La Puerta

Erg rustig

Jouw recensie over het restaurant La Puerta

Robert H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Was al weer even geleden, maar we hadden zin in tapas. Wat een teleurstelling. Spaanse smaak was ver te zoeken. Meeste tapas ook, telkens weer een medewerker die kwam vertellen dat iets anders uitgezocht moest worden. En dat op zaterdagavond. Jammer. Toen de dessertkaart kwam was de helft alvast doorgestreept. Dat deed la puerta dicht.
K. R.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Apart om in een kelder van Arnhem te eten. Wij hadden een Social Deal, d.w.z. 16 tapasgerechtJES. Voor ons genoeg, maar voor grote eters of lekkere trek veel te weinig.
Bij het bestellen van een glas wijn, vroeg ik om een glas kraanwater. Dat kreeg ik niet, ik kon wel een fles water bestellen voor € 6,50.
Nee, voor ons eenmalig!
thb .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Vanavond genoten van een tapasdiner met toe nog een lekker dessert. Ook een dikke pluim voor de dame die ons bediende. Zeker voor de prijs die we betaald hebben kan ik alleen maar zeggen top. Dit restaurant gaan we zeker onthouden als we Arnhem weer eens bezoeken.
Marc B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
In de gewelven van het gebouw heeft men gezellige hoekjes en nisjes gemaakt. Veel trapjes die niet gemarkeerd zijn voor slechtzienden. Tapas waren op zich goed maar niet bijzonder. Water is alleen verkrijgbaar per fles van 5 euro. Men vergat bestek, saus, drankjes... niet kwaad bedoeld maar wel vervelend. Kortom als je weinig verwachtingen hebt kan je er prima goedkoop en simpel eten
Matthijs K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Gekozen hoe het tapas menu "grande". Een aanfluiting. Meeste hapjes kwamen regelrecht uit een pakje o.a. krieltjes en olijven. Tevens moesten we steeds zelf vragen of onze lege borden weg gehaald konden worden. Toen de bediening vroeg of het allemaal had gesmaakt en we antwoorden met nee liep ze weg zonder hierop in te gaan. Ook de manager reageerde hetzelfde zonder compensatie of excuses. Nooit meer La puerta voor ons.
dennis J.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Gisteren weze eten was lekker druk , bediening top ,heerlijke tapas
Super mooie locatie in de historische kelders van arnhem Echt een aanrader ga er snel weer heen
Marjo B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Zijn hier met de social deal bon geweest. Mochten zelf geen gerechten uit zoeken. Alles viel tegen alleen de gamba's waren heerlijk. De bediening was vriendelijke en de lokatie mooi.
Winola W.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Behalve de eigenaar(?) van het restaurant werkt de rest een beetje slow. Als het een druk weekend is kan het nog wel erg lang duren voordat de dieren zijn geslacht. Maar als ze dan eenmaal geslacht en bereid op je bord liggen dan is dat het zeker waard! Het menu biedt ook veel keuze zoals o.a. elke dag onbeperkte spareribs voor 17,50, zondag onbeperkte gamba's en er is ook tapas beschikbaar. Ook wordt bij de onbeperkte menu's salades, frietjes of brava's erbij geserveerd indien gewenst. Restaurant ligt ondergronds dus als het instort dan ben je klos maar het ergste is dat er geen bereik op je telefoon is. :(
Roxane V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Te weinig personeel. Het duurde ontzettend lang voordat we ons eten kregen. Zeker een uur moeten wachten. Cola kwam uit een gewone fles en zat geen prik meer op. Zelfs niet toen deze opnieuw geopend werd. Spareribs waren prima. Ik kom hier niet meer terug.
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
We wilde bij La Puerta gaan eten. Toen we binnen kwamen werden we amper begroet door het personeel. We kregen een tafel aangewezen. Na een kwartier kwam er iemand een drankje opnemen. Er lagen geen menukaarten op de tafel. Het drankje werd weer een kwartier later gebracht; een klein glaasje cola Light zo der prik, waarschijnlijk afkomstig uit een fles die al een poosje open stond.
Nog altijd geen menukaart. Uiteindelijk ons drankje afgerekend en ergens anders geen gegaan.
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Met een groep hier gegeten De tapasgerechten waren erg matig van kwaliteit. Niet erg vers en sommige ook lauw. Desert was een grote schaal met ijs en flensjes uit een verpakking. De prijs hiervan zat ook niet bij het menu in waardoor we na mijn idee erg veel moesten betalen. Geen aanrader.
frank_geldrop .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Goede locatie, prima gastheer, gigantisch lekkere hoofdgerechten, baggere desserts. En dit alles voor een zacht prijsje!
dennis J.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Echt een aanrader , wij zijn met ons gezin er geweest , en zijn voor de tapas grande gegaan leuke selectie vanuit de keuken , we hadden nogal wat wensen met wat we niet lusten prima opgelost , vlotte vriendelijke bediening erg gastvrij wij snappen sommige van de recensies niet. Wij zijn bij andere tapasbars geweest maar la puerta spant de kroon wij komen hier zeker terug
Judit V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijke, warme en koude tapas. 12 stuks genoeg voor gemiddelde eter.
Vriendelijke en vlotte bediening. Aan te raden !

Loes V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Hou je van chilisaus? Dan zit je hier goed... Wij gaan er iig nooit meer eten. Restaurant ziet er leuk uit, leuke sfeer, maar het eten heeft weinig met Spaanse Tapas te maken. Eigenlijk helemaal niks. Bediening was wel ok, de 1 wat beter dan de ander. Er kwam niemand aan tafel om te vragen of we nog iets wilden drinken.
Xandy D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
met een aantal collega's na het werk hier gaan eten. Aantal keren telefonisch de zaken doorgesproken omdat er ook nog collega;s 1,5 uur moeten terug reizen naar huis,het was allemaal mogelijk, Na de ontvangst meteen bediend met drankjes en een klein bakje nacho's op de tafel. Na een aantal keren vragen wanneer het eten kwam ...kwam er na 1,5 uur dan 2 schalen met gebakken stokbrood.dat was naturlijk zo op dus ging ik maar weer vragen waar de tapas bleven . Eindelijk kwamen er dan tapas de keuze vanuit de keuken omdat dit sneller was, nou na 1,5 uur ... daarna volgde er meer. Om de vaart erin te houden heb ik zelf de 2 gekozen tapas p.p. opgenomen, toen kwam men op stoom. De smaak vd tapas is goed, maar soms ook koud.de drankjes werden vaak opgenomen maar de lege schalen bleven helaas vaak op de tafel staan. Het dessert en de koffie/ thee ook weer zelf opgenomen ivm de snelheid.de groep had het gezellig en het eten smaakte goed maar soms koud.het was heel lang wachten en erg rommelig. Later bleek dat ook de spareribs express leveringen uit de zelfde oven kwamen vh restaurant waardoor het erg druk was. Maar dat hoorde ik pas achteraf, beetje jammer. Ik dacht alles goed vooraf geregeld te hebben en bleek toch in de praktijk anders te gaan. Puntjes op de i kunnen gezet worden opscheplepels bij het uitserveren met grote schalen, op tijd stokbrood bakken, lege schalen meenemen vd tafel, doorgeven waarom het niet loopt. De dag na het eten telefonisch contact gezocht en dit ook door gesproken en ik zou nog een terugkoppeling krijgen maar nu 1 week later niks meer van hun gehoord. Beetje jammer, ga ik nog een x????
Wanny02 .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Met z'n 2e het onbeperkt tapas arrangement genomen a €25 p.p. Bediening was vriendelijk en interieur ziet er leuk uit. We mochten een voorgerecht uitkiezen, mijn partner had brood met knoflook mayonaise en ik de brushetta. Het brood was alleen erg veel, na het brood zatten we al redelijk vol. De tapas was over het algemeen prima, de kabeljauw en het kipspiesje waren voortreffelijk. De rest o.a biefstuk (er werd door de bediening gevraagd welke roodheid, helaas klopte daar niks van, rare besteld en kreeg medium/Well done), paprika met kaas, meloen met serranoham, gehaktballetjes en nog wat andere gerechtjes waren prima. Helaas werden niet altijd de gerechten tegelijk geserveerd waardoor ik bijv. mijn tapas al op het en mijn partner nog niks had gehad. We waren vergeten aan te geven dat mijn partner een champignon allergie had, uiteindelijk was dit geen enkel probleem erg fijn vanuit de keuken. Het was een gezellig avond en we hebben prima gegeten.
M.J. C.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Hier gegeten met een bon van Groupon. Goede service, eten erg warm opgediend en lekker.
Decor is apart, zo in de kelder. Het zat al vol toen we kwamen, oogt gezellig. Schijnt iets minder te zijn als het leger is, maar daar kan ik niet over oordelen.
Enige minpunt: we hadden een bon voor 10 tapas (overigens meer dan voldoende voor 2 personen) met een waarde van €55,-.
Maar als je daar gaat eten en je bestelt voor 2 personen 9 tapas, ben je €40,- euro kwijt, 12 tapas voor €50,- en 16 voor €60,-.
Waarde komt dus volgens mij niet overeen met de prijs in het restaurant.
Charles B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2015
Wat een belachelijk vertoning. De start was veel belovend met de keuze voor 3x onbeperkt tapas en een aangepast kinder menu. Het voorgerecht, salade geitenkaas, worstplankje en salade gerookte kip was oké. Het kindermenu kwam gelijk met het voorgerecht zoals beloofd. Toen de tapas. Na ruim 1 uur kwamen de eerste hapjes. Verbrande champignons met tapanade. Biefstuk die veel te lang op een zijde had gelegen op de bakp en ga zo maar door. Nagerecht, ijs voor de kinderen oké, maar de crème brullee,van binnen koud en het bakje loei heet. Tjonge jonge wat een beginners fouten. Bediening ronduit slecht. 3 keer opmerking gemaakt en antwoord van we geven het door. Bij het afrekenen van dik 100 euro nog geen enkele toenadering. Hier komen we niet meer terug.
Niels A.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2015
Bediening was zeer matig, 1 serveerster sprak slecht Nederlands en zei tot 3 keer toe terug te komen, maar kwam niet terug. Daarnaast had ze er duidelijk geen zin in vanavond. Nadat we meerdere keren aangaven dat we ontevreden waren merkten we bij de jonge serveerster met bril dat ze er alles aan deed om de avond goed te maken. Achteraf gezien vonden we het sneu voor haar, omdat zij bijna al het werk alleen moest doen.
Een van ons bestelde een glaasje kraanwater er bij en dit was prima, maar de andere serveerster kwam een flesje chaud Fontaine brengen. Toen we zeiden dat we kraanwater besteld hadden zei ze dat ze dat niet doen en wilde alsnog het flesje water geven. 8 gerechten waren al op en we kregen vaker achter elkaar 'daar kunnen wij ook niks aan doen wij zijn bediening' te horen. Later zei ze dat de keuken er ook niks aan kan doen. Toen we zeiden dat ze dit van tevoren wel even had kunnen laten weten, zei ze dat het gewoon vervelend voor ons is. Toen we zeiden dat ze dan aan de keuken mochten doorgeven dat we dit vervelend vonden keek ze ons achteloos aan en liep weg. We hebben lang moeten wachten, zo lang dat we al tijdens het eten ons volgende tapas wilden bestellen, echter kon dit niet.
Eten was goed, behalve de spareribs, die waren niet mals en taai.

We hebben aangegeven dat we echt niet blij waren met deze ervaring en toen hebben ze wel 1 persoon van onze rekening afgehaald en in plaats vd biefstuk die niet op voorraad was kregen we ossenhaaspuntjes. Daarnaast kregen we een drankje vh huis, dit compenseerde het enigzins, maar maakt je avondje uit een stuk minder. Al met al, geen aanrader, we komen niet meer terug!