La Señorita Tapas

Oudegracht 73 3511 AD Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant La Señorita Tapas

Lekkerste tapas en sangria in Utrecht

Beleef een heerlijke tijd in Utrecht met een bezoekje aan het tapasrestaurant La Señorita! Het restaurant ligt in de mooie, oude historische binnenstad van Utrecht. Een avondje La Señorita betekent gezellige drukte, heerlijk eten, sfeer en uiteraard gezelligheid! Sinds maart 2014 is dit restaurant open voor iedereen die op zoek is naar de lekkerste tapas en sangria.

Meer informatie over restaurant La Señorita Tapas

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maarten I.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Lang moeten wachten op het eten. Het eten is ok, maar niet echt Spaans. Pinchos waren meloen met rauwe ham??? Niet echt pinchos. De bediening was vriendelijk, wilde korting geven ivm lang wachten, maar niet uitgevoerd op de rekening. Hoefde ook voor ons niet.
Kim A.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
De menukaart die speciaal voor de AH acties is gemaakt bestaat uit twee opties; drie gangen diner (zonder dessert) of 4 gangen (met dessert). De tapas zijn vrij simpel en van een matige kwaliteit, bovendien moesten we 30 euro betalen voor het 3 gangen diner zonder dessert; dit is het gerecht echt niet waard! We zullen hier helaas niet nog een keer gaan eten..
amanda M.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Goede eten, service was goed, bediening kwam regelmatig langs. Op terras is er genoeg plek om te zitten want het is enorm groot.
rick V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Vriendelijk personeel en lekkere tapas. We hadden gereserveerd met de AH menu en het is ons erg bevallen. Geen extra kosten zoals we vaker meemaken. Wijn is goed en de tapasmenu hoofdgerecht heeft veel variërende gerechtjes. Met dessert raad ik zeker aan, we kregen een schaal met notentaart chocoladetaart en wat fruit met ijs.
londen B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Gezellig op de boot wezen varen, langs la senorita even een pauze gehouden. Spaanse tapas gegeten. Goed opgevangen. Voor herhaling vatbaar.
frida V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Samen met vriendinnetjes op terras hier wat tapas gegeten, we aten wat koude gerechtjes zoals manchegokaas, serranoham met meloen en dadels met geitenkaas. Erg lekker alleen ik lust geen ham en dat had ik aangegeven maar kreeg dat toch wel. Maar het werd gelukkig snel opgelost. Van de witte wijn raad ik de verdejo aan en mijn vriendinnen genoten van een sangria.
Master of H.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Op een drukke zaterdag met vriendinnen wat sangria gedronken op terras, ik eet zelf glutenvrij en heb notenallergië daar werd netjes rekening mee gehouden. Het was zo gezellig op terras dat we de tijd helemaal vergaten.
cindy B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Terwijl we langs liepen hoorden we vrolijke spaanse muziek en toen dachten we hier moeten we zijn! Eten was vers en de kwaliteit was te proeven. Ik zat aan de sangria en mijn vriend aan de corona. Gamba's van de plaat en albondigas besteld. We zijn met een lach gekomen en met een grotere lach weer naar huis gegaan.
Yde K.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Dit heeft niets net tapas te maken. Ondanks aardige en vriendelijk bediening, was het eten van zeer matige kwaliteit. Absoluut geen aanrader
Nina C.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Aardige bediening, grote porties en goede kwaliteit. Een luxer alternatief voor ander all you can eat tapasrestaurants, maar toch met een lage prijs. Aanrader!
Kelly H.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Ik heb hier eerder niet supergoed gegeten maar ging voor de herkansing. We zaten op het terras naast een bouwhek dus weinig sfeervol en wat betreft het eten, Helaas.. deze keer met de AH actie maar vond de kwaliteit heel erg laag en daarnaast de prijs/kwaliteit verhouding helemaal slecht. We kregen een broodje vooraf, een bordje met 2 plakjes salami, olijven, wat sla en galiameloen met ham als voorgerecht voor 2 personen terwijl het menu zei: pinchos. Daarna het 'hoofdgerecht' ofwel 2 gehaktballetjes (weinig smaak), 2 kippenpootjes, 2 spareribjes, wat garnalen en inktvisringen, aardappeltjes en groente. Naast dat dit erg weinig was, had het ook bijna geen smaak en dreef het in het vet. Ik vind dit heel erg weinig van tapas hebben, heb niet lekker getafeld en ga hier dan ook echt niet meer eten!
Leonard D.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Het eten hier is niet geweldig, het is allemaal erg "plat" van smaak, niks verfijnds.

Ik had een (vegetetarisch) voor-en hoofdgerecht. De fantasie van de kok was niet erg groot. Drie van de zes tapas die ik bij het hoofdgerecht kreeg had ik ook al bij het voorgerecht gehad.

Bediening doet zijn best, is erg vriendelijk, maar het duurde bij vlagen toch te lang.
Ik heb het idee dat de grootste marge op de dranken/wijn zit, daarvoor kwamen ze wel veel langs ;-)
sophie V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Zeer fijne ervaring bij la senorita, het eten is in één word geweldig. Prachtige tekeningen op het muur, dat maakt het decor erg bijzonder. Terras is erg ruim we zaten met een grote groep eerst buiten om een drankje te doen omdat het lekker weer was en daarna zijn we naar binnen gegaan waar we een aparte zaal kregen. Zeker niet de laatste keer.
Loes C.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Op eindelijk weer eens een fraaie voorjaarsdag hier even neergestreken met lieve vriendin Yvonne tijdens een dagje Utrecht. Omdat we nog een uurtje de tijd had voordat we een rondvaart deden, hier even neergestreken bij dit gezellig ogende tapasrestaurant aan de Oudegracht, onder de Rembrandt Bioscoop. Lekkere tapas genomen bij een glas witte wijn en, het mag gezegd, heel vriendelijke bediening die goed rekening kon houden met onze tijdslimiet i.v.m. de boottocht. De tapas waren goed op temperatuur, maar hadden van ons iets pittiger gemogen. Volgende keer misschien? Hoe dan ook, een prima uurtje daar bij La Senorita. Hasta luego!!!
Lieke S.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Op een gezellige avond bij la senorita gegeten. Sfeer is top. enorme ruimtes binnen. Eten van hoge kwaliteit. En aardige bediening.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Hebben daar gisterenavond gegeten 29/4/17. Was niet de gezelligheid van een Spaans restaurant die ik me had voorgesteld, veel herrie Dior de vrijgezellen feest groepen compleet met stripper, paar tapas terug gegeven waren lauw, dus geen vers bereid maar opgewarmd eten, aardige bediening Als ze komen,! Geen aanrader vonden wij .
beeldenis V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
We liepen langs met 14 personen en zagen dat het er erg gezellig uit zag, dus we dachten we proberen het even. En geen spijt gekregen! We hebben een aparte zaaltje gekregen. Aardige bediening die goed advies geeft. En het eten is Lekker!
Francis D.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Super lekker gegeten.
Gezellige sfeer vriendelijkenbediening
Zeker voor herhaling vatbaar.
Ben er al een paar x geweest het blijft super heerlijk alle gerechten trouwens
Francis D.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Super restaurant heerlijke gerechten.
Maar de tapas kan ik.elke dag wel eten.
Bediening altijd vriendelijk en staan snel voor je klaar.
Gewoon een top restaurant met gezellige sfeer.
Zomers lekker op terrasje zitten met de tappas.
Echt een aanrader...
Ork ork de lekkerste tapas eet je bij la senorita....
Groetjes Francis
piet J.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Vorige week hier gegeten, SUPER. Wijn was verrukkelijk en de gerechtjes/hapjes nog lekkerder en heerlijk om te zien. Ontspannen sfeer, heerlijke muziek en de bediening is helemaal top. Vriendelijk, informatief en geestheer/vrouw waardig. Geweldigggg. De zaak is tot in de kleine details helemaal af en de volledig spaanse keukenbrigade weet wat lekker is. De klok in de zaak mag wat ons betreft wel stilgezet worden, of haal de wijzers er maar af. Spaanse gezelligheid kent geen tijd. Een echte aanrader!