La Sfida

West 70 1621 AW Hoorn Nederland Kaart

Over het restaurant La Sfida

Wil je een keer romantisch Italiaans eten? Kom dan naar La Sfida in Hoorn. Combineer een bezoek aan het gezellige Hoorn met een heerlijke afsluiting bij La Sfida. Italiaans eten voor een goede prijs. Iedereen weet het: Italianen weten als geen ander sfeer, romantiek en lekker eten te combineren. En dat zie en proef je ook hier.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant La Sfida

Maandag gesloten

Dinsdag t/m zondag 17.00 - 22.00 uur. Elke zondag Italian a la carte lunch tussen 12:00 en 15:00 uur.

Jouw recensie over het restaurant La Sfida

Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
rob G.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Garantie voor een heerlijk avondje uit eten, uitstekende bediening en heerlijk eten. Personeel is zeer betrokken en het concept is top, ook de verrassing gerechten.
Boke D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Lekker gegeten! We lieten ons verassen door de ober. Goede bediening! Prosecco van het huis. Lekkere wijn! Opzich een fijne ruimte, leuke inrichting maar de lampen waren heel erg fel. Dit schrok een beetje af toen we naar binnen stapte. Leuk concept! Leuke avond gehad.
Hilde O.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Het eten viel tegen, er werd ons niet verteld dat er ook een buffet was waar je kon pakken, wanneer ik, toen ik naar de wc liep, langs het buffet liep was het zogoed als leeg. Ik had pizza besteld met ansjovis, die is zout, dat weet ik, maar hier zaten grote stukken op waardoor het flink overheersde, toen ik hier iets van zei toen mij gevraagd werd of het lekker was, kreeg ik als reactie, je hebt het zelf gekozen!
Niet voor herhaling vatbaar.
EstherMIU R.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Gezellig, je kan rustig tafelen. Niet al het eten komt na elkaar. Alleen misschien wat meer plek om de jassen op te hangen. Gezellige avond gehad.
Sigrid A.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Zeer vriendelijke bediening.Heerlijk eten, prijs-kwaliteit van het eten was goed, van de drankjes iets aan de hoge kant, maar de sfeer maakte dat weer goed.
Linda W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Mooi concept. Geen beperkingen en/of onverwachte extra kosten. De gerechtjes zijn mooi klein van formaat. Iets meer aandacht aan de gerechtjes en het zou een "zeer goed" beoordeling kunnen worden voor de kwaliteit. De verschillende gerechten bevatten over het algemeen veel smaak.
Eric G.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heel leuk en verzorgd eten. Prima bediening.
Em F.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Voor 28 euro vond ik de kaart heel weinig keus hebben. Zo weinig dingen wat je kon kiezen voor all you can eat is dat erg slecht . Ook elk gerecht heeft zowat kikker erwten dus als je dat niet lust blijft er weinig over. Ik had er veel meer van verwacht ook meer verschillende pasta’s bijvoorbeeld. Het koude buffet slaat ook nergens op.
Tamara V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben hier erg lekker gegeten. We hebben ons laten verrassen qua gerechten. Het eten was heerlijk en goed op smaak. Ook lekkere wijn!
Ben B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Sfeer/ambiance kan beter, erg licht en muziek ontbreekt, gerechtjes komen niet allemaal tegelijk. Kwaliteit zeker goed en smaakvol. Zaterdagavond geweest, zaak zat vol, bediening okay, maar ookniet heel bijzonder zoals andere recencies aangeven. Denk niet dat we hier regelmatig terugkeren.
marllonnie .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Wij hebben een hele geslaagde avond gehad in het restaurant. We werden hartelijk ontvangen. Het eten was heerlijk. We werden af en toe verrast door de kok met een gerecht die voor ons werd uitgekozen door de bediening. De ambiance, de sfeer, de gastvrijheid en het eten waren allemaal even goed. Kortom, een aanrader.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Was een zeer geslaagd avondje bij La Sfida. Er was geen tijdsdruk, de tafel was de hele avond voor ons. De bediening was relaxed en nam de tijd om ons dingen uit te leggen. Sommige gerechten konden zelfs nog vegetarisch gemaakt worden.

Een aanrader!
marleen R.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
De 'All you can eat ' formule dat hoeft voor ons niet zo. Je kan tot 3 gerechtjes kiezen per gang. Dat is voor ons echt te veel, en wij vinden het ook lastig om goed te kiezen, omdat je misschien teveel besteld en al voor je aan het hoofdgerechtje toekomt , genoeg hebt gehad. We hebben ons dus laten verrassen en de kok de keuze gelaten wat hij ons ging voorzetten. Wij konden op elk moment stoppen en zeggen dat het dessert kon komen. Dat beviel prima.We kregen oa: een flan van paddestoelen en garnalen op een creme van pompoen , een bakje met risotto uit de oven met aardappelschijfjes, verse mossel en courgette en Pecorino, cannelloni, een heerlijke pasta met garnaaltjes en tomaat, een kalfsrolletje gevuld met walnoot en spinazie, en tot slot een heerlijk dessert bestaande uit een semi fredo en een soort van chocoladetaartje. Alle gerechtjes gerechtjes waren klein en goed van smaak. Een restaurant waar wij graag terug komen.
Gertjan R.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Ontzettend lekker gegeten! Kleine gerechtjesvzodat je veel kunt proeven. Heerlijk!
Susanne G.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Een erg goede eerste ervaring met La Sfida. Zeer vriendelijke en attente bediening door de enthousiaste eigenaar en zijn vrouw. Tevens leuk dat de chef zich in het restaurant liet zien wanneer dat even mogelijk was.
Ontzettend lekker gegeten; wij hebben ons laten verassen door de eigenaar met een variëteit aan gerechtjes en dit viel bij ons allen zeer goed in de smaak. En niet te vergeten een heerlijke rode huiswijn.
Wij komen hier zeker terug!
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Uitstekend gegeten, goed concept, echter wel machtig door de kaas en deegwaren. Smaakvolle kleine porties en een uitstekende huiswijn.
John D.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Goed eten, goede bediening en een gezellige sfeer.
Zeker voor herhaling vatbaar!
DeSpinnetjes .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Niet helemaal wat we verwacht hadden. Veel gerechten bevatten vis en als iemand in het gezelschap daar niet van houdt is dat een flinke beperking. Ik miste gewone groene salade; had bij de entree kunnen staan. Bij de entree stonden wat koude hapjes maar de meeste schalen waren bijna leeg (staat niet gastvrij!). Voor de italiaanse sfeer had wat ons betreft de muziek iets harder gemogen, er was muziek maar eigenlijk hoorde je het niet. Het bier en de wijn waren lekker.
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Hier vorige week gegeten. Helaas hebben deze mensen (keuken en bediening) de intensie om je snel te laten vetrekken. Na 3 rondes komt de bediening al langs of je het dessert wilt, en als je dan vriendelijk aangeeft dat je nog meer rondes wilt lijken ze daardoor geirriteerd te raken. Het personeel in de keuken kijkt naar je en praat ook over de gasten, ik hoorde de chef zeggen dat een bepaalde tafel na deze ronde moest vertrekken. Verder is er nog een mager buffet als je het dan al een buffet kunt noemen, totaal misplaatste gerechten zoals aubergine met mint en, bovendien word het niet aangevuld. Ook maken ze de pasta niet zelf wat mij wel verteld is. Je mag bij een italiaan verwachten dat ze geen pasta uit een pakje koken , maar wat hiet wel het geval is. Kortom als je hier eet word het je niet gegund en je betaald toch al gauw 27 euro. Zal mij benieuwen hoelang dit restaurant het op deze manier volhoud!