La Puerta

• Huisdieren welkom
6,9
PrincessWiwi .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Behalve de eigenaar(?) van het restaurant werkt de rest een beetje slow. Als het een druk weekend is kan het nog wel erg lang duren voordat de dieren zijn geslacht. Maar als ze dan eenmaal geslacht en bereid op je bord liggen dan is dat het zeker waard! Het menu biedt ook veel keuze zoals o.a. elke dag onbeperkte spareribs voor 17,50, zondag onbeperkte gamba's en er is ook tapas beschikbaar. Ook wordt bij de onbeperkte menu's salades, frietjes of brava's erbij geserveerd indien gewenst. Restaurant ligt ondergronds dus als het instort dan ben je klos maar het ergste is dat er geen bereik op je telefoon is. :(
Roxane V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Te weinig personeel. Het duurde ontzettend lang voordat we ons eten kregen. Zeker een uur moeten wachten. Cola kwam uit een gewone fles en zat geen prik meer op. Zelfs niet toen deze opnieuw geopend werd. Spareribs waren prima. Ik kom hier niet meer terug.
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
We wilde bij La Puerta gaan eten. Toen we binnen kwamen werden we amper begroet door het personeel. We kregen een tafel aangewezen. Na een kwartier kwam er iemand een drankje opnemen. Er lagen geen menukaarten op de tafel. Het drankje werd weer een kwartier later gebracht; een klein glaasje cola Light zo der prik, waarschijnlijk afkomstig uit een fles die al een poosje open stond.
Nog altijd geen menukaart. Uiteindelijk ons drankje afgerekend en ergens anders geen gegaan.
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Met een groep hier gegeten De tapasgerechten waren erg matig van kwaliteit. Niet erg vers en sommige ook lauw. Desert was een grote schaal met ijs en flensjes uit een verpakking. De prijs hiervan zat ook niet bij het menu in waardoor we na mijn idee erg veel moesten betalen. Geen aanrader.
frank_geldrop .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Goede locatie, prima gastheer, gigantisch lekkere hoofdgerechten, baggere desserts. En dit alles voor een zacht prijsje!
dennis J.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Echt een aanrader , wij zijn met ons gezin er geweest , en zijn voor de tapas grande gegaan leuke selectie vanuit de keuken , we hadden nogal wat wensen met wat we niet lusten prima opgelost , vlotte vriendelijke bediening erg gastvrij wij snappen sommige van de recensies niet. Wij zijn bij andere tapasbars geweest maar la puerta spant de kroon wij komen hier zeker terug
Judit V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijke, warme en koude tapas. 12 stuks genoeg voor gemiddelde eter.
Vriendelijke en vlotte bediening. Aan te raden !

Loes V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Hou je van chilisaus? Dan zit je hier goed... Wij gaan er iig nooit meer eten. Restaurant ziet er leuk uit, leuke sfeer, maar het eten heeft weinig met Spaanse Tapas te maken. Eigenlijk helemaal niks. Bediening was wel ok, de 1 wat beter dan de ander. Er kwam niemand aan tafel om te vragen of we nog iets wilden drinken.
Xandy D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
met een aantal collega's na het werk hier gaan eten. Aantal keren telefonisch de zaken doorgesproken omdat er ook nog collega;s 1,5 uur moeten terug reizen naar huis,het was allemaal mogelijk, Na de ontvangst meteen bediend met drankjes en een klein bakje nacho's op de tafel. Na een aantal keren vragen wanneer het eten kwam ...kwam er na 1,5 uur dan 2 schalen met gebakken stokbrood.dat was naturlijk zo op dus ging ik maar weer vragen waar de tapas bleven . Eindelijk kwamen er dan tapas de keuze vanuit de keuken omdat dit sneller was, nou na 1,5 uur ... daarna volgde er meer. Om de vaart erin te houden heb ik zelf de 2 gekozen tapas p.p. opgenomen, toen kwam men op stoom. De smaak vd tapas is goed, maar soms ook koud.de drankjes werden vaak opgenomen maar de lege schalen bleven helaas vaak op de tafel staan. Het dessert en de koffie/ thee ook weer zelf opgenomen ivm de snelheid.de groep had het gezellig en het eten smaakte goed maar soms koud.het was heel lang wachten en erg rommelig. Later bleek dat ook de spareribs express leveringen uit de zelfde oven kwamen vh restaurant waardoor het erg druk was. Maar dat hoorde ik pas achteraf, beetje jammer. Ik dacht alles goed vooraf geregeld te hebben en bleek toch in de praktijk anders te gaan. Puntjes op de i kunnen gezet worden opscheplepels bij het uitserveren met grote schalen, op tijd stokbrood bakken, lege schalen meenemen vd tafel, doorgeven waarom het niet loopt. De dag na het eten telefonisch contact gezocht en dit ook door gesproken en ik zou nog een terugkoppeling krijgen maar nu 1 week later niks meer van hun gehoord. Beetje jammer, ga ik nog een x????
Wanny02 .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Met z'n 2e het onbeperkt tapas arrangement genomen a €25 p.p. Bediening was vriendelijk en interieur ziet er leuk uit. We mochten een voorgerecht uitkiezen, mijn partner had brood met knoflook mayonaise en ik de brushetta. Het brood was alleen erg veel, na het brood zatten we al redelijk vol. De tapas was over het algemeen prima, de kabeljauw en het kipspiesje waren voortreffelijk. De rest o.a biefstuk (er werd door de bediening gevraagd welke roodheid, helaas klopte daar niks van, rare besteld en kreeg medium/Well done), paprika met kaas, meloen met serranoham, gehaktballetjes en nog wat andere gerechtjes waren prima. Helaas werden niet altijd de gerechten tegelijk geserveerd waardoor ik bijv. mijn tapas al op het en mijn partner nog niks had gehad. We waren vergeten aan te geven dat mijn partner een champignon allergie had, uiteindelijk was dit geen enkel probleem erg fijn vanuit de keuken. Het was een gezellig avond en we hebben prima gegeten.
Marco7180 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Hier gegeten met een bon van Groupon. Goede service, eten erg warm opgediend en lekker.
Decor is apart, zo in de kelder. Het zat al vol toen we kwamen, oogt gezellig. Schijnt iets minder te zijn als het leger is, maar daar kan ik niet over oordelen.
Enige minpunt: we hadden een bon voor 10 tapas (overigens meer dan voldoende voor 2 personen) met een waarde van €55,-.
Maar als je daar gaat eten en je bestelt voor 2 personen 9 tapas, ben je €40,- euro kwijt, 12 tapas voor €50,- en 16 voor €60,-.
Waarde komt dus volgens mij niet overeen met de prijs in het restaurant.
Charles B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2015
Wat een belachelijk vertoning. De start was veel belovend met de keuze voor 3x onbeperkt tapas en een aangepast kinder menu. Het voorgerecht, salade geitenkaas, worstplankje en salade gerookte kip was oké. Het kindermenu kwam gelijk met het voorgerecht zoals beloofd. Toen de tapas. Na ruim 1 uur kwamen de eerste hapjes. Verbrande champignons met tapanade. Biefstuk die veel te lang op een zijde had gelegen op de bakp en ga zo maar door. Nagerecht, ijs voor de kinderen oké, maar de crème brullee,van binnen koud en het bakje loei heet. Tjonge jonge wat een beginners fouten. Bediening ronduit slecht. 3 keer opmerking gemaakt en antwoord van we geven het door. Bij het afrekenen van dik 100 euro nog geen enkele toenadering. Hier komen we niet meer terug.
blom1984 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2015
gisteren gegeten met zijn 2tjes het eten was overduidelijk lekker wij komen hiervoor zeker terug la puerta vinden wij echt een aanrader.
echter kwamen wij er snel achter dat een tafel naast ons een beetje aan het profiteren was hierbij bedoelen wij.. gratis drankjes gratis eten ect.
echter was de bediening top! ook was ons duidelijk vermeld dat er sommige gerechten er helaas niet waren.. de 2 dames van de bedieningen hebben het super opgelost echter konden ze er veder ook niks aan doen.
wij raden la puerta aan.
tot snel !
Niels A.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2015
Bediening was zeer matig, 1 serveerster sprak slecht Nederlands en zei tot 3 keer toe terug te komen, maar kwam niet terug. Daarnaast had ze er duidelijk geen zin in vanavond. Nadat we meerdere keren aangaven dat we ontevreden waren merkten we bij de jonge serveerster met bril dat ze er alles aan deed om de avond goed te maken. Achteraf gezien vonden we het sneu voor haar, omdat zij bijna al het werk alleen moest doen.
Een van ons bestelde een glaasje kraanwater er bij en dit was prima, maar de andere serveerster kwam een flesje chaud Fontaine brengen. Toen we zeiden dat we kraanwater besteld hadden zei ze dat ze dat niet doen en wilde alsnog het flesje water geven. 8 gerechten waren al op en we kregen vaker achter elkaar 'daar kunnen wij ook niks aan doen wij zijn bediening' te horen. Later zei ze dat de keuken er ook niks aan kan doen. Toen we zeiden dat ze dit van tevoren wel even had kunnen laten weten, zei ze dat het gewoon vervelend voor ons is. Toen we zeiden dat ze dan aan de keuken mochten doorgeven dat we dit vervelend vonden keek ze ons achteloos aan en liep weg. We hebben lang moeten wachten, zo lang dat we al tijdens het eten ons volgende tapas wilden bestellen, echter kon dit niet.
Eten was goed, behalve de spareribs, die waren niet mals en taai.

We hebben aangegeven dat we echt niet blij waren met deze ervaring en toen hebben ze wel 1 persoon van onze rekening afgehaald en in plaats vd biefstuk die niet op voorraad was kregen we ossenhaaspuntjes. Daarnaast kregen we een drankje vh huis, dit compenseerde het enigzins, maar maakt je avondje uit een stuk minder. Al met al, geen aanrader, we komen niet meer terug!
Rachel T.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2015
Het gebouw van La Puerta was mooi, leuk met de gewelven, al had het leuker aangekleed kunnen worden.
De service was matig. Het personeel had weinig kennis van zaken, en verzon zelfs welke wijn ik dronk. Het meisje was gemaakt netjes. Het kwam op ons over dat ze zo snel mogelijk haar uren wilde maken en naar huis kon.
De meeste gerechtjes waren ok. De gamba's in knoflookolie waren prima, het brood met tapenade ook, al was dat erg simpel. Het dieptepunt was toch wel het groentegerechtje: witlof met schapenkaas. Dat bestond uit 4 blaadjes witlof met daaroverheen wat geraspte kaas (dit kwam niet uit de oven oid, gewoon rauw op een bordje). Wij zijn erg blij dat we met een grouponactie hier terecht zijn gekomen want we zouden voor de witlof nooit €3,90 betaald hebben.
Wij gaan hier niet meer terugkomen, helaas want de plek kan iets veel beters bieden!
Joeri D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2015
Heel gezellig restaurant, de bediening is bij mij altijd top, de tapa's met kip zijn altijd goed, ook de gamba's of biefstukjes zijn lekker, ondanks dat de patata's bravas simpel zijn, zijn ze wel erg lekker
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Met een hapas en tapas-bonnetje hier terecht gekomen. Leuk en knus restaurant, vriendelijke bediening. De gamba's waren echt super lekker! We kregen voor ons bonnetje twaalf gerechten, allemaal smakelijk maar behalve de goddelijke gamba's niet heel bijzonder. Wat ik jammer vond is dat we alles tegelijk kregen met als gevolg dat we met anderhalf uur weer buiten stonden...
CarlaBosman .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
Hoewel we een prima avond hebben gehad ( goed gezelschap doet veel) gaan we beslist niet terug naar la Puerta. Met een Groupon was de avond niet duur, maar de prijs-kwaliteitverhouding bleef vrij ongunstig.

Zoals eerdere proevers al opmerkten, is er behalve de naam niets Spaans aan la Puerta, en dat vinden wij jammer. De bediening is echt Arnhems, best vriendelijk maar matig efficiënt (laten je lang wachten op drankjes, niet slim want daar moet de winst uit komen).

Dat het voedsel tapas is moet blijken uit het feit dat het in kleine bakjes geserveerd wordt. Patatas bravas bijvoorbeeld zijn gefrituurde aardappelblokjes (zoals die wel panklaar bij de supermarkt te koop zijn) met een kwak cocktailsaus en een zoete Aziatische chilisaus (helaas dan weer niet de pittige variant). De groene asperges waren de kleinste en dunste die ik ooit had gezien. De gemengde salade vond ik een dieptepunt: wat stukjes komkommer en tomaat (echt niet meer dan zes kleine stukjes) een sliertje sla, drie farfalle (pasta, waarom?) met een oninteressante slasausdressing en dat piepkleine bakje stond voor 4,50 euro op de kaart! Ovenbrood met aioli was Turks brood met knoflooksaus van snackbarkwaliteit. De andere gerechtjes waren vooral erg zout. Het was allemaal niet vies, maar ook niet echt lekker.

De locatie is leuk, maar de sfeer een beetje vreetschuur-achtig, grote gezelschappen mensen die voor weinig zitten te eten. De smaak doet er blijkbaar niet zo toe. Wij zoeken nog steeds naar de echt lekkere tapas in Arnhem.
Corine S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
We hebben hier met onze grouponbon (10 tapas voor 2 personen voor 25 euro) gegeten. Ontvangst was vriendelijk. Tapas zijn helaas geen echte spaanse tapas. Het mist de echte spaanse smaak. Garnalen in filodeeg leek gewoon diepvriessnacks. Patatas bravas zijn gefrituurde aardappelbolletjes. De duivelse biefstukjes waren we erg lekker mals, maar helaas niet pittig van smaak. Het eten is allemaal wat inspiratieloos. De locatie is wel leuk, zo in de kelders. En de bediening was wel prima, maar niet geweldig. Het meisje liet een bakje chilisaus vallen net naast onze tafel. Meteen excuses hiervoor, maar vervolgens lag de chilisaus nog op de grond toen we naar huis gingen.
Ik zou hier niet meer heen gaan.
Joris-b .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Hele goede ervaring met dit restaurant, zeer goede, vriendelijke en behulpzame bediening! Het eten was erg lekker en het restaurant is heel sfeervol. Gezellig druk maar niet allemaal hutjemutje op elkaar. We hebben hier samen met een groep van 11 personen gegeten, en iedereen was even enthousiast! Voor de liefhebbers van tapas een echte aanrader!