La Stanza

Van Vollenhovenstraat 19 3016 BG Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant La Stanza

De passie spat van je bord

In een statig herenhuis in het Scheepvaartkwartier is restaurant La Stanza gevestigd. De binnentuin heeft de charme van een piazza en met mooi weer kun je hier fantastisch dineren. Binnen is het warm en knus en wacht je een onvergetelijke eetervaring. De koks zijn Italiaans, maar hebben daarnaast grote bewondering voor de Franse keuken. Proef deze uitgebalanceerde samensmelting! Zoals het een echt Italiaans restaurant betaamt, krijgen de desserts extra aandacht.

Glas champagne

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant La Stanza

Fay M.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Het eten was heel goed! Hebben heerlijk gegeten! We hadden ook een leuke spontane ober! Goede vibe dus voor herhaling vatbaar
Edzo B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijk gegeten met de kinderen vriendelijke bediening
Laura C.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Het was rustig, service was goed. Kortom een aanrader!
Sven S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Top eten en top service. Zeker een aanrader!
GerardenHeleen V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Goed eten, mooi geserveerd, goede wijn (door sommelier geadviseerd), maar slechte akoestiek. We waren met z’n drieën, maar konden elkaar met moeite verstaan. Eten was echt goed, maar qua communicatie met je gasten valt het echt tegen.
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
We vonden het hoofdgerecht karig: weinig groenten en aardappeltje, frietjes oid
De bediening vonden we niet vriendelijk en attent.
ellymarien .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Lekker gegeten maar het lijkt wel een beetje achteruit te gaan.
De fantasie wordt steeds verder te zoeken. Natuurlijk kun je voor een aanbieding van 17 euro niet veel verwachten maar het is een teken aan de wand dat La Stanza dergelijke promoties nodig heeft.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Hier gegeten met collega s . Voorgerecht kregen we carpaccio. Was prima maar garnering was erg fijn gesneden. Hoofdgerecht Tonijn met risotto. Tonijn was erg goed . Risotto iets te zout in combinatie met de Tonijn. Toetje was lekker. Wijn was goed. Bediening vriendelijk en behulpzaam.
Adriaan D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Goede sfeer, vriendelijke,bediening
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Heerlijk gegeten met heerlijke wijn erbij
Wij hebben een top avondje hehad
k.gbouman B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Een goede ambiance en vriendelijk personeel dat erg zijn best doet om het naar je zin te maken. Je dineert in een goede omgeving waar je rustig een gesprek kunt voeren. De gerechten waren mooi en goed met verwarmde borden. Bijpassend wijnarrangement paste er goed bij, Zeker een aanrader.
Linda P.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Bij aankomst bleek dat we bijna 20 minuten moesten wachten tot onze gereserveerde tafel vrij was. "Ga maar even naar de bar, dan bieden we je een drankje aan". Staand aan de bar (want er zijn geen krukken) die nat was van de vaat, werden we 10 minuten genegeerd voordat we zelf vroegen om dat beloofde glaasje wijn. Eten was oke maar niet bijzonder. Atmosfeer is erg leuk, maar al met al niet voor herhaling vatbaar.
Cabernetje .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Zalig gegeten , mooie verwarmde borden, oogstrelend gerecht en prima bediening, een aanrader.
We waren wel met de AH bonnen maar komen hier nog eens terug.
janethaydock .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hadden gebeld of wij een half uurtje later konden komen ivm erg haasten met tijd .
Maar helaas kon dat niet.
Jammer.
Het eten was fantastisch.
Joke K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Waren al een keer eerder in het restaurant geweest en naar aanleiding van deze goede ervaring ook geboekt via de ah actie deze viel helaas tegen omdat er totaal geen keuze was van het menu. Had bij het boeken gekeken hoe het zat qua menu en toen was er wel sprake van een keuze. Wij vonden het allemaal jammer dat het niet het geval bleek waardoor je dus ook niet bij elkaar van de gerechten kunt proeven als je dat zou willen. Wij gebruiken de ah actie best regelmatig en kiezen altijd een restaurant dat je wel in staat stelt om je gerecht te kunnen kiezen. Dus nogmaals jammer dat het nu niet mogelijk was.
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
De bediening was onattent en onaardig. Wij voelden ons totaal niet welkom. Wij hadden het idee dat alle klanten die via de AH actie gereserveerd hadden op een kluitje in de hoek gezet werden. Heel jammer omdat ik La Stanza al lang ken en er altijd graag kwam. Dit was dus de laatste keer.
anjaleest .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Aangename ontvangst. Prettige sfeer en akoestiek. Heerlijke gerechten van pure kwaliteit en smaak. Dit restaurant is een aanrader.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Via AH restaurantactie gekozen voor Italiaans restaurant. Het menu op de site gaf geen informatie. Eten leek in geen enkele manier op Italiaans . Bediening hierop aangesproken , de reactie: de kok houdt van de Franse keuken.
Geef dat dan ook aan op de site. Dan kun je zelf kiezen. Overigens het eten was zonder meer goed. Restaurant gedeelte moeilijk bereikbaar als je wat minder goed ter been bent. Eerst trap op naar binnen en dan binnen weer een trap naar beneden.
A. G.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
prima avond gehad met lekkere gerechten. we konden niet een eigen keuze maken metd e AH-aktie maar het was een lekker menu.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Genoeglijke avond gehad mede door de kwaliteit van de maaltijd, het bijpassende en prima toegelichte wijnarrangement en de ongedwongen sfeer.