Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant La Señorita Tapas

Lekkerste tapas en sangria in Utrecht

Beleef een heerlijke tijd in Utrecht met een bezoekje aan het tapasrestaurant La Señorita! Het restaurant ligt in de mooie, oude historische binnenstad van Utrecht. Een avondje La Señorita betekent gezellige drukte, heerlijk eten, sfeer en uiteraard gezelligheid! Sinds maart 2014 is dit restaurant open voor iedereen die op zoek is naar de lekkerste tapas en sangria.

Meer informatie over restaurant La Señorita Tapas

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant La Señorita Tapas

Sjardi Djoy W.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Aanleiding in het restaurant voelde ongezellig, te groot en kaal.
Eten was prima opzich maar net niet wow top!
Bediening liet vaak op zich wachten met glazen ruimen en vragen ookal was het niet druk en wij moesten om uitleg over de deal vragen omdat hij er zelf niet over begon.
Toke M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Wel enige discussie over 30 % korting op de rekening zoals vermeld was op iens. Alleen bij 3 gangendiner van 32.50 geldt dit. Toch korting gekregen maar niet op de drank. Er wordt overlegd met manager over verkeerde info op ienssite
marcel K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Prachtig locatie aan de oude grachten, vriendelijk bediening die goed adviseerd over het wijn. Mooie aparte zalen waar we plaats mochten nemen zonder extra kosten.
Mikaël F.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Prima eten voor een prima bedrag
marjanels E.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Heerlijke tapas en compliment voor de wijn en de sangria.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Erg jammer dat er in dit restaurant naar mijn idee misbruik wordt gemaakt van de kortingsactie..... We mochten alleen het uitgebreide menu uitkiezen als we gebruik wilden maken van de korting. Dat terwijl we eigenlijk simpel wilden eten. Bovendien was het een eenvoudig menu met weinig vlees.... 2 balletjes gehakt, 2 kipsateetjes (die overigens heel lekker waren) en wat garnalen en inktvisringen..... Het toetje was heerlijk. Toen ik klaagde over de rekening waren ze verbaasd maar boden ze wel aan om de drankjes te betalen. Ik had geen zin om daar ruzie te gaan staan maken dus ging ik daarmee akkoord. Maar volgens mij is dit niet de bedoeling van de actie..... Normaal is het onbeperkt tapas eten voor€19.95 en nu kostte dit menu bijna€25.- Een daaraf ging die 30%....... Dan voel ik me toch voor de gek gehouden.... Jammer
Sigrid U.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Lekker eten in Spaanse sferen.
Egbert W.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Erg vriendelijk personeel, gezellige sfeer en redelijk tot goed eten.
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Eten was lekker en we werden vriendelijk en goed bediend. De tijd tussen de gerechten was soms wel lann. Het was ook aardig druk. Restaurant ligging en aankleding is sfeervol. Ik zou dit tapasrestaurant aanraden.
Bonaire01 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Zeer vriendelijke bediening! Alleen jammer dat ze om 17:00 uur het brood waren vergeten. Wij waren de enige gasten op dat moment dus kan niet gelegen hebben aan de drukte! Wel lekker gegeten!
annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
eten heerlijk en zeer attente bediening! alhoewel we niet voor de iens aanbieding kozen maar a la carte besteld hebben, kregen we toch het grand desert aangeboden. komen er zeker terug!
Annabel R.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Lekker gegeten, goeie bediening, perfecte plek om een hapje te eten in Utrecht.
Kitty D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
We hadden gereserveerd bij la Senorita, maar hebben bij el Olivio gegeten. Eten was lekker en zeer uitgebreid. Inrichting viel tegen, er staan veel te veel tafeltjes! Gelukkig was het niet zo druk, want anders zit je op elkaars lip!
Janaina V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Is een gezellige en aangename plek om met zijn allen lekker te eten!
Shannon K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
De service was wel matig, we werden pas geholpen nadat we het vroegen en daarna ging het ook steeds moeilijk wanneer we een drankje wilde bestellen. De 50% iens actie was erg teleurstellend. Bij veel andere restaurants mag je gewoon van de kaart kiezen maar hier moest je per se een menu nemen (en dan kon je ook niet binnen het menu keuzes
maken) van 32,50 terwijl ik wel eens
eerder voor rond de 16 euro daar onbeperkt tapas heb gegeten dus dit was eigenlijk niet echt korting behalve de drankjes. Hierdoor ging ik ontevreden weg. Het eten zelf was wel lekker.
Wilma N.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Lekker eten. Wel moeite om aandacht te krijgen van bediening. En gezeur over korting: Zou alleen gelden op menu, wat ons niet verteld is. Tip: Serveer op warme borden.
Wilhelm van E.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Eten was lekker heet en smaakte absoluut niet doorgegaard zoals je dat nog wel eens hebt in tapas restaurants. Wel moesten we zo nu en dan net wat te lang wachten. Ook de porties waren goed van formaat. mar het was allemaal niet heel verassend. Komen zeker nog eens terug als we klassiek tapas willen eten.
huichelaar J.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Goed eten, beetje vettig. Gereserveerd voor 8 personen, we waren iets meer geworden. Was geen probleem. Vriendelijke bediening. Meerdere groepen aanwezig in de aparte zalen.
Herman P.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Eten op zich prima, zeker met 50% korting. Begin van de maaltijd superenthousiast en vriendelijk personeel, maar hoe verder op de avond hoe minder personeel leek het wel. Uiteindelijk geen bediening meer gezien en zonder toetje naar huis gegaan. Erg jammer want op zich aardig restaurantje. Verder wel wat rumoerig.
roelf D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Het was toch zo'n half jaar geleden dat we hier waren, maar we werden zowaar nog herkend. Een standaard 3 gangen tapas menu voor de Iens aanbieding, alles perfect in orde. Natuurlijk zit zo'n tent dan ook behoorlijk vol, en in de werfkelder-entourage neem je dan het lawaai wel op de koop toe.