La Stanza

Van Vollenhovenstraat 19 3016 BG Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant La Stanza

De passie spat van je bord

In een statig herenhuis in het Scheepvaartkwartier is restaurant La Stanza gevestigd. De binnentuin heeft de charme van een piazza en met mooi weer kun je hier fantastisch dineren. Binnen is het warm en knus en wacht je een onvergetelijke eetervaring. De koks zijn Italiaans, maar hebben daarnaast grote bewondering voor de Franse keuken. Proef deze uitgebalanceerde samensmelting! Zoals het een echt Italiaans restaurant betaamt, krijgen de desserts extra aandacht.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant La Stanza

Line 7 stopt voor de deur
  • : Betaald parkeren in de buurt op de Parklaan vanaf 18:00 uur gratis

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag 18:00 - 21:30
Zondag Gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Addie D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Ontvangst was onpersoonlijk. Verplicht in de tuin, terwijl wij liever binnen hadden gezeten. Menu zeer beperkt en kwalitatief minder dan mocht worden verwacht gezien het prijsniveau. Kortom jammer van onze avond. Hier gaan we niet meer naar terug.
Gijs W.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
We zaten op het balkon, lekker buiten. Het eten was goed! Prijs voor 3-gangen menu is gunstig...... .............................................................................................................................................................................
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Lekker, gezellig kort of lang tafelen maakt bij La Stanza niet uit. Wil je het net even iets anders: La Stanza vult je wensen in. Eten is altijd prima, bediening is vlot beetje studentikoos en met verstand van zaken. Opmaak van de borden niet verfijnd maar je zit toch in Rotterdam en ja het gaat erom hoe het smaakt. En dat doet het. Kortom al jaren een aanrader wanneer je niet weet te kiezen tussen een Frans of Italiaans restaurant.
An010 .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Prima gegeten in de prachtige tuin, leuke bediening, goed eten en heerlijke rosé en gezellig druk. We komen zeker terug.
2prulletje .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Wij maakte gebruik van de AH actie. Ontvangst was prima we kregen een mooi plekje op het balkon in (op ons verzoek) de schaduw.

We mochten zelf uit het menu kiezen, of ons laten verrassen. Wij kozen voor het laatste. Voorgerecht was een veloute van asperge, hoofdgerecht een maishoender en nagerecht was aardbeienijs. We hebben heerlijk gegeten. De bediening was prettig beleefd en vriendelijk.

Als tip: wij hadden een aanbod om het menu te upgraden tegen meerprijs zeer gewaardeerd. In de vorm van een bijgaand wijnarrangement of kaasplankje.

Wij komen er zeker nog eens terug.
Willy T.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Hier gegeten met de actie van Heerlijk.
We hebben een extra gang genomen voor een kleine bijbetaling.
We begonnen met een aspergesoep die erg lekker was. Goed van smaak en romig. Vervolgens kregen wij tong als tussengerecht welk heerlijk voorbereid was.
Als hoofdgerecht kregen wij kip welk iets tegenviel doordat het aan de droge kant was. We sloten af met een aardbeiensorbet met amandelen welk lekker was.
Al met al wel redelijk gegeten, maar had stiekem toch iets meet verwacht.

Qua service kon het iets beter. Iets meer aandacht en vrolijker was op zijn plaats.

Qua inrichting was het niet heel bijzonder. Vrij simpel. Daarnaast roken wij zo nu en dan toch een onaangename geur waar wij nog altijd niet weten wat het precies was.
Sonja H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
We hebben heerlijk buiten op de mooie patio gezeten. Het eten was heel goed. Mooie presentatie. Ook op de speciale wens lactose vrij werd goed ingespeeld. De bediening was aardig en netjes. Maar het ging allemaal wel heel langzaam. Soms hadden we het gevoel dat ze ons waren vergeten. Dat is jammer. Het kan veel beter!
Susanne D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Zeer lekker in de grote achtertuin (in de schaduw) gegeten. Bediening was goed. Mijn vriendin luste geen vis, dit was geen enkel probleem.
Ikbenpuck88 P.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk gegeten en een gezellige sfeer. We hebben ons wel verbaasd over de slechte bediening. Wijnkaart (heerlijke wijnen) moest gevraagd worden, lege glazen op tafel en omdat de bediening nauwelijks omkeek, duurde het lang om nog wat drinken te kunnen bestellen. Dit was erg jammer, maar toch komen we graag nog een keer terug (in de hoop op andere bediening).
Ada V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Tijdens de teambuilding dag van ons kantoor bij La Stanza gegeten met gebruikmaking van de AH diner actie. Dus we kregen een verrassingsmenu. De soep vooraf (crème schuimsoep met prei) was lekker maar beetje eenvoudig. De maishoender met garnituur was heerlijk, evenals het dessert met aardbeien en ijs. Het was heerlijk maar niet bijzonder.
manjavis .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
We hebben weer van een heerlijk diner genoten. I.v.m. een allergie hebben we binnen in het restaurant gegeten maar de tuin zag er heel gezellig uit met lampions e.d. Het 3 gangen diner was heerlijk evenals de extra 4 de gang die we namen. Omdat 2 mensen geen vis wilden eten kregen zij een heerlijke pasta als extra gerecht.De bediening was vriendelijk en vrolijk, kortom een heerlijke avond.
Xsa .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Helaas helaas gister gegeten bij La Stanza, leuke locatie, lekker eten maar de bediening was erg erg traag. We hebben zo lang op het eten gewacht en bij vraag om extra brood om de tijd te stillen bleek het brood op. Tussentijds lastig om aandacht van de bediening te krijgen dus iets te drinken bestellen was een sinecure. Geen aanrader wat ons betreft heel jammer.
Niek W.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Helaas viel deze keer bij la Stanza een beetje teleurstellend. De bediening had het veel te druk en weinig belangstelling voor ons. We kozen het 3-gangen menu. Prima voorgerecht, lekkere tonijn. Het hoofdgerecht, lam, was karig geportioneerd en heb ik ook wel eens malser gegeten. Jammer. Het dessert was in orde maar niet heel spannend.
Marijke L.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Geweldi, waren er met ah aktie , maar gaan zeker terug voor het a la carte menu.
Ah menu was prachtig opgemaakt heel lekker en overvloedig, ook dessert heerlijk en niet te zoet. Wijnen ook mooi aanbod. Was mooi weer dus zaten in de prachtige tuin.
Een aanrader!!!
Tineke M.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Het eten was wederom geweldig. Vier gangen chefs menu met bijpassende wijnen. Tongstrelend lekker. Bediening super vriendelijk en erg snel (behalve bij de rekening gek genoeg). Het tempo is wel erg hoog vanuit de keuken. Als je wat langer wilt dineren, moet je dat tijdig aangeven want anders zit er volgens mijn timing zo'n 12 minuten tussen de gangen. Maar op verzoek werd dat tempo gelukkig verlaagd. De tafel is misschien wat te laag voor de stoelen (of de stoelen te hoog), waardoor je net niet lekker zit. Ook een minpuntje is dat het al snel rumoerig wordt op de benedenverdieping. Volgende keer eens in de tuin zitten. Dat zag er ook erg mooi uit.
De prijs van het menu (16,75) wordt trouwens gecompenseerd door de prijs voor de wijn. De wijn was per glas echt aan de prijzige kant. Maar het is en blijft een aanrader. De kwaliteit van het eten en de bediening compenseert de rest.
Jos W.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
La Stanza geeft haar gasten al jaren achtereen contante hoge kwaliteit en smakelijke gerechten. Ook deze keer was weer super en dank zij het mooie weer konden wij ook eten in de tuin een heerlijke avond.
M D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
We waren er met de AH actie, heerlijke gerechten, goede balans in de gerechten, uit alles bleek dat er een chef kok met passie zijn gerechten heeft voorbereid, komen hier zeker nog keer terug.
Tina E.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Eigenlijk was het een prima etentje. Soms misten we wat diepgang van smaak in de gerechten.
Het enige wat echt tegen viel was degene die ons bediende. De man leek er totaal geen zin in te hebben.
Jammer.
Verder was het vanaf een uur of 20.00 uur erg warm. Het was fijn geweest als iemand een raam of deur had open gedaan. Maar goed, daar heb ik ook niet om gevraagd.
Stefan P.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Heerlijk eten, goede bediening en een hele fijne sfeer in het restaurant. Geen probleem om naast het AH-menu iets vegetarisch te bestellen. Zeker voor herhaling vatbaar!
adriehoukes .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
We waren aangenaam verrast door de gerechten die ons voorgeschoteld werden; heerlijk en smaakvol opgediend. De compositie van het menu was goed uitgebalanceerd en uiterst voldaan verlieten wij La Stanza.