La Señorita Tapas

Oudegracht 73 3511 AD Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant La Señorita Tapas

Lekkerste tapas en sangria in Utrecht

Beleef een heerlijke tijd in Utrecht met een bezoekje aan het tapasrestaurant La Señorita! Het restaurant ligt in de mooie, oude historische binnenstad van Utrecht. Een avondje La Señorita betekent gezellige drukte, heerlijk eten, sfeer en uiteraard gezelligheid! Sinds maart 2014 is dit restaurant open voor iedereen die op zoek is naar de lekkerste tapas en sangria.

Meer informatie over restaurant La Señorita Tapas

Verschillende bussen komen op Neude bushalte en dan kunt u stukje lopen richting oude gracht
  • Kom je met de auto?
    Onder Rembrandt bioscoop aan oude gracht
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 23:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Dansvloer , Doorlopende service , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Nederlands gesproken , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant La Señorita Tapas

Yvon V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
We gingen met Ah actie bon, vond het eten erg weinig en duur en vooral drank is duur daar, niet naar verhouding qua restaurant.
Manon H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2018
Lekker eten, maar niet speciaal.

Voldoende keuze v.w.b. voorgerechten.
Bij binnenkomst roken wij een overheersende rioollucht, wat onze eetlust niet bevorderde.

Algehele cijfer: 6
Sylvana B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Vriendelijk personeel, grote gevulde borden, waar voor je geld
Lianne H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Teleurstellende ervaring. We hadden hier gereserveerd omdat we zin hadden in Tapas en we hier met de AH restaurant actie terecht konden. Echter, was het geen succes. De bediening was niet onvriendelijk, maar kwam erg zakelijk en chaotisch over, de gerechten waren niet erg smaakvol en het "verassingsmenu" was erg standaard en weinig divers. De sfeer en aankleding was goedkoop. En dat alles terwijl de kosten, zelfs met de restaurant actie erg hoog waren. Al met al absoluut geen aanrader.
Oscar C.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Kregen te horen dat er door de drukte geen tapas besteld konden worden.
Alleen complete menu's.
Beetje jammer maar het eten en de sfeer waren prima
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Eten was niet heel uitgebreid en qua smaak simpel of badend in de knoflook. Personeel kan het niet echt aan en bedrijfsleider was gewoon ongastvrij.
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Waarschijnlijk door onderbezetting personeel weinig aandacht voor ons. Tapas werden zonder enige toelichting op tafel gezet. Portie viel wat tegen.
Mirjam K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Via ah actie. Eten prima, bediening traag. Na 45 min kwam het voorgerecht.
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken met een groep van 22 personen. Grote variatie aan lekkere gerechten en dranken in een relaxte ambiance. Bediening was informeel en attent.

Echt dankbaar voor onze avond in uw restaurant!
Tot Gauw
Jurrina A.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten en gedronken! We hebben ah actie menu gehad. We vinden het verrassende combinaties.
la senorita is voor ons een favoriet in Utrecht!
Viviena Z.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Genoten van een heerlijke avond uit. Je welkom voelen, verukkelijke hapjes en prima wijn. De seranoham met meloen zijn onbeschrijflijk lekker, hoop nog op een huwelijk met de chocoladetaart.......
Leuke bediening en gastvrij onthaal.
Je moet wel hier gaan proven.

Ik snap waarom mensen noem jullie aanraderrrrrrrrrrr!!
Else Z.
We gaan zeker hier 1x per maand uiteten
Leuk concept, heerlijk eten en vriendelijke bediening tegen bijpassende prijs! Goede ingrediënten voor een prima avond.

Jullie zijn zeker aanrader in onze ogen
Sabine B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Afgelopen zaterdag gegeten bij La Senorita voor de verjaardag van mijn vriendin. Ik had er eerder die week gegeten in het kader van een team uitje van het werk. Dit beviel zo goed dat ik snel een plekje reserveerde voor zondag. Wederom heerlijk gegeten. Interessante maar erg lekkere smaakcombinaties. Allemaal kleine hapjes, dus je kan van alles wat proeven. Verder is het personeel erg vriendelijk en wordt het eten snel uitgeleverd.

Tot gauw!
Goyert D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Zeer rumoerig restaurant met tafels die dicht op elkaar staan. Bediening is vriendelijk en doet hun best. Het eten viel ons echter zwaar tegen: naast dat de tapasgerechten erg klein waren (voor ons niet voldoende als hoofdgerecht) was de smaak niet bijzonder. Het leek alsof de gerechten eerder waren bereid en nu even snel waren opgewarmd, wat resulteert in te sappige groenten en geen krokant vel bij de kip. Wij hadden vooraf aangegeven graag gerechten te eten zonder kaas, desondanks was 1 van de 6 gerechtjes toch champignons met geitenkaas. Wij zullen hier niet meer heen gaan en verwachten meer van een tapasrestaurant.
Frank M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Sfeervolle tent met een ongedwongen sfeer. Leuke variëteit aan hapjes, warm en koud.super aardige jonge man in bediening, geeft een leuk interactieve sfeer. Aanrader! Ik kom hier zeker nog een keer terug.
Gijs M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Wij houden van Spanje en de Spaanse keuken en eindelijk iets in Utrecht wat ons een beetje terugbrengt naar Spanje.

Lekker tapas, vriendelijk personeel, lekker sangria (we zaten aan een ronde tafel ). Het is wat prijzig als je het vergelijkt met de tapa's restaurants in Utrecht maar daar is de kwaliteit ook minder.

Wij gaan er zeker nog vaker heen!
Eveline P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Tapas meer dan beter! Er is genoeg keuze voor veggie's. De inrichting is helemaal nieuw en zeker heel leuk! een ongedwongen sfeer. De mensen in de bediening zijn erg klantvriendelijk. Topavond gehad!

Ik raad jullie gewoon aannnnn
Maro T.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Er was veel keuze. De service was erg goed. we werden de hele avond vriendelijk geholpen. Ondanks dat drukte en weinig personeel maar dan nog hebben we heerlijk gezeten. De sfeer was goed!
Ik kom hier zeker terug.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijk eten in een leuke sfeer! Bediening was weinig maar ze deden heel goed. Prijs kwaliteit verhouding is super. Bijzondere tapas en die niet in elke tapasbar op de kaart staan! Een echte aanrader!
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Waardeloze tent. Als je kiest voor de onbeperkte tapas-optie word je vanaf minuut 1 behandeld als gierigaards (als je het niet wil verkopen, adverteer er dan niet mee) en met allerlei kinderachtige regeltjes zo snel mogelijk weer de tent uit gekeken. De tapas is meh, de locatie is sfeerloos en het is vooral een ronduit onbeschofte gastheer.

Kijk voor de grap eens naar een aantal reviews met een 9 of een 10, allemaal nep van accounts die elke maand even een review schrijven voor alleen dit restaurant.