La Siciliana

Meer informatie over restaurant La Siciliana

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Nettie V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Gezellig restaurant, aardige en kundige bediening. Speciale wens (geen kaas) werd goed doorgegeven, geen gedoe. Eten was van goede kwaliteit en erg smaakvol.
JoostDaina .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
We hebben echt genoten van het eten bij La Siciliana! Het voorgerecht was heerlijk, de ossenhaas was zo ontzettend mals en zacht. En het dessert was een heerlijke verassing! En dat alles in de gezellige omgeving. Onze complimenten aan de kok en de bediening voor de smakelijke en gezellige avond die wij hebben gehad. Wij komen zeker terug!!
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Na alle recencies hier gelezen te hebben over La Siciliana, zijn wij het restaurant ook maar eens gaan proberen. Ik moet zeggen dat we heerlijk gegeten hebben en een onvergetelijke avond hebben meegemaakt.

Wat een verademing, leuke professionele, geïnteresseerde, goed op elkaar ingespeelde bediening. De bediening was erg behulpzaam en had veel kennis over de gerechten. In tegenstelling tot de berichten van sommige mensen hieronder, had ik eerder het idee dat er teveel personeel was dan te weinig, ondanks dat de zaak afgeladen was. Ook waren ze onwijs vriendelijk, en er was altijd wel iemand in de buurt die al bij ons was voordat wij ze hoefden te zoeken om te bestellen (zou overal zo moeten zijn).
?Al met al een prima ervaring. Ook de gastvrije, vriendelijk en zeer deskundige serveerder mag niet onvermeld blijven.

De kaart was uitgebreid en de prijzen waren top! Het eten was heerlijk en je merkt een duidelijk (groot!) verschil tussen een gewone Italiaan en deze zaak. Wij hebben het gevoel gehad dat we luxe aan het dineren waren, dus toen de rekening kwam viel dat alles mee.

Ik vind het een aanrader en aanvulling op het aanbod van Wijk bij Duurstede.

Wij gaan zeker nog eens terug in dit toprestaurant!!!!

Mauro20 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Vanavond heerlijk gegeten bij het Italiaanse restaurant la Sisliana Een leuk en sfeervol, modern ingericht Italiaans restaurant met vriendelijke bediening,

Verrassende smaaksensaties. Elk gerecht was exclusief en bijzonder. Vonden het een genot om alles te proeven.

De bediening was vriendelijk, integer, gastvrij, vrolijk, vlot, behulpzaam en gericht op service.

Een aanwinst voor Wijk bij Duurstede. Gaan we zeker nog eens terug!

Een geweldige afsluiter van onze weekend.

Zeker een aanrader.
Mh_meutgeert .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Prima verhouding prijs-kwaliteit, lekkere pizza's met krokante bodem. Lekker Italiaans biertje en goede wijn. Uitstekende service, fris uiterlijk restaurant. Komen zeker nog eens terug!
Dannie V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Gezellig met mijn moeder en mijn twee kinderen gegeten bij La Sicialiana. Het eten smaakte prima en de service was top. We hebben gesmuld en komen hier zeker een keertje terug!
Dewitterosje .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Het eten was erg lekker de pizza's zijn lekked krokant en het word snel geserveerd de sfeer is gezellig en knus de service was ook enorm naar wens we komen uiteraard vaker !
Trudie K.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Er was nu een meneer ipv een mevrouw. Dat vond ik echt een stuk minder prettig. Het was wel een aardige man, maar de zaak liep al snel leeg. En wij werden er ook een " beetje" snel door gejast... M'n eerste wijntje was lekker, en m'n 2e totaal anders... Dus al met al, minder tevreden dan anders...
Lekkerre .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Leuk restaurant, lekker eten en aardige bediening . De ossenhaas tournedos met gorgonzola en parmaham is een aanrader , verse focaccia brood ook heerlijk. Voor herhaling vaatbaar
Construvisie .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Gezellig ingericht, vriendelijke attente bediening, schappelijke prijzen. Met z'n drieën gegeten, een persoon uitstekend (mosselen en pizza), een persoon matig (vitello tonato goed en balsamico biefstuk matig) en een persoon slecht (champignons goed, maaltijdsalade slecht). Voor ons niet voor herhaling vatbaar. De verwachting lijkt dat dit een prima plek voor pizza's is.
Doggybag .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Lekker gegeten, geen haute cuisine, maar dat verwachten wij ook niet. Vriendelijke bediening.
Huiskamer-gevoel, dus alles prima.
Holdenziel .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Het restaurant geeft je een huiskamergevoel. De bediening is vriendelijk en het eten is heerlijk. Ruime keuze uit de kaart.
Pmvwbd .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2015
gezellige sfeer, prima en smakelijk eten, vriendelijk en kundig personeel ( alleen het brood vooraf was aan de onderkant nattig )
Cldamen .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
pizza waren goed, beetje eenvoudige Makro salami. Kalfsvlees uit oven met aubergine en mozzarella vlees droog. Vitello tonato lekker fris maar weinig smaak van tonijn.
Lasagne verhouding pasta en saus niet goed, erg veel pasta. Smaak prima
Goede service!!
Marc H.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Met het lekkere weer zijn wij in de avond even naar La Siciliana geweest. Wij hebben hier beiden pizza gegeten. De kwaliteit van de pizza was erg goed, zeker de calzone was goed gevuld. De vrouw van de bediening was erg vlot en vriendelijk. Het decor binnen heb ik heel kort even gezien en zag er netjes en verzorgd uit.
Albertnel .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
we hebben er met 2 personen gegeten werden er vriendelijk ontvangen ons voorgerecht bestond uit anti pasta misto lekker maar persoonlijk liever gewoon brood in plaats van dat bij geleverde brood als hooft gerecht had mijn vrouw misto della la chef in een moord prima zelf had ik garnalen aglio met spaghetti de garnalen prima maar de spaghetti veel te droog volgende keer a.u.b meer olie er bij graag of nog beter olie op tafel smaakt ook goed bij het voor gerecht met een lekker stuk brood toch lekker gegeten komen zeker terug
m.v.g fam Teuben
EvDoorn .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Het 3 gangen menu is een aanrader! Het eten is met zorg klaargemaakt en dat proef je! De vegetarische lasagne is een aanrader! We zijn hier nu verschillende keren geweest en het is elke keer weer een succes. Wij nemen ook graag vrienden mee hier naartoe omdat er een ruime keuze op de menukaart is (en altijd lekker!!). Het restaurant is schoon en het personeel is erg vriendelijk.
GuidoVD .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Wij zien hier wezen eten i.v.m. de goede recensies op IENS. Het eten was uitstekend. De bediening was erg vriendelijk en attent. Ook wij kunnen u dit restaurant aanbevelen :-)
Celben .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
Zondagavond met acht personen gegeten,vriendelijke ontvangst door de gastvrouw.
Een aantal mensen kozen voor het driegangen wildmenu,met een trio van haas hert en wildzwijn.
Ik heb a la carte besteld,wat begon met een zeer goede Vitello Tonnato,en daarna een perfect bereide ossehaas met bos paddestoelen in truffelsaus.
En als dessert een Italiaanse proeverij met tiramisu,nougat en panforte.
Prachtige presentatie van de borden,zeer goede prijs kwaliteits verhouding!
La Siciliana is een aanrader!
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zien uw graag terug in ons restaurant.
Team La Siciliana
Nadin .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Op zaterdagavond met een groep van 10 gasten. Het was echt perfect. Bij het onvangst onze jassen opgehangen.de tafels zijn heel netjes en mooi bedekt.
Wij hebben de gastvrouw gevraagd om ons te verrassen met verschillende voorgerechten en antipati. Dat is zeker gelukt.verse champignons en aubergine met mozzarella, verschillende soorten salami en
parmaham geserveerd met verse foccacia en huisgemaakt taponade.
Mijn vrouw koos voor de ossenhaas van de gril met bospaddestoelen en truffelsaus.mijn carpaccio en de pizza bresaola zijn echt een aanrader.
Nagerechten waren ook zeker heel lekker.iedereen tevreden.
Wij komen zeker terug