La Ruota

• Af te huren , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant La Ruota

pop L.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Kort maar krachtig...Heerlijk gegeten. In tijden niet zo'n lekkere pizza gehad.Complimenten voor de kok! En aan de dames in de bediening
Albert D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
De afgelopen weken een paar keer gegeten bij La Ruota na een mooie zeiltocht. Fantastische pizza's en op verzoek een uitstekende Penne Arrabbiata. Alsof we terug waren in Rome. Perfetto !
Bediening vriendelijk en attent, goede espresso. We komen terug !
E _.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Pizza zoals je mag verwachten bij een Italiaan. Goede bodem, goed van smaak, goed gevuld. Niet te duur (ook zeker niet de allergoedkoopste, maar kwaliteit mag best iets kosten) en heel vriendelijk personeel.
Pizza afhalen is geen enkel probleem, je kunt ook van tevoren even bellen, dan staat het voor je klaar.
Het is wel een behoorlijk klein zaakje, maar het ligt ook in een behoorlijk klein dorpje aan de Friese meren. Sfeer heeft het zeker en dit is wel een aanrader.
Maaike H.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Heerlijke pizza's gegeten in dit restaurant! Met mooi weer plaatsgenomen op het terras achter het restaurant en aan het water. Echt een aanrader! Wij komen hier zeker weer.
Gesina G.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Met enige regelmaat komen wij hier een pizza eten. Heerlijk ongedwongen sfeer. Voorgerechten en pizza's zijn helemaal in orde. Misschien wordt het tijd om ook de nagerechten zelf te gaan maken ?
RayHolland .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Een GEZONDE pizza .Het is alweer een tijd geleden dat we er gegeten hebben, maar ik vind dat La Ruotta recht heeft op deze recensie. Het is een klein bedrijfje waarin de pizza,s zelf worden gemaakt en dat is te zien en te proeven. Vooraf hadden we een pasta Bolognese en die viel me niet erg mee. Nogal vlak van smaak en dat is merkwaardig want ook een hee Bolognesesqus is niet moeilijk te maken. De pizza,s waren echter een belevenis. Geen vette slappe en zoute hap, maar nee een vers gebakken krokante bodem met daarop volop verse ingrediënten en veel verse groenten. Ik herinner me niet meer hoe mijn pizza heette, maar hij zat boordevol groenten als broccoli, tomaat, champignons, ui, etc. En dat allemaal niet suf gebakken, maar mooi beetgaar. Aarnout bevatte de pizza natuurlijk ook de nodige salami en kaas. Ik denk zomaar dat een verse pizza als deze helemaal niet ongezond is. De bediening was vlot en vriendelijk. Kortom een aanrader.
Willy J.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2013
heerlijk gegeten. aardige en vriendelijke kok, goede bediening. we missen alleen kalfsvlees gerechten. maar komen zeker terug