Over het restaurant La Sonnerie

Pure verwennerij

Dit prachtige restaurant in Son heeft zijn naam te danken aan de klokkentoren en de ligging in het hartje van de stad. Dit opvallende gebouw was ooit het klooster van Zusters der Liefde en ja hoor, deze liefde is zeker te voelen! De drukte van het hectische leven vergeet je meteen zodra je dit romantische tentje binnenstapt.

Meer informatie over restaurant La Sonnerie

Jouw recensie over het restaurant La Sonnerie

Floris V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Goed en lekker gegeten met onze a.h.zegels.
Vriendelijk personeel.
Er werd rekening gehouden met allergie.
Komen zeker terug.
elly V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Voor ons niet de eerste keer bij dit restaurant,maar zoals gewoonlijk weer voortreffelijk.
We hebben weer heerlijk gegeten en gaan beslist weer terug.
Voor ons een restaurant waar je je thuis voelt.
A V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Voor de tweede keer met AH-restaurantactie bezocht. We kregen nu een verrassingsmenu, waarvan we het voorgerecht en nagerecht heel lekker vonden en het zag er ook prachtig uit. Van het hoofdgerecht, twee soorten vis met een klein laagje kreeftensaus, hadden we wel wat meer verwacht. Nagerecht met o.a. chocolademousse bombe krijgt een dikke 10!
Henriette D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten!
Martine M.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Misschien waren onze verwachtingen te hoog maar het viel ons wat tegen. De gerechten waren prima, maar vrij eenvoudig. De bediening door jonge ober beetje irritant, de oudere was wel een gezellige vent. De inrichting is wat gedateerd en zeker de kozijnen kunnen wel een likje verf gebruiken. Mogelijk komen we nog eens terug; het kan tenslotte een volgende keer beter zijn.
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Mijn man en ik hebben erg genoten van ons diner bij La Sonnererie! Heerlijke kleine gerechten (3 gangen AH menu), die een lust voor het oog waren. Gezellige sfeer en persoonlijke benadering. Zeker voor herhaling vatbaar!
hheystee .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
La Sonnerie heeft een leuke uitstraling.
Omdat we vrij vroeg waren misten we in het begin de algemene gezelligheid, maar het eten was prima en de bediening heel vriendelijk. Al met al een geslaagde avond.
h.egmond59 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten. De bediening was erg prettig, in een gezellige sfeer, mooie locatie. Is voor herhaling vatbaar.
Nollie G.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten. Elke keer verrassende gerechten!
Goede, warme ontvangst en tafel naar keuze. Elk gerecht was zo goed uitgebalanceerd. Alle smaken waren aanwezig; zout, zoet, zuur, scherp en bitter. Ook in de structuur was erg veel variatie. Gewoon kunst hoe hier gekookt en opgediend wordt! Oogstrelend om te zien maar zeker tongstrelend. Uniek dat er zoveel smaak zit in in elke hap die je neemt van deze gerechten.
Het was zeker voldoende; het 3 gangen menu. We komen snel weer terug!
Corrie D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
In een woord GEWELDIG ,WEET NIET HOE IK HET MOET OMSCHRIJVEN .MAAR RAAD IEDEREEN AAN OM ER EEN KEERTJE TE GAAN DINEREN .ALLES VERDIENDE EEN DIKKE 10 zowel bediening locatie en de kwaliteit van het eten,heerlijk in het zonnetje en toen het wat frisjes werd gelijk de verwarmings lamp aan.
Groetjes Corrie.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Met de AH actie hier gaan eten, we kregen een verrassingsmenu.
Er werd gevraagd wat we niet lusten en daarna kregen we een goed verrassingsmenu.
Erg lekker en zeer vriendelijk personeel
carl B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Flexibel kunnen zijn is een belangrijke waarde voor een goede horecazaak. Dat wad hier zeker van toepassing. Door een uitgelopen bruiloftpartij, werden we vakkundig met een smile en drankje van de zaak er om heen geregiseerd. Het eten was smakelijk, en op zeer mooie wijze gepresenteerd. De bediening uiterst vriendelijk in een historisch mooi pand. Kortom we hebben genoten en komen hier graag terug.
Henriette V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Prachtig, sfeervolle ambiance, vriendelijke en persoonlijke aandacht. Verrassingsmenu was perfect. Ook de huiswijn is prima.
E van A.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
We hebben mijn zus haar man en ikzelf een geweldig fijne en goed verzorgde avond gehad. We zullen zeker nog vaker terug komen.
G_R .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
De bediening is precies, snel en correct. Tussentijds wordt er gevraagd of alles naar wens is. Ze geven vaak genoeg de gelegenheid contact te hebben. Het eten is erg goed, en erg lekker. We hebben er goed gegeten. De porties zijn ruim voldoende. En het is een mooie omgeving. We hebben een leuke avond gehad!
j.rouwen .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We hadden er meer van verwacht. Het voorgerecht was heerlijk maar er zat redelijk wat vet aan het stukje kalfsvlees wat we kregen bij het hoofdgerecht. Het dessert was erg simpel!! Al met al hadden we meer kwaliteit verwacht. Of dat het kwam omdat we met de AH actie aten weet ik niet.
sinead-57 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Hele aardige bediening, maakt toch ook een groot deel van je avond.
Maar ook voor de rest (kwaliteit eten, inrichting, sfeer) kan ik alleen maar positief zijn.
Zeker voor herhaling vatbaar!
willvangrinsven .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
heerlijk buiten gezeten, heerlijk gegeten en vriendelijk personeel met aandacht voor de gasten en tot verrassing een gratis kopje koffie
Selma A.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
We waren er met AH kaart. Menu was verrassend met in hoofdgerecht bijzonder mals rundvlees. Kende
La Sonnerie al en zal er zeker nog terugkomen.
Selma.
Christianne L.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Vriendelijk personeel, nemen de tijd voor een praatje. Gerechten mooi opgediend en smaakvol. Geen keuze bij AH actie maar vragen wel naar allergie bijv. Een feestje!