La Señorita Tapas

Oudegracht 73 3511 AD Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant La Señorita Tapas

Lekkerste tapas en sangria in Utrecht

Beleef een heerlijke tijd in Utrecht met een bezoekje aan het tapasrestaurant La Señorita! Het restaurant ligt in de mooie, oude historische binnenstad van Utrecht. Een avondje La Señorita betekent gezellige drukte, heerlijk eten, sfeer en uiteraard gezelligheid! Sinds maart 2014 is dit restaurant open voor iedereen die op zoek is naar de lekkerste tapas en sangria.

Meer informatie over restaurant La Señorita Tapas

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

zamen A.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Op een koude zondagavond hier gegeten.
Eten was verrukkelijk, We hadden gekozen voor de 4-gangen diner.
We kregen vooraf een mandje brood met sausjes, als voorgerecht kregen we serranoham met meloen wat manchego kaas en wat zalm. Als hoofdgerecht een enorme schaal met vis, vlees en vega gerechtjes. En als laatste de beste Granddessert met verschillende soorten hapjes zoals chocoladetaart, notentaart en fruit met ijs.
Romantische decor. Aardig bediening.
sabrina M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Restaurant zag er prachtig uit. Bediening vriendelijk.
Eten erg lekker en het verhouding tussen prijs/kwaliteit is zeer goed.
Elize1987 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Een plakje zalm en een stuk meloen met droge serano ham... en een beetje sla kan ik niet echt een voorgerecht noemen.... jammer, wij komen zeker biet terug.
spinach M.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Kwaliteit was goed, verhouding tussen prijs en kwaliteit ook. Lekkere huiswijn en decor is ook mooi. We hebben niet lang moeten wachten. Volgende keer als we weer in utrecht zijn weten we waar we moeten eten.
Bransen .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Met de AH actie hier gegeten, gekozen voor het 4 gangen diner, goede keus gezien we het toetje het lekkerst vonden, dat was de vierde gang. Voorgerecht koude tapas, prima, hoofdgerecht warm, sommige dingen waren lauw, schaaltje zelf wel heel heet. Maar over het algemeen oke. Bediening vonden wij goed, jongens waren heel vriendelijk.
Zwaan M.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Mooie restaurant aangelegen bij de oude grachten van Utrecht.
Goed gegeten, nadat ik recensies had gelezen dacht ik even uitproberen en het klopte allemaal. We kwamen met een groep van 40 personen in een aparte zaal waar we onze eigen muziek konden draaien.
Leage M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Eten was vol van smaak. Tapasgerechtjes waren erg lekker vooral de inktvisringetjes. Grote zalen met mooie decor en lekkere wijn!
santos M.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Erg goed gegeten bij la senorita, minpunt vond ik wel het geluid maar dat is overal natuurlijk bij de oude grachten. Spaase muziek op de achtergrond, vriendelijke bediening die met een lach rondloopt. één van de beste tapas restaurants waar ik tot nu toe geweest ben. Sangria moet je zeker geprobeerd hebben!
freek N.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Lekker gegeten bij la senorita, eerste indruk was dat de zalen enorm groot zijn. Vooraf begonnen met een lekkere hapje zalm met geitenkaas en honing. Als hoofdgerecht hebben we de tapasmix genomen voor 2 personen. Daarbij kregen wij verschillende gerechtjes zoals vis, vlees, vegetarisch. Alles was lekker. Alleen ik wou geen garnalen want ik hou daar totaal niet van maar had dat niet doorgegeven, toen ik dat later doorgaf aan de bediening hebben ze toch nog een extra schaaltje bijgegeven. Erg vriendelijk!
nathalie B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Top sfeer, lekker eten. Gezellige bediening waarmee je kunt lachen en de locatie is prachtig. Jammer dat het nog geen terras weer is. Binnekort komen we met een groepje in een aparte zaal!
Renee D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Prettig restaurant. Niet heel chique, maar wel mooi gelegen in een werfkelder. Ober had het wegens ziekte ontzettend druk in z'n eentje met 27 gasten, maar bleef heel vriendelijk en heeft alles perfect gedaan. Het eten was lekker en gevarieerd en ruimschoots genoeg. Julio Iglesias is niet mijn smaak qua muziek, maar paste wel en was niet te nadrukkelijk aanwezig. Veel jonge mensen die rustig met z'n tweetjes uit waren.
Ella B.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Eten was te doen, maar echt niet vers of bijzonder.. Jongens in de bediening deden erg hun best, maar er zat weinig structuur in. Wijn was echt niet lekker
jacob S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Geweldige tent met lekkere hapjes! Sangria is mijn nieuwe favoriete drankje geworden. Het eten is heel erg divers van spaansje hapjes tot aan spareribs. Aardige chefkok en bediening is vrolijk.
marieke.kouwenhoven72 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten! We lieten ons verrassen door de kok. Met erg vriendelijke bediening! We waren met 2 volwassenen en 2 kinderen en hebben gebruikt gemaakt van de AH actie. Een aanrader!
maarten V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Eerste keer maar zeker niet de laatste keer. Eten is erg goed. Bediening is erg behulpzaam. Mooie grote zalen waar je apart kunt zitten met groepjes.
Jurian V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heel gard stemgeluid galmde door het restaurant waardoor je elkaar moeilijk kan verstaan, verder was het eten prima in verhouding tot de prijs.
stef_bergmans .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Restaurant mist sfeer. Met AH-actie gegeten. Kregen andere kaart dan overige gasten met daaruit keuze tussen 3 of 4 gangen. Daarvan was gang 1 stokbrood kruidenboter (!), en de andere meloen met dik gesneden ham en welgeteld 1 olijf pp.. 3de gang was iets meer, maar hield niet over qua smaak en originaliteit. Voor 25 euro op zich prima gegeten, maar weet zeker dat ik niet terugkom. Gemiste kans, want volgens mij is de gedachte achter de AH-actie dat een restaurant zich van zijn beste kant laat zien en iets extra lekkers voorschotelt zodat je nog een keer terugkomt.
michiel W.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Niet gaan eten. Uren later is nog steeds de vieze nasmaak van smaakmakers (knorr, maggi, glutamaat) m'n mond niet uit te krijgen. Er was niets echt heel lekker, behalve de maaltijdsalade, die was prima en van verse groente. Bediening matig. Geen aanrader.
Felicia V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Heel erg lekker gegeten. Goed bediend door de heren die daar in de bediening lopen. Het eten was goed op smaak. Wij hebben de grill menu gehad. Vlees was goed op smaak. De sangria is een aanrader.
floris M.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Prima eten. Decor is modern met verschillende soorten tekeningen op het muur. En met het eten zijn ze ook creatief. We hebben met een grote groep hier gezeten. Bier van de tap en sangria is een aanrader.