La Regina

Nieuw Baarnstraat 16 3743 BR Baarn Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant La Regina

Dinogusto .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2014
Met afstand beste houtovenpizza van Baarn, Soest en wijde omgeving. Wel ingericht op afhalen, passen nog net twee tafeltjes naast de enorme houtgestookte oven. Wij rijden gerust 20 kilometer om voor de ambachtelijk en authentiek bereide pizza met top ingrediënten en perfecte afwerking. Een nadeel, eenmaal pizza van Regina gegeten dan zijn de meeste andere pizza's een teleurstelling. Absolute aanrader, heb wel geduld en bel van te voren je bestelling door. Topkwaliteit kost tijd om te bereiden.
RobbertS .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2013
We waren in de buurt bij Nijhof, en de La Place aldaar gooide haar keuken al erg vroeg dicht. Daarom gegoogled en bij La Regina uitgekomen, slecht 2 km verderop. De handgemaakte originele steenover staat pontificaal in de zaak, er is nauwelijks plek om te zitten :-)
Heerlijke pizza, aardige broers. Ga zo door met dit ambachtelijke werk!
Rienk A.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2012
La Regina, gerund door twee Egyptische broers die met hart en ziel eten bereiden. In het midden van de zaak een schitterende houtgestookte, origineel Italiaanse oven. Voor pizaa's, maar ook voor de andere gegerchten. Hier wordt met passie gekookt, hoewel je wel geduld moet hebben. Maar dan: de smaken zijn zeer goed. Jammer dat je je eten er niet kunt opeten.
Ausned .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2012
Geweldige Pizza, we halen regelmatig. Zeer lage prijs voor de kwaliteit van de pizza!
Het beste is om te bestellen anders moet je zeker wachten.