Over het restaurant La Señorita Tapas

Lekkerste tapas en sangria in Utrecht

Beleef een heerlijke tijd in Utrecht met een bezoekje aan het tapasrestaurant La Señorita! Het restaurant ligt in de mooie, oude historische binnenstad van Utrecht. Een avondje La Señorita betekent gezellige drukte, heerlijk eten, sfeer en uiteraard gezelligheid! Sinds maart 2014 is dit restaurant open voor iedereen die op zoek is naar de lekkerste tapas en sangria.

Meer informatie over restaurant La Señorita Tapas

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

tim F.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Meerdere soorten tapasgerechtjes uitgeprobeerd bij la senorita. Eten is uniek en de smaak ook. Ze zijn heel gastvriendelijk en weten hoe ze met gasten om moeten gaan. We waren met een groepje van 19 personen en kregen een aparte zaal waar we plaats konden nemen.
Saskia S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
victor G.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Wat een goede service! We waren helemaal achter geplaats maar toch kwam de vriendelijke bediening gezellig met ons kletsen. Drankjes waren netjes op tijd en het eten was fantastisch! de mix grill vis is zeker een aanrader.
En de Sangria is zeer lekker
De witte en rode sangria zijn aanwezig beide huisgemaakt!
Joost S.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Op een drukke zaterdag hier gegeten, het was echt chaotisch gasten maakten letterlijk ruzie om een tafel. We waren op tijd gekomen voor de de bootjes bij de grachten. Het eten was erg lekker en bediening was vriendelijk en vlot ondanks de drukte.
yulpiegup R.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Fijne ervaring bij la senorita, gereserveerd met 12 personen. We hadden een aantal vegetariers en allergien dat is allemaal vlotjes gegaan. Soms werd 1 drankje vergeten maar dat werd snel opgelost en met 300 gasten op terras snappen we dat wel.
Voor de rest was het heel erg gezellig! Heerlijk eten, vooral het vleesgerechtjes waren goed!
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Erg slecht! We waren met 15 personen. Vantevoren het menu doorgegevenwe en de dieetwensen. Dit was blijkbaar niet doorgekomen bij de bediening. Te weinig stoelen, verkeerde gerechten, drankjes klopte niet, rekening verkeerd, eten niet lekker, onbeleefde bediening.. Kan niet eens iets positiefs benoemen.
jogi D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Coole locatie, toffe bediening die de hele avond goed voor ons heeft gezorgd.
Kwam met mijn vrouwtje wat drinken en een paar kleine tapas eten. Alle tafels aan het water waren bezet. Maar na 5 minuten kwam er al een tafel vrij en daar konden we gelijk plaats nemen.
Joep V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Slechtste restaurant qua service van utrecht. Bij binnenkomst niet naar de tafel begeleid en werd niet eens even een doekje over de smerige tafel gehaald waar wij zaten. Ook was het brood al op.. heel schandalig allemaal
G B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Erg slechte ervaring : wij werden erg onvriendelijk behandeld door de 'eigenaar' (niet door het personeel want die excuseerden zich voor zijn onpasselijke gedrag) en moesten zelfs vertrekken omdat we zogenaamd te weinig drank en geen eten hadden besteld. Wij hadden wel degelijk wat tapas besteld maar dit werd nooit geserveerd. Jammer dat de klantvriendelijkheid ten koste gaat van een door geld beluste eigenaar
Rieng V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Vrijdag met mijn vrouw en dochter gegeten bij la senorita, we werden heel vriendelijk ontvangen door de bediening. Als je rode wijn wilt raad ik je de parreno tinto aan. Vol van smaak en ook wat sterker, mijn vrouw ging voor de sangria en ze vond het erg lekker. Als eerste het voorgerecht, we gingen zelf een tapasgerecht uitkiezen als voorgerecht ik had de ossenhaaspuntjes en mijn vrouw de serranoham met meloen. Ik vond de ossenhaas geweldig! en de serranoham met meloen was ook wel goed. Als hoofdgerecht hadden we de entrocote en de gamba's van de plaat. Ik moet zeggen dat ik lang niet zo lekker heb gegeten.
kim V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Vooraf telefonisch gereserveerd bij la senorita. Met een groep gegeten (vrijgezellenfeest) We kregen een aparte zaal waar we lekker alleen konden zijn, maar de ramen konden open zodat we ook nog zicht hadden op de mooie grachten. lieve personeel en eten is goed.
jesko G.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Als eerst wil ik de keuken bedanken voor de heerlijke gerechtjes, we hadden nogal veel eisen en daar werd keurig rekenening mee gehouden. En als tweede de bediening die de hele avond goed voor ons zorgde. Dit restaurant is zeker een aanrader vooral een leuke tafeltje op terras aan het water is erg romantisch.
8282 J.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Eten van hoge niveau, porties zijn juist. En de personeel was snel met opnemen van onze drankjes en tapas. Sangria smaakt vers en heeft een paar druppeltjes teveel alcohol maar dat vond ik opzich niet zo erg.
alba V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Hopeloos opzoek naar een leuke tapasrestaurant. we gingen googlen en vonden la senorita aan de grachten! Gelijk met 23 personen gereserveerd en we kregen een tafeltje buiten! Aardige bediening. Eten is geweldig.
reneevi1 .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Vlotte en vriendelijke bediening: heerlijk gegeten.
Je moet de plek wel weten te vinden, wij vonden het fijn dat dit restaurant NIET in het drukke gedeelte ligt.
Nanet D.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Leuke locatie, vriendelijke bediening, lekkere tapas. Wel heel grote porties, dus bedenk goed wat je echt wilt eten. Met 3 tapas p.p. hadden wij echt genoeg.
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
De bediening was vriendelijk, maar het eten was niet erg lekker. Ook kwamen de gerechten heel erg snel achter elkaar op tafel. We waren in een uur alweer weg. Wel mooie locatie
erwin V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Locatie op de juiste plek! hartje utrecht lekker bij de grachten. Mooie boten die langs varen. Heerlijk eten, tapasmix menu is heerlijk. Bediening komt regelmatig langs en is niet opdringerig.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
alexander D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Beetje van alles uitgeprobeerd bij la senorita. Het het is boven de gemiddelde als je het vergelijkt met andere tapas restaurants in de buurt. Bediening is aardig en vlot. De locatie is perfect, we gingen boven la senorita naar de bioscoop en daarvoor even lekker op terras gezeten en wat tapas gegeten.