La Rueda

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren
Mick V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
La Rueda is een fantastisch pareltje in een straatje waar het restaurant niet écht opvalt. Zoals het een Argentijn betaamt maken ze biefstukken klaar, maar met een vakmanschap waar menig kok jaloers op zou zijn.
Wij namen eenvoudig een mandje brood, bestelden de ossenhaas waarover we gelezen hadden en wilden er nog wat salade bijbestellen: we werden er keurig op gewezen dat er al salade bij het hoofdgerecht werd geserveerd! Zo ook de friet of gepofte aardappel, die iets gaarder had gemogen. De Ossenhaas is werkelijk uitstekend, met zorg bereid en smeltend op de tong. Hoewel je een keur van sauzen kunt bijbestellen (ook incl.!) was dit absoluut niet nodig!
Één van mijn tafeldames bestelde een vegetarische schotel: kwalitatief super! Als nagerecht volgde Don Rafaël, lekker ijs met walnoten en een vleugje whiskey.
Wij komen zeker nog eens terug naar dit restaurant met zijn vriendelijke personeel!
Corncrake .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Dit was de eerste maal dat ik Argentijns gegeten heb. (Mijn vrouw eet geen vlees). Maar wat een ervaring! Ik heb hier gisterenavond de lekkerste biefstuk (ossenhaas) gegeten ooit. Wat een sensatie. Zo mals, zo zacht. Ze zeggen wel eens om te zuigen. Nou dat wastie.

Maar laat ik bij het begin beginnen. Op maandag zijn veel restaurants gesloten. Dus maar eens op Iens gekeken welk restaurant er open was en hoe de recensies waren. La Rueda was meteen raak, zeker omdat op de menukaart ook vega en visrecepten staan.

Eerst wat brood met kruidenboter en een fles Argentijnse huiswijn. Santa Ana, ik ken hem en hier is niets mis mee. Mijn vrouw nam als voorgerecht een maiskolf van de gril en ik de pasteien. De laatste was heerlijk en de mais goed, behalve dat een zijde iets te zwart was, zodat het teveel naar rook rook. Dat kan dus beter. En toen het hoofdgerecht, wat een keus!!! Ja wat nu, gelukkig hielp de eigenaar door voor te stellen een biefstuk ossenhaas te bereiden.
Mijn vrouw nam een zalm van de gril. Lekker! Maar mijn ossenhaas overtrof alles. Wat een smaak, wat een zachtheid. Hier hoefde geen zout of peper meer overheen. Het was geweldig.
Ook de bijgerechten, salade, friet en maximasalade waren goed. Jammer dat ik op anderhalf uur rijden van dit restaurant woon, anders ...
Doemijmaaritalie .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Als je voor de deur van dit restaurantje staat krijg je twijfels: zou het wel wat zijn...? Nou het is zeker wat! Zuid Amerikaanse sfeer, professionele bediening en het aller belangrijkste heerlijk eten.
Wij kozen voor een garnalencocktail en meloen in portsaus vooraf, die waren beide dik in orde. Als hoofdgerecht de entrecote en gegrilde kipstukken. Zo lekker heb ik een entrecote nog nooit gegeten: supermals en smaakvol. De kipspies werd leuk opgediend aan een spies aan het spit van een minigril, deze smaakte ook prima. Daarbij kregen wij een heerlijke gemengde salade en zigzag frietjes, niet vet, precies goed. Als bijgerecht een gegrilde groentemix en een gepofte aardappel. Alles was boven verwachting goed en van uitstekende smaak en kwaliteit.
Wij waren zeer positief verrast door La Rueda in dit achterafstraatje in Hillegom!
Carolienmolenaar .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Wij hebben spareribs en de combi van entrecote en ossenhaas gehad. Het vlees smelt letterlijk in je mond! Erg lekker! De gepofte aardappel erbij was heerlijk en de salade goed uitgebreid.
De prijzen zijn prima. Drankjes zijn goed te betalen. De rode huiswijn, een malbec, was erg lekker.
Na afloop nog een likeurtje vant huis, heel leuk.
De koffie mag wat mij betreft beter, naar mijn mening te waterig.
Bediening vriendelijk en gastvrij.
LiesenJan .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Toevallig langs Hillegom gereden, wat een mazzel! Heerlijk gegeten, erg gezellig.
Bediening prima. Om te onthouden! !
Jan en Liesbeth
Cher D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Wij hebben met z'n 3 en gegeten, en kozen voor de biefstuk, grandioos wat een heerlijkheid zeg!
gebakken aardappeltjes,en friet en salade ook prima in orde,en een ouderwetse dame blance toe,en 1 verse fruit, zag er mooi opgemaakt uit, koffie toe.de zetels (banken)waren wat hard
en( we misten een beetje de betrokkenheid van de baas,in het geheel)de jonge dame die ons bediende was zeer gemotiveerd en aardig,en adviseerde ook nog tussendoor.
zij krijgt een dikke 8.
Reserveren is wel noodzaak,want in de zaak waar je echt de sfeer van Argentinië voelt is het goed toeven,en loopt het snel vol met gasten zagen wij.
we gaan er zeker terug wanneer we in de buurt komen.
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Het vlees, salades, etc, het is een kunst om dat na zoveel jaar subliem te houden. En dat is ze tot op heden gelukt; zalig!
Biefstuk smelt in je mond, spareribs, het vlees valt zo van het bot af en de gerechten er omheen, gewoon niet na te maken.
Wat heel jammer is, is dat E in het weekend tegenwoordig in het weekend in shifts werken: vanaf 17.00 uur of vanaf 20.00 uur. Wanneer je om 17.00 uur komt, is de bediening gehaast en snel, te snel! Dat is jammer, want ze nemen niet meer de tijd om je van het eten te laten genieten.daarom bespreek ik eerder in het weekend bij een ander restaurant af.
Dijkrien .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Gezellige zaak. Bediening uiterst vriendelijk en vlot.
Hebben een parillada van vlees besteld, het vlees was van super
kwaliteit en uiterst mals.
Grakar .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2015
We komen hier altijd graag terug. Het zijn geen spannende menu's. Het gaat meer om de kwaliteit. Als je van een goed stuk vlees houdt is dit het goede adres. Mijn vrouw vond de lamslapjes overheerlijk en ik neem altijd de grote rib-eye. Ik zou geen plek weten waar ze beter zijn. De gebruikelijke frietjes en salade zijn ook prima van kwaliteit. De service vriendelijk en bescheiden. Het decor onveranderd Argentijns met koeienhuiden. Al met al weer uitstekend.
Wimpie1946 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Prima gegeten, bediening goed, maar waren wel de broodjes vooraf vergeten.
Kwaliteit spare-ribs voortreffelijk, kip en bijgerechten prima, en voor de prijs was ook de wijn in orde.
wimpie1946
SheungL .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Allerbeste steak OOIT! Zijn hier vorig jaar bij toeval geweest en zijn het nooit meer vergeten. Het vlees was verschrikkelijk mals en lekker. Het zit in een straatje waar niet veel gebeurd, maar we zijn onlangs teruggegaan omdat we het lekkere eten niet konden vergeten. Waren beetje bang dat het een lucky shot was vorig jaar, maar gelukkig bleek dit niet waar: het was wederom geweldig! Enorm mals vlees, goede porties, lekkere chimmichurri voor erbij en de maiskolf als bijgerecht is ook erg lekker. Wij raden iedereen die zin heeft in echt goed vlees naar La Rueda te gaan, echt een topper!
Lelie G.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Wij zijn vaste klanten,een echte aanrader voor iedereen die in omstreeks van Hillegom woont of zelfs verder is zeker de moeite waard! Super vriendelijk personeel heel gezellige sfeer echt argetijn s met gezellige muziek.kinderen smullen!!!en wij ook het vlees is botermals,wij zullen hier blijven komen
Nico K.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2015
Hier diverse malen gegeten de bediening is vriendelijk het eten goed.
uitstekende vlees gerechten voor een betaalbare prijs. Tot nu toe ons lievelings restaurant in Hillegom
MadelonL .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Fantastisch vlees, zalige spare ribs en altijd een hartelijke ontvangst!! Vaak moet je even wachten op je tafel in het weekend, dat heb je met populariteit. ...
Murieljohn .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2015
Het reserveren per telefoon liep nogal chaotisch waardoor we bijzonder benieuwd waren hoe de bediening was. Deze bleek meer dan vriendelijk. Lang geleden dat we zulke lekkere bife de lomo hebben gegeten. Een absolute aanrader en we komen zeker terug!
Jaleesa H.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Ik zit hier gezellig met mijn familie te eten en wij genieten op en top.. Mijn spareribs waren heerlijk mals en viel zo van me botje. En het toetje was om te smullen. Bediening waar heel gezellig en maakt een praatje met je .
Fijnproever33 .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
Een T-Bone steak besteld. Ik had trek in een flink stuk vlees. Helaas was het stuk vlees zo taai als mijn schoenzool. Ik heb dit teruggegeven met mijn opmerkingen. De reactie was: sorry ,maar de kok vindt het vlees uitstekend. Nou heb ik in mijn leven meer T-Bones gegeten dat dat knaapje wat mij bediende dus dat vond ik geen argument. Bovendien moet ik de eerste kok nog tegenkomen die zijn eigen vlees afkeurt. Ze denken dat het eten wat hier geserveerd wordt lekker is, maar helaas voor hun, ik niet. Ik heb uiteindelijk betaald omdat het mij niet om het geld ging maar om de kwaliteit. Het restaurant heeft het geld aangenomen omdat het hun alleen om het geld gaat.
Nooit meer!

Rob H.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Met z'n vieren hier wezen eten Enkel nu een hoofdgerecht genomen Drie personen hadden spare-ribs Deze zijn echt een van de beste die ik gegeten heb Heerlijk mals en vallen zo van t bot af Eentje had biefstuk met kaas en ui Was special gevraagd dat er geen sap uit de biefstuk mocht komen Dit is helaas niet gelukt Ik moet eerlijk zeggen dat biefstuk een moeilijk product is De een wil hem medium en de ander doorbakken Maar deze biefstuk was net van alles niks Bediening mag wat vrolijker ( je bent toch een avond uit ) aankleding van het restaurant is gezellig Er hangt ook een gezellige sfeer in het restaurant Met leuke zitnissen
Jhony31 .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2015
Eerste maal gegeten.
Champignons zeer slecht. Volgens mij komen ze uit een blik. Zeker niet vers.
Steak ontzettend taai.
Zelden zo een slechte steak gegeten.
2 maal wijn gevraagd van de kaart, echter niet voorradig.
Hier ga ik dus nooit meer heen.
Sybhoornstra .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Voor het eerst met z'n drieën hier gegeten.
Gezellige gelegenheid met koeienhuiden op de banken. Wellicht een beetje oubollig maar het hoort wel bij de entourage van een Argentijns restaurant.
Als je van vlees houdt ben je hier aan het juiste adres. Mijn tafelgenote en ik kozen voor Gran Parrillada Mixa:compleet Argentijns vleesassortiment van 5 soorten vlees.
Vlees was uitstekend gegrild en erg mals.
Mijn andere tafelgenoot koos voor Bife de lomo:botermalse argentijnse ossenhaas (350gram) Volgens hem de lekkerste biefstuk die hij ooit had gegeten.
Daarbij werd stokbrood geserveerd met kruidenboter, uitstekend gefrituurde franse frietjes en salade.
Daarbij een heerlijke kruidige wijn van het huis.
Als nagerecht voor mijn tafelgenoot en ik merengada al chocolate:gevulde soesjes met ijs, overgoten met chocoladesaus en slagroom.Een heel lekker en uitbundig toetje.
Mijn andere tafelgenote koos voor French Coffee met tequila.
Al met al een zeer geslaagde avond.