La Sonnerie

Nieuwstraat 45 5691 AB Son Nederland Kaart

Over het restaurant La Sonnerie

Pure verwennerij

Dit prachtige restaurant in Son heeft zijn naam te danken aan de klokkentoren en de ligging in het hartje van de stad. Dit opvallende gebouw was ooit het klooster van Zusters der Liefde en ja hoor, deze liefde is zeker te voelen! De drukte van het hectische leven vergeet je meteen zodra je dit romantische tentje binnenstapt.

Meer informatie over restaurant La Sonnerie

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Willem Jan B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
heerlijke locatie om te eten. zeker met mooi weer is het op het terras aangenaam vertoeven. daarnaast een prima kaart. dit keer gekozen voor een heerlijke geitenkaas salade als lunch.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Voor Valentijn een avond uit eten geweest bij La Sonnerie in Son en het was super. Bediening was vlot. En alles was mogelijk. Van het Valentijn menu was het voorgerecht loempia met pekingeend. Wij zijn niet van het gevogelte. In plaats daarvan kregen we soep. Heerlijk. Ze staan open voor suggesties en waarderen het als je feedback geeft. Daar doen ze zeker wat mee. Prijs was precies wat we verwachtte. Wij komen zeker een keer terug!! Bedankt mensen...
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Het was weer heerlijk. Van het voorgerecht tot het dessert. Ook de rode huiswijn is erg lekker. Bediening vriendelijk en attent. Kortom we hebben genoten.
Angela A.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst en ook tijdens het diner vriendelijk en attent.
De presentatie van de gerechten was heel goed en het smaakte voortreffelijk.
ahgvangorp .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
HEERLIJK GEGETEN IN EEN GEWELDIGE AMBIANCE !! BIjzonder hartelijk en dienstbaar personeel, prijs/kwaliteit goed. Locatie geweldig gelegen! Zeker voor herhaling vatbaar!!
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Het verrassingsmenu was lekker en gevarieerd. Vlees en vis. Het dessert bestond uit mousse, ijs, cake en crème brulde. Ook heerlijk. De bediening was vriendelijk en attent
Annemieke H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Verrassingsmenu was een positieve verrassing, erg lekker en goede porties. Heerlijke wijn erbij. Bediening vriendelijk en correct. We hebben een fijne avond gehad en komen zeker nog eens terug.
rwrijntjes .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Ontvangst was vriendelijk en correct. Het 3-gangen menu werd per gang goed verklaard en was lekker van smaak.
Na afloop nog een leuk gesprekje met de gastheer. Omdat het regende werd ons een paraplu aangeboden.
Met een goed gevoel naar huis.
Bamboo .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Een bijzonder mooie omgeving. Het ontvangst was bijzonder vriendelijk en we voelden ons direct welkom. De uitleg die ons gegeven werd was goed en we kozen voor het verassingsmenu. Voorgerecht van herten carpaccio met gefrituurde wortel was erg lekker, volgens sommigen zelfs de lekkerste carpaccio ooit!
Hoofdgerecht was licht gerookte zalm met groente, simpel maar bijzonder goed bereid en erg goed op smaak. Dessert was een reep suikerbrood met witte chocolade en wat smaakvolle verassingen eromheen. Erg lekkere smaken allemaal, zelfs een verassend zuurtje zat er bij.
Erg genoten van de avond, heerlijk eten en een mooie omgeving, aanrader dus!
Amanda J.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Mooie locatie. Het eten was prima, geen uitgebreide kaart.
Vriendelijk personeel, soms wat langer wachten voordat je geholpen werd
Nollie G.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Het was weer genieten bij La Sonnerie. Verrassende gerechten met zoveel variatie aan smaak en kleur en struktuur op één bordje. Alles echt vers bereid en van zeer goede kwaliteit. Je voelt je altijd welkom en wordt meteen welkom geheten als je binnenkomt. Er is ook voldoende privacy; alle tafeltjes staan voldoende uit elkaar.
Steeds wisselende menu's. Heb meteen weer gereserveerd in Januari en verheug me nu al weer op de heerlijke gerechten.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Werden zeer vriendelijk ontvangen. De bediening was correct en enthousiast. Het eten was heerlijk. We hebben met zijn allen volop genoten.
Hetty W.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Ruim restaurant, gezellig. Wij kenden het van buiten, maar hebben onze avond gezellig doorgebracht.
Eventueel ook erg geschikt voor een borreluurtje of huwelijk.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijk ontvangen. Gevarieerd menu, keuze uit zowel vlees als vis. Van voorgerecht tot nagerecht genoten. Zeer attente ober.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Heerlijk gegeten, goede sfeer, vriendelijke bediening. . We werden goed ontvangen. Huiswijn rood was heerlijk. Goede uitleg van de gerechten. Flexibel als je iets wilde aanpassen. We hebben genoten.
wml.kardol .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Heerlijk gegeten met de AH actie. Mooie, smakelijk gerechten. Het extra tussendoortje vonden wij heel lekker. Sfeervolle ambiance. Zeker een aanrader en we komen zeker terug.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Wij hebben met 6 vriendinnen een leuke en gezellige avond gehad.
Het eten was goed en de bediening ook.
Het was rustig in het restaurant. Het aantal gasten was niet hoog. Daarom was het ook lekker rustig.
Believe B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Gisteren smakelijk gegeten bij La Sonnerie. Ontvangst met een amuse en stokbrood met kruidenboter. Daarna voor ons het driegangenmenu, keuze genoeg. Alles mooi opgediend en zeer smakelijk. Het personeel is vriendelijk. Prijs kwaliteit, zeer goed. Met enige regelmaat komen wij hier terug, en het is eigenlijk altijd goed.
Jolande V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
We zijn gisteren om 18.00 gaan eten de ontvangst was hartelijk.
In de tuin hebben we een apratiev gedronken en daar besloten we om gezellig in de tuin te blijven zitten.
We kregen als eerste een amuse en daarna brood met kruiden boter was lekker.
Daarna hadden we een 3 gangen menu en een heel lekker flesje witte wijn.
Ik moet zeggen dat het AH menu heel erg goed en erg smakkelijk was.
Komen zeker nog een keer terug.

Gr. Jolande
Picus .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
We kregen een aangepast AH menu, voorgerecht, hoofdgerecht en koffie. Precies wat je kunt verwachten voor de gevraagde prijs. Door het fantastische weer konden we op het terras eten onder een prachtige wilg aan de rand van de Dommel.