La Scala

6,1
6,3
Tanja T.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
De bezorger aan de deur met verkeerde bestelling. Daar hadden ze me over gebeld ala kan gebeuren... Maar vervolgens de bezorger weer aan de deur met een koude pasta.. Nee dat is dan wel jammer. Als je weet dat de bezorger onderweg is met een verkeerde bestelling zorg dan ook dat de juiste bestelling daarna wel netjes geleverd word en niet gewoon laten staan en daarna wel de goede maar inmiddels koude pasta bezorgen....
Hesala .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Onze pizza"s waren bijna koud bij aankomst. De bodem was net karton en het leek of de groenten erop gesmeten waren. Hierover een klacht ingediend, maar degene aan de telefoon werd boos, waarop mijn man ook boos werd. Later weer gebeld. Uiteindelijk kregen we nieuwe pizza"s, met de opmerking van de bezorger dat het onze schuld was als hij zijn baan verloor. Helaas waren deze pizza's niet veel beter waren dan de eerste. Geen Scala meer voor ons. Ze behandelen de klanten niet met respect maar het lijkt dat ze hun eigen personeel ook niet goed behandelen.
Jose-Groningen .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Meer dan 2 uur en 3 telefoontje later is de pizza dan eindelijk koud aangekomen. Zeer slechte service aan de telefoon. De pizza's hebben een prefab bodem. Parmaham is eigenlijk gewoon achterham. En extra gorgonzola is bijna niet te vinden.

Na 3 keer bellen geen korting. Daarnaast wordt het blikje drinken/flesje wijn niet meegeleverd. Terwijl dit op de site wel staat aangegeven.

Zeer slecht!
Hippie H.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
waardeloos, je vraagt of ze glutenvrije producten hebben, zegt een ventje , ja hoor al onze snacks zijn glutenvrij!! Ik zeg wat fijn......mag ik de doos zien? Ja hoor, hij leest ook even voor wat er in de snacks zitten te beginnen met TARWE? Ze hebben geen allergenenlijst en geen verstand van de producten het ergste? de helaas nieuwe eigenaar stond erbij en keek er naar.