La Señorita Tapas

Oudegracht 73 3511 AD Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant La Señorita Tapas

Lekkerste tapas en sangria in Utrecht

Beleef een heerlijke tijd in Utrecht met een bezoekje aan het tapasrestaurant La Señorita! Het restaurant ligt in de mooie, oude historische binnenstad van Utrecht. Een avondje La Señorita betekent gezellige drukte, heerlijk eten, sfeer en uiteraard gezelligheid! Sinds maart 2014 is dit restaurant open voor iedereen die op zoek is naar de lekkerste tapas en sangria.

Meer informatie over restaurant La Señorita Tapas

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

marvin D.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Helemaal vanuit maastricht een dagje utrecht gepland. Door de leuke decor viel het restaurant ons gelijk op. We hebben op zondag lekker op terras gezeten. Terras is echt enorm groot, we hebben genoten van het weer en bleven een lange tijd hangen omdat het zo gezellig was. Eten was anders dan de tapas restaurants die ik ken ( positief ). San miguel is aanwezig en vriendelijke bediening ook!
mandel J.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Gereserveerd met een groep van 14 personen bij la senorita. We zaten in een aparte zaal waar we onze eigen muziek konden draaien en de ruimte heeft ramen waardoor we dus ook nog zicht hebben op de oude grachten. Wat in het begin hutjemutje lijkt, wordt snel teniet gedaan door de gastheer. Hij zorgt voor een hele prettige sfeer. Daarnaast is het eten geweldig. Enorm genoten van het tapasmenu mix waar je meer dan genoeg eten krijgt. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Topper en aanrader!
yarmo S.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Kwalitatieve gerechtjes en een prachtige locatie. We zijn naar de film gegaan boven la senorita en gelijk de trappen af en we konden eten. Allemaal prima geregeld. Erg tevreden met alle tapashapjes maar mijn lievelings tapas gerechtjes bij la senorita zijn Gehaktballetjes Albondingas, Garnaaltjes Aliolie gamba's en de lamskoteletjes. En als laatste het beste dessert Chocoladetaart met daarnaast een lekker spaanse koffie.
floris W.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Leuk restaurant gelegen aan de grachten van utrecht. Eten is van goede kwaliteit, er is ook een kinderzitje aanwezig en de service is top! Ruime grote zalen.
lisa V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Zeer fijne ervaring bij la senorita,
We waren met een grote groep en zaten lekker buiten met zn allen omdat het lekker weer was. Prachtige boten die langs de grachten varen. En het eten zeer goed. Drank was onbeperkt dus onze hele avond was in één woord Fantastisch!
jevisiu J.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
We kozen voor een lekkere verassingsmenu met verschillende soorten tapasgerechtjes, we zijn erg tevreden vandaar dat ik voor het eerst een recensie schrijf. Eten is zeer goed en bediening is ook vriendelijk. Hier zullen we zeker vaker komen.
komma P.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Fijne ervaring gehad bij la senorita, we zaten lekker op terras aan het water! Het is eindelijk lekker weer dus de grote terras van la senorita is ook weer aanwezig. Ik had wat Sangria besteld en een lekkere maaltijdsalade met daarnaast nog kipspiesjes. Kwaliteit ligt hoog.
Leoni C.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Locatie is perfect; aan de Oudegracht in Utrecht. Dat was voor mij ook het enige positieve. Het begon met een verkeerde uitleg over de menukaart – het menu wat de jongen ons had aanbevolen was helemaal geen optie, of we wat anders konden kiezen – ons werd de mixed tapas aangeraden. Specialiteiten van het huis. Specialiteiten waren best lekker, maar het was allemaal wat karig. Enkel 1 ronde met 7 op elkaar gestapelde gerechtjes. Geen brood erbij, of een olijf. Voor een nieuw drankje of andere service moesten we flink aandacht trekken.
Het eten was best prima maar voor dit geld had ik liever zelf wat tapas uitgekozen. Service liet echt te wensen over. Zou hier niet nog eens heengaan.
Annemieke D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
We hadden een gezellige avond maar dat kwam vooral door het gezelschap. Het eten us niet geweldig; veel frituur. Maar daar is de prijs dan ook naar. De ruimte is wrg lawaaierig en de muziek stond hard, waardoor we elkaar slecht konden verstaan. Toen we bij het afrekenen onze kortingsbon wilden inleveren, bleek deze op ons gerecht niet te gelden, terwijl dat nergens stond vermeld. Deze misleidende informatie komt onze ervaring met dit restaurant niet ten goede. Wij komen hier niet meer terug.
smakelijk E.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
La senorita heeft zich zelf overtroffen. We hebben voor de 2e keer heerlijk gegeten met een groepje van 18 personen. Zeer fijne ervaring.
sandra K.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Aardige bediening en lekker eten! We waren met z'n 5en en er werd heel goed voor ons gezorgd. We komen niet uit de buurt maar zullen zeker vaker komen.
janmaattje B.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Leuke locatie om te borrelen vooral als je het wilt combineren met het bioscoop boven la senorita, Op een vrijdag hier wezen eten met een groep van 13. We kregen een aparte zaal waar we onze eigen muziek mochten draaien, maar ook nog leuk uitzicht hadden op de grachten. Goede eten, aardige en vlotte bediening. Zeker de moeite waard.
Boris W.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Zeer matige kwaliteit van eten. Weinig spaanse smaken te herkennen. Was erg rustig op de zondag avond en toch vaak geen personeel te zien, de glazen werden in ieder geval niet volgehouden en heb daar z'on hekel aan. Helaas gebeurd dat in veel restaurants in nederland en is dit niet uniek voor la senorita. Al met al weinig passie en kom hier absoluut niet terug. Geef graag wat meer uit voor betere kwaliteit.
meermin M.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Mooie ervaring opgedaan bij la senorita, goede eten met ruime opties uit tapasgerechtjes. Aardige locatie en grote zalen voor grotere diners.
pakkemaarein V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Unieke restaurant met veel variatie. Hier gegeten na aanraden van mijn neefjes. Alles was delicious! Aardige bediening. Mooie locatie.
harms K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Met collega's bij la senorita gegeten. We kwamen iets later dan gepland. Maar dat was geen enkel probleem, er werd goed voor ons gezorgd. Eten was veel en erg lekker. Aardige bediening. En de kok komt ook af en toe gezellig even kletsen.
oeroegai B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Toffe ervaring die ik graag met iedereen wil delen. Het eten is ERG lekker, samen met mijn vrienden hebben we verschillende soorten tapas gerechtjes uitgeprobeerd zoals calamaris de inktvisringetjes, lamskoteletjes, serranoham met meloen en ossenhaaspuntjes. Spontane bediening en binnen hebben ze prachtige grote zalen waar ook eventuele aparte ruimtes aanwezig zijn.
marin M.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Nice gegeten. Vriendelijke bediening, goede eten en leuke decor. Gezellige restaurant met leuke muziek op de achtergrond. We kwamen met 15 personen in een aparte zaal. We waren zeer tevreden.
Barman V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Door dat ik verschillende recensies heb gelezen dacht ik laten we hier gaan eten met z'n 8en. Het is ons zeer bevallen. Goed eten en vriendelijke bediening. En de sfeer is top.
marco V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Mijn vrijgezellefeest hier gehouden met 34 man. We hadden het erg naar onze zin. Bediening zorgde goed voor ons. We kregen een aparte zaal waar we ook onze privacy hadden. Ik wil de heren uit de keuken heel erg bedanken voor het lekkere eten! We kregen extra vlees, helaas kregen we het niet op! een dikke 10 voor jullie!