Over het restaurant La Sonnerie

Pure verwennerij

Dit prachtige restaurant in Son heeft zijn naam te danken aan de klokkentoren en de ligging in het hartje van de stad. Dit opvallende gebouw was ooit het klooster van Zusters der Liefde en ja hoor, deze liefde is zeker te voelen! De drukte van het hectische leven vergeet je meteen zodra je dit romantische tentje binnenstapt.

Meer informatie over restaurant La Sonnerie

j.rouwen .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We hadden er meer van verwacht. Het voorgerecht was heerlijk maar er zat redelijk wat vet aan het stukje kalfsvlees wat we kregen bij het hoofdgerecht. Het dessert was erg simpel!! Al met al hadden we meer kwaliteit verwacht. Of dat het kwam omdat we met de AH actie aten weet ik niet.
sinead-57 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Hele aardige bediening, maakt toch ook een groot deel van je avond.
Maar ook voor de rest (kwaliteit eten, inrichting, sfeer) kan ik alleen maar positief zijn.
Zeker voor herhaling vatbaar!
willvangrinsven .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
heerlijk buiten gezeten, heerlijk gegeten en vriendelijk personeel met aandacht voor de gasten en tot verrassing een gratis kopje koffie
Selma A.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
We waren er met AH kaart. Menu was verrassend met in hoofdgerecht bijzonder mals rundvlees. Kende
La Sonnerie al en zal er zeker nog terugkomen.
Selma.
Christianne L.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Vriendelijk personeel, nemen de tijd voor een praatje. Gerechten mooi opgediend en smaakvol. Geen keuze bij AH actie maar vragen wel naar allergie bijv. Een feestje!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Gezellig en lekker gegeten. Aan dieetwensen werd voldaan. Wij kregen op verzoek een tafeltje aan het raam omdat een van de gasten slechtziend is.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Prima 3 gangen diner met verrassende gerechten.
Ook de ontvangst was zeer aangenaam.
Bij goed weer de keuze tussen binnen of buiten dineren.
Aan te raden !!
José M.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Buiten op terras kunnen eten met avondzon.
Culinaire maaltijd, goed wijnen.
Persoonlijke bediening.
Kortom een adres om naar terug te keren.
Eelke J.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Mooi verrassingsmenu met uitbundig goed voorgerecht. Goede wijn per glas tegen schappelijke prijs. Gezellig buitenterras aan het water.
Rosa G.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Geweldig hoe je van een meisjesschool een sfeervol restaurant maakt.
Ik was onder de indruk. Zeer vriendelijk personeel,goed eten.
jeannette.michelbrink1 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Gisteren gegeten bij La Sonnerie met de AH restaurantactie. Wat een aangename verrassing! Hele vriendelijke bediening en overheerlijk gegeten. We genoten van een verrassingsmenu. Voorgerecht was zwaardvis, kort gebakken met een rolletje van sushirijst, echt goed! En het hoofdgerecht was mogelijk nog beter, nog nooit zo'n malse diamanthaas gegeten. Werd geserveerd met een groentegarnituur en een heerlijke jus. Het menu afgesloten met ook weer een heerlijk dessert. Echt de moeite waard! Wij komen weer terug.
stargate .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten.
De gerechten waren met zorg bereidt en waren heerlijk.
De bediening was uitstekend.
Voor herhaling vatbaar.
ineke V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
heerlijk eten en fantastische bediening! een echte aanrader voor een etentje met partner of familie of alleen. geschikt voor iedereen.
Henny S.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
We hebben met z' n zessen gegeten. Allemaal zeer tevreden. We gaan nog een keer terug. Dat zegt toch wat!!Niet iets anders proberen maar er nog een keer naar toe gaan.Prima
JannyVanL .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Heerlijk verrassingsmenu gegeten met de AH restaurantactie. Fijne bediening en terras. Uitnodigend voor een volgend bezoek.
boss_woman .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Het eten was lekker. Wij moesten redelijk lang wachten maar dit kwam mede door het feit dat ik had aangegeven dat wij geen vis eten.
saravdputten .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Gisteren heerlijk gegeten!
We hadden het verrassindsmenu met AH bon en het was heerlijk. De bediening was heel vriendelijk en gezellig en we zaten lekker buiten.
Angelique D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Mijn vriend en ik zijn twee weken terug gezellig een hapje gaan eten bij dit restaurant via de Albert Heijn actie en we waren zeer blij verrast. We werden ontvangen door een ontzettende vriendelijke gastheer genaamd Erwin die ons vriendelijk te woord stond en uitleg gaf over de historie van het prachtige pand. Het verrassingsmenu bestond uit drie voortreffelijk en goed bereidde gangen die gevarieërd waren met vis en vlees. Als voorgerecht een lauwwarme zwaardvis, als hoofdgerecht lamsfilet en als nagerecht verse aardbeien met hangop. De inrichting is ruim en gezellig, de wachttijd was snel en daarbij ontzettende vriendelijke bediening, kortom een top prijs-kwaliteitsverhouding en een aangename culinaire verrassing !

Groetjes, Angelique & Damir.
ton W.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Prettige bediening en de gerechten op het voor dit doel gemaakte menu waren goed tot zeer goed.
Ondanks dat wij zeer tevreden waren , verdient het misschien toch aan te bevelen om de klant een keuze te laten maken.
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Heerlijk gegeten zoals altijd. Vriendelijke bediening. Jammer dat de procecco niet koud genoeg was. Maar dat kan een keer gebeuren.