La Sicilia

Emmastraat 76 3181 GC Rozenburg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant La Sicilia

Marius V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Eerste kerstdag hier gegeten met klein gezelschap. De dames aan tafel waren zeer tevreden over hun visgerecht (gebakken tong) maar vriendin en ik waren minder te spreken over het te lang gebakken kalfsvlees met champignon-roomsaus. Bijgerechten waren aardappelblokjes, salade en penne (eigenlijk het enige Italiaanse bij ons op tafel). Bediening is vriendelijk en decor wat traditioneel maar eigenlijk is mijn grootste kritiekpunt de prijs-kwaliteit verhouding. Deze klopt echt niet.
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2015
Leuk familie restaurant. Erg gezellig en knus. Het eten is altijd goed bevallen! En de bediening maakt er altijd een leuke avond van. De pizza's zijn altijd mijn favoriet!
Helene R.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Vond de service prima, maar het eten niet bijzonder. Kregen eerst stokbrood met whiskey saus vh huis. Serieus whiskey saus, belachelijk. Pizza was niet slecht, maar vond het kwalitatief niet bijzonder. Had beter verwacht van een originele pizza bakker. Meer niveau center pacs. En ik vond de drankjes beeld te duur. 4 euro voor huis wijn en 2,50 voor een glas limonade. Waar de prik al uit was. Niet eens uit een flesje, voor dat geld. En de koffie was wel goed , maar om daar nou 3 euro voor te vragen. Op deze manier betaal je indirect de stokbrood zelf die je van het huis krijgt . De sfeer is er gemoedelijk, maar het eten matig.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2013
Met vier personen pizza's gegeten.
Goed belegd en vers gemaakt. Nagerechten ook prima in orde.
Verkeerd besteld nagerecht werd zonder problemen en kosteloos terug genomen. Kortom prima service
Arthurl1 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2012
Gezellige Italiaan, eten gewoon goed, verse producten, gezellige ambiance. Een van de betere Italianen. Zou ook in Rotterdam er bovenuit steken.