La Rosario

Gieterijstraat 2 2984 AB Ridderkerk Nederland Kaart

Over het restaurant La Rosario

Argentinië in Ridderkerk

Geniet van een stukje Argentinië in Ridderkerk. Hier eet je echt de aller lekkerste steaks en geniet je tevens van de Argentijnse gastvrijheid. Neem je liefje mee voor een romantisch diner, trek je vrienden achter de televisie vandaan of trommel je ouders op voor een gezellige avond. Bij La Rosaria is het één groot culinair feest!

Meer informatie over restaurant La Rosario

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
m A.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Ik was samen met mijn 10jarige dochter. Bij aankomst voldoende parkeer gelegenheid. Het pand zelf gaf aan de achterkant geen geweldige indruk maar bij binnenkomst in het restaurant was de sfeer een aangename verrassing. Daar was het knus en gezellig. Werden netjes ontvangen en naar de tafel begeleid. Helaas was de tafel aan de bar zijde en daardoor wordt je niet echt bij het restaurant gedeelte betrokken. Snelle vriendelijke bediening en weinig wachttijd. Niet echt een kindermenu bij de AH actie maar voldoende keuze. Eten was heerlijk. Kip was beetje droog. Verder was het allemaal erg lekker. De Bief de Rosario was perfect. Ik wil nog wel een keer terug komen.
Ron A.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wederom via de ah actie hier gegeten.Ook nu weer was het goed eten en de keuze was ruim voldoende. Heel vriendelijk personeel.
mosali .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Al verschillende keren hier gegeten elke keer weer goed. Favoriet blijven voor ons de spareribs en de ossenhaas en als nagerecht standaard de flensjes heerlijk. De bediening is altijd vriendelijk. Wat wel jammer is de zoete witte wijn is geen zoete witte wijn als ze die niet hebben geen probleem maar zeg dat dan als het besteld wordt.
M. S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Vriendelijke dame die ons ontving, jassen aannam en ons naar de tafel bracht en de rest van de avond de drankjes verzorgde. Na de drankjes kregen we direct de kaart van de AH actie zonder daar eerst uitleg over te hoeven geven, wat een goed georganiseerd gevoel gaf. Er was een gevarieerde keus die veel vragen opriepen door dat we een Argentijnse in ons gezelschap hebben zijn we best wel bevooroordeeld over eet gelegenheden die zich Argentijns grillrestaurant noemen Na wat uitleg van de ober hebben we en keuze kunnen maken, vooral de smaak garantie gaf de doorslag. We hebben geen aanspraak hoeven maken op deze garantie GOED en Smakelijk gegeten en zeker een aanrader.
Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het eten was heerlijk en het bedienend personeel super....Geen moment zonder drinken gezeten....Ook tussen de gerechten door niet te lang hoeven wachten een echte aanrader!!!
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het personeel deed erg zijn best, maar het was erg druk. Het vlees van één van het gezelschap smaakte "anders" dan het zou moeten doen en is dus ook niet opgegeten, het personeel had dit (mede door de drukte) niet in de gaten en kwam pas achteraf met een oplossing, maar toen waren de overigen al klaar met eten en was de oplossing een beetje "mosterd na de maaltijd". Het was leuk om er een keertje gegeten te hebben, maar gezien onze ervaring zal dit niet snel nog een keer gebeuren.
williamterlaare .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Lekker stuk vlees gegeten had niet anders verwacht voor een Argentijns restaurant, wij hadden de AH actie menu, minpuntje ober wist niet welk vlees er geserveerd werd bij de AH actie en zo groot is die kaart niet en als je voor de 2de keer een lekker biertje besteld even een schoon glas aub!
Steven B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
martin D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Eten was goed, redelijke keus uit gerechten.
smaak was prima!
Goede parkeergelegenheid achter het restaurant.
Had wel het gevoel dat je met AH bonnen niet zelf een plaatsje kon zoeken,
alexgroenenberg .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
al meedere malen geweest eten is nog steeds perfect bediening snel en beleefd
parkeren is nooit een probleem altijd gratis op een groete parkeer gelegenheid achter het restaurant
altijd voor herhaling vatbaar
MickeyM .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Een gezellig restaurant met knusse tafeltjes, correcte bediening en lekker eten! We hebben gegeten met de AH uit eten actie! We konden kiezen uit 3 voor gerechten, 3 hoofd gerechten, en 3 na! Alles was prima! We komen zeker terug naar dit restaurant.

e komen hier zeker terug.
Aad En Margie V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Lekker gegeten, goede en vriendelijke bediening. Leuke zaak, genoeg gratis parkeerplek. Goed bereikbaar voor minder valide mensen.
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Wij hebben ontzettend lekker gegeten in het restaurant La Rosaria. Het vlees was van zeer goede kwaliteit, je kon het zo wegzuigen. Erg vriendelijk personeel, wij voelde ons hier echt op ons gemak. Gaan we zeker nog eens naar terug. Zeker een aanrader om daar te gaan eten.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Naar de Argentijn ga je voor een lekker stuk vlees. En dat is bij La Rosario zeker het geval. Een simpel maar lekker menu. Zeer vriendelijke ontvangst en bediening.
bianca1982 .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
We hebben op oudjaarsdag heerlijk gegeten. Niet teveel poespas, niet teveel of te weinig, gewoon goed en lekker. We hadden twee kinderenbij ons en daar gingen ze ook erg leuk mee om. Dat de kleinste met ons mee at was ook geen probleem!
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Was lekker alleen het bord had wel wat meer garnering en groenten mogen hebben Waren met de AH actie dan is de prijs te doen
elliebergsma .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Bij binnenkomst wilden wij onze jassen ophangen en werden terug gefloten (Want die moesten op nr. 8) bleek dus het tafelnummer te zijn. Dit had iets vriendelijker c.q. gezelliger medegedeeld kunnen worden. Verder mag bij iedereen wel wat meer een glimlach te zien zijn. Verder prima.
alexgroenenberg .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
altijd een feest als je bij Rosario ben geweest
zeer goed gegrild vlees op een echte houtskoolgrill
vriendelijk personeel snelle bediening
Nies I.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Bij binnenkomst werden onze jassen keurig aangenomen en opgehangen, dat zie je tegenwoordig ook wel eens anders, dan kan je zelf met je jas lopen slepen.
De bediening is vlot en wij hadden als voorgerecht gevulde tomaat met tonijn, nou dat zijn dus TWEE goed gevulde tomaten. Al hoofdgerecht hadden wij een steak en deze was keurig medium gebakken zoals gevraagd, was lekker mals en smaakte heerlijk. Kortom wij hebben heerlijk gegeten voor niet te veel geld. Het was alleen jammer dat bij binnenkomst slechts 1 tafeltje bezet was en die mensen vertrokken kort daarna zodat wij de verdere avond de enige gasten waren, echt ambiance was er dus niet, maar ja eigenlijk kan je dat het personeel niet kwalijk nemen. Bij vertrek werden onze jassen weer keurig aangegeven en opengehouden zodat we deze gemakkelijk aan konden trekken. Zo hoort het!!! Kleine moeite, groot plezier.
polwout .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten via de AH actie.
Vriendelijk personeel.
Ruime parkeer gelegenheid.
We hebben een leuke avond gehad.
Gaan er zeker een keer terug.