La Señorita Tapas

Oudegracht 73 3511 AD Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.95€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Gerookte zalm ingerold met geitenkaas & honing
      Spaanse serranoham met verse meloen
      Vegetarische salade
    • Chocoladetaart
      notentaart
      La senorita ijs

Over het restaurant La Señorita Tapas

Lekkerste tapas en sangria in Utrecht

Beleef een heerlijke tijd in Utrecht met een bezoekje aan het tapasrestaurant La Señorita! Het restaurant ligt in de mooie, oude historische binnenstad van Utrecht. Een avondje La Señorita betekent gezellige drukte, heerlijk eten, sfeer en uiteraard gezelligheid! Sinds maart 2014 is dit restaurant open voor iedereen die op zoek is naar de lekkerste tapas en sangria.

Meer informatie over restaurant La Señorita Tapas

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant La Señorita Tapas

Thomas W.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Eten was lekker, maar met de AH restaurantactie vond ik het eten niet bepaald vullend... Toetje was wel op maat.
Helene V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Met de AH restaurantbon gegeten. Het voorgerecht was best lekker (meloen met ham, klein stukje kaas, wat salade met weinig smaak), maar de tapas van het hoofdgerecht waren flauwtjes en weinig smakelijk. Niets sprong eruit als echt lekker. Toetje was 2 kleine stukjes taart (erg droog en hard), alleen met de 2 bolletjes ijs waren ze weg te krijgen. Het was leuk zitten aan de gracht, maar daarmee is dan ook alles gezegd!
Wessel V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Het eten was oke, maar het zou beter smaken als de gerechten gekruid waren. Daarnaast kreeg een vriend een gerecht met sesamzaad , terwijl hij hier allergisch voor is. Dit werd nergens aangegeven.
Wessel V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Meest slechte en mist culinair restaurant waar ik ooit heb gegeten. Het eten mogen ze voortaan kruiden, en allergieen moeten worden aangegeven. Wel mooie locatie.
Marjorie Z.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Heerlijk gegeten, huiselijke sfeer, vriendelijke bediening.
Zeker voor herhaling vatbaar !!!
Floor B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Wij hebben enorm genoten van het heerlijke AH actie 4 gangen diner en het vriendelijke personeel. De inrichting aan de gracht lijkt precies alsof we in Tenerife waren, we hebben een heerlijke avond gehad
Elizabet B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Het ligt op een erg leuke plek.
De ontvangst is vriendelijk. En we hebben lekker gegeten.
Als het restaurant vol is, krijg je misschien wat minder aandacht maar dan nog merk je er niks door snelle en liefe bediening.
Maro T.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Ik ben hier met mijn partner van de AH actie wezen eten en hadden een surprise menu.
Manager kwam hoogstpersoonlijk vragen wat we niet lusten en we kregen een prima maaltijd voorgeschoteld.
Else Z.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Met AH bon gegeten, waardoor het menu een verrassing bleef (houden wij van). Er werd aan tafel gevraagd of er zaken waren die wij niet lustten. Ook de manager vertoonde zich met enige regelmaat aan tafel om de gerechten te brengen. Zeer prettig personeel, en de gang van zaken oogt zeer efficiënt, zonder dat je het gevoel krijgt dat je weg moet. Een aanrader!!!
Angeline B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Heerlijk verrassingsmenu, altijd zo afwisselend met vlees en vis. We hadden wijnarrangementje erbij, echt de lekkerste wijnen gekregen (zelfs de dessertwijn was top). Service is altijd erg goed!!!

Liefe personeel met heel hoge tempo en lijkt super getraind te zijn voor hen functie!
ALETTA G.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
heerlijk genoten aan het water ;ruime keus
Eveline P.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Vriendelijke bediening en goed eten. Het restaurant is een aanrader. Zeker op zondagavond is er ruimte in het restaurant. AH actie is toch bijzonder lekker en verrasend!!!

Tot gauw!!!
Piet Z.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Lekkere tapas, goede bediening! Alles kwam keurig op tijd en het smaakte a la Barcelona. We komen zeker nog een keertje terug!
Silvana M.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
We zijn een weekend in Utrecht en we hebben hier overheerlijke tapas Albert Heijn menu gegeten ,authentieke Spaanse tapas heerlijk de wijn de rode is een aanrader,de bediening is supervriendelijk komen we in Nederland zelden tegen....we troffen een leuk manager aa , we danken ook de rest van het team ,een dikke pluim vanuit het verre Vught namens Silvana en Hans.
Biatulu .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Wij komen altijd heel erg graag bij La Senorita! Leuke originele gerechtjes en altijd heel erg lekker. Als je een keertje op een andere manier tapas wil eten, sowieso hier naar toe gaan.We hebben weer volop genoten van de heerlijke gerechten van La Senorita. De huisgemaakte calamares is een echte topper en elk gerecht ziet er uit als een schilderijtje. Een absolute aanrader wat ons betreft !!

Wij hadden genoten van onbeperkt drinken inclusief 4 gangen diner!!!
bas B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijk gegeten op zaterdagavond, we waren vroeg in de avond waardoor het nog vrij rustig was, hier kwam vrij snel verandering in wat de sfeer bevorderde. Vooraf olijfjes met brood en ailoli genomen, onder het genot van ijskoud spaans mahou bier en huisgemaakte Sangria. Als hoofdgerecht luxe tapas menu, heerlijke garnalen gamba's, erg lekker en goed gekruide patatas bravas met lekkere calamaris. Omdat het erg druk werd toen wij op ons hoofdgerecht zaten te wachten, duurde dit wat lang (ongeveer 25 minuten) zonder er een opmerking over te maken kregen wij een drankje eengeboden. Attent! I.p.v. een dessert spaanse koffie en latte genomen, heerlijke koffie. Begrepen dat dit restaurant pas zijn bedrijfsleider en nieuw chef-kok heeft, als ze zo doorgaan dan word dit een beste tapas restaurant in Utrecht!
Shirley D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Bediening kijkt je amper aan, duurt lang, eten en sangria zijn smakeloos. Leuk plekje aan het water en daar is helaas alles mee gezegd.
Roos D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Nog nooit zo'n slechte horeca ervaring gehad. Moesten erg lang wachten op onze bestelling. Het was heel druk dus daar hadden wij alle begrip voor. Bier was ongetwijfeld aangelengd met water want zeer waterig en smaakloos. Toen wij onze (mandje brood en olijfjes) wilde annuleren vanwege het lange wachten kregen wij een grote mond van de zeer onvriendelijke "manager". Deze vertelde ons op zeer ongepaste wijze dat het eten al was doorgegeven aan de keuken en dat we er dan gewoon voor moesten betalen. Uiteraard niet gedaan. Vriendelijke ober die het overduidelijk veel te druk had nam de tijd om naar ons verhaal te luisteren en de rekening aan te passen. Helaas voor dit restaurant zijn wij beide professionals op het gebied van horeca/gastvrijheid en zullen dit onthouden.
Eline A.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Wat een leuk tapas tentje aan mooiste gracht van Utrecht, goede leuke bediening. En wat is het eten lekker zeg, echt een aanrader. Wij komen zeker weer terug.
Viviena Z.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Erg lekker gegeten, de tapas zijn erg leuk en vooral erg lekker! De zaak ziet er ook erg gezellig uit.
het personeel was erg vriendelijk. we hebben ons erg op ons gemak gevoeld, bedankt voor de leuke service.

Verrasing menu's zijn echt verrasing en super lekker. bedankt voor een onvergetelijk avond en zeker tot binnenkort lieve bediening.