La Señorita Tapas

Oudegracht 73 3511 AD Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant La Señorita Tapas

Lekkerste tapas en sangria in Utrecht

Beleef een heerlijke tijd in Utrecht met een bezoekje aan het tapasrestaurant La Señorita! Het restaurant ligt in de mooie, oude historische binnenstad van Utrecht. Een avondje La Señorita betekent gezellige drukte, heerlijk eten, sfeer en uiteraard gezelligheid! Sinds maart 2014 is dit restaurant open voor iedereen die op zoek is naar de lekkerste tapas en sangria.

Meer informatie over restaurant La Señorita Tapas

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

oeroegai B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Toffe ervaring die ik graag met iedereen wil delen. Het eten is ERG lekker, samen met mijn vrienden hebben we verschillende soorten tapas gerechtjes uitgeprobeerd zoals calamaris de inktvisringetjes, lamskoteletjes, serranoham met meloen en ossenhaaspuntjes. Spontane bediening en binnen hebben ze prachtige grote zalen waar ook eventuele aparte ruimtes aanwezig zijn.
marin M.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Nice gegeten. Vriendelijke bediening, goede eten en leuke decor. Gezellige restaurant met leuke muziek op de achtergrond. We kwamen met 15 personen in een aparte zaal. We waren zeer tevreden.
Barman V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Door dat ik verschillende recensies heb gelezen dacht ik laten we hier gaan eten met z'n 8en. Het is ons zeer bevallen. Goed eten en vriendelijke bediening. En de sfeer is top.
marco V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Mijn vrijgezellefeest hier gehouden met 34 man. We hadden het erg naar onze zin. Bediening zorgde goed voor ons. We kregen een aparte zaal waar we ook onze privacy hadden. Ik wil de heren uit de keuken heel erg bedanken voor het lekkere eten! We kregen extra vlees, helaas kregen we het niet op! een dikke 10 voor jullie!
vriendelijke V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Voor het eerst bij la senorita gegeten. Nooit eerder geweest maar op aanraden van een vriendin hebben we het toch geprobeerd. Ze had gelijk ook! Eten was lekker, prijs/kwaliteit verhouding is ook netjes. We kozen voor een menu en daarbij kregen wij. Garnaaltjes, gehaktballetjes, spinaziepasteitjes, patatas bravas en groente met kaas. Aardige bediening.
samantha V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Tijd van me leven hier gehad. Na een lange dag shoppen hier lekker gegeten. Bediening is attent. Eten is erg lekker met veel smaak. Restaurant heeft ideale zalen voor grote groepjes.
julia M.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Het eten was erg lekker en culinair, bediening gaf ons een leuke tafeltje. Decor is erg mooi en zeer creatief. Zeker niet de laatste keer dat we hier eten.
gerda V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Leuke locatie, aardige bediening. Het eten was gevarieerd en lekker. Enorme grote zalen. Door de akoestiek is het een beetje lawaaierig, maar zo zijn alle restaurants bij de grachten éénmaal. Voor de rest een super toffe ervaring.
jeroenermelo .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Het eten smaakte wel aardig. Jammer genoeg was de service traag en was er niet veel ruimte in de best wel kleine ruimtes.
rick J.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Vooraf gereserveerd bij la senorita. Eten was top we bestelden zalm met geitenkaas en honing, lamspiesjes, albondigas gehaktballetjes en kip romesco. We eten vaker tapas maar dit is toch anders erg lekker veel variatie. We hadden keuze uit 40 soorten tapas gerechtjes dus we waren best lang aan het kijken naar wat we wouden bestellen. Als nagerecht namen we de chocoladetaart en mijn vriendin de notentaart, apart maar lekker! Uiteindelijk waren we erg tevreden de deur uitgegaan. We hebben weer gereserveerd want dit is de perfecte locatie om mijn broertje zijn vrijgezellenfeest te houden ( in een aparte zaal ). Nogmaals bedankt!
sjon D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Op een gezellige zaterdagavond hier gegeten met een grote groep. We kregen een aparte zaal waar we lekker onze gang konden gaan. Lekker aan de bier gezeten en de spaanse sangria. Heeel erg gezellig, aardige bediening. En lekkere eten!
zilveren B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Ondanks de enorme drukte werden we goed geholpen door de vriendelijke bediening eten is zeer lekker, de zalen zijn ideaal voor groepjes onze gezichten zullen jullie zeker nog vaker zien.
brave M.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Drukke donderdag maar gezellige dag hier wezen eten met 5 Personen. Hele avond aan de spaanse bier en mix grill vlees. Beide aanrader. Bediening is vriendelijk en weet je ook te amuseren.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Het menu stond vast. Het was jammer dat we niet konden wisselen. Er is rekening gehouden met allergieën. Het eten was lekker en reden om nog een keer terug te gaan om te zien wat er op de kaart staat. Grand-dessert viel een beetje tegen. Er zaten geen aparte gerechtjes tussen.
Sfeer in het restaurant was gezellig.
Melissa L.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Prima gegeten! Aardige mensen. Niet super bijzonder, maar wel lekker en genoeg! Ook niet geheel onbelangrijk. We kregen het niet eens op.
Sam B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Beetje n vreetschuur. Instelling leek klant zsm weer de deur uit. Erg lawaaierig, weinig sfeer. Eten oke, maar ook niet meer dan dat. Bij koude voorgerechten aangegeven dat ik bepaald vlees niet mag vanwege zwangerschap, hadden ze vervolgens al het vlees weggelaten en geen vervanger voor in de plaats... Nadat ik er naar gevraagd had kreeg ik wel extra kaas.
Corne Z.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wat een SLECHTE toko! Niet heengaan, ze lichten je op waar je bijstaat!
Belachelijk! Ze verkopen onbeperkt tapas, maar dat is het dus niet!
Bediening is nergens te bekennen. Zit aan de bar te lanterefanten. Drinken wordt niet gebracht. Het is te slecht voor woorden! Nooit meer!
Lidia K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Restaurant is leuk gelegen, ontvangst is goed, personeel attent, prijs voor het menu redelijk: het enige wat erg tegen viel is eten!
Eelkje S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Met de AH restaurant actie hier heerlijk tapas gegeten met een vriendin.
Een gezellig restaurantje aan de gracht. Wij kozen het vier gangen menu, waarbij elke gang een verrassing was. Lekkere gerechtjes gegeten. Alleen de cake van de taartjes bij het dessert waren droog. Verder was alles prima van smaak! Ondanks de drukte in het restaurant, was de bediening erg vlot en vriendelijk!
De wijn was lekker en passend bij de gerechten. Echter was de fles al opengemaakt voordat hij bij ons op tafel kwam, dit is niet erg netjes.
ILH .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
gezellige avond gehad maar het eten kon beter. Bij Spaanse tapas hadden wij een iets ander idee. Als je gewoon om te eten gaat best, maar niet als je meer verwacht van uiteten gaan ( kwaliteit van het eten). Brood met boter en tapenade werd als 1 gang gezien ( AlberHeijn Actie). Brood was slap en niet lekker vers. Tapas zelf niet erg fantasie vol en alles met erg veel suiker bereid. Wat ook jammer was dat uiteindelijk op de rekening extra drankjes stonden. Gelukkig verontschuldigde ze zich wel hier meteen voor, maar is altijd zo vervelend als dit gebeurt. We zullen hier helaas niet snel terug komen.