La Rosario

Gieterijstraat 2 2984 AB Ridderkerk Nederland Kaart

Over het restaurant La Rosario

Argentinië in Ridderkerk

Geniet van een stukje Argentinië in Ridderkerk. Hier eet je echt de aller lekkerste steaks en geniet je tevens van de Argentijnse gastvrijheid. Neem je liefje mee voor een romantisch diner, trek je vrienden achter de televisie vandaan of trommel je ouders op voor een gezellige avond. Bij La Rosaria is het één groot culinair feest!

Meer informatie over restaurant La Rosario

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
williamterlaare .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Lekker stuk vlees gegeten had niet anders verwacht voor een Argentijns restaurant, wij hadden de AH actie menu, minpuntje ober wist niet welk vlees er geserveerd werd bij de AH actie en zo groot is die kaart niet en als je voor de 2de keer een lekker biertje besteld even een schoon glas aub!
Steven B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
martin D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Eten was goed, redelijke keus uit gerechten.
smaak was prima!
Goede parkeergelegenheid achter het restaurant.
Had wel het gevoel dat je met AH bonnen niet zelf een plaatsje kon zoeken,
alexgroenenberg .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
al meedere malen geweest eten is nog steeds perfect bediening snel en beleefd
parkeren is nooit een probleem altijd gratis op een groete parkeer gelegenheid achter het restaurant
altijd voor herhaling vatbaar
MickeyM .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Een gezellig restaurant met knusse tafeltjes, correcte bediening en lekker eten! We hebben gegeten met de AH uit eten actie! We konden kiezen uit 3 voor gerechten, 3 hoofd gerechten, en 3 na! Alles was prima! We komen zeker terug naar dit restaurant.

e komen hier zeker terug.
Aad En Margie V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Lekker gegeten, goede en vriendelijke bediening. Leuke zaak, genoeg gratis parkeerplek. Goed bereikbaar voor minder valide mensen.
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Wij hebben ontzettend lekker gegeten in het restaurant La Rosaria. Het vlees was van zeer goede kwaliteit, je kon het zo wegzuigen. Erg vriendelijk personeel, wij voelde ons hier echt op ons gemak. Gaan we zeker nog eens naar terug. Zeker een aanrader om daar te gaan eten.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Naar de Argentijn ga je voor een lekker stuk vlees. En dat is bij La Rosario zeker het geval. Een simpel maar lekker menu. Zeer vriendelijke ontvangst en bediening.
bianca1982 .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
We hebben op oudjaarsdag heerlijk gegeten. Niet teveel poespas, niet teveel of te weinig, gewoon goed en lekker. We hadden twee kinderenbij ons en daar gingen ze ook erg leuk mee om. Dat de kleinste met ons mee at was ook geen probleem!
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Was lekker alleen het bord had wel wat meer garnering en groenten mogen hebben Waren met de AH actie dan is de prijs te doen
elliebergsma .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Bij binnenkomst wilden wij onze jassen ophangen en werden terug gefloten (Want die moesten op nr. 8) bleek dus het tafelnummer te zijn. Dit had iets vriendelijker c.q. gezelliger medegedeeld kunnen worden. Verder mag bij iedereen wel wat meer een glimlach te zien zijn. Verder prima.
alexgroenenberg .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
altijd een feest als je bij Rosario ben geweest
zeer goed gegrild vlees op een echte houtskoolgrill
vriendelijk personeel snelle bediening
Nies I.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Bij binnenkomst werden onze jassen keurig aangenomen en opgehangen, dat zie je tegenwoordig ook wel eens anders, dan kan je zelf met je jas lopen slepen.
De bediening is vlot en wij hadden als voorgerecht gevulde tomaat met tonijn, nou dat zijn dus TWEE goed gevulde tomaten. Al hoofdgerecht hadden wij een steak en deze was keurig medium gebakken zoals gevraagd, was lekker mals en smaakte heerlijk. Kortom wij hebben heerlijk gegeten voor niet te veel geld. Het was alleen jammer dat bij binnenkomst slechts 1 tafeltje bezet was en die mensen vertrokken kort daarna zodat wij de verdere avond de enige gasten waren, echt ambiance was er dus niet, maar ja eigenlijk kan je dat het personeel niet kwalijk nemen. Bij vertrek werden onze jassen weer keurig aangegeven en opengehouden zodat we deze gemakkelijk aan konden trekken. Zo hoort het!!! Kleine moeite, groot plezier.
polwout .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten via de AH actie.
Vriendelijk personeel.
Ruime parkeer gelegenheid.
We hebben een leuke avond gehad.
Gaan er zeker een keer terug.
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
gezellige informele ambiance, oplettend personeel, eten was goed bereid. De verwachtingen van dit restaurant zijn uitgekomen.
Ron A.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We waren al een paar keer eerder geweest en ook nu hebben we weer erg lekker gegeten.Zeer vriendelijk personeel en een vlotte bediening.
Aanrader!
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gisterenavond heerlijk gegeten bij La Rosario.We hadden een tafeltje bij het raam ..heel gezellig! Leuke en aardige bediening...en sfeervolle eetzaal..Voorgerecht meloen met ham en gevulde tomaten met tonijn was super lekker. Hoofdgerechten kip en spareribs was heerlijk gaar en mals met groente en sausjes.Nagerecht Dame Blanche ook heerlijk .Kortom een super avond gehad .Toppertje. ..leuk en aardig personeel !!zeer zeker aan te raden????????????????????
Miranda B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het was in 1 woord SUPER.

Het eten was heerlijk en de keuze in het AH menu was voldoende.
Reden om hier na 2x toch voor een 3e keer terug te gaan.
hansenmirjam .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We hebben een topavond gehad bij La Rosario. We waren er vanwege de AH-actie. Zelfde keuzemenu als het vorige jaar tijdens de actie, maar echt heerlijk! Personeel is heel vriendelijk, doet echt z`n best om tijdens, de best drukke, avond het iedereen naar de zin te maken. Het eten was ook lekker, voldoende qua hoeveelheid net als de bijgerechten, de kip was lekker mals, vrienden kozen voor de biefstuk en ook die was heerlijk.
Wij gaan binnenkort weer eens om van de kaart te kiezen!