La Rosario

Gieterijstraat 2 2984 AB Ridderkerk Nederland Kaart

Over restaurant La Rosario

Argentinië in Ridderkerk

Geniet van een stukje Argentinië in Ridderkerk. Hier eet je echt de aller lekkerste steaks en geniet je tevens van de Argentijnse gastvrijheid. Neem je liefje mee voor een romantisch diner, trek je vrienden achter de televisie vandaan of trommel je ouders op voor een gezellige avond. Bij La Rosaria is het één groot culinair feest!

Meer informatie over restaurant La Rosario

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Ron A.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We waren al een paar keer eerder geweest en ook nu hebben we weer erg lekker gegeten.Zeer vriendelijk personeel en een vlotte bediening.
Aanrader!
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gisterenavond heerlijk gegeten bij La Rosario.We hadden een tafeltje bij het raam ..heel gezellig! Leuke en aardige bediening...en sfeervolle eetzaal..Voorgerecht meloen met ham en gevulde tomaten met tonijn was super lekker. Hoofdgerechten kip en spareribs was heerlijk gaar en mals met groente en sausjes.Nagerecht Dame Blanche ook heerlijk .Kortom een super avond gehad .Toppertje. ..leuk en aardig personeel !!zeer zeker aan te raden????????????????????
Miranda B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het was in 1 woord SUPER.

Het eten was heerlijk en de keuze in het AH menu was voldoende.
Reden om hier na 2x toch voor een 3e keer terug te gaan.
Hansenmirjam .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We hebben een topavond gehad bij La Rosario. We waren er vanwege de AH-actie. Zelfde keuzemenu als het vorige jaar tijdens de actie, maar echt heerlijk! Personeel is heel vriendelijk, doet echt z`n best om tijdens, de best drukke, avond het iedereen naar de zin te maken. Het eten was ook lekker, voldoende qua hoeveelheid net als de bijgerechten, de kip was lekker mals, vrienden kozen voor de biefstuk en ook die was heerlijk.
Wij gaan binnenkort weer eens om van de kaart te kiezen!
Mr_right .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Super gezellig ,vriendelijke bediening en het eten was heerlijk . Argentijnse ossenhaas met uienringen en kaas super mals. Voor het Nagerecht heb ik tropische avontuur van La Rosario genomen en dat was ook lekker ( verse fruit, soesjes en 3 soorten ijsjes). Voor herhaal vatbaar. Tot gauw.
Netty M.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Prima kwaliteit, met als extra uitschieter het vlees!
Heel fijn dat er tussen de gangen door gevraagt word hoe lang je wil wachten tot de volgende gang.
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Duurde vaak lang dat ze ff vragen of we wat wilden drinken. Ze waren ook een keer vergeten om het te brengen. Dus wij weer vragen of onze drinken konden krijgen. Uiteindelijk hadden ze ook teveel gerekend voor drinken wat we niet hadden gekregen kwamen we thuis achter op de bon. Maar eten was wel goed. Alleen traag allemaal...
Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Hier het AH menu genomen. Prijs was aan de pittige kant voor het gebodende. (31 euro door de weeks en 35 in het weekend). Voorgerechten (worstjes en totmaat met tonijnsalade) waren simpel maar lekker. Het hoofdgerecht was dik onvoldoende. De smaak van de steak bief de Rosario was vrij vlak en de saus moest het doen. De spareribs waren niet mijn smaak. Later kwam de chef uitleggen dat ik gelijk had, maar de gasten nou eenmaal niet wilde wachten totdat een sparerib op de argentijnse wijze waren bereid. Een goede sparerib moet niet worden voorgegaard en even op de grill maar rauw op de houtskoolgrill. Helaas hebben de meeste mensen nog nooit een op deze wijze gegaarde sparerib op. Echt mensen het is het wachten waard. Het nagerecht stelde niet veel voor. Ijsje of koffie/thee.
Ik hen dan ook het gevoel dat dit restaurant alleen in naam argentijns is.
Maski67 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
prima restaurant, met de ah zegel actie keuze genoeg. het eten is heerlijk en de bediening is erg vriendelijk, aanrader dus
Jobi1966 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Gezellig rest, dit hadden we niet verwacht na het zien van de entree.
Lekker eten en genoeg te drinken.
Wel raar dat ze kwamen vragen of we chips met guacemole en stokbrood met kruidenboter willen vooraf zonder te zeggen dat dit niet bij het menu hoort. Hiervoor wordt bijna € 6,- gerekend!

Het eten was heerlijk.
Vooraf gevulde tomaat met tonijnsalade en meloen met ham. Beide lekker.
Hoofdgerecht biefstuk en kipfilet. Echt heerlijk sappig en zacht. Hierbij genoeg sausjes, patat en salade.
Toetje dame blancheren.

Ellen260 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Het was voor de derde keer, dat wij bij Rosario aten en net als de eerste twee keren hebben wij ervan genoten. De steaks waren precies goed gebakken, de salade was fris en de frietjes lekker knapperig.
Het personeel is, naar onze ervaring, erg vriendelijk.
Het gaucho-decor ziet er leuk en gezellig uit.
We gingen er nu met de ah-kaart naartoe, maar willen zeker nog teruggaan.
Ton.vink .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016

Voorgerecht Ham met Meloen: De verkeerde ham (Serrano of Parma) i.p.v. Coburger/Ardenner in ieder geval gerookte ham hoort erbij. Rode wijn te warm en hierover heb ik al diverse keren in het verleden een opmerking gemaakt. Het te kleine portie gemengde sla smaakt naar niets.
Kortom een bezoek aan LA ROSARIO zit er niet meer in, Tenzij de kwaliteit verbeterd wordt.
Huizer34 H.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het stokbrood was heel lekker met een smeerseltje...de Spare ribs SUPER !! t'was natuurlijk een vreselijk warme dag ...dus een air-co zou geen luxe zijn...maar ja...zuilke temperaturen zijn voor Nederland maar schaars.
SH T.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Wij waren bij La Rosario voor de eerste keer. Eerste indruk was de vriendelijke bediening, vlot & attent. Het is jammer want mijn man's vlees was iets te droog en ook een beetje taai.
AJL59 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Zeer correcte en attente bediening! Op geen van de gerechten viel ook maar iets aan te merken. Zeker voor herhaling vatbaar!
Den.thys .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het eten was prima. De service perfect. Vriendelijke mensen die alles goed in de gaten houden. Ik kom zelf uit het horeca gebeuren en weet dus wel een beetje waarover we praten. Als ik een opmerking zou moeten geven dan zou ik het interieur een beetje aanpakken en de entree een beetje aantrekkelijker maken. Voor de rest wens ik La Rosario veel succes in de toekomst.
Marjan2311 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
we hadden gisteravond op het laatste moment nog gereserveerd via de ah aktie, we werden heel vriendelijk ontvangen. de keuze is prima we hebben hier ook prima gegeten. we sluiten ons bij de eerder geschreven reviews aan.
Lucamaasbach .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Het vlees is heerlijk! Je zit er gezellig en de bediening is erg vriendelijk. Al met al een heerlijk avondje uiteten. Aanrader!
Nicoletteroeland .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Het was heerlijk eten bij La Rosario. De bediening was heel aardig en behulpzaam bij het kiezen van het eten en drinken. De kaart van AH was klein maar goed, je kon een goede keuse maken. En het restaurant is heel gezellig ingericht. Kortom, we hebben genoten en gaan zeker terug voor de groote kaart.
Kien82 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Ons eerste bezoek aan La Rosario en we hebben heerlijk gegeten! Prima keuze met de AH actie. De service was uitstekend! Ook was er (zoals gevraagd) rekening gehouden met de kinderwagen die wij bij ons hadden. Heel fijn! Wij gaan daar vaker eten.