La Stanza

Van Vollenhovenstraat 19 3016 BG Rotterdam Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant La Stanza

De passie spat van je bord

In een statig herenhuis in het Scheepvaartkwartier is restaurant La Stanza gevestigd. De binnentuin heeft de charme van een piazza en met mooi weer kun je hier fantastisch dineren. Binnen is het warm en knus en wacht je een onvergetelijke eetervaring. De koks zijn Italiaans, maar hebben daarnaast grote bewondering voor de Franse keuken. Proef deze uitgebalanceerde samensmelting! Zoals het een echt Italiaans restaurant betaamt, krijgen de desserts extra aandacht.

Glas champagne

Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant La Stanza

Ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Dit is een fijn restaurant, met goede ambiance en vriendelijk personeel dat erg zijn best doet om het naar je zin te maken. Je dineert in een goede omgeving waar je rustig een gesprek kunt voeren. Het eten is heerlijk en ook mooi opgemaakt. Zeker de moeite waard om naar toe te gaan.
1Joost1 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Zoals we La Stanza kenden van eerdere gelegenheden: Lekkere gerechten mooi opgediend, vriendelijk personeel. Wat wil je nog meer?
m.engelman7 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Gerechten goed van kwaliteit .
Gerechten werden in een zeer hoog tempo gereserveerd , 4 -gangen-menu in 2 uur tijd , en dat kwam nog omdat wij wat meer tussentijd wensten.
Als je als restaurant meedoet aan de AH-actie moet je geen verschil maken in de bediening naar je gasten toe .
Meer tijd maken voor niet AH-gasten .
Anders moet je als restaurant niet meedoen aan deze actie .
Giulia P.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
We kwamen hier met de AH actie. Het eten was goed, geen bijzondere combinaties of ingrediënten, maar goed gekookt en gepresenteerd. Qua porties was het niet heel veel maar zo hoort het wanneer de kwaliteit van de gerecht hoog is: voor mij was het precies goed. Alleen verwachte ik meer Italiaanse cuisine, terwijl het meer de Franse kant op gaat. Maar dat is geen min punt hoor! alleen neem ik het een beetje persoonlijk omdat ik zelf Italiaans ben
Floris H.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Lekker eten, goede wijn. Service was echter matig. Wijnen kregen we nadat we het eten ophadden en andere tafels werden al ingedekt voor de volgende dag terwijl wij er nog zaten.
mathilde R.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Wij werden neergezet in een apart deel van het restaurant, naar even later bleek met andere ah actie deelnemers. Dat voelde alsof we paria's waren en vind ik vreemd. Als het idee is dat je een restaurant kan ervaren via deze actie lijkt me het juist de bedoeling dat je ook de echte ervaring krijgt.
Daarnaast bleek dat we niets te kiezen hadden, terwijl op de site stond dat je bij elke gang uit twee gerechten kon kiezen (vlees of vis als hoofdgerecht bijvoorbeeld). Dus eigenlijk was de eerste impuls meteen weer te vertrekken. Het eten was goed, alhoewel inderdaad niet echt Italiaans wat ik ook al bij een andere recensie las. Als je als restaurant meedoet aan de AH actie, maak er dan wat van, anders werkt het alleen maar negatief en kan je het beter niet doen. Wat dat betreft hebben we betere ervaringen gehad!
Corrie B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Wij kwamen hier met de AH restaurant actie en hoewel het anders op de site stond, konden we niet kiezen. Er was 1 menu en dat was het. Dit voelde niet goed. Op de site staat dat we kunnen kiezen uit twee voorgerechten en twee hoofdgerechten en twee nagerechten. Maar niet dus.
Ondanks dat ik van te voren gebeld had, dat 1 van de personen een pinda, noten en kiwi allergie heeft, kreeg zij een toetje met amandelen. Gelukkig hadden wij dit in de gaten en met excuses kreeg zij even later een toetje zonder noten.
Wij zaten in het souterrain en daar hing een duidelijke vochtgeur. Het bedienend personeel was vriendelijk en de smaak van het eten was prima, maar het waren wel erg kleine porties.
Maurice D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
We hebben in de gerechten geen Italiaanse keuken in kunnen ontdekken. Ontzettend slechte akoestiek nauwelijks te doen. Wijnkaart geeft ook nauwelijks Italiaanse indruk.
ineke061 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Het was aangenaam in La Stanza, vriendelijke bediening, eten goed en lekker, maar ik mis in ieder restaurant de groenten
Billy V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
ik wou alleen even zeggen dat Ronald een geweldige man is en zijn werk echt goed doet. ik dacht dat hij de eigenaar was.
Lia Z.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
lekker gegeten, heel gastvrije en goede bediening
Dingetjemet M.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Samen met m'n moeder hier in de sprookjesachtige tuin gegeten met de AH-aktie. Het eten is van hoog niveau, Overheerlijk, en artistiek opgemaakt. Ook nog eens vriendelijke serveersters, dus een echte aanrader.
stoutjes .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Goed ontvangst, en mooie heerlijke gerechten. Mooi weer, dus in de tuin kunnen dineren. Het enige nadeel was, met buiten eten, als je niet rookt, wel last kan hebben van degene die wel roken.
savsouf .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Jammer dat we met AH restaurant kaart geen keuze in het menu hadden. En de bijbetaling producten vond ik vrij prijzig. Voral het kaasplankje van 9,95 . Als je ht dessert niet nam en in plaats daarvan het kaaasplankje kreeg je geen aftrek van het dessert die je niet genomen had.
ellendekramer .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Lekker gegeten met de AH actie. Drie gangenmenu smaakte heerlijk. Indien je een grote eter bent heb je wel honger achteraf denk ik. Voor mij en vriendin prima porties.
Zaten heerlijk in de lommerrijke tuin. Lekkere witte wijn.
Minpuntje vonden wij de prijs van een fles water; bijna 6 euro. Gastvrijheid bestaat voor mij ook uit een karaf kraanwater bij het eten. Vraag er desnoods een euro voor . Ons kraanwater is van hoge kwaliteit en ik zit echt niet te wachten op mineraal water van een duurder merk.
Vaak is de horeca bang dan men geen drankje meer bestelt indien er kraanwater wordt geserveerd. Lijkt me bij een restaurant als la Stanza wel meevallen.
Zeker op een zomerse avond een restaurant om nog eens te bezoeken.
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Bij binnenkomst was het hele restaurant leeg en er was niemand aanwezig. We zijn maar naar beneden gegaan, omdat we daar wat geluid hoorden. Daar waren een paar tafels bezet en was ook de bediening. Het geheel kwam een beetje armoedig op ons over. We waren beter gewend van La Stanza.
Marluus C.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Voor de eerste keer naar dit restaurant. Leuke locatie. Gemoedelijke steer. Zeker voor herhaling vatbaar.
Sebastian G.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Met vrienden wezen eten met AH actie. Arrogante bediening, kortaf, ongeinterrresseerde houding (leunend tegen de muur terwijl uitleg over gerechten werd gegeven). Niet voor herhaling vatbaar.
Erna V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Erg lekker, zag er verzorgt uit. Echt een aanrader.
Theo R.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
De gerechten waren prima en leuk opgediend wel kleine porties. Je had de supplementen tegen meerprijs wel nodig. De rekening was erg onoverzichtelijk de AH korting was niet terug te vinden. 3 x koffie teveel op de rekening. De verbeterde rekening werd zonder vorm van excuus op tafel gelegd.