La Sfida

West 70 1621 AW Hoorn Nederland Kaart

Over het restaurant La Sfida

Wil je een keer romantisch Italiaans eten? Kom dan naar La Sfida in Hoorn. Combineer een bezoek aan het gezellige Hoorn met een heerlijke afsluiting bij La Sfida. Italiaans eten voor een goede prijs. Iedereen weet het: Italianen weten als geen ander sfeer, romantiek en lekker eten te combineren. En dat zie en proef je ook hier.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant La Sfida

Maandag gesloten

Dinsdag t/m zondag 17.00 - 22.00 uur. Elke zondag Italian a la carte lunch tussen 12:00 en 15:00 uur.
9,2

Jouw recensie over het restaurant La Sfida

Hellen R.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
We hebben hier ontzettend lekker gegeten. Een proeverij van verrassende (niet de standaard) Italiaanse gerechtjes.
Alles was zeer smaakvol en ook mooi uitgevoerd. We hebben genoten.
Michel B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
heel erg de moeite waard, wij hebben er van genoten
Bianca A.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
goede en vriendelijke bediening. Eten is ok
Ricardo B.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Was heerlijk eten en een leuk concept ! Aanrader !
Stefanie A.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Genoeg keuze voor iedereen qua eten, gezellige bediening en fijne sfeer! Heb je een jarige en wil je graag een speciaal dessert? Overleg dit optijd en ze kunnen echt iets geweldigs op tafel toveren! Hier komen we vaker!
Elise S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Verrassend lekker, anders Italiaans gegeten!
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Heerlijk eerlijk eten! Glutenvrij of andere wensen geen probleem! Heel gastvrij.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
La Sfida is een fijn restaurant voor die mensen die eens iets anders willen dan het geijkte Italiaanse menu van Pasta's en Pizza. Het concept van vele verschillende kleine gerechten maakt het mogelijk om kennis te maken met heerlijke Italiaanse gerechten.
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Leuk restaurant. Eten lekker.
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten, ons laten verassen door de chef. echt een aanrader!
Floris K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
La Sfida is een restaurant rondom het concept dat je een vaste (niet heel lage, maar redelijke) prijs betaalt voor zoveel rondes eten als je wilt. Je kunt kiezen van de kaart, of je kunt je laten verrassen. Wij deden het laatste, en dat beviel uitstekend. Het ene gerecht is nog lekkerder dan het andere. Het is de Italiaanse keuken, maar dan de luxe versie met zeer smaakvolle ingrediënten. De bediening was keurig en behulpzaam, dus wij waren erg te spreken over onze ervaring, we gaan zeker een keer terug!
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Hoge verwachtingen, maar nieuwe kaart heeft geen goed gedaan. We vonden het alle drie niet lekker. Rucola was de enige groente die besteld kon worden. Veel dreef in saus of vet. Erg jammer.... kom hier niet snel weer.
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Lekker gegeten. Het voordeel van het concept is dat je verschillende gerechten kan proberen, dus gevarieerde smaken.
Marshell B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Goede bediening weten waar ze over praten en de kwaliteit is ????Italiaans eten op zijn best, kortom lekker en goed eten voor een leuke prijs
Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Heerlijke gerechtjes, leuk concept, persoonlijke bediening! Top!
rob G.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Garantie voor een heerlijk avondje uit eten, uitstekende bediening en heerlijk eten. Personeel is zeer betrokken en het concept is top, ook de verrassing gerechten.
Boke D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Lekker gegeten! We lieten ons verassen door de ober. Goede bediening! Prosecco van het huis. Lekkere wijn! Opzich een fijne ruimte, leuke inrichting maar de lampen waren heel erg fel. Dit schrok een beetje af toen we naar binnen stapte. Leuk concept! Leuke avond gehad.
Hilde O.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Het eten viel tegen, er werd ons niet verteld dat er ook een buffet was waar je kon pakken, wanneer ik, toen ik naar de wc liep, langs het buffet liep was het zogoed als leeg. Ik had pizza besteld met ansjovis, die is zout, dat weet ik, maar hier zaten grote stukken op waardoor het flink overheersde, toen ik hier iets van zei toen mij gevraagd werd of het lekker was, kreeg ik als reactie, je hebt het zelf gekozen!
Niet voor herhaling vatbaar.
EstherMIU R.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Gezellig, je kan rustig tafelen. Niet al het eten komt na elkaar. Alleen misschien wat meer plek om de jassen op te hangen. Gezellige avond gehad.
Sigrid A.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Zeer vriendelijke bediening.Heerlijk eten, prijs-kwaliteit van het eten was goed, van de drankjes iets aan de hoge kant, maar de sfeer maakte dat weer goed.