La Rosario

Gieterijstraat 2 2984 AB Ridderkerk Nederland Kaart

Over het restaurant La Rosario

Argentinië in Ridderkerk

Geniet van een stukje Argentinië in Ridderkerk. Hier eet je echt de aller lekkerste steaks en geniet je tevens van de Argentijnse gastvrijheid. Neem je liefje mee voor een romantisch diner, trek je vrienden achter de televisie vandaan of trommel je ouders op voor een gezellige avond. Bij La Rosaria is het één groot culinair feest!

Meer informatie over restaurant La Rosario

w.h.c H.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Lekker gegeten bij La Rosario , met goede bediening. Dit was met de AH bon. Beperkte kaart maar voldoende keus. Ook zonder bon gaan we hier terug
groenrianne .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
heerlijk gegeten in een rustige omgeving bediening was heel goed en op een goed tempo biefstuk was lang geleden dat ik hem zo lekker heb gegeten pepersaus was heerlijk
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Het eten was heerlijk! Wij hadden de steak en de spareribs. Vooraf de geitenkaas met spinazie en de tomaten net tonijn. Bediening was erg goed en vriendelijk. Er werd tussendoor gevraagd of we het volgende gerecht meteen mocht komen of niet. Dit was erg prettig.
J. D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten, de bediening is prima, leuke aankleding van de banken, stoelen en de wanden.
Echt een Argentijnse sfeer.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Het was onze 1e keer, maar we komen hier zeker terug.we hebben hier goed gegeten, het personeel is heel aardig, en het retaurant ziet er gezellig uit.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Ongelukkig was het feit dat wij op een zeer warme en broeierige avond hier gegeten hebben want de zaak heeft geen airco of andere soort ventilatie. Met slechts twee bezette tafeltjes was de sfeer niet echt aangenaam. Het voorgerecht was redelijk, het hoofdgerecht (Bief Rosario) afschuwelijk, want de biefstuk was niet te snijden of te kauwen. Als vervanging kregen we een stukje gegrild kipfilet aangeboden. Het is dat we niet al te duur uit waren i.v.m. de AH-restaurant actie, maar we zullen hier niet snel terugkomen. Het dessert was ijs en daar valt weinig aan te knoeien. De bediening was goed, zeker door de vrouwelijke, half Spaanse, serveerster.
Carla R.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Met de Albert Heijn actie nogmaals geweest en wederom weer heerlijk gegeten. Bediening heel erg vriendelijk je kwam aan niets tekort. Heel goed eten. Prima!
Carla L.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Het restaurant heeft een gezellige uitstraling, goede service en kwaliteit en de bediening was heel vlot.
Met AH restaurantactie, zeker de moeite waard.
maski67 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
heerlijk restaurant met zeer vriendelijk personeel. het restaurant ziet er warm en gezellig uit. de sfeer is ontspannend en het eten is heerlijk!
Rob L.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Eten was erg goed. De inrichting van het restaurant was gezellig argentijns. Menu keuze voldoende. We werden leuk ontvangen en bediening was keurig.
R_onald .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
De medewerkers waren vriendelijk en netjes. Het geluid van de muziek stond voor ons wat hard, omdat we dicht bij de geluidsbox zaten. Verder was het qua inrichting 'gewoon goed'. De gerechten waren niet heel groot, maar het vulde de maag op een prettige manier. Via de AH actie kwamen we daar en het drie gangen menu kost ongeveer 35 EUR. Naar mijn idee is dat echter wel een te hoge prijs voor het gene dat je krijgt.
Pieter L.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
het was super gaan zeker nog eens terug gezellige sfeer en heel vriedelijk personeel en heerlijk eten zeer tevreden
hel fijn restaurant
Manuel R.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heerlijk gegeten en een prima sfeer !
Jannie D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Het eten was lekker en de porties voldoende. De bediening was uitstekend, er werd ook steeds gevraagd wanneer de volgend gang door mocht komen.
L H.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Somber restaurant. Geen bijgerecht als alleen 1 klein schaaltje salade voor 2 personen, was weinig. Vlees was prima en bediening was goed.
Zou dit restaurant niet voor een 2e keer bezoeken.
oppenhuis .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Heerlijk gegeten, de spareribs waren overheerlijk en de pollo was super mals!Complimenten aan de kok maar zeker ook aan de vriendelijke bediening!
Helper .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Prettig ontvangst, via AH actie kregen we een kleine kaart (5 keuzes per gang).
Er werd naar iedere gang gevraagd of het volgende gerecht mocht komen of dat we wat langer wilden wachten.
Wij ervaarden dit als prettig en gastvrij.
Het eten smaakte prima, we komen hier zeker nogmaals eten.
Dick E.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Wij komen hier met enige regelmaat. Nu weer in het kader van de AH aktie.
Ook hierin is het een ruime keuze. Wij waren met 3 bezoekers en hadden 3 verschillende voorgerechten. De tomaten met tonijn zijn heerlijk, de gegrilde worstjes goed van smaak en ook de pasteitjes vielen in de smaak.
Mijn 2 gasten kozen vervolgens voor de spareribs met zoete saus. Het zag er heerlijk uit. Goed gegaard en de saus was lekker.
De bediening is zeer attent en bijzonder vriendelijk.