Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 36.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerecht, betreft voorbeeldgerechten, wij werken met een vast IENS menu
    • Carpaccio van diamanthaas | huisgemaakte aceto balsamico gel | hazelnoot gebruineerd | Parmezaan
      Kreeftensoep “la Sonnerie” Authentieke gevuld met kreeft en basilicum
      Flapjes van gemarineerde gele biet | geitenkaas | Roquefort| notendressing | meloen*
  • Hoofdgerecht, betreft voorbeeldgerechten, wij werken met een vast IENS menu
    • Malse runder medaillons | Rode wijn saus
      Zeebaarsfilet | geroosterde groenten | saus van rode puntpaprika
      Risotto met pesto | aubergine | courgette | bitterbal van Mozzarella*
  • Nagerecht, betreft voorbeeldgerechten, wij werken met een vast IENS menu
    • Frambozen mousse | Chocolade | Frambozensorbet
      Soepje van meloen| pinot de Charentes | mint siroop | meloen sorbet
      Verrassing van de Chef

Over het restaurant La Sonnerie

Pure verwennerij

Dit prachtige restaurant in Son heeft zijn naam te danken aan de klokkentoren en de ligging in het hartje van de stad. Dit opvallende gebouw was ooit het klooster van Zusters der Liefde en ja hoor, deze liefde is zeker te voelen! De drukte van het hectische leven vergeet je meteen zodra je dit romantische tentje binnenstapt.

Meer informatie over restaurant La Sonnerie

Diner: vanaf 18:00 uur tot 21;30 uur

Jouw recensie over het restaurant La Sonnerie

Sjannie.vermeulen V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Wij zijn zeer tevreden! We gaan zeker nog terug.
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Lekker gegeten, menu was goed samengesteld
Johanna V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
in eerste instantie was ontvangst goed, maar nadien liet het te wensen over Brengen van voorgerecht was goed, na 10 min. werd opgediend, doch op hoofdgerecht 35 min. gewacht met excuus dat er een groep binnen zat. Vervolgens werden borden pas na een kwartier afgeruimd, ook werd totaal niet gevraagd om alles gesmaakt had.
Omdat alles zo lang duurde, met uitzondering van drank, dat ging goed, vroegen we bij opdiening van dessert maar gelijk koffie en de rekening zodat we daar in elk geval niet lang op hoefden te wachten.
Opmerking: het hoofdgereht was prima, doch slechts 1 zeer klein bakje aardappelpuree voor 2 pers.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
We hebben lekker geluncht en een hele leuke bediening.
Jewevers W.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Het was mooi weer dus we konden heerlijk buiten zitten.
Evelyne D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Jammer dat er niks te kiezen viel
Het menu stond vast
De bediening was erg vriendelijk.
Rietta V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Wat hebben we heerlijk gegeten, prachtig opgediend en het smaakte verrukkelijk. De bediening was top, erg vriendelijk. Prachtige lokatie.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, goede sfeer.
Elise V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Gegeten met de AH 2=1 actie. Voor dit menu zou ik geen 36.50 willen betalen. Het was een verrassingsmenu en dus geen keuze. Vlees met de saus was niet lekker.
Jammer, volgende keer beter.
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Weer heerlijk gegeten. Eerlijke Hollandse gerechten. Echt genoten.
Miriam V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Via de AH-restaurantactie gereserveerd. We zaten aan een keurig gedekte tafel op een rustige plek zoals we gevraagd hadden met zachte achtergrondmuziek.
Genoten van heerlijke smaakvolle gerechten die fraai werden de gepresenteerd op grote borden door het vriendelijke personeel. Voorverwarmde borden voor het hoofdgerecht, een mooi versierd nagerecht met vuurwerk voor de jarigen, complimenten!
Ans C.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Heerlijk gegeten in gezellige ambiance
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Wat rommelige start met de wijnkeuze te eerste keus bleek er niet te zij en het lauw serveren van de daarna gekozen fles, maar werd goed gemaakt met een dessertwijn van het huis. Gerechten waren lekker.
Ditta V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Wij gingen uit eten van de AH actie. Hadden geen ervaring bij La Sonnerie als restaurant. Het is goed zitten op het terras. Vriendelijke bediening en lekker eten.
Ingrid M.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Heerlijk gegeten, fijne bediening en wat een geweldig terras. Echt een aanrader!
B. R.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Het eten was prima,alleen de wachttijden waren vreselijk lang.Bediening liep paar keer langs zonder iets te vragen.Op de tafels lagen geen menukaarten of drankkaarten.Moest zelf om menukaart vragen.Dit was de 2de keer in korte tijd dat we hier waren en beide keren hetzelfde wat wachttijden betreft.
Hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
We deden mee met de AH actie. Op de website stond het keuzemenu. Maar toen we daar kwamen, was er niets te kiezen. Het was een vastgesteld menu. Ondanks klachten van eerdere gasten, gingen ze gewoon op deze manier door.
Het eten op zich was prima, maar prijs kwaliteitverhouding was naar mijn mening niet goed.
Wij gaan in ieder geval niet meer terug.
Angela S.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
ZWZ ons favoriete restaurant voor lunch en diner.
Johan J.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Op de site van het restaurant staat AH-restaurantactie voor 36,50 euro: 3-gangen KEUZEMENU!
De keuze kon gemaakt worden uit: 3x voorgerecht, 3x hoofdgerecht en 3x nagerecht.
Ik heb eerst telefonisch contact proberen te krijgen, maar ik kreeg geen gehoor......
Op goed geluk toch maar een poging gewaagd.
We werden verrast, omdat er gezegd werd dat ze een vast 'verrassingsmenu' zouden serveren.
We zijn hiermee akkoord gegaan.
Het eten was lekker en genoeg, alleen duurde het wel lang voordat het volgende gerecht geserveerd werd, zeker omdat men van te voren ('s middags om 16.00 uur) weet wat er 's avonds geserveerd wordt.
Everdina Pauly P.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening .