Over restaurant La Señorita Tapas

Lekkerste tapas en sangria in Utrecht

Beleef een heerlijke tijd in Utrecht met een bezoekje aan het tapasrestaurant La Señorita! Het restaurant ligt in de mooie, oude historische binnenstad van Utrecht. Een avondje La Señorita betekent gezellige drukte, heerlijk eten, sfeer en uiteraard gezelligheid! Sinds maart 2014 is dit restaurant open voor iedereen die op zoek is naar de lekkerste tapas en sangria.

Meer informatie over restaurant La Señorita Tapas

• : Parkeerplaats, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Mark Z.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Op een koude dag besloten om hier te komen eten. Er was ruime opties uit de kaart dus dat kwam wel goed. Het eten smaakte erg goed, de gastheer die ons hielp was erg vriendelijk en zorgde dat al het eten op het juiste timing op tafel kwam. Voor de rest lekkere sangria en ruime opties uit bier.
Mark Z.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
V K.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Heerlijke tapas, goed wijn, vriendelijke bediening. Wij zijn hier komen eten met een groepje. Eten kwam netjes op tijd en tegelijk. Er was rekening gehouden met de allergieën van ons tafelgenoot.
Vulto115 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We hebben prima gegeten. De bediening was attent en erg vriendelijk. Uitleg over de gerechten was goed. Het was gezellig druk en er hing een prettige sfeer.
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Een gezellig druk restaurant met lekker eten en een leuke sfeer. Het duurde soms iets langer, maar het personeel bleef de gehele avond vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader
Marjolein R.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Het was via de AH actie dat we eens gingen proberen.. keuze uit 3 (24.95) of 4 gangen (29.95); kozen voor 4. Mandje brood was ok, tegelijkertijd al voorgerecht; meloen en wat salade en chorizo. Niet erg bijzonder. We hadden geen keuze (suggereert de kaart wel) Hoofdgerecht kwam een goed uur later; zeven schaaltjes met van alles wat; aardappeltjes, kippenvleugeltjes, spareribje, groenten, heerlijke garnalen en lekkere gehaktballen en altijd goede inktvisringen. Het toetje kwam na een paar keer vragen, ze waren ons vergeten en toen de keuken vergeten. Keuze van de dessert kaart. We hebben chocoladetaart (lekker, gelukkig niet te machtig) en fruit met ijs. Voldoende variatie fruit met ijs en dikke slagroom.
Kies een plekje binnen; in het halletje toch fris als steeds de deur open gaat. Vriendelijk personeel!
Mkikkert69 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
La Senorita is meer een eet-kelder dan een restaurant. De akoestiek is slecht. Personeel is niet alert en gastvriendelijk. Na het omstoten van het peper en zoutsetje door het personeel, is dat niet vervangen. De tafels waren te klein om alles op te zetten, en toch haalde personeel lege flesjes niet weg. Kwaliteit van eten was matig. Geen salade en geen andere groenten.
Side B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Bij een restaurant gezeten maar daar ging het helemaal mis, dus zijn we naar la senorita gekomen. goed ontvangen door de gastheer. Eten zoals we verwacht hadden, vers en erg lekker. Lekkere corona met een citroentje en mijn vriendin zat lekker aan de sangria. Gezellig!
Rvdleemkolk .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
We gingen af op de IENS beoordeling om hier te gaan eten. Normaal zijn we in de iets 'hippere scène' in Utrecht te vinden, maar waren toch benieuwd naar dit restaurant. We werden goed ontvangen, maar toen ons eerste glas leeg was, duurde het even voordat we de aandacht van de ober wisten te trekken. We hebben het viergangen menu besteld (het dessert klonk erg lekker) en hoefden niet lang te wachten voordat het broodmandje op tafel stond. De meloen met serranoham (uit pakje) was oké. Het hoofdgerecht was echter niet vers bereid en bleken allemaal schaaltjes te zijn, die 'even zijn opgewarmd in de oven'. Jammer, ook de gamba's waren helemaal uitgedroogd. De hoeveelheid is meer dan voldoende, we hebben niet alles opgekregen (ook omdat het niet écht lekker was). Ook het toetje viel tegen, zowel de chocolade- als de notentaart waren droog en leken kant en klaar uit de supermarkt te komen, voor de werkelijke prijs van € 7 verwacht je toch iets meer. Tenslotte bleken er ook nog extra drankjes op onze rekening te staan die we niet hadden besteld/genuttigd. Hopelijk kan het restaurant iets met deze feedback. Wij zullen hier helaas niet snel terugkomen.
AG V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Kwalitatief gezien is het eten erg goed. locatie is ook goed aangezien het bij de oudegrachten ligt. Personeel doet zijn best. Het sfeer binnen is erg fijn, mooie rode decoratie. Voor herhaling vatbaar.
Annonymus .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Tapas waren erg lekker. Minder vet dan vaak het geval is, dus prima. Wijn okee, maar inrichting kan echt beter. Dit is wel een hele kale kelder.
Raaz M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
La senorita gevonden via internet. Het eten is goed en is vol van smaak. Sangria drink ik vaker maar hier vind ik het nog lekkerder.
Hilde K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Leek allemaal op een machine. Niet sfeervol. Eten niet bijzonder. Bediening liep er gehaast en moe bij. Leken er geen zin in te hebben.
Alla D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Leuke gastheer bij binnekomst liep mee naar ons tafel. Wij werden vriendelijk te woord gestaan door het personeel. Het eten was lekker en goed op smaak. Heerlijke tapas! De sangria is echt een aanrader.
Elise ..
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Leuk gelegen, maar daar houdt het al snel op helaas. Drie gangen tapas menu, het brood stond pas net op tafel en de volgende gang werd er al bij gezet. Een kwartier later, we waren nog aan het eten, kwam de derde gang warme tapas er al bij. Tapas van matige kwaliteit, wat droog en weinig op smaak, niet in verhouding tot de prijs. En dan ook nog binnen een half uur alle drie je gangen opgediend krijgen, niet voor herhaling vatbaar. Zonde!
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Tapas en voorgerecht vond ik nogal droog en niet echt lekker.
Wel een gezellige ambiance en vriendelijk personeel.
Leuk gelegen aan de Oudegracht.
Moeder K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Varierende tapas gerechten, goede sfeer. Het interieur is romantisch, leuk om een met een vrouw hier uiteten te gaan. Bediening vriendelijk en het eten is van hoge kwaliteit.
Marja S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Leuke drukke tent, op aanrader van mijn vriendin hier gekomen. En het was allemaal erg naar wens. Service was goed. En decor is prachtig. Voor Herhaling vatbaar.
Mustafa S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Hier heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening en attent. Lekker eten. Goed opsmaak. Het meest zijn de gambas en de calamaris bevallen. De wijn paste goed bij de kaart.
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het bezoek was naar tevredenheid. Als voorgerecht een salade met meloen en ham,kaas,zalm.
Als hoofdgerecht een tapas,van 6 gerechten.Als dessert ijs met vruchten.
Ook een mandje met brood vooraf.
Wel moesten wij na afloop voor het dessert extra betalen.