La Rosario

Gieterijstraat 2 2984 AB Ridderkerk Nederland Kaart

Over het restaurant La Rosario

Argentinië in Ridderkerk

Geniet van een stukje Argentinië in Ridderkerk. Hier eet je echt de aller lekkerste steaks en geniet je tevens van de Argentijnse gastvrijheid. Neem je liefje mee voor een romantisch diner, trek je vrienden achter de televisie vandaan of trommel je ouders op voor een gezellige avond. Bij La Rosaria is het één groot culinair feest!

Meer informatie over restaurant La Rosario

• Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heel goed eten. Zeer vriendelijke bediening. Een aanrader
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Prima eten, goede vriendelijke bediening. Ossehaas zoals het hoort te zijn. Hier komen we nog wel eena terug.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Voor de tweede keer met mijn kleinzoon wezen eten. Was wederom erg goed en wij hebben genoten.
Komen zeker terug.
m B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
voor de tweede maal geweest in korte tijd, uitstekend gegeten. en vooral de sparribs zeer mals. een 10 met een griffel. ook parkeerruimte voldoende
karin S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het eten was heel lekker alleen een heeeeeeel lange tijd moeten wachten voordat het eten werd geserveerd een Uur en 15 minuten
Jaco D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Lekker eten door vlot en aardig personeel. De setting heeft wel iets huiskamerachtigs waarbij de afstand tussen de tafels voldoende is om een gesprek te kunnen voeren. We hadden twee verschillende reserveringen maar was geen probleem om ons toch met z'n vieren bij elkaar te zetten.
C.F. H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Een gezellig avondje uit voor een redelijke prijs.
margriet.bijkerk .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Hier met de Ah actie wezen eten ! Ruime keus op de menukaart ! Vriendelijk personeel ! Het eten was heerlijk ! Heb als hoofdgerecht de spareribs knoflook en mijn partner de pittige spareribs genomen > kregen beide een bakje patat erbij > sparerib was zo groot dat ik het bijna niet op kon ! De sfeer was goed alles zag er keurig uit ! Echt een aanrader om daar te gaan eten ! Kom zeker nog een keer terug !
c.kalkman5 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We konden het eerst niet vinden omdat we niet bekend zijn in Ridderkerk. Prima zaak, lekker eten, goede bediening en er werd aan ons verzoek voldaan om met een paar gasten aan een grotere tafel te mogen zitten. Wisten we niet van tevoren dat zij er ook zouden zijn. Leuke sfeer en bediening was zeer attent. Fijne avond geweest.
margriet.bijkerk .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten daar ! Alle gerechten waren vers en van goede kwaliteit ! Hoofdmenu was uitgebreid en er waren een groot aantal gerechten om uit te kiezen ! Hebben beide de spareribs ( de een met knoflook en de andere de pittige ) ! ieder kreeg een bakje met patat ! In 1 woord heerlijk ! komen zeker nog een keer terug ! Is zeker aan te bevelen ook op kleine kinderen is gerekend !
Noortje V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wij waren met 5 personen en de reservering was niet goed gegaan maar dat was geen enkel probleem er werd een tafel voor ons in orde gemaakt.
Omdat we met de AH bonnen aten kreeg de 5e persoon de reguliere menukaart wat wij zeer op prijs stelden, dit hebben wij nog nergens meegemaakt, top.
De gerechten zagen er verzorgd uit en alles was van prima kwaliteit.
Personeel was zeer vriendelijk en niet opdringerig ondanks de drukte hadden we geen opgejaagd gevoel.
We komen hier zeker nog eens terug.
Carla H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Mooie zaak,Gezellige bediening,goed eten. De entrecote was om te zuigen,zo mals.Komen zeker nog eens terug voor de aanbevolen spareribs.
arielia .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, in een gezellige sfeer, met hele leuke bediening.
Wij komen zeker weer terug omdat deze gelegenheid zich prima leent om om vriendschappelijke banden weer aan te halen en te genieten van een gezellige avond.
corton .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
een fijn local rustig restaurant, al meerdere keren daar gegeten en iedere keer goed en prettig.
service en bediening goed en vriendelijk.
Aad K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Buitengewoon gezellige zaak met zeer vriendelijke bediening. Ontvangst door eigenaar/manager werd door ons zeer op prijs gesteld.
Raimond K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk gegeten, service was prima
A.N.J. V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Met z'n twee hier gegeten met de AH restaurantactie. Eten was zeer goed. Bediening ontzettend vriendelijk, er werd ook telkens gevraagd hoe lang we wilden wachten met de volgende gang. Wij bevelen dit restaurant aan iedereen aan!
M D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Nog nooit ergens zulke lekker spareribs gegeten, echt perfect bereidt. Ook de andere vleesgerechten waren erg goed. Sfeervol restaurant. Echt een aanrader!
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We hadden een tafel naast de bar.
Niet zo'n leuke plek.
Later bleek dat we ook een tafel in het ruimere gedeelte hadden kunnen krijgen.
Dat had de gastheer ons beter bij binnenkomst kunnen vertellen.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Met z'n tweetjes gegeten met de AH-bon. Spareribs waren echt heerlijk! Ontvangst netjes, Sfeer goed. Gezellige muziek. Een geslaagde avond. We komen hier zeker terug.