La Punta

Berlagestraat 3 3067 CB Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant La Punta

Italiaans zonder concessies

Italiaanse gerechten zonder concessies. Hier wordt gekookt volgens authentieke Italiaanse receptuur, dus met volle en rijke smaken die allemaal onder de mediterrane zon totstandkomen. De kleine kaart barst uit zijn voegen van de dagverse producten en mooie wijnen. Zeer de moeite waard!

Meer informatie over restaurant La Punta

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 12:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 14:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant La Punta

dorien C.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Lekker eten, leuke zaak, ruime gratis parkeergelegenheid
Aardige en meedenkende bediening : extra vorkje bij de heerlijke huisgemaakte tiramisu!
Anouk D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Genoten van het lekkere eten. De bediening is erg vriendelijk. En de sfeer is gezellig en knus
Pim S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk en goed Italiaans eten. Heerlijke wijnen. Echt een aanrader om lekker en goed te eten.
Roy H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Goed en authentiek Italiaans eten in een modern, sfeervol restaurant. De open keuken laat zien dat de gerechten 'eerlijk en vers' bereiden. Zeer aangenaam verrast om deze kwaliteit op een dergelijke locatie (hoek van de flat) te vinden.
Farida D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Vreemd dat het zo rustig is omdat het eten er wel goed is. Het is ook geen probleem als je andere wensen hebt bij de gerechten dan beschreven op de menukaart.
A.A. F.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
De pizza's zijn voortreffelijk. De bianca met peer, walnoten en blauwe aderkaas is geweldig. De tiramisu is meestal perfect, gisteravond was die ook goed, maar er had van mij iets meer sterke drank in gemogen ;)
Denice D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Prima restaurantje, midden in een woonwijk. Fijn als je hier woont ;-)
Carola B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Heerlijk gegeten, bediening mag iets vaker langs komen om de glazen bij te vullen, maar zijn wel erg vriendelijk en behulpzaam.
art V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke bediening en niet duur. Voor herhaling vatbaar.
Karina H.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Heerlijk eten voor een prima prijs.
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Lekker gegeten, goede service.
Sandra M.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Bij toeval hier terecht gekomen, zeker voor herhaling vatbaar. Vriendelijke bediening, gezellige sfeer en goed eten. 1 van de hoofdgerechten was gevulde ossenhaas, erg lekker. Tiramisu als dessert was ook heerlijk, en als afsluiter nog een kop goede koffie. We gaan hier binnenkort nog een keer eten.
Els _.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
We waren een tijdje niet meer geweest maar intussen heeft La Punta een nieuwe kok(kin) en dat komt de zaak zeker ten goede. Eten was verrukkelijk, de zaak zat stampvol toen we er waren maar de keuken was ondanks de drukte nog redelijk vlot. De kokkin maakte zelfs even tijd een praatje met ons te maken aan tafel. Vis en vlees perfect bereid, veel smaken en mooi opgemaakte borden. Dessert op aanraden van de cheffin, een hoogtepunt! Bediening was ook nieuw, vlot en vriendelijk. Eigenaar nog steeds aanwezig en liep zelf mee in bediening. Opvallend detail: wij vonden de muren altijd erg kaal en modern.. inmiddels hangen er schilderijen maar daar wordt het niet beter van, haalt de moderne uitstraling naar beneden. Gelukkig is de keuken is beter dan ooit en daar gaat het uiteindelijk om.
Ger V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Lekker gegeten en goede wijn.
Wachttijd was wel erg lang.
Aardige bediening
Ilona En Martijn R.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Bij La Punta eet je heerlijk Italiaans met een Siciliaanse inslag. De pizza's en pasta's van de kaart zijn heerlijk. Vraag vooral wat ze vers van de markt hebben en voor je kunnen bereiden naast de kaart.
Greet M.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Wij logeren regelmatig in de buurt van restaurant La Punta. Dan ga wij altijd even eten in dit restaurant. Voor het gemak, maar ook om dat het lekker is. Attente bediening ook. De inrichting is prima voor een lokaal restaurant.
Het eten is altijd erg vers en net even anders dan bij een ander Italiaans restaurant. Misschien komt dat ook door het enthousiasme waarmee de dagverse producten door de bediening wordt aangeprezen. Deze keer aten wij alleen wat brood met heerlijke net iets anders dan anders kruidenboter. Hoofdgerecht wat ossehaas met Parmaham, gesmoltenkaas en wijnsaus. Geserveerd met heerlijke warme groente en spaghetti in knoflookolie. Gewoon lekker. De pannacotta was het allerlekkerste! Wij komen zeker weer.
Anouk D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Het was een heerlijk avondje eten bij La punta! Het eten was heerlijk en de bediening heel erg vriendelijk!
Zeker een aanrader en kom zeker terug !
rookje2009 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
aan de sfeer van interieur zou wel iets gedaan mogen worden plantjes of zo schilderijtje het is erg kaal daar en koeltjes
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Helaas heb ik mijn eerdere recensie moeten verwijderen, la punta is toe aan de derde kok in twee jaar, die helaas geen verbetering is ten opzichte van de vorige twee. De pizza's zijn nog steeds goed, maar wel wat aan de prijs. De vlees- en visgerechten zijn niets bijzonders meer.
ivdheide .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
La Punta is echt Italiaans restaurantje. Het eten is voortreffelijk en dagvers!
Zowel de koks als eigenaar zijn Italiaans.

Decor: het is een modern ingericht restaurant, niet wat je 1-2-3 bij de doorsnee italiaan verwacht. Dit is echter niet erg aangezien La Punta ook geen doorsnee Italiaan is.

Goed en vers eten staat hier centraal! Echt een aanrader!

Tip: de scroppino met limoncello!