La Salute Delicatezze en Lunchroom

Woensdag en Donderdag 12:00 - 21:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 21:00

Marco A.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Uiteindelijk na veel horen en zeggen eens gezellig gaan lunchen in deze Italiaanse sfeer. Niets is gelogen wat ik gelezen en gehoord had. Erg druk op het moment dat ik binnen stap (dat zegt genoeg) Vriendelijk ontvangst en eerst een heerlijke koffie gedronken. Het was even moeilijk kiezen wat ik ging eten door de grote en uit gebreide keuze. Ondanks de drukte werd er echt binnen 5 minuten een heerlijk vers broodje geserveerd wat ruim belegd is en met een geweldige smaak en decoratie. Je hoeft niet ver te reizen om in deze sfeer terecht te komen. ECHT SUPER.
Anitasuiker .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Heerlijk gegeten voor de tweede keer ,alleen de service en de vriendelijkheid is beneden peil . Alleen die oudere man is super vriendelijk maar voor de rest ionvriendelijk zelfs bij de kassa als je wat wil vragen over de workshop kijken ze je aan of ze water zien branden jammer we hebben het een tweede kans gegeven vanwege het lekkere eten maar aan vriendelijkheid voor nieuwkomers mogen ze wel wat leren

Edith S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
We gaan regelmatig naar deze lunchroom. Heerlijke panini's. Gezellige sfeer en betaalbaar. Ook ideaal is dat je makkelijk (gratis) kan parkeren in de kerkstraat.
En met mooi weer is het goed toeven in de zon op t terrasje.
Een goede aanbeveling voor jong en oud.
DrakevdG .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Op eerste kerstdag, ben ik naar La Salute Delicatezze gegaan, omdat ik daar nu al bijna 3 jaar kom. Ik heb een catering genomen met lekkere antipasti en heerlijke verse bruschetta. Daarnaast heb ik met mijn familie een kookworkshop genomen waar we heerlijke verse pasta mochten maken. We hebben tagliatelle gemaakt en ravioli..en daarnaast kregen wij heerlijke Tiramisu al Pistache mmmmm... In een woord V-E-R-R-U-K-K-E-L-I-J-K! Tevens ben ik bijna elke week bij La Salute Delicatezze met mijn vrouw. We houden heel erg van het broodje Vitello Tonnato en voor de heerlijke prosecco die er natuurlijk bij hoort! Nou, voor mij is het de beste lunchroom waar ik tot nu toe heb gegeten.

Ciao Drake,
Nellyfr1976 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Gezellig vrijdag-middag wezen lunchen bij La Salute Delicatezze samen met mijn vriend.
We begonnen rond een uur of 2 aan een lekker vol glaasje rode wijn (Cannonau di Sardegna).
Vervolgens nam ik panino vitello tonnato, mijn favoriet! Mijn vriend nam Rolletjes aubergine gevuld met spaghetti, heerlijk! Als dessert namen wij allebei heerlijke echte Siciliaanse cannoli! Hoe italianen het zeggen" BUONISSIMO''.
Het is van binnen een heel mooi romantische en gezellige sfeer.
Het voelde alsof ik echt in Italie was.
Alles was gewoon perfect! Ik ben nog nooit in een restaurant geweest waar ik mij gewoon echt op mijn gemak voelde alsof ik op vakantie was. Nou bij La Salute Delicatezze voel ik mij wel zo!
Ik kom vanaf nu elke week hier eten! :)

Groetjes Nelly & Frank

René V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Genoten tijdens de lunch van een heerlijk broodje, dit is leuk! De lunchroom zit helemaal vol, mooi glas wijn erbij en weer verder. Locatie is leuk, maar binnen wat eenvoudig. Past wel prima bij deze tent.
WouterJansen .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Nadat we eerst bij La Salute in het restaurant waren geweest, werd ik geattendeerd op de lunchroom. Dus op dinsdag 20 oktober jongstleden heb ik de som op d proef genomen. Want immers het restaurant was super dus de vraag was of de lunchroom ook de moeite waard zou zijn na deze fantastische ervaring.
Ik werd wederom meer dan aangenaam verrast, ten eerste bleek het vlakbij het restaurant te zijn en ten tweede werd ik met dezelfde hartelijkheid ontvangen.
Maar het allerbelangrijkste was natuurlijk datgeen wat we te eten kregen, een broodje Manzo! Ik kan wel van alles bedenken maar het enige wat aanbevelen kan, is om daar in die gezellige mêlee van mensen en drukte je Italiaanse lunch bij Libero te gaan nuttigen, Bravo Libero en personeel..!!!
Ciao tutti...
Yvonnebeau3 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Het is niet de eerste keer dat ik bij la salute ben geweest. Het was een surprise lunch voor mijn dochter. Top geregeld door Listette de eigenaresse. Ik kom zelf al 35 jaar in italie de antipasta is zoals het ook in italie wordt gegeten. De tonijnsalade geef ik een
10 +. De bediening ook goed nog even wat extra aandacht van Libero de eigenaar. De locatie zelf is ook echt Italiaans. Dus het is gewoon voor herhaling vatbaar. Je waant je even in italie met heerlijk eten ??????
Rijntje1987 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Toch stukke beter dan het restaurant!!!!houten stoelen iets minder,maar leuk om ff snel wat te eten! Huiswijn prima,anti pasti schotel prima,alleen broodje carpaccio met maar 2 dunne plakjes kan wel iets meer voor 10 euro!Kom graag terug
Smulaap .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Niet de eerste keer, en zeker ook niet de laatste keer dat we hier een broodje hebben gegeten. Fantastische panini's van kwalitatief zeer hoog niveau. Italiaans eten zoals het behoort te zijn: verse producten op een heerlijke knapperige panini, en daarbij ook zeer schappelijk geprijsd. Vriendelijke en snelle bediening.
Kortom, alles wat je wenst als je zin hebt in een smakelijke lunch!
LekkerbekAnouk .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Op een late zaterdagmiddag een broodje en een cappuccino genuttigd. Ontspannen ambiance met gemêleerd gezelschap aan de tafels. Een tafel waar Italiaans gesproken werd maakte de Italiaanse sfeer helemaal af.
Een goed belegd vers warm bruin broodje. Aanrader!
Marloes F.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Gezellig tentje hier in Hillegersberg, heerlijke broodjes, wij komen hier minstens twee keer in de week en smullen altijd Van ons broodje, fa zo door !
Celine W.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2014
Voorheen gingen wij graag bij La Salute inkopen doen voor het weekend. Zulke lekkere gerechten en altijd vers bereid door een oudere italiaans vrouwtje. Haar eten was echt verrukkelijk. Sinds een tijdje is het eten veranderd. We hebben het nog een aantal keer geprobeerd maar belande zo de vuilnisbak in. Dit was duidelijk niet het eten van die italiaanse vrouw. Je proefde passie in haar eten! Lekker koken is een gave, die helaas de nieuwe kok niet heeft.
Marjon D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Heerlijke panini's gegeten voor een passende prijs. Vriendelijk en gastvrij personeel. Een aanrader als je in Hillegersberg van een lekkere lunch wil genieten!
Charles V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
De hele morgen was het mooi weer geweest, maar tijdens de lunchtijd viel er regen, dus buiten eten was geen optie. De Italiaan waar wij naar binnen wilden zou pas om vijf uur open gaan. Maar geen probleem kregen wij te horen, want er was een andere zaak om de hoek, van dezelfde eigenaar. Een italiaanse delicatesse zaak annex lunchroom. Van buiten leek het als of er geen klanten waren, maar bij het binnen komen zagen wij, dat tegen de zijwanden en achterwand er tafels voor twee personen gezet waren, die bijna allemaal bezet waren. Je zou de indruk krijgen, dat twee personen eigenlijk niet zo welkom zijn omdat, de tafels voor het raam en in het midden van de zaak voor vier personen gedekt waren, maar waar niemand zat en wij een plaats toegewezen kregen, die zo krap neergezet was dat het zonder de buren te storen onmogelijk, was om op de stoel plaats te nemen. Een ander stel zat tussen de trap en de deur van het toilet geklemd. De keuze op de kaart was ruim. Gekozen werd voor een broodje met vitello tonato en één met caprese. De broodjes smaakte heerlijk evenals de witte wijn uit Sicilië. De bediening was correct, maar wat vriendelijker zou het geheel wat leuker maken
Gaiadalmeijerr .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
altijd heel gezellig en lekker eten. de sfeer is goed en het eten is en ziet er lekker uit. ze hebben de ruimte recent verbouwd en er is nu nog meer ruimte. zeker een aanrader.
78steve .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2014
Gezellige zaak ,leuk decor,met prima bediening,heerlijk eten, echt Italiaans, een aanrader en het omrijden waart. Als je met lijn 4 komt (om de hoek)kan je van de heerlijke wijnen genieten.
DaantjeE .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2014
Of je nu komt voor delicatessen om mee te nemen, of je neemt een lekkere lunch ter plekke. Italië proef en zie je overal in terug. Drukke gezellige zaak met heerlijk eten! Absoluut de moeite waard.
Richard N.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2013
Heel erg lekker geluncht hier. En wat een gezellig zaak. Het is hier altijd gezellig druk en tijdens de lunch komen de heerlijke Italiaanse wijntjes lekker op tafel. Ik heb een Panini La Salute gegeten en die is zeker aan te raden!