La Señorita Tapas

Oudegracht 73 3511 AD Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.95€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Gerookte zalm ingerold met geitenkaas & honing
      Spaanse serranoham met verse meloen
      Vegetarische salade
    • Chocoladetaart
      notentaart
      La senorita ijs

Over het restaurant La Señorita Tapas

Lekkerste tapas en sangria in Utrecht

Beleef een heerlijke tijd in Utrecht met een bezoekje aan het tapasrestaurant La Señorita! Het restaurant ligt in de mooie, oude historische binnenstad van Utrecht. Een avondje La Señorita betekent gezellige drukte, heerlijk eten, sfeer en uiteraard gezelligheid! Sinds maart 2014 is dit restaurant open voor iedereen die op zoek is naar de lekkerste tapas en sangria.

Meer informatie over restaurant La Señorita Tapas

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant La Señorita Tapas

Mike S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Lekkere tapas en hele vriendelijke bediening. Leuke setting in de werfkelder, wel een beetje groot en massaal (200 plaatsen binnen). Wij waren er op een rustige zondagavond.
W.Y.I A.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Het eten was niet vers zoals ze beweren. De sfeer was marginaal. Eten niet spectaculair zoals op de site staat. Kwaliteit is helaas heel erg slecht i vm de prijs. Personeel was heel aardig. Af te raden dus
Lenie V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
lekker gegeten. Vriendelijke bediening.
Sanna V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Fantasieloze tapas, slechte prijs-kwaliteit verhouding. Lekkere wijn maar geen kraanwater. Wij komen hier niet terug.
Angeline B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
De indeling is erg gezellig en leuke sfeer, de bediening zeer vriendelijk en het eten erg goed. Wij zijn zeer tevreden over luxe tapas menu en dan krijg je een mooie en ruime variatie tapas. Zeker een aanrader, wij komen in ieder geval terug.!!
Floor B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
La Senorita blijft één van m'n favoriete restaurants! Het eten is erg lekker (vooral de heerlijke serranoham en albondigas) en alles is goed geprijsd! De bediening doet het erg goed. Zij zorgen er voor dat het elke keer weer genieten is! Ik kom graag snel weer terug!

Jullie blijven echt aanrader!!!
Herman F.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
De prijs was gunstig voor ons, gezien de AH-actie. Het eten was lekker en de bediening vriendelijk. Doordat we vooraf niet de AH-menukaart te zien kregen, ontstonden er een paar misverstanden over de keuzemogelijkheden: vlees, vis of vegetarisch. Dat was jammer. Overigens waren we erg tevreden over de kwaliteit van het eten.
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Gezellig tapas restaurant, super vriendelijke bediening en lekkere tapas. We hebben gekozen voor onbeperkte tapas en elk gerechtje smaakte prima. De biefstukpuntjes en de seranoham was echt verrasend.
We komen zeker nog eens terug.
Fenna P.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Prima restaurant, lekkere tapas. Ontvanst was goed en ook snelle bediening. Mooie aanbieding met AH bon, aanrader.!!!!!!!!!
Elizabet B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Heerlijk gegeten, snelle bediening, lekkere gerechten, veel variatie, hele gezellige ambiance.
Mooie aanbieding onbeperkt tapas en sparibs, deze komt meerder malen per jaar terug.

Ik zie jullie volgende maand weer terug maar dan met een grote groep.
Bernard V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Lekker en goede prijs-kwaliteitverhouding. We hadden een deal incluslief onbeperkt drankjes en granddessert. attente bediening en gezellige sfeer in werf kelder.

Tot Gauw!!!
David K.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Ontzettend vriendelijke en snelle bediening! Heerlijke gerechten, mooi locatie aan de gracht en eten wordt netjes gepresenteerd en het grand dessert is top. Ga zeker terug!!!
Marjorie Z.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Was weer heelijk eten en de service was ook weer goed en Super vriendelijk,
ga hier zeker vaker eten,heb hier tijdje terug voor mijn verjaardag ook met familie gegeten en iedereen was ontzettend tevreden dus zeker een AANRADER!!!!!!!!
Sebastian G.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Met EEN WOORD ECHTE AANRADER!!!!!!!!!

We hebben echt heerlijk gegeten, service was ook heel goed! Echt een avondje uit! Gerechten waren precies genoeg en alles was met zorg bereid.

Aparte zaal voor onze groepje was prachtig ingericht en we konden met onze privacy genieten van onze bedrijf uitje!
Maro T.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
hebben lekker gegeten,alle gerechten waren prima,en was leuke actie inclusief dessert en onbeperkt drinken!!!

kom hier zeker weer terug,ben er pas in juli ook nog geweest met de familie ,en toen was ook alles prima in orde!!!
Yukiko P.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk eten (super kwaliteit, alles vers, mals en goed verzorgd), maar lang wachten tussen de verschillende gangen, ondanks dat het niet echt druk was. Wel vriendelijk en beleefd personeel.
Else Z.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Echte tapas eet je bij Tapas La Senorita, het was weer heerlijk!
Super aardige jonge manager die ons met gelimlach ging bedienen.

Met mooie weer zeker leuk om aan de gracht te gaan zetten maar binnen is ook zeker mooi!
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
We komen hier vaak met grote groepen en we merken meteen dat ze zicht hebben goed voorgebereid en hebben absoluut ervaring met groetere groepen.

We konden aangeven wat we lekker vonden en wat niet, lekker veel van de kaart proeven! De dadels met geitenkaas , de ossenhaas puntjes en de spare-ribs zijn onze favorieten! De snelheid van het serveren van de drankjes en de gerechten is goed. Leuk, jong team in de bediening en zeer vriendelijk! Gezellige en sfeervolle zaak. Alles ziet er netjes en verzorgd uit!

Een absolute aanrader
Erik T.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Het AH 3 gangen-menu a 29,95 bleek in feite slechts 2 gangen. Het dessert was opeens "extra" en dan kostte het 34,95. Men telde het mandje stokbrood/kruidenboter als een volledig gang. Ondanks dat het niet druk was, was men onze drankjes "vergeten". Die kwamen pas nadat we zelf aan de bel trokken. We waren met 3 personen, maar het voorgerecht werd met 2 borden op tafel gekieperd. De 3e persoon vroeg zicht af waar zijn voorgerecht bleef. Het bleek dat het 2e bord een dubbele portie bevatte (moest je wel goed kijken) die je zelf moest overhevelen naar een bijzetbordje. Het hoofdgerecht (diverse tapas) was redelijk. Het bijgekochte dessert werd op 1 bord opgediend en bestond uit 1 glas fruit en diverse stukjes zoetigheid en wat bolletjes ijs. Ook hier hadden we het beter/prettiger gevonden per persoon een dessert te krijgen en niet te moeten lepelen vanaf 1 groter bord. Wellicht zijn wij niet gewend aan die spaanse gewoontes. Dit was de eerste en gelijk ook laatste keer dat we dit restaurant bezocht hebben.
L. O.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heel erg lekker gegeten, goede tapas, leuke locatie aan de gracht en vriendelijke bediening.