La Puerta

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant La Puerta

Soraya V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
Wat een vertoning, Ten eerste onaardig personeel. We kregen veelte kleine porties die je ook nog eens met zijn tweeën moest delen. Toen ik hier iets over zei zij de serveerster dood leuk dat we dan maar frietjes moesten bestellen want dat waren grotere porties... daar betaal ik geen bon van 70 euro voor... Ik kan dit restaurant aan iedereen afraden. Het was een flinke domper. En dan nog eens te bedenken dat mensen voor het halve geld daar zitten met social deal., en wij betalen gewoon de volle pond..
Aentmeijer M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Bediening was vlot en vriendelijk. Leuke locatie, plakkerige tafeltjes.
Wij hadden een bon van €100,-. Daarvoor kregen we 2 rondes van 8 tapas en een fles huiswijn. Te duur! De kop koffie achteraf moesten we betalen. Er zaten lekkere hapjes bij de tapas maar ook matige. Al met al was dit het geld niet waard.
Pauline J.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Zondagavond 28 oktober met vier personen gegeten bij La Puerta. Eén van de slechtste ervaringen in tijden. Vanaf het moment dat we binnenstappen, geen aandacht voor onze tafel. We zijn de 4de tafel die binnenkomt en de laatste tafel die wordt geholpen. Er staat acht man sterk aan personeel en er zijn in totaal maar 14 tafels in het restaurant. We hebben het eerste half uur gezeten met 1 drankje en een kaart. Eindelijk worden we, als laatste, geholpen, blijkt dat we de verkeerde kaart hebben gekregen. Voor onbeperkt tapas horen de gasten een andere kaart te krijgen… Na de opmerking dat één van ons een notenallergie heeft, wordt de opmerking gemaakt: “O, ik laat de kaart wel hier, dan kunt u zelf de gerechten uitzoeken” (In de kaart wordt er alleen notitie gemaakt van de allergieën Gluten en Lactose, geen van onze allergieën). De juiste kaart voor ‘onbeperkt tapas’ wordt gehaald en daar zitten we weer.. Na een 20 uur wordt ons kaartje opgehaald en worden onze voorgerechten gemaakt.. Na weer 20/25 minuten komt het op tafel: smakeloos en karig. In de tussentijd wordt er geen enkele keer gevraagd of we nog wat willen drinken, maar wel constant lege glazen voor onze neus. De eerste ronde tapas (2 p.p.) worden gemaakt. 45 minuten later krijgen wij deze geserveerd. Helaas niet alle gerechten zijn compleet, het smaakt niet bijzonder of heel lekker. Wij zijn naar één van de bedienend medewerkers gestapt, gevraagd of wij de genuttigde gerechten konden afrekenen en mochten gaan. Hij verbaasde zich over de slechte ervaring en gaf aan dat hij het zich niet kon voorstellen. Hij laat ons het volledige bedrag, 100 euro afrekenen en we kunnen gaan. Wij komen hier nooit meer terug.. Jammer voor ons en voor het bedrijf.. Wij waren namelijk één van de weinige gasten die geen gebruik maakten van een deal, maar de volle pond bereid waren te betalen..
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Was al weer even geleden, maar we hadden zin in tapas. Wat een teleurstelling. Spaanse smaak was ver te zoeken. Meeste tapas ook, telkens weer een medewerker die kwam vertellen dat iets anders uitgezocht moest worden. En dat op zaterdagavond. Jammer. Toen de dessertkaart kwam was de helft alvast doorgestreept. Dat deed la puerta dicht.
K. R.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Apart om in een kelder van Arnhem te eten. Wij hadden een Social Deal, d.w.z. 16 tapasgerechtJES. Voor ons genoeg, maar voor grote eters of lekkere trek veel te weinig.
Bij het bestellen van een glas wijn, vroeg ik om een glas kraanwater. Dat kreeg ik niet, ik kon wel een fles water bestellen voor € 6,50.
Nee, voor ons eenmalig!
thb .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Vanavond genoten van een tapasdiner met toe nog een lekker dessert. Ook een dikke pluim voor de dame die ons bediende. Zeker voor de prijs die we betaald hebben kan ik alleen maar zeggen top. Dit restaurant gaan we zeker onthouden als we Arnhem weer eens bezoeken.
Marc B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
In de gewelven van het gebouw heeft men gezellige hoekjes en nisjes gemaakt. Veel trapjes die niet gemarkeerd zijn voor slechtzienden. Tapas waren op zich goed maar niet bijzonder. Water is alleen verkrijgbaar per fles van 5 euro. Men vergat bestek, saus, drankjes... niet kwaad bedoeld maar wel vervelend. Kortom als je weinig verwachtingen hebt kan je er prima goedkoop en simpel eten
Matthijs K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Gekozen hoe het tapas menu "grande". Een aanfluiting. Meeste hapjes kwamen regelrecht uit een pakje o.a. krieltjes en olijven. Tevens moesten we steeds zelf vragen of onze lege borden weg gehaald konden worden. Toen de bediening vroeg of het allemaal had gesmaakt en we antwoorden met nee liep ze weg zonder hierop in te gaan. Ook de manager reageerde hetzelfde zonder compensatie of excuses. Nooit meer La puerta voor ons.
dennis J.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Gisteren weze eten was lekker druk , bediening top ,heerlijke tapas
Super mooie locatie in de historische kelders van arnhem Echt een aanrader ga er snel weer heen
Marjo B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Zijn hier met de social deal bon geweest. Mochten zelf geen gerechten uit zoeken. Alles viel tegen alleen de gamba's waren heerlijk. De bediening was vriendelijke en de lokatie mooi.
Winola W.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Behalve de eigenaar(?) van het restaurant werkt de rest een beetje slow. Als het een druk weekend is kan het nog wel erg lang duren voordat de dieren zijn geslacht. Maar als ze dan eenmaal geslacht en bereid op je bord liggen dan is dat het zeker waard! Het menu biedt ook veel keuze zoals o.a. elke dag onbeperkte spareribs voor 17,50, zondag onbeperkte gamba's en er is ook tapas beschikbaar. Ook wordt bij de onbeperkte menu's salades, frietjes of brava's erbij geserveerd indien gewenst. Restaurant ligt ondergronds dus als het instort dan ben je klos maar het ergste is dat er geen bereik op je telefoon is. :(
Roxane V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Te weinig personeel. Het duurde ontzettend lang voordat we ons eten kregen. Zeker een uur moeten wachten. Cola kwam uit een gewone fles en zat geen prik meer op. Zelfs niet toen deze opnieuw geopend werd. Spareribs waren prima. Ik kom hier niet meer terug.
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
We wilde bij La Puerta gaan eten. Toen we binnen kwamen werden we amper begroet door het personeel. We kregen een tafel aangewezen. Na een kwartier kwam er iemand een drankje opnemen. Er lagen geen menukaarten op de tafel. Het drankje werd weer een kwartier later gebracht; een klein glaasje cola Light zo der prik, waarschijnlijk afkomstig uit een fles die al een poosje open stond.
Nog altijd geen menukaart. Uiteindelijk ons drankje afgerekend en ergens anders geen gegaan.
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Met een groep hier gegeten De tapasgerechten waren erg matig van kwaliteit. Niet erg vers en sommige ook lauw. Desert was een grote schaal met ijs en flensjes uit een verpakking. De prijs hiervan zat ook niet bij het menu in waardoor we na mijn idee erg veel moesten betalen. Geen aanrader.
frank_geldrop .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Goede locatie, prima gastheer, gigantisch lekkere hoofdgerechten, baggere desserts. En dit alles voor een zacht prijsje!
dennis J.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Echt een aanrader , wij zijn met ons gezin er geweest , en zijn voor de tapas grande gegaan leuke selectie vanuit de keuken , we hadden nogal wat wensen met wat we niet lusten prima opgelost , vlotte vriendelijke bediening erg gastvrij wij snappen sommige van de recensies niet. Wij zijn bij andere tapasbars geweest maar la puerta spant de kroon wij komen hier zeker terug
Judit V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijke, warme en koude tapas. 12 stuks genoeg voor gemiddelde eter.
Vriendelijke en vlotte bediening. Aan te raden !

Loes V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Hou je van chilisaus? Dan zit je hier goed... Wij gaan er iig nooit meer eten. Restaurant ziet er leuk uit, leuke sfeer, maar het eten heeft weinig met Spaanse Tapas te maken. Eigenlijk helemaal niks. Bediening was wel ok, de 1 wat beter dan de ander. Er kwam niemand aan tafel om te vragen of we nog iets wilden drinken.
Xandy D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
met een aantal collega's na het werk hier gaan eten. Aantal keren telefonisch de zaken doorgesproken omdat er ook nog collega;s 1,5 uur moeten terug reizen naar huis,het was allemaal mogelijk, Na de ontvangst meteen bediend met drankjes en een klein bakje nacho's op de tafel. Na een aantal keren vragen wanneer het eten kwam ...kwam er na 1,5 uur dan 2 schalen met gebakken stokbrood.dat was naturlijk zo op dus ging ik maar weer vragen waar de tapas bleven . Eindelijk kwamen er dan tapas de keuze vanuit de keuken omdat dit sneller was, nou na 1,5 uur ... daarna volgde er meer. Om de vaart erin te houden heb ik zelf de 2 gekozen tapas p.p. opgenomen, toen kwam men op stoom. De smaak vd tapas is goed, maar soms ook koud.de drankjes werden vaak opgenomen maar de lege schalen bleven helaas vaak op de tafel staan. Het dessert en de koffie/ thee ook weer zelf opgenomen ivm de snelheid.de groep had het gezellig en het eten smaakte goed maar soms koud.het was heel lang wachten en erg rommelig. Later bleek dat ook de spareribs express leveringen uit de zelfde oven kwamen vh restaurant waardoor het erg druk was. Maar dat hoorde ik pas achteraf, beetje jammer. Ik dacht alles goed vooraf geregeld te hebben en bleek toch in de praktijk anders te gaan. Puntjes op de i kunnen gezet worden opscheplepels bij het uitserveren met grote schalen, op tijd stokbrood bakken, lege schalen meenemen vd tafel, doorgeven waarom het niet loopt. De dag na het eten telefonisch contact gezocht en dit ook door gesproken en ik zou nog een terugkoppeling krijgen maar nu 1 week later niks meer van hun gehoord. Beetje jammer, ga ik nog een x????
M.J. C.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Hier gegeten met een bon van Groupon. Goede service, eten erg warm opgediend en lekker.
Decor is apart, zo in de kelder. Het zat al vol toen we kwamen, oogt gezellig. Schijnt iets minder te zijn als het leger is, maar daar kan ik niet over oordelen.
Enige minpunt: we hadden een bon voor 10 tapas (overigens meer dan voldoende voor 2 personen) met een waarde van €55,-.
Maar als je daar gaat eten en je bestelt voor 2 personen 9 tapas, ben je €40,- euro kwijt, 12 tapas voor €50,- en 16 voor €60,-.
Waarde komt dus volgens mij niet overeen met de prijs in het restaurant.