La Señorita Tapas

Oudegracht 73 3511 AD Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant La Señorita Tapas

Lekkerste tapas en sangria in Utrecht

Beleef een heerlijke tijd in Utrecht met een bezoekje aan het tapasrestaurant La Señorita! Het restaurant ligt in de mooie, oude historische binnenstad van Utrecht. Een avondje La Señorita betekent gezellige drukte, heerlijk eten, sfeer en uiteraard gezelligheid! Sinds maart 2014 is dit restaurant open voor iedereen die op zoek is naar de lekkerste tapas en sangria.

Meer informatie over restaurant La Señorita Tapas

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Annemieke D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
smakelijk E.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
La senorita heeft zich zelf overtroffen. We hebben voor de 2e keer heerlijk gegeten met een groepje van 18 personen. Zeer fijne ervaring.
sandra K.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Aardige bediening en lekker eten! We waren met z'n 5en en er werd heel goed voor ons gezorgd. We komen niet uit de buurt maar zullen zeker vaker komen.
janmaattje B.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Leuke locatie om te borrelen vooral als je het wilt combineren met het bioscoop boven la senorita, Op een vrijdag hier wezen eten met een groep van 13. We kregen een aparte zaal waar we onze eigen muziek mochten draaien, maar ook nog leuk uitzicht hadden op de grachten. Goede eten, aardige en vlotte bediening. Zeker de moeite waard.
Boris W.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Zeer matige kwaliteit van eten. Weinig spaanse smaken te herkennen. Was erg rustig op de zondag avond en toch vaak geen personeel te zien, de glazen werden in ieder geval niet volgehouden en heb daar z'on hekel aan. Helaas gebeurd dat in veel restaurants in nederland en is dit niet uniek voor la senorita. Al met al weinig passie en kom hier absoluut niet terug. Geef graag wat meer uit voor betere kwaliteit.
meermin M.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Mooie ervaring opgedaan bij la senorita, goede eten met ruime opties uit tapasgerechtjes. Aardige locatie en grote zalen voor grotere diners.
pakkemaarein V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Unieke restaurant met veel variatie. Hier gegeten na aanraden van mijn neefjes. Alles was delicious! Aardige bediening. Mooie locatie.
harms K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Met collega's bij la senorita gegeten. We kwamen iets later dan gepland. Maar dat was geen enkel probleem, er werd goed voor ons gezorgd. Eten was veel en erg lekker. Aardige bediening. En de kok komt ook af en toe gezellig even kletsen.
oeroegai B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Toffe ervaring die ik graag met iedereen wil delen. Het eten is ERG lekker, samen met mijn vrienden hebben we verschillende soorten tapas gerechtjes uitgeprobeerd zoals calamaris de inktvisringetjes, lamskoteletjes, serranoham met meloen en ossenhaaspuntjes. Spontane bediening en binnen hebben ze prachtige grote zalen waar ook eventuele aparte ruimtes aanwezig zijn.
marin M.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Nice gegeten. Vriendelijke bediening, goede eten en leuke decor. Gezellige restaurant met leuke muziek op de achtergrond. We kwamen met 15 personen in een aparte zaal. We waren zeer tevreden.
Barman V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Door dat ik verschillende recensies heb gelezen dacht ik laten we hier gaan eten met z'n 8en. Het is ons zeer bevallen. Goed eten en vriendelijke bediening. En de sfeer is top.
marco V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Mijn vrijgezellefeest hier gehouden met 34 man. We hadden het erg naar onze zin. Bediening zorgde goed voor ons. We kregen een aparte zaal waar we ook onze privacy hadden. Ik wil de heren uit de keuken heel erg bedanken voor het lekkere eten! We kregen extra vlees, helaas kregen we het niet op! een dikke 10 voor jullie!
vriendelijke V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Voor het eerst bij la senorita gegeten. Nooit eerder geweest maar op aanraden van een vriendin hebben we het toch geprobeerd. Ze had gelijk ook! Eten was lekker, prijs/kwaliteit verhouding is ook netjes. We kozen voor een menu en daarbij kregen wij. Garnaaltjes, gehaktballetjes, spinaziepasteitjes, patatas bravas en groente met kaas. Aardige bediening.
samantha V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Tijd van me leven hier gehad. Na een lange dag shoppen hier lekker gegeten. Bediening is attent. Eten is erg lekker met veel smaak. Restaurant heeft ideale zalen voor grote groepjes.
julia M.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Het eten was erg lekker en culinair, bediening gaf ons een leuke tafeltje. Decor is erg mooi en zeer creatief. Zeker niet de laatste keer dat we hier eten.
gerda V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Leuke locatie, aardige bediening. Het eten was gevarieerd en lekker. Enorme grote zalen. Door de akoestiek is het een beetje lawaaierig, maar zo zijn alle restaurants bij de grachten éénmaal. Voor de rest een super toffe ervaring.
jeroenermelo .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Het eten smaakte wel aardig. Jammer genoeg was de service traag en was er niet veel ruimte in de best wel kleine ruimtes.
rick J.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Vooraf gereserveerd bij la senorita. Eten was top we bestelden zalm met geitenkaas en honing, lamspiesjes, albondigas gehaktballetjes en kip romesco. We eten vaker tapas maar dit is toch anders erg lekker veel variatie. We hadden keuze uit 40 soorten tapas gerechtjes dus we waren best lang aan het kijken naar wat we wouden bestellen. Als nagerecht namen we de chocoladetaart en mijn vriendin de notentaart, apart maar lekker! Uiteindelijk waren we erg tevreden de deur uitgegaan. We hebben weer gereserveerd want dit is de perfecte locatie om mijn broertje zijn vrijgezellenfeest te houden ( in een aparte zaal ). Nogmaals bedankt!
sjon D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Op een gezellige zaterdagavond hier gegeten met een grote groep. We kregen een aparte zaal waar we lekker onze gang konden gaan. Lekker aan de bier gezeten en de spaanse sangria. Heeel erg gezellig, aardige bediening. En lekkere eten!
zilveren B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Ondanks de enorme drukte werden we goed geholpen door de vriendelijke bediening eten is zeer lekker, de zalen zijn ideaal voor groepjes onze gezichten zullen jullie zeker nog vaker zien.