La Stanza

Van Vollenhovenstraat 19 3016 BG Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant La Stanza

De passie spat van je bord

In een statig herenhuis in het Scheepvaartkwartier is restaurant La Stanza gevestigd. De binnentuin heeft de charme van een piazza en met mooi weer kun je hier fantastisch dineren. Binnen is het warm en knus en wacht je een onvergetelijke eetervaring. De koks zijn Italiaans, maar hebben daarnaast grote bewondering voor de Franse keuken. Proef deze uitgebalanceerde samensmelting! Zoals het een echt Italiaans restaurant betaamt, krijgen de desserts extra aandacht.

Glas champagne

• Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Goede sfeer, vriendelijke,bediening
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Heerlijk gegeten met heerlijke wijn erbij
Wij hebben een top avondje hehad
k.gbouman B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Een goede ambiance en vriendelijk personeel dat erg zijn best doet om het naar je zin te maken. Je dineert in een goede omgeving waar je rustig een gesprek kunt voeren. De gerechten waren mooi en goed met verwarmde borden. Bijpassend wijnarrangement paste er goed bij, Zeker een aanrader.
Linda P.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Bij aankomst bleek dat we bijna 20 minuten moesten wachten tot onze gereserveerde tafel vrij was. "Ga maar even naar de bar, dan bieden we je een drankje aan". Staand aan de bar (want er zijn geen krukken) die nat was van de vaat, werden we 10 minuten genegeerd voordat we zelf vroegen om dat beloofde glaasje wijn. Eten was oke maar niet bijzonder. Atmosfeer is erg leuk, maar al met al niet voor herhaling vatbaar.
Cabernetje .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Zalig gegeten , mooie verwarmde borden, oogstrelend gerecht en prima bediening, een aanrader.
We waren wel met de AH bonnen maar komen hier nog eens terug.
janethaydock .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hadden gebeld of wij een half uurtje later konden komen ivm erg haasten met tijd .
Maar helaas kon dat niet.
Jammer.
Het eten was fantastisch.
Joke K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Waren al een keer eerder in het restaurant geweest en naar aanleiding van deze goede ervaring ook geboekt via de ah actie deze viel helaas tegen omdat er totaal geen keuze was van het menu. Had bij het boeken gekeken hoe het zat qua menu en toen was er wel sprake van een keuze. Wij vonden het allemaal jammer dat het niet het geval bleek waardoor je dus ook niet bij elkaar van de gerechten kunt proeven als je dat zou willen. Wij gebruiken de ah actie best regelmatig en kiezen altijd een restaurant dat je wel in staat stelt om je gerecht te kunnen kiezen. Dus nogmaals jammer dat het nu niet mogelijk was.
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
De bediening was onattent en onaardig. Wij voelden ons totaal niet welkom. Wij hadden het idee dat alle klanten die via de AH actie gereserveerd hadden op een kluitje in de hoek gezet werden. Heel jammer omdat ik La Stanza al lang ken en er altijd graag kwam. Dit was dus de laatste keer.
anjaleest .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Aangename ontvangst. Prettige sfeer en akoestiek. Heerlijke gerechten van pure kwaliteit en smaak. Dit restaurant is een aanrader.
A G.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
prima avond gehad met lekkere gerechten. we konden niet een eigen keuze maken metd e AH-aktie maar het was een lekker menu.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Via AH restaurantactie gekozen voor Italiaans restaurant. Het menu op de site gaf geen informatie. Eten leek in geen enkele manier op Italiaans . Bediening hierop aangesproken , de reactie: de kok houdt van de Franse keuken.
Geef dat dan ook aan op de site. Dan kun je zelf kiezen. Overigens het eten was zonder meer goed. Restaurant gedeelte moeilijk bereikbaar als je wat minder goed ter been bent. Eerst trap op naar binnen en dan binnen weer een trap naar beneden.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Genoeglijke avond gehad mede door de kwaliteit van de maaltijd, het bijpassende en prima toegelichte wijnarrangement en de ongedwongen sfeer.
Olga B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Menu was zeer eenvoudig en ook relatief weinig . Toetje was daarentegen origineel . Van te voren doorgegeven geen zout ; daar was geen rekening mee gehouden . Ik heb dat ter plekke niet meer gemeld . Soep werd ook door mijn medegadt als veel te zout beoordeeld . Smaak maak je met kruiden , niet met zout uitdaging voor het kookteam .
admay H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk dineren, personeel geeft goede uitleg wat er geserveerd wordt.
Er wordt goede wijn geschonken. Gezellige italiaanse sfeer
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
drie gangen menu van AH actie stond vast, was prima eten. De jongen in de bediening was erg vriendelijk, de dame erg kortaf, gaf geen uitleg en haalde direct de menu kaart weg. Kan wat vriendelijker
Nelleke V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Ontvangst prima, gegeten met de AH actie, een vastgesteld 3 gangenmenu menu met mogelijkheden om dit uit te breiden met extra gerechten. Kwaliteit van het eten prima, vooraf broodjes met roomboter en zeezout, geen amuse. Tempo was te hoog, waarschijnlijk een fout, het hoofdgerecht kwam direct na het voorgerecht en het extra bestelde supplement (eendenlever, suggestie bij het hoofdgerecht) was er niet bij. Dit werd alsnog later geserveerd als een aparte sideplate. Eten is niks op aan te merken, alles vers en goed op smaak. Nagerecht ook heerlijk, thee na met klein stukje boterkoek, beetje karig.
Uitleg bij de gerechten is prettig maar werd niet door alle medewerkers gedaan. Wat ik jammer vond dat ik onopgemerkt de zaak kon verlaten, een vriendelijk goedenavond bij vertrek had ik wat prettiger gevonden.
Ma V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Ondanks vooraf gemeld glutenvrij/geen vlees teleurstellende ervaring. Melding niet doorgekomen. Weinig keus, en dat terwijl ze op hun site zetten: wij houden rekening met uw dieet en niemand hoeft bij ons te eten wat hin niet lust. Ik kreeg als toetje voorgeschoteld witte chocolade met ijs. Geen overleg over geweest. Lust geen witte chocolade. Reactie ober: tja, dit is het enige dat we hebben. Bijbetalen voor vis. Geen brood. Kleine porties die zonder brood absoluut niet voldoende zijn. Onaardige bediening Erg prijzig voor wat je krijgt. Eten op zich is overigens prima!
Ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Dit is een fijn restaurant, met goede ambiance en vriendelijk personeel dat erg zijn best doet om het naar je zin te maken. Je dineert in een goede omgeving waar je rustig een gesprek kunt voeren. Het eten is heerlijk en ook mooi opgemaakt. Zeker de moeite waard om naar toe te gaan.
Hendrik S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijk gegeten, mooie en leuk ingerichte ruimte. Aardig personeel. Zelfs de kinderen vonden het eten lekker terwijl ze het niet kenden. Enige puntje is dat we dachten te kunnen kiezen uit gerechten voor een drie gangen diner maar er bleek geen keuze te zijn via de AH actie.
1Joost1 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Zoals we La Stanza kenden van eerdere gelegenheden: Lekkere gerechten mooi opgediend, vriendelijk personeel. Wat wil je nog meer?