La Rosario

Gieterijstraat 2 2984 AB Ridderkerk Nederland Kaart

Over het restaurant La Rosario

Argentinië in Ridderkerk

Geniet van een stukje Argentinië in Ridderkerk. Hier eet je echt de aller lekkerste steaks en geniet je tevens van de Argentijnse gastvrijheid. Neem je liefje mee voor een romantisch diner, trek je vrienden achter de televisie vandaan of trommel je ouders op voor een gezellige avond. Bij La Rosaria is het één groot culinair feest!

Meer informatie over restaurant La Rosario

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00

Bram H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Wij zijn gisteren in dit restaurant geweest met de actiebonnen van AH. Wat een fantastisch restaurant. Fijne bediening en heerlijk eten. Dit is een besliste aanrader en wij komen er zeker terug.
Ellie K.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Goed restaurant om je AH bon te verzilveren. Het eten was lekker en het personeel heel vriendelijk, alert en zorgvuldig. Er werd steeds keurig gevraagd of we al iets wilden of nog even wilden wachten toen we in gesprek waren. Niets op aan te merken.
papecity .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Prima restaurant met goede vlees en prima bediening. Leuke aankleding van binnen en goed personeel. Zeker een aanrader. Komen binnenkort zeker terug.
Gerda-Rob .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Via de AH restaurantactie ons eerste bezoek bij dit restaurant. Na een twijfelachtige aanloop, als je vanaf de parkeerplaats binnen loopt moet je kiezen tussen de het wok restaurant en het Argentijnse, kom je terecht in een warme sfeer (van buiten ziet het er minder aantrekkelijk uit).
Prettig, vriendelijke ontvangst door verzorgd personeel en een relaxte sfeer met heerlijke muziek. Er werd gevraagd of we gereserveerd hadden en daarna kregen we een tafel aangewezen. Zonder verder vragen kregen we een nette menukaart voor de restaurant actie waar voldoende keuze in gerechten op stond ( vaak moet je zelf nog aangeven dat je voor deze actie komt).
Na de bestelling volgde al snel de voorgerechten. Deze waren uitstekend van smaak en verzorgd in de presentatie. Bij het afruimen vroeg de serveerster of we gelijk verder wilde of even wilde wachten. We kozen voor dit laatste waarna zij vroeg hoeveel tijd we wilde voor het hoofdgerecht werd opgediend.
Tijdens deze "wachttijd" konden we observeren hoe rustig de bediening van 4 maan zich tussen de gasten bewoog.
Hierna ontvingen we de hoofdgerechten die ook uitstekend smaakte. Het vlees ( kip en beef) waren heerlijk sappig en werden geserveerd met een saus naar keuze. De bijgerechten, frietjes en salade, ook prima. Extra pluspunt voor de heerlijke rode huiswijn.
Hierna weer de vraag of we gelijk door wilde voor het nagerecht.
De keuze bestaat hier alleen in verschillende ijscoupes. Dit is misschien een klein minpuntje maar mocht zeker geen nadelig stempel op onze ervaring drukken en het is tenslotte een deel van de menukaart.
Al met al voor herhaling vatbaar en dan van de uitgebreide kaart eten.
Agnes B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Leuk ontvangen en heerlijk gegeten het wordt verzorgd opgediend en van alles ruim voldoende zeker een aanrader wij komen hier terug
a.botkok .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Mooie AH-kaart. Smakelijk!! ... zeker ook het vlees (steak en ribeye). Goede porties. Vriendelijke bediening. Minpuntje was dat er stukjes bevroren water in het ijs zaten.
Aanrader!
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijk gegeten met zeer vriendelijk personeel in een sfeervol ingericht restaurant. Ik heb een prima avond gehad in dit restaurant.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Je kan hier heerlijk eten ,alles is goed, lekker mals vlees prima bereid. Vriendelijk personeel echt een top restaurant.
maria.bravenboer .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Ik had als voorgerecht ,tomaat gevuld met tonijn,,,heerlijk en als hoofdgerecht gegrilde kipfilet,ook dat was lekker gekruid en goed gegrild zodat het niet droog was,,top,,als nagerecht een dame blanche..
Dick E.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Wij komen er vaker. Aardige bediening, uitgebreide menukaart. Ook in het kader van de Albert Heijnactie is er een ruime keuze aan gerechten.
S. V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Leuk restaurant, vriendelijk personeel, snelle bediening. Wij hadden gereserveerd via de AH restaurantactie, La Rosario had een speciaal menu samengesteld, de voorgerechten waren prima, maar het hoofdgerecht en nagerecht waren echt matig. Wij hadden biefstuk en kip. De biefstuk kreeg ik niet fijn gekauwd en de kip was ook van slechte kwaliteit. Leuke zo'n actie maar dan nog vond ik prijs-kwaliteitverhouding niet kloppen. Erg jammer maar wij komen niet meer terug.
Antoinette H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Van buiten zie je niet dat hier een gezellig restaurant zit.
Het vlees was heerlijk , mijn pepersaus ook. De opmaak is matig maar door de goede smaak vond ik dat niet erg. Vond wel vervelend dat de ober steeds kwam vragen of we nu al het volgende gerecht wilde, en dan gaf ik aan ff wachten en vroeg hij weer hoelang? Dat hoort niet. Gewoon de mensen even laten genieten. Maar ik kom hier zeker terug voor een lekker stuk vlees.!!
Carla H.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Mensen waren echt vriendelijk, en het eten was goed. Genoeg keuze uit de speciale menukaart. Op de gewone kaart staan zeker gerechten die wij een keer komen proberen
Fousert .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Gezellige sfeer, goede ontvangst en service. Bestellingen werden snel geserveerd en vriendelijk personeel.
Ik vind het wel een aanrader. We zijn van plan om nog eens te eten bij La Rosario!
Rens En Elly D.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Parkeren bij La Rosario is makkelijk en ruim voldoende. De entree is op z'n minst wat vreemd omdat het pand eveneens een groot chinees Wok restaurant herbergt. Bij binnenkomst in dit keurige en gezellig ingerichte restaurant maakte echter veel goed. De gastvrouw nam de jassen aan en wees ons het gereserveerde tafeltje. Enigszins wat oncomfortabele bankjes aan de tafel. Keurige bediening, maar er zat net iets te veel tijd tussen de gangen. Het vlees was uitstekend van kwaliteit en smaakte heerlijk. De gratis frietjes waren goed gefrituurd en smakelijk. Alle overige zaken zoals salade of wat groente diende je buiten het " menu " te bestellen, zo ook de fritessaus en de pepersaus. Dat maakte een gemiddeld menu hoger is prijs dan is opgegeven op deze site. De rekening was netjes opgemaakt en makkelijk met pin af te rekenen. Zonder meer, een goede keus Argentijns restaurant voor een uitstekend diner, die zijn prijs echt wel waard is.
m A.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Ik was samen met mijn 10jarige dochter. Bij aankomst voldoende parkeer gelegenheid. Het pand zelf gaf aan de achterkant geen geweldige indruk maar bij binnenkomst in het restaurant was de sfeer een aangename verrassing. Daar was het knus en gezellig. Werden netjes ontvangen en naar de tafel begeleid. Helaas was de tafel aan de bar zijde en daardoor wordt je niet echt bij het restaurant gedeelte betrokken. Snelle vriendelijke bediening en weinig wachttijd. Niet echt een kindermenu bij de AH actie maar voldoende keuze. Eten was heerlijk. Kip was beetje droog. Verder was het allemaal erg lekker. De Bief de Rosario was perfect. Ik wil nog wel een keer terug komen.
Ron A.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wederom via de ah actie hier gegeten.Ook nu weer was het goed eten en de keuze was ruim voldoende. Heel vriendelijk personeel.
mosali .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Al verschillende keren hier gegeten elke keer weer goed. Favoriet blijven voor ons de spareribs en de ossenhaas en als nagerecht standaard de flensjes heerlijk. De bediening is altijd vriendelijk. Wat wel jammer is de zoete witte wijn is geen zoete witte wijn als ze die niet hebben geen probleem maar zeg dat dan als het besteld wordt.
M. S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Vriendelijke dame die ons ontving, jassen aannam en ons naar de tafel bracht en de rest van de avond de drankjes verzorgde. Na de drankjes kregen we direct de kaart van de AH actie zonder daar eerst uitleg over te hoeven geven, wat een goed georganiseerd gevoel gaf. Er was een gevarieerde keus die veel vragen opriepen door dat we een Argentijnse in ons gezelschap hebben zijn we best wel bevooroordeeld over eet gelegenheden die zich Argentijns grillrestaurant noemen Na wat uitleg van de ober hebben we en keuze kunnen maken, vooral de smaak garantie gaf de doorslag. We hebben geen aanspraak hoeven maken op deze garantie GOED en Smakelijk gegeten en zeker een aanrader.
Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het eten was heerlijk en het bedienend personeel super....Geen moment zonder drinken gezeten....Ook tussen de gerechten door niet te lang hoeven wachten een echte aanrader!!!