La Sorellina

Herenstraat 33 3911 JB Rhenen Nederland Kaart

Over het restaurant La Sorellina

Nog nooit was Italië zo dichtbij! Laat je meenemen en proef de smaak van Italië bij La Sorellina, gelegen in het hart van Rhenen. Hier kunt u in alle rust genieten van authentieke Italiaanse specialiteiten in een modern jasje. Onze chefkok Carlos geeft daar graag zijn eigen twist aan. Altijd spannend. Bij voorkeur maakt hij daarbij gebruik van biologische ingrediënten en streekproducten. Natuurlijk zijn er ook pizza en pastagerechten op onze kaart te vinden. Authentiek en iedere dag vers gemaakt.

Meer informatie over restaurant La Sorellina

La Sorellina is bereikbaar per bus met lijn 50, halte Stad. Of met lijn X80, halte Tollekamp. Van beide haltes is het nog 5 min. lopen. Vanaf het treinstation is het ongeveer 15 min. lopen. Volg de borden richting het centrum.
  • : La Sorellina is gevestigd in het centrum van Rhenen. Er is daar voldoende (gratis) parkeerruimte in de omgeving. Let wel op: op sommige parkeerplaatsen is slechts kort parkeren toegestaan, met parkeerschijf.

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 12.00 - 24.00 uur

• Bar

Jouw recensie over het restaurant La Sorellina

Aad V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Fijn restaurant. We zijn hier nu twee keer geweest. Eén keer samen, nu met vrienden. Goede plek om even bij te praten. Prettig personeel.
Nicole S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Weer heerlijk gegeten! Er was een leuke verrassing voor de jarige! Was gezellig!
Hennie D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Prima restaurant met zeer vriendelijke eigenaar en goed personeel,ga we vaker heen zeker weten..
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Authentiek zelfgemaakte Italiaanse gerechten. Men maakt alles zelf. Ontzettend vriendelijke bediening.
Echte aanrader!!
Carel F.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Goede keuken. Vriendelijke bediening. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Fijne communicatie vooraf in verband met diverse allergieën in ons gezelschap van 11. Tijdens het bezoek kon de bediening en de kok hier goed voorbereid en met gedegen kennis mee omgaan. De jarige werd gefeliciteerd en extra verrast. Veel aandacht en interesse voor de kinderen in het gezelschap. Voor ons een mooie afsluiting van een dagje uit.
Pollux15 .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
We kregen een uitstekende ontvangst + mooie gezellige ronde tafel. Alleen de wachttijd was extreem. Vanwege Koningsdag was het ook druk, maar ze hadden hier beter op moeten inspringen. De kwaliteit van het eten maakte het wachten meer dan goed !