Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant La Señorita Tapas

Lekkerste tapas en sangria in Utrecht

Beleef een heerlijke tijd in Utrecht met een bezoekje aan het tapasrestaurant La Señorita! Het restaurant ligt in de mooie, oude historische binnenstad van Utrecht. Een avondje La Señorita betekent gezellige drukte, heerlijk eten, sfeer en uiteraard gezelligheid! Sinds maart 2014 is dit restaurant open voor iedereen die op zoek is naar de lekkerste tapas en sangria.

Meer informatie over restaurant La Señorita Tapas

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

mol W.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
W.L.G. H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
hoekstraw .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
mannen bediening zonder gevoel voor hun 'gasten' Eten redelijk (1x tapas) hadden AH actie dus heel beperkte keuze, voor aangeboden menu is 30euro pp mi TE duur! Was dus 1malig bezoek.
sjuul D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
rock A.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Woensdag bij la senorita gegeten samen met mijn collega's omdat we jaarlijks met z'n allen even er tussen uit gaan. Het eten was erg goed kwa kwaliteit. Bediening was vlot en vriendelijk. Het Grand dessert was wel vrij bijzonder we hadden verschillende dessert gerechtjes gehad zoals chocoladetaart, notentaart en wat fruit met ijs! zeer zeker een aanrader.
its-s .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Op een dinsdagavond is het natuurlijk erg rustig. Doordat er alleen tafeltjes zijn in het gewelf is er dan weinig sfeer. We hadden de AH deal. We kozen voor 4 gangen. De eerste gang was 4 stukjes stokbrood met knoflooksaus/tapenade. De koude voorgerechten waren goed (chorizo/mancheco en een salade mixje). Het hoofdgerecht waren de tapas. De gehaktballetjes waren veel te droog, de garnalen bij de tapas wel lekker. Ik heb nog nooit eerder spare ribs bij een tapas restaurant gezien. Het nagerecht (vanille en chocolade ijs met notencake en chocolade cake) was niet bijzonder wel goed. Al met al, voor ons geen reden om nog eens terug te gaan.
M T.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Voor het eerst tapas gegeten bij gewoon Spaans restaurant ipv bij de grote keten la cubanita. Ik vond het een verademing. Gewoon rustig eten allerlei hapjes op tafel. Duidelijke uitleg over wat het was en personeel vriendelijk. Gegeten met ah bon. Kon kiezen uit drie of vier gangen. Lekker gegeten op het terras.
Lapers V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Complete restaurant waar wij niks te kort kwamen. Bediening was prima en het eten is lekker. Ruime keuze uit tapasgerechtjes.
Irene J.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Sfeervolle locatie bij de grachten, samen met al mijn vriendinnen zijn wij hier mijn vrijgezellenfeest gaan vieren, we zaten eerst met z'n allen op terras en al snel gingen we verschuiven naar binnen want daar kregen we een aparte zaal! hele aardige bediening die ons goed ondersteunde en het eten is een dikke 10 waard. We kregen van alles voorgeschoteld, het hoofdgerecht was meerdere soorten tapasgerechtjes zoals inktvisringen, garnaaltjes, groente met kaas, kip en lamspiesjes en ook nog eens spareribs!
We hebben met ze alle meerdere flessen wijn geprobeerd maar uiteindelijk eindigde we met sangria.
martin K.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Fijne ervaring bij la senorita, het eten is erg goed op smaak. En de gerechtjes die wij kregen was erg lekker maar ook erg veel. We hadden losse tapas uit de kaart gekozen en gingen voor verschillende gerechtjes zoals de lamskoteletjes, spinaziepasteitjes, gehaktballetjes en tortilla.
Mijn collega eet alleen vegetarisch dus hadden we als extra's dadels met geitenkaas besteld.
Dus we waren zeer tevreden!
herb N.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Elke jaar komen wij hier om de verjaardag van mijn broer te vieren, dit is al de 3e keer op een rij en het blijft leuk! De reden dat wij voor la senorita gaan is omdat de bediening met groepjes al veel ervaring hebben waardoor ze alles perfect timen. We hebben daar een speaker waar wij ons eigen muziek kunnen draaien. En het eten is faantastischh!
SjaakD .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Redelijk afstandelijk personeel en een ongeïnteresseerde eigenaar, die maar met zijn telefoon de hele tijd bezig was. We gingen met de AH actie en hebben de 4 gangen menu genuttigd. De eerste 3 gangen waren goed, de laatste, nagerecht met ijs en gebakjes, was beduidend minder. Bij de boeking heb ik aangegeven, dat dit etentje ter gelegenheid was van ons 30-jarig huwelijksjubileum, maar werd hier geen enkele aandacht aan besteed..
DenHartog M.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Snelle service, aardige bediening en eten van top niveau!
Eerste keer dat ik hier eet en zeker niet de laatste keer.
Verschillende soorten taps gerechtjes uitgeprobeerd, San miguel en vlees is een prachtig combi.
Van der hek G.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Keuken die weet wat lekker is. Samen met mijn vrienden hier gegeten. Iedereen kwam hier voor de spareribs maarja ik wou en moest tapas proberen want ik ben vaak in spanje te vinden. Uiteindelijk geen spijt gekregen, het eten is bovengemiddeld lekker! En om helemaal in de spaanse sferen te komen verkopen ze ook nog sangria.
Sven V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Op een zonnige dag hier op terras gezeten en wat geluncht. het eten was zeer goed we hebben erg genoten. Zo erg genoten dat we einde van de avond weer kwamen om wat tapas te proberen! Bediening is erg vriendelijk en ze weten precies welke wijn bij welke gerecht goed smaakt.
jordie J.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Eten waar je snel vol van word maar graag door wilt blijven eten omdat het erg smakelijk is. Top niveau restaurant, aardige bediening en snelle service. één van de beste sangria's die ik ooit gedronken heb en de lamspiesjes en gehaktballetjes zijn ook heerlijk.
Zeer zeker een aanrader.
lapo4zo L.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Door de recensies zijn we het restaurant gaan uitproberen, we hebben zeer genoten we zaten met een groep van 12 personen buiten. Bij het hoofdgerecht kregen wij verschillende soorten tapasgerechtjes wat toch te veel voor ons was, maar in ieder geval beter dan te weinig. Bediening is vlot en scherp. We werden netjes ontvangen en aan het einde geholpen met een collega van ons die niet de trappen op kon lopen. Dus hartelijk dank voor de gastvrijheid het lekker eten en vriendelijkheid!
Cris W.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
rommelig
we zaten lekker buiten maar binnen was een grote groep die erg luidruchtig was; verstoorde gesprekken op terras
we waren hier met AH bon; beloofde 4 gangenmenu werd 3 want het brood met aioli vooraf ontbrak.
Om drinken moesten we bijna smeken en vaak een paar keer voordat er iets kwam.
Rekening klopte niet, er stond te veel op; dat werd op zich meteen opgelost maar was dit per ongeluk fout gegaan of doen ze dit altijd in de hoop dat mensen het niet door hebben?
De tapas zelf smaakten prima al vraag ik me af wat spare-ribs bij tapas doen. Tapas zijn bedoeld om met een prikkertje zo uit de hand te eten.
jefry M.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Vorige week op terras gezeten bij La senorita met een grote groep, we werden erg goed behandeld vandaar dat ik een recensie schrijf. Ze zijn gespecialiseerd in groepjes omdat er vaker vrijgezellenfeestjes binnen of buiten zijn. Wij zaten eerst met ze allen buiten te borrelen en later wilden we toch alleen zijn dus kregen we binnen een aparte zaal voor 40 personen. We mochten onze eigen muziek aansluiten op hun speakers waardoor onze feestje naar een hogere niveau steeg. Het was erg gezellig bediening zijn toppers! Het eten was erg veel en erg lekker! Ik raad dan ook zeker aan om het eten te combineren rioja wijn of de sangria. Voor de rest was dit één van de beste tapasrestaurant waar ik gegeten heb, of misschien wel de beste!
Prijs en kwaliteit verhouding is perfect. En de sfeer is goed vooral als Gipsy king op de achtergrond te horen is!
Alejandro B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
De kwaliteit was erg nice, decor is great. Binnen is erg big en ruimte is ook erg big. Nice personeel good people. Very goed eten. I recommend Sangria die is leker