La Punta

Berlagestraat 3 3067 CB Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant La Punta

Italiaans zonder concessies

Italiaanse gerechten zonder concessies. Hier wordt gekookt volgens authentieke Italiaanse receptuur, dus met volle en rijke smaken die allemaal onder de mediterrane zon totstandkomen. De kleine kaart barst uit zijn voegen van de dagverse producten en mooie wijnen. Zeer de moeite waard!

Meer informatie over restaurant La Punta

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 12:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 14:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant La Punta

Liesbeth K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Heerlijk buiten gezeten. Terras kan wat meer aankleding gebruiken. Eten was verrukkelijk,zeer vriendelijk personeel.
Marian Z.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Vrij smaakloos eten helaas. Hadden lasagne en pasta. Hebben er 2 uur gezeten met 1 drankje. Er is niemand komen vragen of we nog iets wilden drinken. Ook de toetjes, panna cotta en tiramisu, waren beiden niet echt smaakvol. Toetje van de chef werd nagevraagd wat het was. Dat namen we. 5 min later, het toetje is er niet meer. Das best apart. Heb veel betere Italiaanse restaurants gezien.
Margo E.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
We hebben heerlijk van onze pizza genoten. Erg lekker,en een goed glas wijn.
Cijfer. 8
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Jammer, vorige keer best goed bevallen en lekker gegeten, maar nu toch wat teleurgesteld. Erg druk vanavond, de eigenaar staat zelf in de keuken, is de kok ziek? Wel te merken aan de gerechten, weinig aandacht aan de opmaak besteed, de spaghetti met veel te veel pepertjes. De carpaccio, waterig en met weinig smaak. De kalfsoester wat dunne reepjes vlees, met veel ham en te zout. De kabeljauw wel lekker, maar een beetje opmaak van het bord was ver te zoeken. De huiswijn wel nog steeds lekker, maar 90 euro voor 2 gangen met in totaal 6 glazen huiswijn, is dan toch wat de duur voor wat je krijgt.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Normaal gesproken kwamen we met veel plezier bij La Punta. Na vanavond helaas niet meer. De vriendelijke serveerster met kort blond haar was er vanavond niet. In haar plaats waren er een gebrekkig Engels sprekende dame en een blonde vrouw die op een onbeschofte manier onze bestelling opnam. Ze leunde met haar gehele lichaam over onze tafel heen, schoof de borden letterlijk in onze handen en onderbrak ons gesprek, omdat zij het normaal vond 2 tafels tegelijkertijd te bedienen. De calzone was aangebrand en koud. De tortellini was smakeloos, zelfs met een snufje peper en zout. Al bevindt het restaurant zich bij ons om de hoek, zullen wij hier niet snel meer terugkeren.
Jasper S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Een goed en best gezellig restaurant, met ronduit super eten!
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Leuke zaak, goede , vriendelijke bediening. Alleen vlees van het hoofdgerecht was te lang gebakken .
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en met zorg bereid...bediening allert en mooi restaurant en zeker de moeite waard om naar terug te gaan
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Prima kwaliteit eten, met zorg bereid. Mooi ingericht restaurant
linda K.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Nou hier is een pizza ver te zoeken, wat een bagger! Quatra stagoni heeft alleen wat paprika en wat artisjok walgelijk, pepers gevraagd op de tweede pizza ook niet aanwezig hier beter geen pizza dan zo’n pizza bah
Michael O.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Fijn eten smakelijk en ook mooi geserveerd voor het oog.
Jacoline D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Het eten was heerlijk en de bediening heel erg prettig. De aan tafel klaargemaakt Scropino's waren absoluut voor herhaling vatbaar. Wij komen zeker nog eens terug!
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Voorgerecht zou wat spannender kunnen, de Antipasto misto bestond eigenlijk alleen uit vleeswaren, mag wel wat meer variatie hebben. De kabeljauw met sinaasappelsaus was verrassend lekker, heerlijke combinatie. De ossenhaas was wat te gaar, maar de gorgonzola/cognacsaus was voortreffelijk. De bijgerechten, de spaghetti en de aardappel/groenten waren zeer lekker. Lekkere huiswijn, vooral de witte in mooie glazen geschonken.
Geen toetje genomen, maar die schijnen ook erg lekker te zijn, dus misschien een volgende keer proberen.
dorien C.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Lekker eten, leuke zaak, ruime gratis parkeergelegenheid
Aardige en meedenkende bediening : extra vorkje bij de heerlijke huisgemaakte tiramisu!
Anouk D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Genoten van het lekkere eten. De bediening is erg vriendelijk. En de sfeer is gezellig en knus
Pim S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk en goed Italiaans eten. Heerlijke wijnen. Echt een aanrader om lekker en goed te eten.
Roy H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Goed en authentiek Italiaans eten in een modern, sfeervol restaurant. De open keuken laat zien dat de gerechten 'eerlijk en vers' bereiden. Zeer aangenaam verrast om deze kwaliteit op een dergelijke locatie (hoek van de flat) te vinden.
Farida D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Vreemd dat het zo rustig is omdat het eten er wel goed is. Het is ook geen probleem als je andere wensen hebt bij de gerechten dan beschreven op de menukaart.
A.A. F.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
De pizza's zijn voortreffelijk. De bianca met peer, walnoten en blauwe aderkaas is geweldig. De tiramisu is meestal perfect, gisteravond was die ook goed, maar er had van mij iets meer sterke drank in gemogen ;)
Denice D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Prima restaurantje, midden in een woonwijk. Fijn als je hier woont ;-)