La Stalla

6,5
Erg lang
Nicole T.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Ik kom al meerdere jaren bij La Stalla. Ik genoot altijd van de sfeer en het heerlijke eten. bediening en bazin super vlot en aardig en snel. Goedde kwaliteit van eten. Helaas zit er sinds aantal maanden een nieuwe eigenaar in dit restaurant. Nu moet je lang wachten op eten bestellen en krijgen. Geen aardig en vlot personeel zelfs erg onbeschoft en laks. Regelmatig verkeert of aangebrand eten en erg weinig. La Stalla is weer een goede klant en grote familie kwijt laatste keer lastalla voor ons!!
KoeFoeBoe .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Na lang wachten (vooral voor onze kleinkinderen) kregen we ons eten dat erg matig was. Ook de bediening liet te wensen over. Jammer. De eerste keer dat ik zo''n matige recensie schrijf.
1306 M.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Hallo, hebben net gegeten bij La Stalla in Malden erg lekker niets op aan te merken.
Mijn man had uiensoep vooraf en ik garnalen in een heerlijke saus daarna allebei een kalfs entrecote met heerlijke friet vers verse groenten gegrild en heerlijke salade daarbij gegrilde groenten en bij het vlees een heerlijke rode wijn saus de koffie was ook goed en de chocolade souffle was super.
Deze zaak is echt een aanrader en komen beslist nog eens terug als we in de buurt zijn.
Sascha V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Vanavond hier wezen eten. Leuke entourage maar daar is alles mee gezegt. Bediening let nergen op. Wanneer je wat drinken wilt zul je de bediening moeten aanspreken. Bij het hoofdgerecht was er een fout gerecht gebracht. 3 personen hadden al wat maar we kregen geen side dishes. Die kwamen pas bij het laatste gerecht. Na aanspreken kregen we excuses. Vond de tussenpauzes tussen het eten erg lang! Bijna een uur per gang. De prijs kwaliteit verhouding was erg slecht. Het eten was niks bijzonders.
Pat99 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Wat een top tent. We waren al enige tijd niet meer geweest. Hier gaan we zeker vaker komen. Bediening met een glimlach een romantische sfeer en een geweldig stukje vlees. Bedankt voor een gezellige avond!
Jan1123 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
U kent de uitdrukking wel uit de reclame: "Pizzabodem vaak karton", nou die kartonnen bodem hebben ze bij La Stalla uitgevonden! Niet te snijden. Ook toen we scherpe messen vroegen was het nog steeds een hele klus om er een stuk af te snijden. Het begon al met de soep : die was veel te zout, de serveerster vergat vervolgens de soepkommen af te ruimen, zodat we de pizza's niet kwijt konden toen die gebracht werden. Kortom: dit is niets. Tip: koop een diepvriespizza, die zijn veel beter dan de pizza's bij La Stalla, die bovendien ook nog eens erg prijzig zijn ook!
Roy T.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Na jaren weer eens besloten om hier te gaan eten, en dat is zeker geen slechte keuze geweest.
Wij hebben hier op zaterdag 1 augustus gegeten met zijn tweetjes.

Bij binnenkomst zijn wij netjes ontvangen (door meerder bedienings-personeel) en netjes de keus gekregen waar wij wilde zitten.

Na ongeveer 5 minuten hebben wij ons drankje besteld en hebben wij het menu in ontvangst mogen nemen. Na wat rond bladeren en twijfelen (ik ben zo slecht in kiezen) heb ik, evenals mijn vriendin, onze keus gemaakt voor het eten en besteld.

Mijn bestelling bestond uit: Penne all’arrabiata als voorgerecht en de Misto griglia als hoofdgerecht. De penne all arribiata was echt heerlijk pittig en goed van smaak. De Misto griglia is een soort mixed grill met tournedos, lamskotelet en kip. Deze was ook heel erg lekker. Enig minpuntje was dat de lamskotelet wat te hard gebakken was en daardoor ietwat taai, maar dat maakte de rest meer dan genoeg.

De vriendin had tomatensoep vooraf en een Petto di pollo alla griglia. De tomatensoep was niks bijzonders maar wel erg lekker. De Petto di pollo alla griglia is kipfilet van de grill welke heel erg mals was en lekker gekruid.

Tijdens het wachten op ons eten hebben wij brood met kruidenboter gekregen en terwijl ik aan het twijfelen was heeft iemand uit de bediening mij wat aangeraden wat hijzelf erg lekker vond.

Al met al ga ik zeker snel weer terug naar La Stalla in Malden.
Dep17 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2015
Vorige week heerlijk met ons gezin gegeten bij La Stalla! Een mooi en gezellig restaurant. Erg vriendelijk personeel. Naast de enorme speelzolder ( met oppas!! Ideaal) stond er buiten ook een geweldige springkussen ( wederom met oppas!). Zo kunnen papa en mama nog even nagenieten terwijl de kids zich vermaken. Het eten was erg goed. Al met al een zeer geslaagde avond. Vooral voor kinderen een echte aanrader!!
Werner S.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
de soep was prima. De insalata fantasia was niet vers.... bruine randjes en alleen maar ijsbergsla
en kapotte olijven. Niks geen mix fantasie. De pizza siciliana was slap , taai en slecht belegd....paar kapotte olijfjes en 3 kappertjes. De pizza vegetaria was erbarmelijk..... taai,
5 velletjes van artischokken en dat allemaal bedekt met een berg warme,slappe paprika.
Er was geen maltbier aanwezig....... heel slecht dus. Dit was de derde keer bij la Stalla en de laatste keer. We zijn Maldenaren, jammer.
Theo H.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Het lijkt alsof de serveerster ons staat op te wachten als we tegen zessen het pand betreden. Haar op een grimas lijkende glimlach verraadt me dat verwelkomen ook een ondertoon kan hebben. We mogen in de serre plaats nemen zegt ze. We zitten aan een 4 persoonstafel bij het raam en het tocht er, dat is minder maar gelukkig went het. Drankjes kunnen meteen besteld worden en deze worden ook snel gebracht, maar dan is het wachten en nog eens wachten. Het lijkt alsof we voor de bediening niet meer bestaan en ze noteert bij iedereen bestellingen behalve bij ons. Ik moet haar erop aanspreken om bij ons ook maar eens de bestelling te komen noteren. Vervolgens wordt de soep snel geserveerd, maar het hoofdgerecht laat ook erg lang op zich wachten. Gelukkig zijn de gerechten zoals de Minestrone, Zuppa Pomodori, Penne Boscaiola en de Spaghetti Bolognese van uitstekende kwaliteit, maar helaas niet zo dat dit het zeer lange wachten doet vergeten. Ook de prijs van een glas rode wijn(minimaal gevuld) doet daar geen goed aan. Voor ons de laatste keer La Stalla.
Mirjam P.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Vandaag met de hele familie hier gegeten. Alle recensies over de slechte pizza's, wil ik meteen teniet doen. De pizza's waren heerlijk! De bodem was lekker dun en de pizza was rijkelijk belegt. De kinderen kunnen er heerlijk spelen. Wij komen zeker een keer terug.
Ans00 .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
gisteravond gegeten. PERFECT! alles klopt er: het restaurant in paas sfeer, de bediening zeer alert en attent(ondanks de grote drukte) en het eten van top niveau (de entrecote heb ik nog nergens lekkerder gehad). Je merkt dat er een enthousiaste leiding is, want iedere keer is er weer iets nieuws. Nu hebben ze voor de kinderen weer een springkussen buiten staan, erg leuk hoor! La Stalla bedankt, jullie hebben ons weer een zeer geslaagde en smaakvolle avond bezorgd. Tot snel!
KCBr .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
We bestellen regelmatig een afhaalpizza bij La Stalla, en komen er ook regelmatig in het restaurant eten. Over het algemeen is het lekker, degelijk eten. Niet heel speciaal, maar zeker ook niks mis mee. Nog geen vervelende ervaringen met personeel gehad.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
Het restaurant ziet er heel gezellig uit, in Italiaanse sfeer.
We aten een heerlijk gegrilde biefstuk met gebakken ui, heerlijk. Erbij groenten, gemarineerde aardappelen en een salade. In een woord heerlijk!
Zeer toegewijde bediening.
Fijne sfeer!
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2015
In het verleden was La Stalla een goed boven gemiddeld Italiaans restaurant voor een informeel etentje. Wat er de laatste maanden aan de hand is, is mij echter een groot raadsel. De drukte is er nog steeds, maar de bediening laat voortdurend steken vallen, verkeerde bestellingen of drankje vergeten, en benaderd je niet sympathiek.

Tevens is de kwaliteit van de gerechten veel minder dan voorheen, vlak van smaak, niet netjes gepresenteerd en tracht men dingen te compenseren met grote hoeveelheden pasta/friet.

Mocht dit het gevolg zijn dat men zich richt op een ander publiek, geen probleem, alleen is nu de prijs/kwaliteitsverhouding volledig zoek.
Jeu D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Na wisseling van eigenaar maar weer eens geprobeerd, beter niet kunnen doen.
Met de kinderen een pizza gegeten die zeer matig was.
Jammer; La Stalla was ooit een mooi restaurant met zeer goed eten. Nu alleen nog een mooie tent, maar niets extra's. Ik had de hoop dat een nieuwe eigenaar er weer iets van zou maken, maar tot op heden niet gelukt.
Prijs echt niet in verhouding met wat geleverd wordt. Wij zullen hier voorlopig niet meer terugkeren.
Crebo B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
Niet voor de eerste maal bij La Stalle, maar het gaat hard achteruit. Vooral de kwaliteit van het eten. De voorgerechten waren min of meer oke, maar zonder aandacht opgemaakt, geen spatje fantasie of eigen inbreng, dan met name een hoofdgerecht was ver beneden de maat. Wat te verwachten als er op de kaart staat: heerlijke witvis met bruchettasaus op pasta. Op het bord inderdaad spaghetti met een nogal waterige sausje (groothandel uit potje?), en daarop een slappe pangasius. En daarvoor betaal je dan € 21,50. De bediening reageert op een voorspelbaar obligate manier. Dus al met al voor ons "finito La Stalla".
Tessie K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2014
Gisteravond met een collega heerlijk gegeten bij La Stalla. We hadden niet gereserveerd maar kregen bij binnenkomst toch een fijn en rustig tafeltje in de serre toegewezen. We kozen voor de gegrilde garnalen en lamsbiefstukjes. Beide gerechten waren van goede kwaliteit, ruim voldoende en fijn op smaak. Bediening was correct en vriendelijk. Ik ben zeker van plan nog een keer terug te komen.
Marga L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2014
Heb gisteravond met z'n viertjes de verjaardag van mijn vrouw gevierd: heerlijk gegeten met een goed glas rode wijn vriendelijke en behulpzame bediening.
Tom K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Bij dit Italiaanse restaurant kun je zowel voor de pizza's als goede vlees- en visgerechten terecht. Zelf ben ik geen pizza-fan, maar nu het proeven van de pizza van mijn tafelgenoot zal ik de keuze volgende keer toch overwegen. En niet onbelangrijk: ze hebben een mooie selectie wijnen. Daarnaast is de bediening vrolijk en attent. Al met al een aanrader.