La Señorita Tapas

Oudegracht 73 3511 AD Utrecht Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant La Señorita Tapas

Lekkerste tapas en sangria in Utrecht

Beleef een heerlijke tijd in Utrecht met een bezoekje aan het tapasrestaurant La Señorita! Het restaurant ligt in de mooie, oude historische binnenstad van Utrecht. Een avondje La Señorita betekent gezellige drukte, heerlijk eten, sfeer en uiteraard gezelligheid! Sinds maart 2014 is dit restaurant open voor iedereen die op zoek is naar de lekkerste tapas en sangria.

Meer informatie over restaurant La Señorita Tapas

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

7,2

Jouw recensie over het restaurant La Señorita Tapas

Paul C.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Lekker aan het water gezeten. Kon niet a la carte bestellen. Moet echt zwaaien om attentie van een ober te krijgen, dan moest hij zijn colega vragen wie 10 minuten later langskomt. Eten dat een heel klein beetje op authentieke spaans lijkt, maar heel vet en niet veel ervan. Zou daar nooit terug....
Delicates .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
dorotheewassenburg V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
We waren voor de derde keer bij la Senorita Tapas en het was wederom een geweldige ervaring.
Vriendelijke ontvangst, prettig twee persoonstafeltje uit de wind, vlotte bediening en een uitgebreide keuze. Wat voor mij als vegetariër vaak lastig is als we uit eten gaan, is de beperkte keuze op de menukaart. Bij Senorita is het precies andersom! Er valt zoveel te kiezen dat het bijna "keuze-stress"veroorzaakt. De knoflooksoep is de beste soep die ik ooit heb gegeten, verrukkelijkl!!! Eén klein minpuntje: het tweede drankje werd vergeten en daar moesten we om vragen. Toen werd het alsnog gebracht, maar op de eindafrekening waren er wel drie gerekend. Dat ontdekten we pas later toen we de bon bekeken. Maar goed, dat kan gebeuren en omdat de prijs-kwaliteitsverhouding erg gunstig is, ook geen probleem. We komen graag weer snel terug naar het heerlijke terras aan de Oude Gracht om nog heel veel lekkere hapjes te proeven!
kasdu M.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Uitstekende ontvangst van de vriendelijke gastheer, heerlijke verassingsmenu gekozen met allerlei gerechten. We lusten geen vlees dus kregen we extra vis gerechten, zoals gamba's, dorade, zalm cava en zalm met geitenkaas. We hebben enorm genoten van de spaanse keuken en van de lekkere vers gemaakte sangria. We zaten met 34 personen binnen in een aparte zaal. De zon scheen dus we mochten ook even op terras met z'n allen!
Alicia J.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Eten was goed.
Slechte bediening , een uur gewacht op tweede bestelling en toen kwam de manager vragen of we ergens anders wilden zitten omdat er een groep van 30 man zou komen. Na het lange wachten waren wij wel klaar ermee. Hier uiteindelijk 3 uur gezeten door trage bediening en uiteindelijk na discussie zonder toetje weg gegaan.
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk eten .aardig personeel.goede service.kort om gezellig .
Helma K.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Goede locatie precies onder de rembrandt bioscoop. Na onze film gingen we gelijk de trap af. Zonder te reserveren zijn we toch even langs gegaan en gelukkig was er nog een tafeltje vrij dus daar konden we gelijk plaats nemen. Ik begon met de olijven en serranoham met meloen. Vreemde combinatie maar erg lekker. Als hoofdgerecht gingen we voor de mixgrill vis gerechten. Zeer goed bevallen allemaal, minpunt is dat de zeep in de toiletten op waren en ik dus even naar de bediening moest gaan om dat te melden. voor de rest prima restaurant.
merjos J.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Samengestelde tapasmenu's met veel variatie, we konden ook losse tapas gerechten kiezen maar we gingen toch voor het menu. Eten was uitmuntend. Service was goed, zeer vriendelijk ontvangen. Alle allergienen waren goed doorgekomen.
Stephen O.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
de kaart zag er prima uit maar deze wegens drukte konden we niet van de kaart kiezen, maar kregen we een verrassingsmenu. Dat was al de eerste teleurstelling. Bediening deed echt gemaakt vriendelijk. Kwaliteit eten echt onder de maat.... Nooit weer!!!!
Mariska B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Fijn ontvangst, reservering via Iens was bekend. Mochten eerst heerlijk buiten zitten voor een drankje, daarna naar binnen toe voor het diner. Het werd goed druk in het restaurant. Leuke bediening, we kregen eerst een aparte kaart omdat we via Iens hadden gereserveerd. Dit vonden we erg matig en duur. Na dit besproken te hebben kregen we netjes de normale kaart en op het bestelde eten een beloofde 20% korting. Veel keus in gerechten! Helaas wel echt lang moeten wachten op ons bestelde eten (1uur en 15 min) we hadden gelukkig alle tijd maar op een gegeven moment heb je wel echt trek! Het eten was verder heerlijk! Nummer 2 op de kaart, als je van champignons en knoflook houdt is een echte aanrader! Nummer 24 kipspies was helaas niet gaar, mee terug genomen en hebben ze netjes van de rekening afgehaald. Dessert was verder heerlijk! Huisgemaakte chocolade taart hmmm.... Bij de rekening hadden ze niet de beloofde 20% korting verrekend. Dit is uiteindelijk wel gecorrigeerd. Kortom: heerlijk gegeten, zorg wel dat jullie de drukte aan kunnen!
jarno M.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Fijne ervaring bij La senorita, wat Spaanse tapas besteld. Vooraf sangria als een aperitief gedronken ( veel vruchten en alcohol ) beetje aan de sterke kant maar wel één van de lekkerste sangria's die ik ooit gedronken heb. We besloten om te reserveren voor een aparte ruimte zodat we daar onze speech konden houden. Bediening hield goed rekening met onze tijden. Prettige service.
jarno M.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Terras weer was het niet echt maar toch gingen we buiten een drankje doen. Nadat we het eten hadden gekregen besloten we toch buiten te blijven zitten, gelukkig was er verwarming. Goed eten, prima service.
Groo T.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Slechte service.. Matig eten voor een te hoge prijs. Ze bieden bijv. Verschillende soorten Champignons aan die precies hetzelfde zijn... Weinig variatie. Vooral veel kleurloos eten. Er zijn betere tapastentjes voor dit geld.
joris V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Met mijn familie hadden wij gereserveerd voor de rondvaartboot, nadat we zagen dat dit restaurant in de buurt is hebben we hier gereserveerd, de boot stopt precies voor het restaurant! Heerlijke tapas gerechtjes met ruime keuze voor ieder. San miguel bier is goed te doen maar de bier van de tap (mahou) is beter! Top service!
kim T.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Unieke werfkelder met mooie aparte zalen. Lekker eten, goede service voor de 2e keer hier geweest en het word alleen maar beter.
Ilse D.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Leuke locatie, goede eten en prima service. Sangria is uniek wat ons toch laat terug komen.
De oude grachten is de mooiste plek van Utrecht!
terehuis P.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Zondag met vrienden hier een biertje gedronken, nadat we zagen wat voor lekkers ze hadden dachten we laten we maar de menukaart eens vragen. Veel opties dus dat kwam wel goed. Eten was zo lekker dat we gelijk voor over 2 weken weer hebben gereserveerd dit keer een bedrijfsuitje met alle collega's om dat ze een prachtige aparte zaal hebben.
Sam P.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Zo’n slechte restaurant-ervaring heb ik nog nooit gehad. Eten smaakt nergens naar met allerlei smerige drap eroverheen. Bediening zeer onvriendelijk en aso. Sfeer in de zaak zelf is ook erg matig. De vloer was spekglad en al in maanden niet gedweild. Het is dat ik met een groep was en daardoor niet kon weglopen, anders had ik dat zeker wel gedaan!! In een woord: dramatisch.
jim B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Langs gelopen boven en we zagen een leuke bord met Tapas dus we dachten hier gaan we eten! Uiteindelijk de menukaart gekregen zagen we een speciale menu met voor hoofd en nagerecht. We gaven aan dat we geen vis lusten en dat werd goed geregeld. Het eten was heerlijk. Als nagerecht mochten we ook voor een granddessert kiezen en dat maakte onze avond perfect.
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Prima eten en vriendelijke bediening