La Sonnerie

Nieuwstraat 45 5691 AB Son Nederland Kaart

Over restaurant La Sonnerie

Pure verwennerij

Dit prachtige restaurant in Son heeft zijn naam te danken aan de klokkentoren en de ligging in het hartje van de stad. Dit opvallende gebouw was ooit het klooster van Zusters der Liefde en ja hoor, deze liefde is zeker te voelen! De drukte van het hectische leven vergeet je meteen zodra je dit romantische tentje binnenstapt.

Meer informatie over restaurant La Sonnerie

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Nollie G.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Het was weer genieten bij La Sonnerie. Verrassende gerechten met zoveel variatie aan smaak en kleur en struktuur op één bordje. Alles echt vers bereid en van zeer goede kwaliteit. Je voelt je altijd welkom en wordt meteen welkom geheten als je binnenkomt. Er is ook voldoende privacy; alle tafeltjes staan voldoende uit elkaar.
Steeds wisselende menu's. Heb meteen weer gereserveerd in Januari en verheug me nu al weer op de heerlijke gerechten.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Werden zeer vriendelijk ontvangen. De bediening was correct en enthousiast. Het eten was heerlijk. We hebben met zijn allen volop genoten.
Hetty W.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Ruim restaurant, gezellig. Wij kenden het van buiten, maar hebben onze avond gezellig doorgebracht.
Eventueel ook erg geschikt voor een borreluurtje of huwelijk.
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijk ontvangen. Gevarieerd menu, keuze uit zowel vlees als vis. Van voorgerecht tot nagerecht genoten. Zeer attente ober.
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Heerlijk gegeten, goede sfeer, vriendelijke bediening. . We werden goed ontvangen. Huiswijn rood was heerlijk. Goede uitleg van de gerechten. Flexibel als je iets wilde aanpassen. We hebben genoten.
Wml.kardol .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Heerlijk gegeten met de AH actie. Mooie, smakelijk gerechten. Het extra tussendoortje vonden wij heel lekker. Sfeervolle ambiance. Zeker een aanrader en we komen zeker terug.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Wij hebben met 6 vriendinnen een leuke en gezellige avond gehad.
Het eten was goed en de bediening ook.
Het was rustig in het restaurant. Het aantal gasten was niet hoog. Daarom was het ook lekker rustig.
Believe B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Gisteren smakelijk gegeten bij La Sonnerie. Ontvangst met een amuse en stokbrood met kruidenboter. Daarna voor ons het driegangenmenu, keuze genoeg. Alles mooi opgediend en zeer smakelijk. Het personeel is vriendelijk. Prijs kwaliteit, zeer goed. Met enige regelmaat komen wij hier terug, en het is eigenlijk altijd goed.
Jolande V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
We zijn gisteren om 18.00 gaan eten de ontvangst was hartelijk.
In de tuin hebben we een apratiev gedronken en daar besloten we om gezellig in de tuin te blijven zitten.
We kregen als eerste een amuse en daarna brood met kruiden boter was lekker.
Daarna hadden we een 3 gangen menu en een heel lekker flesje witte wijn.
Ik moet zeggen dat het AH menu heel erg goed en erg smakkelijk was.
Komen zeker nog een keer terug.

Gr. Jolande
Picus .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
We kregen een aangepast AH menu, voorgerecht, hoofdgerecht en koffie. Precies wat je kunt verwachten voor de gevraagde prijs. Door het fantastische weer konden we op het terras eten onder een prachtige wilg aan de rand van de Dommel.
Christdegouw .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Het eten was lekker, vooral het hoofdgerecht Zeebaars. Hebben tussengerecht genomen. Was ook heerlijk. Tip: geef ook de wijnkaart als er niet om wordt gevraagd.
Heerpeter .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Het was gewoon weer top.
Heb al een recensie geschreven en ondanks dat het dit keer nog net iets gezelliger en romantischer was dan de vorige keer ( we zaten nu aan het water) wil ik het toch bij de eerste recensie laten.
Peter
R.vd.meijden .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Het eten is buiten gewoon voortreffelijk, de bediening is zeer vriendelijk, buiten zitten eten is wel fijn maar last van beestjes kan je niets aan doen maar onder de luifel is het zeer aangenaam dit is zeer aan te bevelen
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie. Een prima driegangenmenu met een optie voor een extra tussengerecht wat we natuurlijk moesten proberen. Hele fijne bediening met goede service. Top!
Pfvanooijen .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Wij hebben uitstekend gegeten bij La Sonnerie. Het AH-keuzediner dat wij kregen was niet het diner dat op de website staat maar (waarschijnlijk) veel beter. De bediening was prima en snel en de medewerkers waren erg vriendelijk.
Hoewel het heerlijk weer was hebben wij (op eigen verzoek) binnen gezeten. Het meubilair oogde wat aan de oude kant (vlekkerig). De WC-bril op het damestoilet zat los!! Maar dat staat natuurlijk helemaal los van het uitstekende eten.
E.pauly1904 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten voor herhaling vatbaar.
alles was lekker en vriendelijke bediening
Hebben weer gereserveert voor over 2 weken.
Pietdelaat .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Lekker en rustig eten en van een goede kwaliteit. De maaltijden zijn goed verzorgd en men luistert naar de wensen van de gast. Dit is zeker een aanrader voor een avondvullend programma.
Jacques M.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Bediening was vrijmoedig en er moest lang gewacht worden
Eten was van goed niveau en werd verzorgd opgediend
Entourage in voormalig klooster is aan vernieuwing toe
Vieze bekleding stoelen en versleten houten vloer
Schantie .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Wij hebben er via de Ah actie gegeten. We werden heel gastvrij ontvangen en kregen een lekkere amuse en brood van het huis, toen het brood op was werd het weer aangevuld. Tafelwater was ook van het huis. Het menu was anders als op internet stond aangegeven. Toen ik vroeg of ik dan het tussengerecht als hoofdgerecht kon krijgen was dit geen probleem echter bleek deze niet voldoende op vooraat te zijn, en er werd toen een alternatief aangeboden de zalm deze was heerlijk. Vooraf de carpacio gehad deze was ook echt heerlijk. Maar het aller lekkerst was het verassingsdesert deze was echt goddelijk.. Voor ons was de avond geslaagd heerlijk gegeten en de bediening was goed
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
De voorgerechten Carpacio en zalmfilet waren voortreffelijk. Mooi opgemaakte borden.
Het hoofdgerecht steak was ook weer voortreffelijk van smaak. De apart geserveerde nieuwe aardappeltjes met dressing vonden we overheerlijk door de dressing.
Het nagerecht was een verrassingsgerecht en echt een verrassing. Heerlijk.
Een klein aandachtspuntje : mijn waterglas en van mijn partner het wijnglas (hij dronk bier) werden pas aan het einde van het diner weggenomen.
Het was heerlijke rustige avond. We hebben genoten.