La Rosario

Gieterijstraat 2 2984 AB Ridderkerk Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • 7.Gevulde tomaat met tonijn
      8.Gevulde pasteitjes met rundvlees
      9.Gegrilde worstjes
      10.Gevulde pasteitjes met geitenkaas en spinazie
      11.Meloen met ham
  • Hoofdgerechten
    • 60.Spareribs(keuze uit: zoet,pittig,knoflook,naturel)
      61.Polo de Rosario(Kip)
      62.Chorizo de Rosario(Steak met vetrand 250g)
      63.Bief de Rosario( magere steak 250g)
      64.Ancho de Rosario(Rib-Eye 250g)
      Alle Hoofdgerechten zijn inclusief friet en salades
      Sauzen keuze uit: Pepersaus,Champignonsaus,Knoflooksaus
  • Nagerecht
    • 113.Dame blanche(vanille ijs met slagroom en chocoladesaus)
      114.Helados (Gemengd ijs met slagroom)
      115.Helado con whisky( vanille ijs met slagroom en whiskey)

Over het restaurant La Rosario

Argentinië in Ridderkerk

Geniet van een stukje Argentinië in Ridderkerk. Hier eet je echt de aller lekkerste steaks en geniet je tevens van de Argentijnse gastvrijheid. Neem je liefje mee voor een romantisch diner, trek je vrienden achter de televisie vandaan of trommel je ouders op voor een gezellige avond. Bij La Rosaria is het één groot culinair feest!

Meer informatie over restaurant La Rosario

• Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Heerlijk gegeten met de actiekaart van Ah. Vriendelijke bediening. Nu
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Erg lekker gegeten en zeer vriendelijke bediening ????????
Koremans U.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
wij hebben niks aan te merken op de kwaliteit, bediening of prijs, echter, per gang/gerecht hebben we een uur gewacht. reservering was om 19:00 het voor gerecht kwam om 20:00; het hoofdgerecht om 21:00 en het nagerecht om 22:00. Als je hier wilt eten wordt je geduld dus op de proef gesteld.
Nicole R.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Rustige bediening, je voelt je niet gehaast om je tafel snel weer te verlaten, de gerechten zijn zeer goed en smakelijk, mijn biefstuk was iets te rauw naar mijn zin, en deze werd zonder problemen nog even verder gegrild en kwam snel weer heet en prima terug. De sausjes ,salade en frites zijn ook lekker vers.
Wij komen zeker nog een keer terug.
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Duurde wel wat lang voordat we ons hoofdgerecht kregen. Verder goed gegeten. Dit maal van de ah deal gebruik gemaakt.
Bea K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Men biedt in dit restaurant een menu aan van 17,95 p.p. dat bijna gelijk is aan het menu dat je met de AH bon kan bestellen. Met de AH bon betaal je € 37,00 samen. Dan klopt het dus niet dat je met de bon van AH het tweede menu gratis krijgt. Wij voelden ons misleid. Komen daar zeker niet voor de tweede keer, hoewel de kwaliteit van het eten prima was.
Macha A.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Het was erg warm maar ondanks dat hebben we heerlijk gegeten met de ah restaurant aktie.
Noor D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Heerlijk gegeten, moesten wel vragen om tweede drankje en voordat we dat kregen duurde ook nog even. Maar dat deed niet af aan de gezelligheid. Verder vriendelijk personeel.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Zeer goed gegeten. Voor herhaling vatbaar
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Erg vriendelijk en behulpzame medewerkers. Erg goed eten en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Een echte aanrader!
J.G. B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
we hadden besproken dus het was logisch dat we meteen een plek kregen, bovendien was het tamelijk vroeg op de avond.
Pas aan het einde van de maaltijd werd ons gevraagd of we voor de 2e x iets erbij wilden drinken. Ja toen hoefden we niet meer want we hadden ook nog een toetje besteld.
Het eten was verder prima!
Marjolijn V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Goed restaurant! Snelle bediening, lekker mals vlees, helemaal top! Alleen erg warm binnen, maar dat is logisch met deze hitte. Gezellige sfeer binnen. Zeker een aanrader!
Wendy R.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Goede service, heerlijk eten alleen jammer dat je in de warmte niet op een terrasje kan zitten. Eten was perfect, service goed en de prijs ook!
Jeanette B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Prima gegeten voor een redelijke prijs. Vriendelijke en attente bediening, Aanrader.
Jeremy N.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Heerlijk gegeten met de kortingsbonnen van Albert Hein. Goed menuutje samengesteld. Enige mindere was de warmte in de zaak, verder prima
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Gezellig restaurant met vriendelijke bediening waar je goed kan eten
Nel V.
Lekker gegeten .
Thea W.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Heerlijk gegeten bij La Rosario, gaan we zeker nog een keer heen. Goede bediening, wij zouden U dit restaurant zeker aanbevelen.
Willem K.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
een zeer aan te bevelen restaurant, heel vriendelijke bediening en zeer goed eten
Fam M.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Ja, we hadden via Iens geboekt op do 19 juli 2018. Nadat we binnen waren, is die boeking geannuleerd. Vreemd ?? Geen yums gekregen foetsie ?? Flauw, zeg??
Sfeer/ Decor: Gezellig.
Eten: Lekker vlees/vis en salade.
Aardige, vriendelijk en vrouwelijke bediende.