La Sardegna

Meer informatie over restaurant La Sardegna

7,1
Ml108au .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Lekker eten, heel traag service (de restaurant was niet helemaal vol, maar het kost 5 minuten om te wachten bij de deur voor en tafel, dan 15 minuten voor dat wij kunnen drankjes bestellen).
Goede prijs : kwaliteit verhouding.
Jonge488 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Heerlijk gegeten. Zeer vlotte bediening ondanks drukte. Zeer schappelijke prijze. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Een aanrader!
Claudia B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Ik kom hier al jaren met mijn gezin. Lekker eten voor een goede prijs. Echt een aanrader! Zowel de pasta als de pizza's zijn heerlijk.
Ritaa .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten, ik had een pasta met zalm die precies goed smaakte, niet te vet zoals sommige en mijn vriendin had een pizza margerita, simpel maar heel lekker! De bediening was ook heel vlot en vriendelijk, komen zeker vaker hier.
Efus N.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Eten is echt een dikke tien! Ik heb nog nooit zo lekkere tiramisu gegeten. Pasta is hier ook echt lekker. Het decor vind ik wel een beetje jammer. Het oogt niet gezellig. Kortom het eten moet je echt proberen.
Arvid H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Ik kom regelmatig bij La Sardegna om twee belangrijke redenen:
1. het eten smaakt er altijd fantastisch
2. de prijs is zo mogelijk nog beter
De service laat er inderdaad wel eens te wensen over; het restaurant zit eigenlijk altijd overvol en de bediening daardoor altijd druk. Daarnaast heeft het restaurant kleine tafeltjes en zit je altijd klem tussen de tafel en de persoon die achter je zit. Persoonlijk vind ik dat gezien de prijs én kwaliteit van het eten niet zo'n probleem.

Een prima plek om 'even een hapje te gaan eten', maar niet om je schoonmoeder te imponeren.
Tweeproevers .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2015
We wilden eigenlijk naar een andere Italiaan in Deventer maar daar was een besloten feest dus bij toeval bij La Sardegna terecht gekomen. En gelukkig maar, want hier hebben we veel lekkerder. Mijn man had pizza en ik Pasta. We hebben heerlijk gegeten. Pizza mooi droog en goed belegd. Drie soorten pasta en alle drie smaakten heerlijk. Het was ook erg druk, volgens mij helemaal vol, dus dat zegt ook genoeg. En de prijs? Ik snap niet dat het zo goedkoop kan voor een restaurant in het centrum van Deventer. Wij komen zeker terug.
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
van dit restaurant vinden wij zo prettig dat je eerst even rustig kan zitten voor dat je geholpen word ,
wat wij meestal nemen is 2 stracitellasoep ik nam spagettie met knoflook en pepers en mijn partner pizza hawai en ik als toetje caibatone en mijn partner et ijsje van het huis de bediening was namens ons vriendelijk het toetje de caibatone en de stracitella soep zijn aan raders.
ben en rik
Steve .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Eten was redelijk. In verhouding met de prijs klaag ik niet. Duurde wel voordat we eten hadden. Ga nog wel een keer eten om pizza te proberen.
Immaculatae .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2014
Kwam voor de 2de keer daar. Wilde graag aan een tafel in het voorste gedeelte zitten maar helaas die was gereserveerd. Hierdoor kwamen we in het achterste gedeelte terecht. Een net iets te grote tafel waardoor je net et ver van elkaar zat om elkaar met gewone stem te kunnen verstaan. Het was een harde ruimte met geen demping en als het dan vol zit....pas later toen een aantal klanten waren vertrokken konden ew op gewoon stemniveau met elkaar praten.
Het voorgerecht "champignons in knoflook gebakken" was gewoon prima. Geen haut cuisine maar goed voedsel.
Ik wilde als hoofdgerecht de inktvis maar dat was nu juist het enige gerecht van de overigens uitgebreide kaart, wat niet aanwezig was. Dan maar de zalm al la chef. Goed te eten maar niet bijzonder. Mijn tafelgenote met de penne prima vera was er wel tevreden over.
De bediening was aardig maar een beetje "het is mijn werk" wat het net wat meer had kunnen maken.
Al met al waren we zo'n € 50,- kwijt wat voor wat we kregen wel klopt
Wendy S.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
De echte Italiaan met de lekkerste pizza's in Deventer.... Daar moesten wij dus ook een keer heen.
We gingen er heen op een zaterdag zonder te reserveren; dat was riskant bleek achteraf. Er was nog net plek voor twee. Daarna kwamen veel mensen tevergeefs binnen die hoopten op een vrije tafel.

We namen gemengde antipasti vooraf en daarna een pizza calzone en een gewone pizza. De antipasti waren heerlijk. De pizza's waren ook erg lekker. Wat een prijs-kwaliteitverhouding! Echt knap dat ze voor die prijzen zulk goed eten weten te serveren. Dat verklaart ook de enorme aanloop van jongeren hier.

Het enige minpunt is dat het lijkt alsof het personeel de drukte niet aan kan. Het duurt lang voordat je de kaart krijgt, daarna lang voordat je drinken kunt bestellen, het duurt lang voordat je je broodjes en antipasti krijgt, et cetera. Het personeel is vriendelijk en doet zichtbaar zijn/haar best.
Je moet hier niet heen gaan als je haast hebt. Wel als je de tijd hebt en zin in lekker Italiaans eten.

De inrichting kan frisser en de tafels staan ook behoorlijk dicht op elkaar. Daar zou La Sardegna wat aan kunnen doen om het totaalplaatje nog beter te maken.
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2014
Goedkoopste pizzeria van Deventer en daardoor altijd druk. De bediening is vriendelijk maar vaak ongelooflijk traag en doorgaans vragen we zelf naar een poosje maar eens of we misschien de kaart mogen zien/een cola mogen/alsjeblieft mogen bestellen. Als je daar op voorbereid bent en de humor er van inziet kun je voor heel weinig geld prima eten!
NancyV .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2013
Wij hebben hier gister met z'n tweetjes gegeten.
We werden vriendelijk ontvangen, erg vriendelijke bediening.
We namen een tomaten soep en italiaanse groente soep vooraf.
Ze smaakten erg goed, en ook kreeg je bij die groente soep veel groente wat ik zelf erg lekker vind.
Als hoofd gerecht hadden we de pizza quattro stagioni, en pasta nerone met garnalen.
Allebei ook erg lekker, de pasta vooral aan te raden voor pasta en seafood liefhebbers.
Je krijgt genoeg, en gaat met een volle buik weg voor een erg betaalbare prijs.
Wij komen zeker terug !
Anita O.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
Prima restaurant om een pizza of pasta te eten, zeker voor de prijs (6 euro voor alle pizza's). Dat verklaart waarschijnlijk ook waarom het ongelofelijk druk is op de zaterdagavond; het is een komen en gaan van vooral jonge mensen.
De bediening is ongedwongen en vriendelijk.
Qua inrichting is het de laatste jaren enorm opgefrist maar mooi en gezellig kan het nog steeds niet genoemd worden.
Punt van aandacht is de hygiene op het toilet: we waren een van de eerste gasten die avond (18.00 uur) en toen ik het toilet bezocht zag ik op meerdere plekken poep aan de binnenkant van de pot. Dit onsmakelijk tafereel bedierf mijn eetlust eerlijk gezegd.
Sannep90 .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2013
Vreselijke service. We hadden om 6 uur gereserveerd en konden pas om half 7 aan een tafel zitten. Vervolgens hebben we nog eens anderhalf uur gewacht op ons eten. Toen we om 8 uur dan eindelijk ons eten kregen voorgeschoven, was de bodem van de pizza niet gaar. Terwijl deze nog verder werd gegaard in de oven, werd het eten van mijn vriendin niet warm gehouden. Ook op de drankjes moesten we vreselijk lang wachten, we moesten er een paar keer opnieuw naar vragen. Het vreemde was dat een tafel achter ons later ging zitten maar eerder hun eten kreeg. Toen we om de dessertkaart vroegen moesten we opnieuw wachten, dus besloten we geen dessert te nemen en te betalen. Toen ik vroeg om enige compensatie werd ons verteld dat het brood niet was opgeschreven. We hebben nooit brood gehad, vervolgens kon er niets worden gecompenseerd. Zeer teleurstellend.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2012
Hier eten we vaak snel even een pasta. Heerlijk en verbereid. Vriendelijke italiaanse gastheren/dames. en niet duur voor het gebodene.
RenRuitDeventer .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Prima en zeer goedkoop eten in een vrij gedateerde en ietwat smoezelige setting met een redelijke service. Kortom, absoluut waar voor je geld, maar meer iets voor een snelle hap of voor een kleine beurs, dan voor een uitgebreide avond uit eten.