La Salute

Gerrit van der Veenlaan 68 2552 VZ Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant La Salute

Marijke T.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Gisteren gegeten met 4 personen bij La Salute. De zaak was leeg, vaak betekent dit niet veel goeds. Maar we hebben heerlijk gegeten en de bediening was heel vriendelijk.
Nadine V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
Heel leuk, klein zaakje met zeer vriendelijke en persoonlijke bediening. Het eten wordt echt vers bereid en de portiegrootte is genoeg om zeker twee dagen van te eten. Zowel mijn vriend als ik, beiden redelijk grote eters, hadden dus nog een half bord over waarop door de gastvrouw zelf werd aangeboden om het in een bakje te doen zodat we het de dag erna nog konden eten. We kregen het mee in gesealde bakjes waar we de dag erna alleen het seal van af hoefden te halen, in de magnetron en nogmaals genieten.
We bestellen hier ook regelmatig en ook dat is altijd heerlijk en met een vriendelijke bezorging.
Zeker een aanrader!
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
Uitstekende pizza's, alles is vers en dat proef je.. Vooral de pizza pollo is erg lekker! Pasta's zoals de Gamberetti zijn ook heerlijk. Bezorging is vaak snel (30-45min)

Echt een aanrader!
Wilma J.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2012
Zaak is leuk verbouwd en een aanwinst voor Houtwijk. Keuze tussen Italiaans en Surinaams, met zorg bereid. Het afvallen was wel wat onrustig voor de gasten in de zaak. Prima bediening, goede roti!