gerechten buiten de kaart, die de ober komt opsommen. Zo'n uitgebreid aanbod komt niet altijd ten goede aan de kwaliteit. Bij Stella Marina was die echter dik in orde. Zo was mijn partner benieuwd naar de pompoensoep met zeevruchten die de ober aanbood. Ze kreeg een rijk gevuld bord schaal- en schelpdieren, juist gegaard, en een soepje eronder dat lekker op smaak was.

Maar ook uit de andere gangen bleek dat de koks in de open keuken een hoge standaard hebben. Of het nou om een klassieker als vitello tonato ging of over de spaghetti die als contorno werd geserveerd bij het hoofdgerecht en een lekker pitje van wat rode peper had meegekregen.
Prima prijs/kwaliteit-verhouding!
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
het was een tijdje geleden dat we hier waren, onze favoriete plek voor "Pasta alle Vongole" en een super gezellig stekkie in de haven van Scheveningen.
de sfeer is typisch Italiaans, heerlijk ongedwongen en in een gezellig luidruchtige entourage.
het eten (dus onze favoriete pasta!) was weer top, we gaan zeker snel terugkomen hier!

JFNG .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Een heerlijk restaurant met terras aan de jachthaven. Het was heerlijk weer en de ambiance geweldig. Begonnen met een prachtige Italiaanse wijn. Daarna geen voorgerecht genomen maar gelijk het hoofdgerecht. 3 soorten vis op Italiaanse wijze bereid. De sfeer is echt Italiaans en door het weer en de omgeving waande je in Italië. De manager/eigenaar werkte hard mee om het een ieder naar de zin te maken. Het eten was in een woord geweldig. Ik was de laatste keren in andere restaurants teleurgesteld en dit was een openbaring en ik zou wel elke dag hier willen gaan eten.
Het was me een eer om hier te dineren. Top, top, top
Julia H.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2015
Ik kan alleen oordelen over de pizza's die ik kom afhalen. Die zijn wat mij betreft Perfetto !! flinterdun, knapperig, zoals een pizza zou moeten smaken. De beste in Den Haag. In de zomer is er een sfeervol terras aan het water.
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Wat een fantastische bediening in dit restaurant. Ondanks dat een aantal mensen in de bediening nauwelijks Nederlands en Engels spreekt proberen ze je toch een fantastische ervaring mee te geven door het dan maar in het Italiaans te proberen. We kwamen binnen voor een snelle pizza, maar besloten door het enthousiasme van de ober toch maar te gaan voor een heerlijk hoofdgerecht met 3 soorten vis. De geschroeide tonijn was heerlijk, net zoals de sliptong. De pasta die hierbij geserveerd werd was door het pepertje en de knoflook erg smaakvol. Als nagerecht een typische italiaans paas dessert dat buiten de kaart om werd geadviseerd, met daarbij een heerlijk glas dessertwijn.
CvdVoort .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Afgelopen zaterdag hier met vrienden gegeten. Wat een gezellige sfeer, vriendelijke bediening en het eten was super. Wij hebben voor verschillende dingen gekozen en de coquiles vooraf waren zalig. Onze vrienden hadden een pastaschotel vooraf en vonden het super! Het kalfsvlees in citroensaus, de visschotel van drie soorten vis en het lamsvlees waren allemaal Super! Ook de verschillende desserts waren zalig. Pluim voor dit restaurant.
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Vrijdag 3 april vrienden meegenomen naar La Stella Marina. Spannend want wat zouden zij van ons favoriete restaurant vinden? Nou zoals altijd waren we bijzonder welkom. Kregen we duidelijk te horen wat de specialiteiten van die avond waren en hebben ze ons heerlijk verwend de hele avond met heerlijk pasta met truffel, heerlijke tournedos, lekkere wijn en goede service. Het was druk, maar dat had geen invloed op de kwaliteit. Heerlijk en gezellig restaurant om een avond door te brengen onder het genot van goed eten.
Angelika6 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2015
Zondagavond hier gegeten tegen zes uur 's avonds. Ontvangen door jonge dame, die geen of nauwelijks Nederlands sprak. Na overleg met haar baas kregen we een mooie plaats boven aan het raam met uitzicht op de haven. Kennelijk had de serveerster maar twee woorden NL geleerd om een bestelling te kunnen opnemen: 'Iets drinken?'.
Ons antwoord/onze vragen verstond ze niet en haar chef moest om hulp worden geroepen.
De bestelde Pinot Grigio was van matige kwaliteit. We bestelden, na behoorlijk lang wachten op de bediening: Fritto Misto en een pizza Galzone. Ondanks dat het echt niet druk was, hebben we meer dan een half uur op ons eten moeten wachten. De geserveerde visschotel bestond uit 2 sardientjes die met een meellaagje waren bedekt dat nog wit was en niet gaar terwijl de binnenkant droog was, de 2 gamba's waren droog en zonder smaak, de inktvisjes en -ringen waren meer (niet gaar) meel dan vis. Verder waren de gebakken aardappelen vrijwel koud.
De pizza was ingezakt (weinig vulling), maar smaakte goed. Bij afrekenen heb ik de klacht over de Fritto Misto gemeld aan de eigenaar (?), waarop zonder enige aarzeling werd gezegd dit gerecht niet in rekening te zullen brengen. Zeer coulant, maar ik had liever een gezellige avond met goed eten gehad en een attente bediening. We komen hier nooit meer.
Hot-Stuff .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Een prachtig gelegen Italiaans visrestaurant. We zijn hier weer op basis van de goede recensies beland en dat is een goede keuze geweest. Bij de entre word je in luid Italiaans welkom geheten door de maitre die als een soort vader door de zaak loopt en alles coördineert. De entourage schreeuwt mediteraans visrestaurant en iedereen van het personeel lijkt lekker efficient te lopen. Als je een beetje op tijd bent of goed reserveert heb je schitterend uitzicht op de haven, zowel boven als beneden.
Op advies namen we als voorgerecht een van de dagspecialiteiten, de verse Italiaanse ansjovisfilets. Deze waren rauw en lagen heerlijk te baden in olijfolie met peterselie en misschien een tikkeltje knoflook. Wat verse citroen moesten we er zelf over uitknijpen en met een beetje verse zwarte peper konden we het afmaken. Ook kregen we er wat vers brood er bij. De smaak was heerlijk subtiel, zacht ziltig maar ook lekker fris door de citroen en peterselie en mooi rond bij elkaar gebracht door die mooie olijf olie.
Als hoofdgerechten hadden we vegetarische lasagne, een trio van vis met pasta Aglio e olio, Pizza maffioso
Maffiosa en Ossobuco alla Milanese con pasta. De hoogtepunten waren de Ossobucco en het trio van vis, en de pasta's. De Ossobuco was heerlijk mals en bedekt in een heerlijke zachte tomatensaus. De spagetti die erbij werd geserveerd was bedekt in dezelfde heerlijke saus met de toevoeging van een beetje Parmigiana was natuurlijk ook heerlijk. Het trio van vis bestond uit een gegrild stuk tonijn, zeebaars filet en een slibtong. Alle drie perfect gaar en heerlijk op smaak, vooral de tonijn smaakte geweldig, mede door een heerlijke fris gekruid sausje waarmee het geserveerd werd. De Pasta Aglio e olio was een van de betere die ik in Nederland gegeten heb, heerlijk mild en perfect op smaak.. De pizza zag er mooi uit en smaakte op zich erg lekker al vond ik de bodem zelf net wat dik en zwaar maar dan ben ik misschien ook wel een pietlut wat dat betreft. Mooie panchetta (spek) er op, lekker gehakt en goede salami en kaas. De Lasagne was op zich ook wel lekker maar niet indrukwekkend, daar zou net wat meer mee gedaan kunnen worden met bijvoorbeeld wat gegrilde groenten, maar dan is het voor veel Italianen misschien alweer een ander gerecht. Als dessert hadden we ijs, Tartuffo ijs en de Tiramisu. het ijs en de ijs truffel waren zo goed als zeker niet zelf gemaakt, daar zal ik het dus verder bij laten. De Tiramisu smaakte in ieder geval erg goed. Een goede tiramisu gaat volgens mij namelijk om het proeven van alle elementen. de cacao, de mascarpone, de koffie, de marsala en dan het biscuitje. Als er te veel suiker in zit of er te veel slagroom gebruikt word gaat dit ten koste van de smaak. Hier was dit gelukkig niet het geval. Er was niet heel veel mascarpone gebruikt maar wel net genoeg om alle biscuit mooi te omhullen in die zijdezachte goddelijkheid. De heerlijk dikke cacao die er op het bord pas over gestrooid werd blijft dan ook zo heerlijk plakken.
Een ding had ik nog wel extra gewaardeerd en dat is een iets ruimere keuze aan wijnen per glas, naast de huiswijn schenken ze per kleur twee verschillende wijnen van de wijnkaart, die er overigens ook erg goed uitziet. Soms is een hele fles nu eenmaal net wat veel. De wijn die ik uiteindelijk bestelde was overigens erg lekker en de witte huiswijn was kennelijk ook prima.
Al met al erg goed gegeten voor een prima prijs.

Grazie di tutto (bedankt voor alles)
Ellen E.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Na drie jaar waren wij hier weer eens terug... niks veranderd aan de kwaliteit en Italiaanse sfeer! We bestelden een pasta met truffel en bospaddenstoelen vooraf, echt verfijnd. Daarna voor mijn tafelgenoot een filetto (ossenhaas) en voor mij een pizza. De ossenhaas was boterzacht en de pizza zoals die hoort te zijn: dunne bodem met verse producten. We dronken er een nero d'avola bij, wat een mooie wijn voor een hele schappelijke prijs! We komen snel weer terug!