Over het restaurant La Route

Biologisch en duurzaam in de polder

Aan het knusse pleintje van Lelystad kun je niet om La Route heen. De vriendelijke bediening lijkt je te bedienen in je eigen woonkamer of eigen terras. Met de gerechten gaan ook de wanddecoraties mee met het seizoen. Heel veel waarde hecht La Route aan duurzaamheid; er worden gebruik gemaakt van biologische producten, zoals de zelfgemaakte locale frieten en appelmoes.

Meer informatie over restaurant La Route

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant La Route

Bert V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Een heerlijke avond uit met fantastisch eten.
Vincent D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Hele fijne valentijnsavond gehad, alles was sfeervol en leuk versierd en het eten was echt super lekker! De ossenhaas was heerijk mals en de cognacsaus zeer lekker.
sharon S.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Bistro La Route is een Leuk en lekker restaurant. Je kan hier heerlijk en goed eten tegen een eerlijke prijs. Er is altijd een seizoensmenu en op kaart is ook voldoende keuze. Wij komen hier vaker en altijd met plezier. Ook voor grotere gezelschappen voor bijvoorbeeld het vieren van je verjaardag of een reünie kan je hier prima terecht.
Hermien G.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
we hebben heerlijk genoten van een sharing dish die we in overleg met de bediening hebben gecreëerd.
super avond gehad top top top
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Het eten was geweldig. De bediening was super. Alles was super. Wij komen zeker terug.De ossenhaas was super je kon hem bijna wegzuigen. Wat je op je bord kreeg was niet te veel en niet te weinig. De patatjes waren ook heerlijk. Zelf gemaakt.denk ik.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Vriendelijk en een huiselijke sfeer.
Astrid R.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Helaas hadden wij vooral problemen met de zeeduivel. Alles is wel correct afgehandeld met de nota. Ze hebben zelf voorgesteld om een menu niet mee te rekenen.
Annie S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
We hebben lekker gegeten. Gewoon aardige mensen die hun best voor het restaurant doen.
J. K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Heerlijk gegeten van de kaart voor de kleine eter. Gezellige sfeer en een warm onthaal.
ilonka V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
maaltijd voldeed aan de verwachting; lekker en biologisch vlees, toegankelijke wijnen en gevarieerd nagerecht.
Thamar J.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
We hebben weer een gezellige avond gehad en heerlijk eten.
Saskia C.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Heerlijk eten gezellige bediening gewoon een heerlijk avondje gehad
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Leuke bistro met heerlijk eten. Goede en aardige bediening.
Hier meerdere keren geweest. Altijd goed gegeten.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Arnaud M.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Leuke bistro met uitgebreide kaart en aparte wijnkaart. Biologisch rundvlees en lokale producten.
Lekker en gezellig met een prima bediening!
Thamar J.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Hadden de tafels helemaal in Valentijn stijl + een leuke attentie erg leuk. We hebben weer genoten van een heerlijke en gezellige avond. Bedankt!
Andries V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
genoten van een heerlijk etentje met mijn Valentijn van een overheerlijk speciaal Valentijndiner
tafels waren leuk gedekt en de sfeer was goed
Loeky B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk gegeten ,alles was lekker en vers. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.
Brigitte_Harald V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Op basis van Iens wezen eten. Vandaag hadden ze een wild menu.

Voorgerecht was wild salade. Helaas iets teveel basalmico in de salade waardoor de wild smaak werd weggeslagen. Was de eerste dag en dit gaan ze aanpassen.

Hoodgerecht was subtiel. Alles was vers - zelfs de verse patat- goed op smaak en erg lekker.

Dessert had een flens zoals je die alleen in frankrijk krijgt. Super lekker. Ook hier verse slagroom en geen spuitbus.

Bediening was goed, had misschien iets attenter kunnen zijn op de drankjes.

De inrichting was gezellig, alleen plafond zou misschien vervangen moeten worden. De sfeer was een huiskamer. Een super fijne avond.

Al met al: tot de volgende keer!
Sum .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Met z'n zessen hier gegeten, teleurstellend helaas. Fantasieloos en niet lekker. De garnalen van het voorgerecht waren klein maar wel op smaak echter saai gepresenteerd met 2 sneetjes brood.
De confit de canard was droog en werd geserveerd zonder jus met zeer grote patatten. De groentjes waren overgaar en smakeloos. De salade werd op tafel gezet zonder vinaigrette. Ik heb maar geen toetje genomen. Bij mijn tafelgenoten was het helaas niet veel beter.
De bediening was stug, geen water op tafel maar wel vaak vragen of er nog iets te drinken moest komen.
Marinus J. D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
prima keuken, prima ontvangst en bediening, redelijk geprijsd, een restaurant waar je terug komt.