Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 36.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Carpaccio van diamanthaas | Huisgemaakte piccalilly |Parmezaan | Pijnboompitjes
      Huis gerookte zalm | Dille crème | Ingemaakte komkommer
      Worteltortilla | Brie | Voorjaarsgroenten | Coulis van geroosterde tomaat
  • Nagerecht
    • Krokante ring | Mangomousse | Mangocompote
      Frambozen mousse | Chocolade | Frambozensorbet
      Kaas Assortiment | Kletzenbrood | Huisgemaakte druivencompote | noten ( suppl. € 5,50 )

Over het restaurant La Sonnerie

Pure verwennerij

Dit prachtige restaurant in Son heeft zijn naam te danken aan de klokkentoren en de ligging in het hartje van de stad. Dit opvallende gebouw was ooit het klooster van Zusters der Liefde en ja hoor, deze liefde is zeker te voelen! De drukte van het hectische leven vergeet je meteen zodra je dit romantische tentje binnenstapt.

Meer informatie over restaurant La Sonnerie

Diner: vanaf 18:00 uur tot 21;30 uur

9,1

Jouw recensie over het restaurant La Sonnerie

Angela S.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
ZWZ ons favoriete restaurant voor lunch en diner.
Johan J.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Op de site van het restaurant staat AH-restaurantactie voor 36,50 euro: 3-gangen KEUZEMENU!
De keuze kon gemaakt worden uit: 3x voorgerecht, 3x hoofdgerecht en 3x nagerecht.
Ik heb eerst telefonisch contact proberen te krijgen, maar ik kreeg geen gehoor......
Op goed geluk toch maar een poging gewaagd.
We werden verrast, omdat er gezegd werd dat ze een vast 'verrassingsmenu' zouden serveren.
We zijn hiermee akkoord gegaan.
Het eten was lekker en genoeg, alleen duurde het wel lang voordat het volgende gerecht geserveerd werd, zeker omdat men van te voren ('s middags om 16.00 uur) weet wat er 's avonds geserveerd wordt.
Everdina Pauly P.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening .
Mo B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
We hadden een driegangen menu.
De soep was veel te zout.
Het hoofdgerecht was lekker
Het toetje was heerlijk
Bij het reserveren hadden we aangegeven zoutarm; bij het bestellen ter plekke ook nog een keer.
Pas bij het hoofdgerecht was het kwartje gevallen. Jammer. Fijn terras.
B. R.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Het eten was zeer lekker alleen de organisatie van het personeel was erg slecht. Opdienen en afruimen duurde vreselijk lang.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Heerlijk verrassend Kloostemenu gegeten. Incl apperatif, 2 glazen (huis)wijn 4keuzes, voor/hoofd en nagerecht en koffie met firandises na voor 45,-. Gratis glas water naast wijn!
Prima prijs/kwaliteit verhouding.
Kleine tip restaurant: wijnglazen mogen wat sjieker/groter formaat;)
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
De sonnerie is een restaurant waar wij vaak gaan eten
Gezellig en goed
Benno L.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Een goed restaurant, met een goede bediening.
Wim R.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Ontzettend aardig personeel. Altijd gedacht dat het heel exclusief was. Niets is minder waar, heel gewoon en uiterst vriendelijk. Eenvoudige inrichting maar toch smaakvol. We gaan zeer zeker terug en bevelen het van harte aan.
Floris V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Goed en lekker gegeten met onze a.h.zegels.
Vriendelijk personeel.
Er werd rekening gehouden met allergie.
Komen zeker terug.
elly V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Voor ons niet de eerste keer bij dit restaurant,maar zoals gewoonlijk weer voortreffelijk.
We hebben weer heerlijk gegeten en gaan beslist weer terug.
Voor ons een restaurant waar je je thuis voelt.
A V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Voor de tweede keer met AH-restaurantactie bezocht. We kregen nu een verrassingsmenu, waarvan we het voorgerecht en nagerecht heel lekker vonden en het zag er ook prachtig uit. Van het hoofdgerecht, twee soorten vis met een klein laagje kreeftensaus, hadden we wel wat meer verwacht. Nagerecht met o.a. chocolademousse bombe krijgt een dikke 10!
Henriette D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten!
Martine M.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Misschien waren onze verwachtingen te hoog maar het viel ons wat tegen. De gerechten waren prima, maar vrij eenvoudig. De bediening door jonge ober beetje irritant, de oudere was wel een gezellige vent. De inrichting is wat gedateerd en zeker de kozijnen kunnen wel een likje verf gebruiken. Mogelijk komen we nog eens terug; het kan tenslotte een volgende keer beter zijn.
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Mijn man en ik hebben erg genoten van ons diner bij La Sonnererie! Heerlijke kleine gerechten (3 gangen AH menu), die een lust voor het oog waren. Gezellige sfeer en persoonlijke benadering. Zeker voor herhaling vatbaar!
hheystee .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
La Sonnerie heeft een leuke uitstraling.
Omdat we vrij vroeg waren misten we in het begin de algemene gezelligheid, maar het eten was prima en de bediening heel vriendelijk. Al met al een geslaagde avond.
h.egmond59 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten. De bediening was erg prettig, in een gezellige sfeer, mooie locatie. Is voor herhaling vatbaar.
Nollie G.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten. Elke keer verrassende gerechten!
Goede, warme ontvangst en tafel naar keuze. Elk gerecht was zo goed uitgebalanceerd. Alle smaken waren aanwezig; zout, zoet, zuur, scherp en bitter. Ook in de structuur was erg veel variatie. Gewoon kunst hoe hier gekookt en opgediend wordt! Oogstrelend om te zien maar zeker tongstrelend. Uniek dat er zoveel smaak zit in in elke hap die je neemt van deze gerechten.
Het was zeker voldoende; het 3 gangen menu. We komen snel weer terug!
Corrie D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
In een woord GEWELDIG ,WEET NIET HOE IK HET MOET OMSCHRIJVEN .MAAR RAAD IEDEREEN AAN OM ER EEN KEERTJE TE GAAN DINEREN .ALLES VERDIENDE EEN DIKKE 10 zowel bediening locatie en de kwaliteit van het eten,heerlijk in het zonnetje en toen het wat frisjes werd gelijk de verwarmings lamp aan.
Groetjes Corrie.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Met de AH actie hier gaan eten, we kregen een verrassingsmenu.
Er werd gevraagd wat we niet lusten en daarna kregen we een goed verrassingsmenu.
Erg lekker en zeer vriendelijk personeel