La Salute Delicatezze en Lunchroom

• Af te huren

Jouw recensie over het restaurant La Salute Delicatezze en Lunchroom

Joris K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
La Salute is een echt familie restaurant! Gezellige sfeer en altijd verschillende dag-menu’s. De nieuwe bar is ook super mooi geworden en leuke nieuwe tafeltjes. Helemaal Toppie!
Marco A.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Uiteindelijk na veel horen en zeggen eens gezellig gaan lunchen in deze Italiaanse sfeer. Niets is gelogen wat ik gelezen en gehoord had. Erg druk op het moment dat ik binnen stap (dat zegt genoeg) Vriendelijk ontvangst en eerst een heerlijke koffie gedronken. Het was even moeilijk kiezen wat ik ging eten door de grote en uit gebreide keuze. Ondanks de drukte werd er echt binnen 5 minuten een heerlijk vers broodje geserveerd wat ruim belegd is en met een geweldige smaak en decoratie. Je hoeft niet ver te reizen om in deze sfeer terecht te komen. ECHT SUPER.
Anitasuiker .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Heerlijk gegeten voor de tweede keer ,alleen de service en de vriendelijkheid is beneden peil . Alleen die oudere man is super vriendelijk maar voor de rest ionvriendelijk zelfs bij de kassa als je wat wil vragen over de workshop kijken ze je aan of ze water zien branden jammer we hebben het een tweede kans gegeven vanwege het lekkere eten maar aan vriendelijkheid voor nieuwkomers mogen ze wel wat leren

Edith S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
We gaan regelmatig naar deze lunchroom. Heerlijke panini's. Gezellige sfeer en betaalbaar. Ook ideaal is dat je makkelijk (gratis) kan parkeren in de kerkstraat.
En met mooi weer is het goed toeven in de zon op t terrasje.
Een goede aanbeveling voor jong en oud.
DrakevdG .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Op eerste kerstdag, ben ik naar La Salute Delicatezze gegaan, omdat ik daar nu al bijna 3 jaar kom. Ik heb een catering genomen met lekkere antipasti en heerlijke verse bruschetta. Daarnaast heb ik met mijn familie een kookworkshop genomen waar we heerlijke verse pasta mochten maken. We hebben tagliatelle gemaakt en ravioli..en daarnaast kregen wij heerlijke Tiramisu al Pistache mmmmm... In een woord V-E-R-R-U-K-K-E-L-I-J-K! Tevens ben ik bijna elke week bij La Salute Delicatezze met mijn vrouw. We houden heel erg van het broodje Vitello Tonnato en voor de heerlijke prosecco die er natuurlijk bij hoort! Nou, voor mij is het de beste lunchroom waar ik tot nu toe heb gegeten.

Ciao Drake,
nellyfr1976 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Gezellig vrijdag-middag wezen lunchen bij La Salute Delicatezze samen met mijn vriend.
We begonnen rond een uur of 2 aan een lekker vol glaasje rode wijn (Cannonau di Sardegna).
Vervolgens nam ik panino vitello tonnato, mijn favoriet! Mijn vriend nam Rolletjes aubergine gevuld met spaghetti, heerlijk! Als dessert namen wij allebei heerlijke echte Siciliaanse cannoli! Hoe italianen het zeggen" BUONISSIMO''.
Het is van binnen een heel mooi romantische en gezellige sfeer.
Het voelde alsof ik echt in Italie was.
Alles was gewoon perfect! Ik ben nog nooit in een restaurant geweest waar ik mij gewoon echt op mijn gemak voelde alsof ik op vakantie was. Nou bij La Salute Delicatezze voel ik mij wel zo!
Ik kom vanaf nu elke week hier eten! :)

Groetjes Nelly & Frank

René V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Genoten tijdens de lunch van een heerlijk broodje, dit is leuk! De lunchroom zit helemaal vol, mooi glas wijn erbij en weer verder. Locatie is leuk, maar binnen wat eenvoudig. Past wel prima bij deze tent.
rijntje1987 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Toch stukke beter dan het restaurant!!!!houten stoelen iets minder,maar leuk om ff snel wat te eten! Huiswijn prima,anti pasti schotel prima,alleen broodje carpaccio met maar 2 dunne plakjes kan wel iets meer voor 10 euro!Kom graag terug
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Niet de eerste keer, en zeker ook niet de laatste keer dat we hier een broodje hebben gegeten. Fantastische panini's van kwalitatief zeer hoog niveau. Italiaans eten zoals het behoort te zijn: verse producten op een heerlijke knapperige panini, en daarbij ook zeer schappelijk geprijsd. Vriendelijke en snelle bediening.
Kortom, alles wat je wenst als je zin hebt in een smakelijke lunch!
Marloes F.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Gezellig tentje hier in Hillegersberg, heerlijke broodjes, wij komen hier minstens twee keer in de week en smullen altijd Van ons broodje, fa zo door !
Charles V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
De hele morgen was het mooi weer geweest, maar tijdens de lunchtijd viel er regen, dus buiten eten was geen optie. De Italiaan waar wij naar binnen wilden zou pas om vijf uur open gaan. Maar geen probleem kregen wij te horen, want er was een andere zaak om de hoek, van dezelfde eigenaar. Een italiaanse delicatesse zaak annex lunchroom. Van buiten leek het als of er geen klanten waren, maar bij het binnen komen zagen wij, dat tegen de zijwanden en achterwand er tafels voor twee personen gezet waren, die bijna allemaal bezet waren. Je zou de indruk krijgen, dat twee personen eigenlijk niet zo welkom zijn omdat, de tafels voor het raam en in het midden van de zaak voor vier personen gedekt waren, maar waar niemand zat en wij een plaats toegewezen kregen, die zo krap neergezet was dat het zonder de buren te storen onmogelijk, was om op de stoel plaats te nemen. Een ander stel zat tussen de trap en de deur van het toilet geklemd. De keuze op de kaart was ruim. Gekozen werd voor een broodje met vitello tonato en één met caprese. De broodjes smaakte heerlijk evenals de witte wijn uit Sicilië. De bediening was correct, maar wat vriendelijker zou het geheel wat leuker maken
Richard N.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2013
Heel erg lekker geluncht hier. En wat een gezellig zaak. Het is hier altijd gezellig druk en tijdens de lunch komen de heerlijke Italiaanse wijntjes lekker op tafel. Ik heb een Panini La Salute gegeten en die is zeker aan te raden!