La Rondine

Meterikseweg 84 5961 CX Horst Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant La Rondine

Kilkenny .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Een heel leuk en gezellig restaurant in een oude boerderij. Vlotte en zeer vriendelijke bediening. Het eten was voortreffelijk. Dit is een absolute aanrader.
Post ..
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Gewoon lekkere pizza en lasagne gegeten. Leuke bediening, vlot en gezellig zoals het hoort in een dorp.
Prijzen kloppen!
Als we, als Groningers, dichterbij woonden zullen we er zeker vaker heengaan.
Fpessers .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2015
Heerlijke pizza's, verschillende pizza's zijn duidelijk anders van smaak met verse producten. Heerlijk lekker gegeten en goede service.
Bianca_70 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
We aten hier voor het tweede jaar op rij tijdens onze vakantie in Limburg. Ontzettende enthousiaste bediening (ober) zonder irritant te zijn. Heerlijke pizza's, goed belegd en snel opgediend. De dessertkaart is niet overdreven groot (10 desserts) maar niet alledaags en ontzettend lekker. Aanrader is "trio de chef". De ambiance is sfeervol en sanitair is schoon. Gaan volgend jaar zeker nog een keer langs om een heerlijke pizza te eten.
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
We hebben gezellig met ons 2-tjes gegeten in deze mooi verbouwde boerderij. De gastheer was spontaan en actief betrokken bij zijn gasten. De bruschetta al pomodoro en de cassata alla anna Macioce zijn aanbevelenswaardig.
Ivonne V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2014
de pizza was van goede kwaliteit, maar de bediening was echt slecht, zeer jonge onervaren ober en meisje, konden het niet aan met zijn2 in de bediening. ja zag dat er meer mensen daar aan ergerde jammer je mist de ervaring ik zal ook dit restaurant niet aan andere aanbevelen jammer jammer en dat in deze tijd
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2014
Met 7 personen gegeten bij la rondine. Vooraf duidelijk gevraagd of er een tafel buiten kon worden gereserveerd. Bij aankomst bleek er een tafel binnen klaar te staan. Met veel gezucht werd er toch buiten een tafel klaargezet. Slechte niet echt vriendelijke bediening. Bij het bestellen werd ons toegesnauwd dat we het op zijn italiaans moesten bestellen omdat het zo in de kassa stond vermeld (!?) Het eten was oke maar niet bijzonder. Sfeer had een stuk beter gekund met wat gezellige kaarsjes op tafel. De als toetje bestelde tiramisu was ronduit slecht. Smaakte behalve naar een te natte lange vinger naar helemaal niets. Personeel reageerde nogal onverschillig op onze opmerkingen hierover terwijl er toch meer dan 6,00 gerekend wordt voor deze 'lekkernij" Zeker niet voor herhaling vatbaar.
Petraeet .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2013
na alle recensies een beetje huiverig het restaurant "uitgeprobeerd"de bediening is vriendelijk maar veel te onervaren, het loopt allemaal niet. Als je gasten naar hun tafel brengt, vraag dan meteen wat ze willen drinken en geef een menukaart. dan loopt het al wat vlotter. Pizza's waren echt geweldig! niets op aan te merken. wij komen zeker terug! huiswijn zou ik persoonlijk ook vervangen door een beter exemplaar. dus, bediening op orde brengen ( waarom neemt maar een ober de bestelling op? )en dan klagen wij niet meer.
Soezen .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2013
Het eten is teleurstellend slecht. Stokbrood niet warm en de kruidenboter hard en ingedroogd. De carpaccio was niet lekker. Erg draderig en dooraderd met vet. De rucola niet voorzien van dressing. Geen smaak! Mijn man had vis die helemaal zompig was van d olie. Erg vet, Ikzelf heb de tagliatelle voor de helft laten staan. Vlakke smaak en niet goed gevuld. Door de hoeveelheid olie gebruikt voor de vis, heeft mijn man de hele nacht een zwaar gevoel in de buik gehad. Kortom we komen NOOIT meer terug.
Annekeolie .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2012
Opzicht zelf geen verkeerd restaurant, fijne ambiance en vriendelijke bediening. Goede wijnkaart ook. Hoofdgerecht was echter iets wat teleurstellend. De pasta met zeevruchten was amper gevuld, waardoor het een vrij vlakke smaak had. Nagerecht, de chocolademousse, was daarentegen weer wel lekker.
Elvira1990 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2012
Samen met mijn vriend hier gegeten. We hebben op het terras gezeten wat er erg leuk uitzag. De bediening bestond uit twee dames die in eerste instantie goed hun werk deden. We kregen direct de kaart en er werd ons een aperitief aangeboden. Toen wij echter onze keuze gemaakt hadden voor het voor- en hoofdgerecht, duurde het een tijdje voor onze bestelling opgenomen werd en geserveerd werd. Op het terras zat nog een andere groep mensen (die bekend waren voor het restaurant) en het viel erg op dat één dame uit de bediening erg veel aandacht aan hen schonk, wat ten kosten ging aan de service voor de andere klanten. De kwaliteit van de hoofdgerechten (pizza en macherroni) was goed, alleen bestond de macherroni uit penne. Na dit aangegeven te hebben kregen we als antwoord dat het voor hun normaal was om penne te serveren onder de naam macherroni.. Na het hoofdgerecht ging er weer aardig wat tijd voorbij voor we de dessertkaart kregen en moesten we daar tot slot zelf naar vragen. Uiteindelijk voor thee en cappucino gekozen, omdat we geen zin hadden om weer lang te wachten. Om af te rekenen ben ik uiteindelijk ook zelf naar binnen gelopen, waar diezelfde dame uit de bediening weer gezellig stond te praten met een andere groep klanten (die overigens ook bekend leken te zijn).

Als conclusie kan ik zeggen dat de kwaliteit van het eten en de omgeving van het restaurant de moeite waard zijn om nog een keer terug te komen. Als de service ook een stuk beter zou zijn, zou ik het restaurant een aanrader vinden.
Kosta1969 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2012
Buiten gezeten in een sfeervolle omgeving . Te weinig mensen in de bediening waardoor het elke keer lang duurt voordat je contact hebt. Wel twee charmante dames in de bediening . Pizza´s waren redelijk tot goed maar vooral betaalbaar , dat kom je ook vaak anders tegen.