La Ruche, Bijenkorf

Zaterdag 09:30 - 19:00

Duur
Vlaardingerbroek .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Ik zit nu achter de koudgeworden noodles bij de Bijenkorf in Amsterdam. Op de bank rechts van mijn een vieze hond. Lekker hygienisch. Bij 3 tafeltjes verderop zit ik ook gedwongen tegen een hondenkont aan te kijken die gevoerd wordt door etende mensen. Dat het kan bij de Bijenkorf. Als je het personeel opmerkzaam maakt op het feit dat een hond niet in een eetgelegenheid thuishoort kijken ze je aan alsof Jezus voorbij fiets en doen ze er verder niets mee.

En dan nu het eten , veel meer noedels uit zoeen vierkant pakje dan groenten of vlees (4 mini stukjes ossenhaas, 2 reepjes wortel, veel ui) en de veels te ruim bemeten kerrie saus is echt vies. Ik ben al aan mijn tweede flesje water en nog brandt het na. En dat voor 13 euro voor een klein bordje met asymmetrische opstaande randen zodat het nog iets lijkt.
BartJJ1976 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Even op zatergmiddag on 17.00 uur een pitt stop bij het restaurant van de Bijenkorf. Wat ? Geen warm saucijzenbroodje, kaasbroodje of zalmrol meer? Belachelijk. Lege schappen en alleen maar lunch en avondmaaltijd. Dan alleen maar een drankje. Waar zijn de weelderige tijden bij de Bijenkorf gebleven? Kaasplankje, dat is al lang geleden. Een zesje.
Daniella V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2014
Geluncht en aan de counter een 'wrap frutti di mare' gepakt. De wrap was meer met sla gevuld dan met frutti di mare. Mijn tafelgenoten hadden een 'wrap met kip', ook deze bevatte meer sla dan kip. Personeel was vriendelijk. De tafels in het restaurant staan boven op elkaar. Dan de toiletten: gasten van het restaurant dienen € 0,35 te betalen voor smerige toiletten. Bijenkorf onwaardig.
Valentijn S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2012
Afgelopen week met groep van 14 personen bij La Ruche gegeten. Na de bestelling aan de counter een plek uitgezocht in het ruimtelijk opgezette Bijenkorf-restaurant: grote raampartij, hoge plafonds, veel tafels met genoeg ruimte er tussen. Lekkere zitstoelen. Het geheel straalt meer stylistische klasse uit dan andere restaurants in warenhuizen).
Het systeem met een papieren bonnetje zonder nummering en dan in de gaten houden wanneer je gerecht op de counter staat, je het met je papieren bonnetje komt ophalen, is niet handig en verwarrend. Alle hongerige klanten die een hamburger besteld hebben, stormen naar de counter als er 1 hamburgergerecht staat. Terwijl degene die gezellig zit te praten aan zijn tafeltje niet doorheeft dat zijn gerecht daar koud staat te worden. Andere systemen met genummerde vlaggetjes of een persoonlijke buzzer die afgaat als jouw bestelling klaar is, zou prettiger zijn, omdat je nu de counter in de gaten moet houden en moet opletten dat iemand anders niet met een soortgelijke bestelling er vandoor gaat.
Mijn 'special' Bijenkorf-Burger was kwaliteitvlees met lekker broodje. Salade stelde niet veel voor. De frietjes waren Vlaams (dik gesneden) en lekker! Voor 8 euro een prima maaltijd, al waren hamburger en friet een te grote portie en de salade te weinig verfijnd. Ook was de maaltijd snel koud, waardoor ik de frieten niet geheel heb opgegeten.
Vriendelijk personeel bij kassa en aan de counter.
Als de Service verbeterd wordt door een klantvriendelijker afhaalsysteem en het eten meer in proportie is, zal de klanttevredenheid over La Ruche Utrecht toenemen.
Frits D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2012
Wil je friet met kroketten? Dan betaal je hier de hoofdprijs voor wat je krijgt. Dit kan zoveel beter door het bord en het restaurant wat aan te kleden. Service is er niet, je moet alles zelf halen (met bonnetje).