La Stanza

Van Vollenhovenstraat 19 3016 BG Rotterdam Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant La Stanza

De passie spat van je bord

In een statig herenhuis in het Scheepvaartkwartier is restaurant La Stanza gevestigd. De binnentuin heeft de charme van een piazza en met mooi weer kun je hier fantastisch dineren. Binnen is het warm en knus en wacht je een onvergetelijke eetervaring. De koks zijn Italiaans, maar hebben daarnaast grote bewondering voor de Franse keuken. Proef deze uitgebalanceerde samensmelting! Zoals het een echt Italiaans restaurant betaamt, krijgen de desserts extra aandacht.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant La Stanza

Line 7 stopt voor de deur
  • : Betaald parkeren in de buurt op de Parklaan vanaf 18:00 uur gratis

Maandag t/m zaterdag - Diner 18:00 - 21:30
Zondag Gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Marluus C.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Voor de eerste keer naar dit restaurant. Leuke locatie. Gemoedelijke steer. Zeker voor herhaling vatbaar.
Sebastian G.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Met vrienden wezen eten met AH actie. Arrogante bediening, kortaf, ongeinterrresseerde houding (leunend tegen de muur terwijl uitleg over gerechten werd gegeven). Niet voor herhaling vatbaar.
Erna V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Erg lekker, zag er verzorgt uit. Echt een aanrader.
Theo R.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
De gerechten waren prima en leuk opgediend wel kleine porties. Je had de supplementen tegen meerprijs wel nodig. De rekening was erg onoverzichtelijk de AH korting was niet terug te vinden. 3 x koffie teveel op de rekening. De verbeterde rekening werd zonder vorm van excuus op tafel gelegd.
Randi K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
We hebben gebruik gemaakt van een restaurantactie en we hebben hier heerlijk gegeten. Wij kozen voor een 3-gangen verrassingsmenu maar hadden ook van de kaart kunnen kiezen. De gerechten waren mooi opgediend, de smaken heerlijk en de bediening vriendelijk en vlot. Wij komen hier zeker nog eens terug.
nelleke B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
De ontvangst was weinig enthousiast, dat zet de toon. De mevrouw weet niet precies hoe de AH actie werkt. Terwijl we er zitten zijn er 4 mensen bij onze tafel geweest. We bestellen wijn en water, voor 1 persoon komt er dan water en voor 1 persoon wijn. Het voorgerecht kwam al toen we net ons stokbroodje smeerden. Gelukkig heeft men dit mee terug genomen en later opgediend. Het smaakte oké, het hoofdgerecht smaakte niet en het toetje kon er mee door. Jammer, entourage is leuk.
Joop L.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
La Stanza heeft nu opeens een heel beperkte kaart. Kan wel wekelijks wisselen maar je komt er helaas niet wekelijks. Kunt uit twee menu's kiezen. Matige en te beperkte keuze. Daarbij echt slechte bediening die al moeilijk keek toen we vroegen of we boven mochten zitten. Was zogenaamd alles gereserveerd terwijl gedurende de twee uur dat wij er zaten vier tafels vrij waren. Kregen voor straf de slechtste zitplaatsen. Kwam hier vaak ook met collega's van het EMC. Ga er nu nooit meer heen. Foei valt nog veel te verbeteren aan hun hospitality! Echt een hele dikke onvoldoende!!!!
petravdwelle1 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Prima gegeten zeker voor herhaling vatbaar. Als je echter slecht ter been bent laat dit vooraf even weten zodat je via een speciale ingang naar binnen kan.
Gert-Jan L.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Voorheen hier ook gegeten en toen was het was gemoedelijker. Het lijkt alsof ze het exclusievere segment willen bereiken, terwijl ikzelf het vroeger aangenamer vond.. Wellicht dat anderen deze nieuwe weg beter kunnen waarderen...
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Ben hier vaker geweest, altijd met plezier. Ook nu. We profiteerden van de AH actie. Alle 3 gangen en het kaasplankje waren prima, evenals de wijn en dessertwijn. De serveerster die we meestal aan tafel kregen was erg prettig in de omgang en wist waar ze het over heeft. De kelner was wat bot. De inrichting is sfeervol en comfortabel.
De H.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
We kwamen hier terecht met de AH restaurantactie (2e driegangen-menu gratis). Het 3-gangen actiemenu was sober en weinig inspirerend. Voorgerecht, Veloute van pompoen, was erg waterig en had weinig smaak. Hoofdgerecht Parelhoenfilet met rode wijnsaus maakte evenmin indruk, vlees was mals maar geen uitgesproken smaak. Nagerecht Tiramisu van rood fruit met beetje mangoijs was lekker. Bediening was erg wisselend en kwam wat rommelig over.
La Stanza heeft naar mijn gevoel erg ingeleverd aan kwaliteit bij deze restaurantactie, dit smaakt helaas niet naar meer en was geen goede reclame. Teleurstellend zeker omdat eerdere bezoek ca 2 jaar geleden een veel betere indruk gaf. Waar zijn de Italiaanse invloeden gebleven?
Hanny O.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Ik was bij La Stanza met 3 vriendinnen Buiten op balcon gegeten Mooi gedekt en goede wijnglazen Heerlijk gegeten.Helemaal tevreden .
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Gisterenavond heerlijk gegeten bij La Stanza, was weer als van ouds. Ook nu hadden ze weer een mooi menu met bijpassende wijnen. Tijdens het eten het menu nog aangepast, was geen probleem. Mooie en heerlijke gerechten en ook heerlijke wijnen, ook biologisch. De bediening was zeer attent en vriendelijk.
Filip H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
La Stanza bestaat kennelijk niet voor niets al zo lang: wij meenden wel een paar vaste gasten te spotten. Het tempo lag hoog, kennelijk omdat we via de AH actie kwamen. Toen we vroegen om een wat lager tempo werd dat gelukkig wel opgevolgd. Onze bediening leek wat ongeinspireerd en afwezig, de kerel die ons wijn kwam inschenken was duidelijk meer betrokken, en zorgde voor wat meer beleving. Al met al waren we in de actie iets minder dan 100 euro ex fooi kwijt. Dat is nog best stevig, gezien de actie, maar toch zeker de moeite waard.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
heerlijk buiten gezeten op de veranda in de avondzon
vriendelijke bediening en heerlijke gerechten
we komen zeker een keer terug
H M.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Gebruik gemaakt van de AH actie. Een heerlijke avond gehad met gerechten van goede kwaliteit.
Een heerlijk glas wijn erbij en de avond was werkelijk top. Zeker een aanrader.
Hanneke en Henk
André U.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijke gerechten, maar niet erg ruim bedeeld, vooral het hoofdgerecht vlees, het mag best iets meer zijn. Toetjes waren heerlijk.
De wijnen: De (witte) Ch Maltroye Chassagne Montrachet (10jr oud) was over z'n top heen, drinkbaar maar dat mag eigenlijk niet geserveerd worden; zoek dus een waardige opvolger. De (rode) Brunello (Banfi) was helemaal top, houden zo!
Ontvangst is wat merkwaardig binnenkomen als iedereen in de tuin achter zit...maar de mensen zijn erg aardig.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Het eten was uitzonderlijk goed, iets dat zou verwachten in een veel duurdere tent, en de tuin op een mooie zomeravond was een bijzondere ervaring.
Maasche .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Zowel vis, vlees als vegetarisch menu beviel ons erg goed. Ambiance prettig. Minpunt was de man in de bediening: kwam niet vriendelijk over en bij vraag om een karaf water kwam hij aanzetten met een fles water... is niet netjes en niet meer van deze tijd.