La Stalla

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen
Eetentje .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Prijs-prestatie vind ik La Stalla erg goed. Ontzettend lekkere pizza's, met dunne bodem en rijkelijk belegd en tomatensoep waar je me wakker voor mag maken. Mijn man is ook erg te spreken over de vleesgerechten, maar ik ben zo gek op de pizza's dat ik nog nooit aan een andere keuze toe ben gekomen. Erg vriendelijke bediening, kortom ik kan het zeker aanraden.
Conchita K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Heerlijk gegeten, super bediening alleen erg genant & niet gepast dat het personeel onder uit de zak kregen van de leidinggevende waar hij naar onze mening gelijk in had!!! Eerst gasten dan tafel afruimen!! Zeer sneu & ongepast!!!
Ramonvaningen .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Fantastische ervaring! Grote groep voor een veijgezellenfeest perfect bediend. Lekker vlees, goede wijn en goede service. Zelfs mijn iPhone is opgeladen. Aanrader!
Maaike N.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Vanavond bij la Stalla gegeten met een groep. We zaten verdeeld over 2 tafels wat blijkbaar bij de reservering was verteld. Wat niet was verteld dat we afzonderlijk van elkaar gingen eten. Dus terwijl mijn tante nog aan een voorgerecht zaten kregen wij al een hoofd. Het eten was wel oke, de varkenshaas in de pasta was te lang gebakken waardoor hij droog was en de stukken waren ook erg groot. De pizza van mijn vriend was half warm. Wij aten een dessert toen de hoofdgerechten van de andere pas werden geserveerd. Ook werd er niet gecheckt of het smaakte en of we nog iets wilde drinken. Bediening was ook niet erg schappelijk en zeiden dat ze zo'n grote groep niet in 1x kunnen serveren. Als groep zou ik dan ook niet aanraden om hier te gaan eten. Erg jammer en gaan ook zeker niet terug. Zullen dit restaurant ook niet bij vrienden aanprijzen
8887 .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Pizza San Remo gegeten, wat een heerlijke pizza is dat! Met lekkere Gorgonzola en artisjokken. Vlotte en prettige bediening, heerlijke avond gehad!
-wies- .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Al eerder gegeten hier en ook nu werden we niet teleurgesteld. Leuk Italiaans restaurant, gezellig, kleinschalig, zeer smakelijke tomatensoep vooraf, hoofdgerecht zalm: zeer goed bereid. De bediening heeft aandacht voor de gasten, is correct en vriendelijk. De tent zat propvol en er moesten veel mensen worden teleurgesteld omdat er niet voldoende ruimte was.
Pascal R.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
In een sfeervol, wat rommelig decor hebben we verrassend lekker gegeten terwijl we vriendelijke bediend werden bij dit restaurant. We hadden als voorgerecht de mosselen in knoflooksaus wat heerlijk subtiel klaargemaakt was. Als hoofdgerecht had ik de varkenshaas met mozzarella en frisse tomatensaus, heerlijk goed klaargemaakt en mijn vrouw had de gamba met een saus waar venkel in verwerkt was, ook een aanrader.
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Het voorgerecht de champignons waren lekker, maar het brood ontbrak, wat on-Italiaans is.
Het hoofdgerecht, een escalope met aubergines was heerlijk. De rode huiswijn een tikkeltje aan de zure kant.
De bediening was goed , al duurde het wat lang. Ook jammer dat men je hier ook voor het kraanwater laat betalen.
Voor een eenvoudig restaurant is het wat prijzig.
Pvdknoop .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Gisteren voor het eerst gegeten bij La Stalla. Het eten was boven verwachting goed. Geweldige (originele) pizza's met fantastische dunne bodem, een heerlijk dessert en lekkere doppio ter afsluiting. Het decor, op z'n Italiaans sober en zonder opsmuk.
A.H. M.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Via de Iens-recensies bij La Stalla aangeland. Inrichting is heel neutraal, er wordt niet geprobeerd een italiaanse omgeving te creeren. Bediening is zeer vriendelijk. Wij hebben pizza gegeten en dat is bij La Stalla een bijzondere ervaring: het assortiment is zeer afwijkend van het normale aanbod. Wat ook bijzonder is, is dat de pizza's heel vaak of misschien wel meestal met geitenkaas zijn uitgevoerd i.p.v. de normale kaas. De bodem is aangenaam dun en krokant. Bij de pizza dello chef hadden wel wat minder gedroogde tomaatjes gekund. Als je een lekkere pizza wil eten die ook nog eens anders dan normaal is, is La Stalla zeer aan te bevelen!
Joyce1990 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Dit is toch wel mijn favoriete Italiaanse restaurant in Zwolle. Ik ga hier met enige regelmaat eten en altijd naar tevredenheid. Ze hebben een ruime menukaart met zowel pizza's, pasta's als vlees/visgerechten. De prijs-kwaliteitverhouding is erg goed. Attente en vlotte bediening. De laatste keer kreeg ik een verkeerde pizza geserveerd. Het duurde hooguit 5 minuutjes voordat ik de juiste pizza kreeg. Voor mij geen punt, maar dit werd netjes gecompenseerd met een drankje van het huis voor iedereen aan tafel. Mocht je Italiaans willen eten in Zwolle, dan is dit echt een aanrader!
Ejgmpouwels .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Ik denk dat ik aan het hier voor gemelde tafeltje heb gezeten en alles klopt, er
Was inderdaad plek genoeg. Menu kaartas nauwelijkse lezen ivm te weinig licht.
Ik nam twee voorgerechten die beiden veel te gepeperd waren. Mijn tafelgenoot ook laten proeven, die "in de brand stond". Ook gemeld.
Serveerster was vriendelijk maar begreep niet alles wat tafelpartner bestelde,
Geen standaard bestelling.
Bij het afrekenen vroeg een meneer hoe het gesmaakt had en hij vertelde datde te gepeperde gerechten. Hij wilde het goed praten door te melden dat de pepers heel vers waren, die zelfde ochtend gekocht.
Heel jammer allemaal....en vooral omdat ik haast nooit uit eten ga...ik weet nu
Weer waarom...? Teleurstelling...!
B A.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2014
Prima Italiaan! Keurig en vriendelijk personeel. Pizza's zijn heerlijk en ook het dessert viel goed in de smaak.

Door de indeling van het restaurant zijn de plekken nogal verschillend van aard, op de ene plek zit je dus wat beter dan op de andere. Plekje bij het raam is altijd goed!

Let wel:
Door de open aard van de pizza ovens, wel heel leuk om te zien, kan het ook warm worden binnen.

Al met al een leuk restaurant voor een pizzaatje of een goede pasta.
Kristof E.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2014
Vanwege de goede recensies hier maar eens gaan eten voordat we naar La Boheme gingen kijken.

Bij binnenkomst werden we aan een zeer ongezellig tafeltje gezet. Er was plek zat maar toch werden we op wellicht het meest ongezellige plekje in het hele restaurant neergezet. Het was een tafeltje voor drie, maar het was maar een half tafeltje dat tegen een muur was aangezet. Niet erg gezellig, temeer omdat er iemand dus de hele tijd tegen een muur aan zat te kijken, terwijl achter haar rug de hele tijd mensen af en aan liepen. Er stond 2 man personeel bij de toog gewoon rond te hangen, wachtend tot er een bestelling klaar was, maar ondertussen zaten wij te wachten op de kaart. Na een tiental minuten kregen we dan uiteindelijk de kaart. De garnalen van mijn vrouw waren ondermaats. Er zou een citroensaus bijgeleverd worden, maar het was doodgewoon een bak knoflook waar een citroenschijfje doorheen was gehaald. De lasagne was een grote stapel deeg met stukjes ham en vooral veel kaas ertussen. De saus zelf was licht rondom de lasagne gedrapeerd en veel te weinig. Door de grote hoeveelheid pasta en kaas was het een droge hap, en toen de saus al snel op was, was het wel klaar. Er werd nog gevraagd of we de dessertkaart wilden inkijken. Daar hebben we ja op geantwoord. De serveerster liep weg, negeerde de stapel met kaarten en is niet meer teruggekomen. Wel nog een paar keer oogcontact gemaakt en gezwaaid, maar er kwam geen enkel teken van herkenning of besef. Na 15 minuten hadden we nog steeds geen kaart gekregen en zijn we maar gaan afrekenen.

Het eten is van lage kwaliteit, het personeel is absoluut traag en vergeetachtig en het decor is zeker niet om naar huis te schrijven.
Cindy P.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
Dit is al de derde keer dat ik hier heb gegeten en elke keer is het heerlijk! De pizzabodem is heel lekker dun en knapperig. Zalig! De tiramisu is lekker zonder al te zoet te zijn en zonder slagroom (hoort er wat mij betreft ook niet bij) . IJs is royaal en leuk opgediend. De bediening is vriendelijk, zonder opdringerig te zijn. Het restaurant is wel klein en doet als snel wat vol aan, al is dat op de zaterdagavond natuurlijk ook gewoon zo. De open keuken ziet er goed uit en aan de andere kant van de bar kun je zien hoe de pizza's de oven in gaan. Ik kom hier graag weer!
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2014
Gisteren weer eens met een stel vriendinnen bij La Stalla gegeten.
We hadden een goede plaats in het voorste gedeelte.
De biefstuk met gorgonzola was lekker mals. Ook mijn vriendinnen waren tevreden over
hun hoofdgerecht. Er is niet veel keus in wijn , maar de "volle"rode huiswijn was prima.
Als nagerecht een heerlijke toetje van walnoten ijs.
De bediening is vriendelijk en we hoefden niet lang te wachten op de rekening.
We kunnen dit restaurant weer aanbevelen.
Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2014
Het was lang geleden dat wij bij La Stalla gegeten hadden. De vorige keer (toch al zo'n zes jaar geleden) was maar matig bevallen, dus duurde het even voordat La Stalla weer aan de beurt was. We zijn verrast! Mooi opgediend, eerlijk eten met een voortreffelijke bediening. Uitstekende pizza voor mijn vrouw, Bistecca Milanese (o.i.d.) voor mij. Lekkere bijgerechten (salade, iets met aubergine erbij besteld), smaakvolle desserts. Zeker voor herhaling vatbaar!
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
Vandaag samen met mijn vriend wezen eten. We werden hartelijk ontvangen. Vervolgens naar onze tafel geleidt. Erg jammer want we hadden het idee dat we tussen twee tafels van vier waren gepropt. Boven een luik waar enorme tocht vandaan kwam. Dit aangegeven werkt er een stropje op gelegd maar dit hielp niks. Slecht opgelost dus. Overigens was het eten heerlijk. Goede prijs/kwaliteit verhouding en leuke bediening. Zeker een tweede keer waard alleen dan vragen we naar een andere plek. Want om na je etentje met een snotterende neus op de bank te zitten is toch jammer
Lolahjaf .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2013
Hier gegeten met mijn dochter. Gezellig restaurant, veel groter dan de buitenkant doet vermoeden.
Gekozen voor Tagliatelle al salmone, heerlijk gewoon. De zalm was heerlijk zacht, de tagliatelle vond ik iets te dik, maar verder prima.
Service was heel vriendelijk, ook op tijd vragen en uitserveren.
Kortom, een goed restaurant met een prima prijs/kwalititeitsverhouding
Nico D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2013
Een spontane actie op zondagavond met een bezoek door 4 personen. Risico dat er geen tafel vrij is. Er werd wat georganiseerd voor ons en aller hartelijkst ontvangen. De menukaart biedt veel mogelijkheden in keuze en prijs.
De huiswijn een aanrader. karaf water was gratis.
De bediening is zo leuk. Niet moeilijk doen bij navraag naar brood en tappende. Gewoon vergeten.
Aangenaam druk was het en de bediening maakt tijd voor een praatje en geeft je het gevoel dat je echt welkom bent.
Het eten is daar gewoon top in alle opzichten.
Voor ons een van de betere Italiaanse restaurants.