La Rosario

Gieterijstraat 2 2984 AB Ridderkerk Nederland Kaart

Over het restaurant La Rosario

Argentinië in Ridderkerk

Geniet van een stukje Argentinië in Ridderkerk. Hier eet je echt de aller lekkerste steaks en geniet je tevens van de Argentijnse gastvrijheid. Neem je liefje mee voor een romantisch diner, trek je vrienden achter de televisie vandaan of trommel je ouders op voor een gezellige avond. Bij La Rosaria is het één groot culinair feest!

Meer informatie over restaurant La Rosario

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Dick E.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Wij komen er vaker. Aardige bediening, uitgebreide menukaart. Ook in het kader van de Albert Heijnactie is er een ruime keuze aan gerechten.
S. V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Leuk restaurant, vriendelijk personeel, snelle bediening. Wij hadden gereserveerd via de AH restaurantactie, La Rosario had een speciaal menu samengesteld, de voorgerechten waren prima, maar het hoofdgerecht en nagerecht waren echt matig. Wij hadden biefstuk en kip. De biefstuk kreeg ik niet fijn gekauwd en de kip was ook van slechte kwaliteit. Leuke zo'n actie maar dan nog vond ik prijs-kwaliteitverhouding niet kloppen. Erg jammer maar wij komen niet meer terug.
Antoinette H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Van buiten zie je niet dat hier een gezellig restaurant zit.
Het vlees was heerlijk , mijn pepersaus ook. De opmaak is matig maar door de goede smaak vond ik dat niet erg. Vond wel vervelend dat de ober steeds kwam vragen of we nu al het volgende gerecht wilde, en dan gaf ik aan ff wachten en vroeg hij weer hoelang? Dat hoort niet. Gewoon de mensen even laten genieten. Maar ik kom hier zeker terug voor een lekker stuk vlees.!!
Carla H.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Mensen waren echt vriendelijk, en het eten was goed. Genoeg keuze uit de speciale menukaart. Op de gewone kaart staan zeker gerechten die wij een keer komen proberen
Fousert .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Gezellige sfeer, goede ontvangst en service. Bestellingen werden snel geserveerd en vriendelijk personeel.
Ik vind het wel een aanrader. We zijn van plan om nog eens te eten bij La Rosario!
Rens En Elly D.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Parkeren bij La Rosario is makkelijk en ruim voldoende. De entree is op z'n minst wat vreemd omdat het pand eveneens een groot chinees Wok restaurant herbergt. Bij binnenkomst in dit keurige en gezellig ingerichte restaurant maakte echter veel goed. De gastvrouw nam de jassen aan en wees ons het gereserveerde tafeltje. Enigszins wat oncomfortabele bankjes aan de tafel. Keurige bediening, maar er zat net iets te veel tijd tussen de gangen. Het vlees was uitstekend van kwaliteit en smaakte heerlijk. De gratis frietjes waren goed gefrituurd en smakelijk. Alle overige zaken zoals salade of wat groente diende je buiten het " menu " te bestellen, zo ook de fritessaus en de pepersaus. Dat maakte een gemiddeld menu hoger is prijs dan is opgegeven op deze site. De rekening was netjes opgemaakt en makkelijk met pin af te rekenen. Zonder meer, een goede keus Argentijns restaurant voor een uitstekend diner, die zijn prijs echt wel waard is.
m A.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Ik was samen met mijn 10jarige dochter. Bij aankomst voldoende parkeer gelegenheid. Het pand zelf gaf aan de achterkant geen geweldige indruk maar bij binnenkomst in het restaurant was de sfeer een aangename verrassing. Daar was het knus en gezellig. Werden netjes ontvangen en naar de tafel begeleid. Helaas was de tafel aan de bar zijde en daardoor wordt je niet echt bij het restaurant gedeelte betrokken. Snelle vriendelijke bediening en weinig wachttijd. Niet echt een kindermenu bij de AH actie maar voldoende keuze. Eten was heerlijk. Kip was beetje droog. Verder was het allemaal erg lekker. De Bief de Rosario was perfect. Ik wil nog wel een keer terug komen.
Ron A.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wederom via de ah actie hier gegeten.Ook nu weer was het goed eten en de keuze was ruim voldoende. Heel vriendelijk personeel.
mosali .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Al verschillende keren hier gegeten elke keer weer goed. Favoriet blijven voor ons de spareribs en de ossenhaas en als nagerecht standaard de flensjes heerlijk. De bediening is altijd vriendelijk. Wat wel jammer is de zoete witte wijn is geen zoete witte wijn als ze die niet hebben geen probleem maar zeg dat dan als het besteld wordt.
M. S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Vriendelijke dame die ons ontving, jassen aannam en ons naar de tafel bracht en de rest van de avond de drankjes verzorgde. Na de drankjes kregen we direct de kaart van de AH actie zonder daar eerst uitleg over te hoeven geven, wat een goed georganiseerd gevoel gaf. Er was een gevarieerde keus die veel vragen opriepen door dat we een Argentijnse in ons gezelschap hebben zijn we best wel bevooroordeeld over eet gelegenheden die zich Argentijns grillrestaurant noemen Na wat uitleg van de ober hebben we en keuze kunnen maken, vooral de smaak garantie gaf de doorslag. We hebben geen aanspraak hoeven maken op deze garantie GOED en Smakelijk gegeten en zeker een aanrader.
Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het eten was heerlijk en het bedienend personeel super....Geen moment zonder drinken gezeten....Ook tussen de gerechten door niet te lang hoeven wachten een echte aanrader!!!
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het personeel deed erg zijn best, maar het was erg druk. Het vlees van één van het gezelschap smaakte "anders" dan het zou moeten doen en is dus ook niet opgegeten, het personeel had dit (mede door de drukte) niet in de gaten en kwam pas achteraf met een oplossing, maar toen waren de overigen al klaar met eten en was de oplossing een beetje "mosterd na de maaltijd". Het was leuk om er een keertje gegeten te hebben, maar gezien onze ervaring zal dit niet snel nog een keer gebeuren.
williamterlaare .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Lekker stuk vlees gegeten had niet anders verwacht voor een Argentijns restaurant, wij hadden de AH actie menu, minpuntje ober wist niet welk vlees er geserveerd werd bij de AH actie en zo groot is die kaart niet en als je voor de 2de keer een lekker biertje besteld even een schoon glas aub!
Steven B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Lekker stuk vlees gegeten, de bediening was vriendelijk! Het uitzicht/ sfeer van de inrichting was wat minder.....
martin D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Eten was goed, redelijke keus uit gerechten.
smaak was prima!
Goede parkeergelegenheid achter het restaurant.
Had wel het gevoel dat je met AH bonnen niet zelf een plaatsje kon zoeken,
alexgroenenberg .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
al meedere malen geweest eten is nog steeds perfect bediening snel en beleefd
parkeren is nooit een probleem altijd gratis op een groete parkeer gelegenheid achter het restaurant
altijd voor herhaling vatbaar
MickeyM .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Een gezellig restaurant met knusse tafeltjes, correcte bediening en lekker eten! We hebben gegeten met de AH uit eten actie! We konden kiezen uit 3 voor gerechten, 3 hoofd gerechten, en 3 na! Alles was prima! We komen zeker terug naar dit restaurant.

e komen hier zeker terug.
Aad En Margie V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Lekker gegeten, goede en vriendelijke bediening. Leuke zaak, genoeg gratis parkeerplek. Goed bereikbaar voor minder valide mensen.
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Wij hebben ontzettend lekker gegeten in het restaurant La Rosaria. Het vlees was van zeer goede kwaliteit, je kon het zo wegzuigen. Erg vriendelijk personeel, wij voelde ons hier echt op ons gemak. Gaan we zeker nog eens naar terug. Zeker een aanrader om daar te gaan eten.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Naar de Argentijn ga je voor een lekker stuk vlees. En dat is bij La Rosario zeker het geval. Een simpel maar lekker menu. Zeer vriendelijke ontvangst en bediening.