La Ruche, Bijenkorf

Duur
Erg kort
John V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
voor een lichte lunch kun je prima terecht in het restaurant van de Bijenkorf. Het meubilair is inmiddels gedateerd en het is zelfbediening. De koks vervullen met plezier jouw wensen Het zicht op de Coolsingel is mooi te noemen.

We hebben ons beperkt tot brichebrood met resp. zalm en een met brie. De lichtgerookte zalm is van een constante, goede kwaliteit en de dressing van de salade lekker licht met een zuurtje als tegenhanger van de vis. De Brie had pepertjes en knoflook als toevoegingen zodat het afweek van een standaard broodje met brie. Smoothie was goed samengesteld en de koffie is van bovengemiddelde kwaliteit. Prijs/kwaliteitsverhouding ligt iets te hoog.
M. M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Zelfbedieningsrestaurant in groot warenhuis, druk maar best gezellig. De tafels aan het raam bieden uitzicht op de Coolsingel en de Koopgoot, wel opletten of ze schoon zijn. Beperkt assortiment, tegen een pittige prijs. Broodje met omelet van mijn tafelgenote was koud en daardoor niet lekker, opmerkingen hierover leiden nergens toe.
Vdwal .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Een warenhuisrestaurant, sec. Vruchtensap granaatappel was lekker. Broodje omelet koud en klef, dat kon beter. Zwarte koffie niet echt warm, apfelstrudel met vanillesaus heerlijk. De service krijgt een onvoldoende omdat de kassajuffrouw zonder ons iets te zeggen bij de kassa wegliep toen wij aan de beurt waren. Net toen we overwogen om naar een andere kassa te gaan kwam er een collega aanlopen om te zien wat er aan de hand was. En toen was 'onze' juffrouw er ook weer. Ze maakte geen excuses, legde niets uit. Hup, afrekenen! Tafels niet echt schoon. Maar het was druk, lunchtijd 13.00 uur.
DVB .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Het eten is er lekker met ruime keuze en van goede kwaliteit. Prijs is ook redelijk tot goed te doen voor wat je krijgt ben ik er tevreden. Personeel is vriendelijk. Decoratie/inrichting mag iets wat sfeervoller worden gedecoreerd.
Tip: gebruik maken van thema's?
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2014
Een prima plek om af en toe eens neer te strijken voor een kop koffie met iets erbij of om er te eten. Zeker als je aan het raam kan zitten met een mooi uitzicht.
Dit keer hebben we er gegeten; een aberdeen burger en een zalmgerecht. Gewoon goed.
Correcte prijs/kwaliteitverhouding.
Jammer alleen altijd dat je soms lang moet wachten bij de kassa waardoor warme dranken en gerechten afkoelen. Een cloche over het gerecht behoudt de warmte wel enigszins, maar het krokante van het gerecht gaat verloren.
Een aantal tafels en ook stoelen waren vies. Hierop moet beter worden gelet.
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2014
Wat een verschil met filiaal Amsterdam. Heel relaxte sfeer. Ruime tafels. Mooi uitzicht. Eten wordt goed gepresenteerd. Ik vind de opruimbanden wel tegoed verstopt. Dat nodigt niet uit zelf je tafel op te ruimen... Een doekje tussendoor zou ook prettig zijn. Nu stond het bord van mijn voorganger nog op tafel en stond er nog toen ik wegging. In Amsterdam zijn de toiletten gratis. Raar dat je in Rotterdam moet betalen.
Claudiadelbosco P.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2013
Heel bizar, maar de keren dat ik hier ben geweest pakte ik steeds weer een glas om te vullen met sap, waar nog lippenstift aan zat! (3e keer)
Deze glazen worden dus gewoon niet goed gewassen, verschrikkelijk.
Als ik hier kom neem ik een salade, deze zijn heerlijk.
Maar ik vertrouw de hygiene hier niet zo.
Gezelligetentje .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2013
Wanneer wij naar Rotterdam gaan om te shoppen, lunchen we vaak bij La Ruch in de Bijenkorf.Het eten ziet er altijd fris uit en het personeel is alleraardigst en behulpzaam. Ook ziet de omgeving er schoon uit. Het is zelfbediening, zo kun je een salade uit verschillende gerechten combineren. Daarbij kun je vis of bijvoorbeeld biefstuk bestellen. Verschillende belegde broodjes, gebak en koffie. Met een glaasje huiswijn erbij is het daar prima toeven.

Marianne en Mathijs Gabriël.
Sas_fashion .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2012
De saladebar hier is de beste en meest uitgebreide van alle bijenkorfs. Altijd lekker en vers en het assortiment wisselt regelmatig. Enige nadeel is zelfbediening ;)
Teunis D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2012
Hier samen een lichte lunch gegeten. Zowel het broodje rosbief als het grote bord met zelfgekozen salade gerechten waren lekker en vers. Ook de smoothie was erg lekker hoewel stevig aam de prijs.
John V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2012
je kunt natuurlijk zelf kiezen hoe je een lunch samenstelt. de prijs van de gerechten is wel iets hoger dan elders, maar de kwaliteit overtreft het dan ook. Wraps en broodjes zijn onze favorieten evnals de hamburger met friet en saladebar.
Als je aanpassingen wil op de gerechten ? gewoon aan de koks vragen.
Heel goed gebak bij de goede koffie!