La Scala

Plein 13 2242 KB Wassenaar Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant La Scala

IngridMeens .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Wij waren met 4 personen en hadden allen een pizza en deze smaakte prima, een heerlijke italiaanse pizza. Bediening was netjes en inrichting ook. Het was er erg druk maar toch ging het allemaal redelijk snel.
Peterraven1 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Slechte service! Toen ik binnenkwam was er niemand die mij een tafel aanwees. De pizza is te dun en er is te veel meel eronder.
Het dessert is gesmolten. Echt geen aanrader
Leonie K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Zonder te reserveren met een grote groep binnen gelopen (15 man) werden er aantal tafels aan elkaar geschoven en zo een plaats voor ons gemaakt. De 9 kinderen kregen een spoedcursus pizza maken en mochten allemaal hun eigen pizza bodem kneden en beleggen. Heerlijke pizza's veel persoonlijke aandacht en een top sfeer. Zeker namens de kinderen bedankt voor een onvergetelijke avond, ook namens de ouders.
AlexandraED .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Onbekend met Wassenaar en afgaande op de goede recensies naar Scala getogen. Braaf tafel gereserveerd. Het restaurant was op een paar tafels na leeg, wij kregen een vieze tafel toegewezen. Terwijl we al zaten werd die met zo'n vies geel doekje nat afgenomen. De bar stond vol vieze glazen. De pizza's waren prima. Daarmee is alles gezegd. Twee jonge meisjes deden de bediening, geen volwassen leidinggevende en dat bleek wel. We bestelden een fles wijn, de bediende kwam met twee heel vieze wijnglazen die ook nog eens verschillend van maat waren aan. Gelukkig zagen wij wel dat ze ze niet afgewassen waren, want ze zou de wijn er zo ingegoten hebben. We vroegen een flesje olie voor op de pizza, vergat ze. Fooi verdiende ze niet, maar het wisselgeld terugbrengen deed ze ook niet. Geeft niet wij komen nooit meer terug.
Dit adres is prima voor een afhaalpizza.
JordenWassenaar .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Pizza's kan je tegenwoordig overal krijgen, desnoods in zo'n kartonnen afhaal- of bezorgdoos. Maar Emilio bij La Scala in Wassenaar maakt, als je er even om vraagt, hele mooi dunne pizabodems.waar Italianen jaloers op kunnen zijn. In Nederland zijn de bodems vaak plomp en dik omdat gasten anders ontevreden zijn over de kwantiteit. Dus voor unieke pizzakwaliteit moet je dus bij Emilo, La Scala Wassenaar zijn!
Beste heer/jorden dankuwel voor u woord en tot volgend keer .groetjes van La Scala.
2280 .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2015
de pasta met zeevruchten was een echte aanrader en ook de kip met spek en gamba's waren enorm lekker (en een supergrote portie voor héél weinig geld!)
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Gisteravond weer eens gegeten bij La Scala. Emilio had een vrije avond, maar we werden hartelijk ontvangen door zijn vrouw en een vriendelijke serveerster.
Het Restaurant was gezellig sfeervol versierd in de kerstsfeer, en het was aangenaam warm; goed toeven na een lange strandwandeling.
De calzone en het gebraden kippetje smaakten uitstekend. Dit gecombineerd met een goed glas wijn, bruschetta vooraf en chocoladetaart na, maakten dat we voldaan weer naar huis gingen.
Dank u wel dat u een recensie voor ons heeft geschreven.

FamilieGover .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Eten was helemaal top! Ik heb een pizza La Scala besteld. Top kwaliteit, lekker bodem met alleen maar super verse ingredienten. De chef staat midden in het restaurant met zijn pizzadeeg te gooien en te vangen, hierdoor voelde het net alsof we in Italie waren. Als nagerecht, een stukje tiramisu genomen, en ook dit is een ware aanrader! Kortom, lekker eten, goede, snelle en aardige service en een sfeervol restaurant.
Maartjegroen .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Met collega's hier wezen eten na werk. Het interieur van binnen is ok en de service zou wel beter kunnen! Ik nam de pizza santa maria en als nagerecht de tiramisu. Het eten was wel heerlijk en als ik weer eens in de buurt ben ga ik weer komen voor een pizza bij la scala.
Lisaveenstra1234 .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Slechte service. Pizza is te veel doorgebroken. En de ijs is gesmolten. Wij bestellen eerst een drankje en dan zeggen ze willen jullie brood. En dan zeggen wij ja en toen stond gewoon op de rekening. Dat is niet normaal. Geen aanrader.
MartinB160 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Heerlijke pizza, van de houtoven, mooie dunne bodem, precies goed.
de salada had wat weinig dressing, jammer.
Verder goed waar voor je geld, niet te veel poespas.
Isabergkamp1 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Slechte service. Ik moest 45 minuten wachten op een pizza. Mijn kinderen mochten zelf geen pizza maken. Mijn man bestelde een Pollo Arrosto die niet lekker was. Er was te veel saus op. Dus geen aanrader
Koenmeier .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Woensdag hebben we gegeten bij La Scala. De Spaghetti Bolonese en de Pollo Arrosto was heerlijk. En als dessert een lekkere bolletje tartufo. Naast een mooi pleintje. Echt een aanrader!
Liekeboelens .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2015
Lekker gegeten bij het lekkerste restaurant van Wassenaar. Het is een gastvrije restaurant. Eerst een heerlijke Bruschette besteld en dan een Pasticcio. Als toetje een lekkere Torta al Limone. Volgende keer zeker eten bij La Scala

Aletta M.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
We kwamen binnen en dachten brood van het huis te krijgen, maar nee stond gewoon op de rekening! Erg slecht mensen dit zo op te dringen!
Robert J.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Gezellig eeterij, sfeervol, chef zie je met het pizza deeg zwaaien in de lucht.. Lieve mensen echt hechte italiaanse familie, de risotto met paddestoelen is een aanrader, en als je een recensie doet op iens krijg je een Limoncello of Grappa van het huis.
Tomhorst123 .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Vorige week hebben wij gegeten bij La Scala. Gezellig Italiaans restaurant en de service was heel vriendelijk. We hebben de Saltinbocca alla Romana en de Vitello e Gamberi gegeten. Het was echt heerlijk en dus een aanrader. Uiteindelijk na de vleeswaren hebben we een ijsje besteld. De Torta al Limone was heerlijk. Zeker volgende keer eten bij La Scala.
Anna1412 .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Vorige week hebben we gegeten bij La Scala. Vriendelijke bediening, Goed service en een Prachtig decor. De kinderen mochten zelf hun pizza maken met de pizzabakker. De pizza is krokant en lekker warm. En uiteindelijk hebben we een ijsje besteld. Een heerlijke zelfgemaakte Tiramisu. En zeker gaan we volgende keer eten bij La Scala.
Claudia H.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Ik mocht zelf een pizza bakken.
ik heb les gekregen van een professional pizza bakker.
Ik heb mijn eigen pizza gemaakt hij was super lekker.
Het recept van mijn pizza was mozerrela tomatensaus salami spek uien ham en tonijn.
helaas waren ze van de bediening mijn toetje vergeten.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Afgelopen zondag weer eens gegeten bij La Scala.
Emilio was als altijd bijzonder hartelijk, en blijkbaar waren veel bezoekers eerder geweest, want regelmatig kwam hij uit zijn pizzahoek het restaurant in gerend voor een enthousiaste begroeting.
Ondanks dat we vrij vroeg binnen kwamen, rond 5 uur, waren er al 2 tafels bezet.
Echt een gezellig familierestaurant met veel gezinnen met kinderen.
Ik ging voor de pollo arrosto ( gebakken kip ), die werd geserveerd met veel sla en patat, maar het was ook mogelijk om voor spaghetti te kiezen als bijgerecht. Was bijzonder smakelijk.
1 van mijn tafelgenoten ging ook voor de kip, maar dan voor de meer aangeklede versie met gebakken ei, garnaal en tomatensaus, de andere 2 wilden de calzone pizza omdat die zeer gevarieerd gevuld is, maar ze waren ook in de stemming voor een pittige pizza; met Emilio overgelegd en zonder probleem werd de calzone aangepast met extra pittige ingrediënten en werd er ook nog pittige olie bij geserveerd; geweldige service!
Als voorafje hadden we nog bruschetta en als afsluiter werd resp. voor de chocolade taart, sambucca en 2 x Irish koffie gekozen.
Leuk ook om te zien dat er op een gegeven moment 3 kinderen naar Emilio liepen, waarschijnlijk wisten zij dat zij hun eigen pizza mochten maken, en ondanks dat hij het dat moment erg druk had, nam hij de tijd voor hen.

Beste/Hans
Bedankt voor u woord en graag tot een volgende keer.
Groetjes Emilio