La Sonnerie

Nieuwstraat 45 5691 AB Son Nederland Kaart

Over het restaurant La Sonnerie

Pure verwennerij

Dit prachtige restaurant in Son heeft zijn naam te danken aan de klokkentoren en de ligging in het hartje van de stad. Dit opvallende gebouw was ooit het klooster van Zusters der Liefde en ja hoor, deze liefde is zeker te voelen! De drukte van het hectische leven vergeet je meteen zodra je dit romantische tentje binnenstapt.

Meer informatie over restaurant La Sonnerie

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
sandin11 .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Wederom heerlijk gegeten in prima ambiance. Als extra service werd het vaste AH-driegangen menu aangepast aan onze dieetwensen.
HHMG H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
ALLES HIER GOED,ALLEEN LANGERE WACHTTIJDEN DOOR TEKORT AAN PERSONEEL.
INRICHTING IS HELAAS GEDATEERD EN MAG WEL EENS OPGEPIMT WORDEN.
OOK DE INRICHTING IS NIET ECHT GEZELLIG VAN HET KLASSIEKE RESTAURANT.
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
We werden prettig ontvangen, voelden ons direct thuis, de gerechten waren heerlijk en met zorg bereid, de uitleg bij de gerechten, was duidelijk en de plaatselijke specialiteit, asperges waren heerlijk mals.
Bas S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Wij hadden met zijn 4tjes een arrangement. Een verrassingsmenu van 3 gangen en een kamer met ontbijt. Wij vonden het jammer dat we maar 1 nachtje hadden geboekt. We waren erg tevreden, zowel over hotel als over restaurant. Zowel over diner als over ontbijt. Zonder twijfel gaan we hier nog een keer naar terug!
Willem Jan B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
heerlijke locatie om te eten. zeker met mooi weer is het op het terras aangenaam vertoeven. daarnaast een prima kaart. dit keer gekozen voor een heerlijke geitenkaas salade als lunch.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Voor Valentijn een avond uit eten geweest bij La Sonnerie in Son en het was super. Bediening was vlot. En alles was mogelijk. Van het Valentijn menu was het voorgerecht loempia met pekingeend. Wij zijn niet van het gevogelte. In plaats daarvan kregen we soep. Heerlijk. Ze staan open voor suggesties en waarderen het als je feedback geeft. Daar doen ze zeker wat mee. Prijs was precies wat we verwachtte. Wij komen zeker een keer terug!! Bedankt mensen...
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Het was weer heerlijk. Van het voorgerecht tot het dessert. Ook de rode huiswijn is erg lekker. Bediening vriendelijk en attent. Kortom we hebben genoten.
Angela A.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst en ook tijdens het diner vriendelijk en attent.
De presentatie van de gerechten was heel goed en het smaakte voortreffelijk.
ahgvangorp .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
HEERLIJK GEGETEN IN EEN GEWELDIGE AMBIANCE !! BIjzonder hartelijk en dienstbaar personeel, prijs/kwaliteit goed. Locatie geweldig gelegen! Zeker voor herhaling vatbaar!!
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Het verrassingsmenu was lekker en gevarieerd. Vlees en vis. Het dessert bestond uit mousse, ijs, cake en crème brulde. Ook heerlijk. De bediening was vriendelijk en attent
Annemieke H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Verrassingsmenu was een positieve verrassing, erg lekker en goede porties. Heerlijke wijn erbij. Bediening vriendelijk en correct. We hebben een fijne avond gehad en komen zeker nog eens terug.
rwrijntjes .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Ontvangst was vriendelijk en correct. Het 3-gangen menu werd per gang goed verklaard en was lekker van smaak.
Na afloop nog een leuk gesprekje met de gastheer. Omdat het regende werd ons een paraplu aangeboden.
Met een goed gevoel naar huis.
Bamboo .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Een bijzonder mooie omgeving. Het ontvangst was bijzonder vriendelijk en we voelden ons direct welkom. De uitleg die ons gegeven werd was goed en we kozen voor het verassingsmenu. Voorgerecht van herten carpaccio met gefrituurde wortel was erg lekker, volgens sommigen zelfs de lekkerste carpaccio ooit!
Hoofdgerecht was licht gerookte zalm met groente, simpel maar bijzonder goed bereid en erg goed op smaak. Dessert was een reep suikerbrood met witte chocolade en wat smaakvolle verassingen eromheen. Erg lekkere smaken allemaal, zelfs een verassend zuurtje zat er bij.
Erg genoten van de avond, heerlijk eten en een mooie omgeving, aanrader dus!
Amanda J.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Mooie locatie. Het eten was prima, geen uitgebreide kaart.
Vriendelijk personeel, soms wat langer wachten voordat je geholpen werd
Nollie G.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Het was weer genieten bij La Sonnerie. Verrassende gerechten met zoveel variatie aan smaak en kleur en struktuur op één bordje. Alles echt vers bereid en van zeer goede kwaliteit. Je voelt je altijd welkom en wordt meteen welkom geheten als je binnenkomt. Er is ook voldoende privacy; alle tafeltjes staan voldoende uit elkaar.
Steeds wisselende menu's. Heb meteen weer gereserveerd in Januari en verheug me nu al weer op de heerlijke gerechten.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Werden zeer vriendelijk ontvangen. De bediening was correct en enthousiast. Het eten was heerlijk. We hebben met zijn allen volop genoten.
Hetty W.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Ruim restaurant, gezellig. Wij kenden het van buiten, maar hebben onze avond gezellig doorgebracht.
Eventueel ook erg geschikt voor een borreluurtje of huwelijk.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijk ontvangen. Gevarieerd menu, keuze uit zowel vlees als vis. Van voorgerecht tot nagerecht genoten. Zeer attente ober.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Heerlijk gegeten, goede sfeer, vriendelijke bediening. . We werden goed ontvangen. Huiswijn rood was heerlijk. Goede uitleg van de gerechten. Flexibel als je iets wilde aanpassen. We hebben genoten.
wml.kardol .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Heerlijk gegeten met de AH actie. Mooie, smakelijk gerechten. Het extra tussendoortje vonden wij heel lekker. Sfeervolle ambiance. Zeker een aanrader en we komen zeker terug.