La Stancia

Hoogstraat 5 4141 BA Leerdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant La Stancia

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen
Braam28 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Vlees is goed klaargemaakt maar het overige stelt weinig voor. Bediening is heel slecht. Steeds een ander aan het tafeltje; de een weet niet wat de ander doet. Vergeten de helft. Decor is gedateerd.
Harald V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
vanmiddag gereserveerd voor intiem diner voor 2
meteen bij binnenkomst vanavond werden we zeer hartelijk ontvangen door het zeer netjes geklede personeel
allemaal gekleed in kleding van la stancia dit in tegenstelling tot eerdere negatieve recensies helemaal niets op aan te merken! we kregen meteen een speciaal voor ons uitgezochte tafel aangewezen met zelfs de optie die nog te wijzigen ook kregen we direct de menu kaart en werd vriendelijk gevraagd of we al iets wilden drinken. Mijn vriendin bestelde een glas witte wijn die heel lekker was en goed gekoeld en ik een perfect getapt biertje. na nog geen 10 minuten werd vriendelijk de bestelling opgenomen ik nam onbeperkt spareribs en mijn vriendin de entrecote het eten kwam snel vergezeld van sauzen en een goede salade de spareribs waren als vanouds heerlijk(ik kende ze al van de afhaal maar nog nooit in het restaurant gegeten) mijn vriendin vond de entrecote de lekkerste die ze ooit had gegeten perfect gebakken precies zoals ze hem besteld had da eigenaar kwam zeer vriendelijk een paar keer vragen of alles naar wens was zo ook het personeel eerdere negatieve recensies van klanten dat je beter beperkt spareribs kunt bestellen omdat ze expres maar 1 sparerib zouden geven en heel lang zouden wachten met de tweede zodat de ander aan tafel al klaar is terwijl je nog zit te eten wil ik meteen naar het land der fabelen verwijzen want bijna direct nadat ik mijn eerste sparerib op had kwam er meteen iemand vragen of ik er nog 1 wilde deze was vers gebakken goed heet evenals de derde en even heerlijk als de eerdere. ook in tegenstelling tot eerdere berichten was de zaak schoon en netjes ook het toilet was schoon. Kortom een fantastische ervaring en heerlijk gegeten en waar de mensen het vandaan hebben gehaald dat er van alles mis zou zijn wij weten het niet al zouden we nog zo ons best doen we kunnen niets negatiefs verzinnen personeel bedankt voor de fijne avond en het heerlijke eten en we gaan ZEKER vaker bij la stancia eten dikke 10!!!
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Als we met ons bootje afmeren in Leerdam, is La Stancia voor ons vaste keuze. De spareribs zijn "klasse". Deze keer leuk de vegetarische keuze ietsje minder, dan als we gewend waren. De groente was overgaar. Kiezen voor spareribs onbeperkt heeft weinig zin. Van het normale portie hield ik nog over. We misten bij gepofte aardappel wat kruidenboter, maar op verzoek werd dat direct aangevuld.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2014
Wij hebben Van het weekend heerlijk gegeten bij la Stancia ik had onbeperkt sparribs en mijn vrouw een lekkere ossenhaas. Personeel is heel vriendelijk en gastvrij. Mij zien ze hier vaker het is een prima restaurant .
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2014
Wij hebben hier met vier personen spareribs gegeten dus de beoordeling is enkel op basis van de spareribs. En dit zijn toch de lekkerste spareribs die ik tot nu toe heb kunnen vinden! Zeker de moeite waard om even voor om te rijden. Lekker gekruid en een goede structuur van het vlees. Geserveerd met prima frietjes en een matige salade. Het serveren van 3 sausjes en kruidenboter snap ik niet, de spareribs zijn al vol van smaak. Je kunt hier het beste beperkt spareribs bestellen. Twee hele ribben is echt voldoende terwijl onbeperkt start met 1 rib en je vervolgens even moet wachten op de volgende.. Over de verouderde inrichting moeten we het maar niet hebben. Je moet hier niet uitgebreid willen tafelen. Gewoon even lekker spareribs eten en weer weg.
Proever124 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Ben onlangs wezen eten bij dit restaurant. Had de 300 gr. steak besteld, heb doorgeven dat hij medium moest zijn, kreeg h'm doorbakken!!
Had iemand onbeperkt spareribs besteld, wachten net zo lang met een tweede brengen, dat iedereen al lang klaar is met eten. In je eentje eten is niet zo gezellig!
Bediening loopt gewoon in hun eigen kleding rond!
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Droef. Intens droef. Decor uit 1947, en alles is smerig.
Je mag aangeven of je rare, medium of doorbakken wilt maar de kok kent alleen standje schoenzool.
De spare ribs zijn goed, dat is werkelijk het enige wat je hier moet eten. Voor de rest? Vermijd de tent. Het is echt... droef.
3362 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
Onlangs zijn we weer uit eten geweest bij La Stancia.
We (een gezin van 4 personen) zijn hier al meerdere malen wezen eten.
De spare ribs zijn echt heerlijk, wel moet ik er bij zeggen dat de eerste twee à drie het lekkerst zijn. Wil je er meer dan wordt de kwaliteit wel minder.
Als je met twee personen spare ribs gaat eten, waarbij de een neemt beperkt en de ander onbeperkt spare ribs dan wordt het niet gezellig eten.
Degene die beperkt spare ribs genomen heeft, krijgt meteen 2 spareribs. De ander, die onbeperkt spareribs heeft genomen, krijgt er maar 1
Vervolgens duurt het heel lang voordat een tweede spareribs aangeboden wordt, met als gevolg dat je pas aan je tweede spareribs begint wanneer de ander al klaar is met eten en je dus vooral op elkaar zit te wachten. Bij onze vraag wat hier de reden van is, is de reactie dat dat is om steeds warme spareribs te kunnen eten. onzin!!! Het lijkt er vooral op dat La Stanzia bewust zo traag spareribs aanvult zodat je er gewoon niet zo veel eet. In je eentje eten is namelijk niet gezellig en zo zullen de meeste mensen net zo beperkt eten als degene die 'beperkt' spareribs eet!!
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2013
eten redelijk grote porties maar wel erg veel sla, heel vriendelijke bediening. entourage interieur van de vorige eeuw..
Preuve01 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2013
Bij La Stancia kan je de spare-ribs afhalen, en dit is absoluut een aanrader! Wat een heerlijke malse ribs hebben ze hier. Ik zou het restaurant aanraden om er enkel take-away van te maken, want hier zouden ze een prima omzet mee kunnen draaien. Eerder deze maand ben ik vanuit Limburg naar Leerdam gereden, zo lekker dat het is. Het water loopt me nu al(weer) in de mond!! Tja, daar blijven eten, dat zou ik inderdaad niet doen. De bediening is vriendelijk, maar het restaurant heeft een behoorlijke verbouwing en een schoonmaakbeurt nodig.
GeHeim1991 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2013
Garnalencocktail van 8,75... veel te duur! Saus = water, leek op diepvries garnalen? Verlopen slablad als garnering.
Mixed grill = spies (heerlijk, alleen paprika en ui met zwarte randjes), lamskarbonade (prima), biefstukje (niet medium, zoals gevraagd, helaas), verschrikkelijk vies worstje, en veel, heel veel spareribs.
Salade = sla leek uit een pak op een bord uitgestort met daarop schijf ananas, tomaat, komkommer en saus (?).
Gepofte aardappel is prima, maar met as om aluminiumfolie op bord gelegd. Frietjes waren niet nodig, en waarom de mayonaise niet ??k in een potje net als de andere sauzen?
'Lomo' was goed bereid, pat? echt lamspat?? Ook slordig sla op bord uitgestort. Geroosterd brood met zwarte randjes.
Kwaliteit is prijs totaal niet waard!
GeertHVD .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2012
Aardig restaurant. Gerechten zijn redelijk simpel maar wel in orde. Als je écht lekker wilt eten zou ik het niet direct aanraden, maar wanneer je goede trek hebt en op zoek bent naar een flink stuk vlees is het een prima adres.De bediening is niet hoogstaand, maar wel vriendelijk. Kortom; Niet onaardig.
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2012
Bij deze tent gaat werkelijk altijd iets mis, maar lekkere spareribs: die hebben ze!! Je moet maar gewoon lachen om de service. Feit is wel dat ze traditionele meiden inzetten, geen blondines maar echt meisjes die je bij een Argentijn verwacht, superlief en aardig. Je moet inderdaad wel goed je rekening nakijken! De frietjes zijn niet zo super, vraag ze extra doorbakken.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2012
Tafel stond niet klaar terwijl wel vooraf gereserveerd. De steak was doorbakken ipv medium. Duurde lang voor een nieuwe. Cola ipv cola light. Onbeperkt afgesproken maar maar 2 op, duurde tussen de spare ribs te lang.
Toilet echt vies, en we plakte aan de grond vast. Bij het melde van onze onvolkomend heden, was de reactie alles behalve fatsoenlijk. Ik kom er echt nooit meer.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2012
We komen hier graag voor spareribs en vegatarische schotel. Met een wijntje erbij (flink glas) eet je hier lekker en ruim voldoende voor een vriendelijke prijs. Aan de sla zou wat meer aandacht besteed kunnen worden. Stelt weinig voor. Het wat rommelige restaurant zelf vraagt ook de nodige aandacht. Een lading stoelen in de hal van het toilet en een defect stopkontact met blanke draden naast de tafel zijn niet zoals het hoort. Alles nogal gedateerd. Een flinke upgrade zou niet misstaan.
Jdejongh .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2012
Goed eten hier. kom hier al jaren. Vooral de spareribs zijn erg lekker! Als u iets anders wil eten dan duurt het wel wat langer voordat het eten er is.

Service van het personeel varieert, maar het personeel is altijd vriendelijk tegen de klant. Als u gereserveerd heeft dan moet u altijd wel eventjes wachten in het weekend. Het is er altijd druk. Het personeel herkennen de klanten die regelmatig terug komen. dit komt altijd prettig over. Indien het personeel het niet te druk heeft komen ze altijd een praatje maken, naast het gebruikelijke smaak het praatje.

Decor is door de jaren heen weinig veranderd, maar dat is het charme van het restaurant. Het kan misschien een make-over krijgen, maar is niet noodzakelijk.
Adri V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
Graag was ik positief geweest, maar helaas. Eerste indruk: restaurant ietwat verwaarloosde indruk. Personeel wisselend. Een meisje was erg vriendelijk, een ander nogal chagrijnig.
Eten: wij bestelden als een van de weinigen Argentijnse steak. Deze was helaas 'geprikt'. Daarbij wordt vlees door een machine gehaald om malser te worden. Structuur is dan niet meer zoals die moet zijn. Het leek op een sudderlap, die nog wel rood van binnen was. Niet lekker. En jammer, want voor een lekkere steak moet je bij de Argentijn zijn, zo luidt het advies altijd.
Later zag ik pas dat iedereen hier alleen maar spare-ribs eet. Deze waren trouwens al voorgefabriceerd.
De patat was dun en hard. De sla stelde helaas bitter weinig voor. Slechts enkele blaadjes met een schuifje tomaat en komkommer. Tamelijk fantasieloos. Jammer, want hier ga ik dus niet meer eten,