La Pucelle

Hofstraat 2 4611 TJ Bergen op Zoom Nederland Kaart

Over het restaurant La Pucelle

Kom helemaal tot rust

Gelegen in een 15e eeuws stadspaleis. Het restaurant zoekt de boeren in de omgeving op voor de allerbeste producten. Deze kwaliteit proef je meteen! De menukaart wisselt minimaal vier keer per jaar, zodat er altijd rekening kan worden gehouden met het seizoen. Laat je adviseren in een heerlijke wijn door het attente personeel of kies een lekker speciaalbiertje en je bent diep tevreden.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant La Pucelle

Zondag en maandag gesloten
Dinsdag t/m Zaterdag:
Keuken open 18:00 - 21:30

Laura T.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Interieur was mooi en eigentijds en het eten was lekker, alleen jammergenoeg was er aan mijn tafelgenoten niet gevraagd hoe ze hun diamanthaas gebakken wilden hebben en bij het uitserveren was het vlees tussen medium en doorgebakken in, waardoor het vlees wat droger was.
. ..
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Met AH actie gegeten daar, normaal zou je denken dat ze hier aan meedoen om hun restaurant te promoten. Voor ons niet geslaagd.
Als voorgerecht de Carpaccio, beetje pezig hier en daar maar net te doen. Tongfilet en diamanthaas als hoofdgerecht. Tongfilet was erg lekker, de diamanthaas was minder. Verre van mals en behoorlijk kauwwerk. Bij dit soort vlees is het altijd afwachten maar mogelijk is een andere leverancier aan te bevelen. 2 frites per persoon € 2,50 besteld. In schil gebakken, bij ons meer schil dan aardappel. Later zagen wij voor andere gasten stukken betere porties voorbij komen. Dat wij deze pech hadden kan gebeuren. Alleen de kok zou beter moeten weten en zo'n portie die wij kregen niet eens de keuken uit moeten laten gaan. Ook vreemd dat ze gelijk ons dessert wilde noteren, dat hebben ze liever. Je kon kiezen uit zoet of kaas. Wij gaven door dit nog niet te willen beslissen en hebben dat ook niet gedaan. In geen een restaurant is dit nodig. Uiteindelijk na ons hoofdgerecht hadden wij allebei gekozen voor de kaas. Hier betaal je altijd extra voor, geen probleem. Wel verwacht je daar dan iets van een klein warm rozijnenbolletje bij of kletsenbrood. Helaas! Dan de rekening. Mineraalwater fles € 6,95. Fles huiswijn € 27,50. Terwijl er op de wijnkaart goedkopere wijnen staan van € 23,50. Meestal zijn de huiswijnen van deze prijs. Deze was overigens wel prima. Dan als klapper op de vuurpijl, 2 Irish Coffee besteld. Dit hadden ze als volgt op de rekening gezet. 2 koffie/thee
€ 5,50 en 2 buitenlands gedestilleerd € 13,50 echt bizar dit! De duurste Irish Coffee ooit € 9,50 per persoon. De slagroom was dan weer wel gratis, dat viel weer mee. Maar op een Irish Coffee hoort uiteraard wel ongeslagen room. Minpunt en dan voor deze prijs, dat hebben wij nooit eerder meegemaakt, schandalig. De eigenaar was na het voorgerecht ook nergens meer te zien. De vriendelijke ober die heeft de eigenaar gebeld om te vragen of het Irish Coffee verhaal klopte. Dit was het geval. Wij gaan hier echt nooit meer heen, gemiste kans!
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Geweldige locatie en uitstraling en heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Geen ellenlange wachttijden tussendoor. Zeker een aanrader
cd.de.roos .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Jammer dat we 's avonds om kwart voor 7 ,de enige 2gasten waren. Niet zo sfeervol dus.overigens vriendelijke bediening etc.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Prima eten voor goede prijs. Lekker met bijpassende bieren. Tijd tussen gangen was prima met vriendelijke informele service.Zeer mooie locatie in oude stadspaleis.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Locatie is mooi. Eten is goed, niet te veel. Extra patat bijbesteld; helaas kwam deze pas na het hoofdgerecht. Werd wel gecompenseerd door 1 kopje koffie; maar we waren met z'n tweetjes. Kwam vreemd over.
Rien V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Mooie historische locatie. Kaart van beperkte omvang met net voldoende keuze. Kan lawaaiig zijn, vooral als een groep eerst borrelt aan de bar. Op zich lekkere gerechten, vooral lamsbiefstuk was uitstekend. Jammer dat service bij afrekenen matig was.
Anja I.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
We hebben hier met onze familie ( 8 personen) op 18 maart heerlijke gegeten. Om half 5 werden we zeer gastvrij ontvangen bij de prachtige open haard, waar we 2 overheerlijke amuses kregen geserveerd. Om half 6 konden we aan tafel waar we een heerlijk 4- gangen diner kregen voorgeschoteld. Alles was van zeer hoog niveau! We kregen ook veel en interessante informatie over de locatie en we werden meegenomen naar de prachtige binnentuin. We waren allemaal erg blij met de keuze voor dit restaurant, zeker een aanrader!
ansmeyer .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
We hadden een eet avondje met onze vrienden gepland. Dus lekker naar " La Pucelle".
We werden weer heel vriendelijk welkom geheten en hebben weer een heerlijke avond gehad. Gerechten waren allemaal smakelijk, wijnen ook prima. Dus weer een reden om weer terug te gaan.
hildea .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben ook nu heerlijk gegeten bij La Pucelle. De ontvangst en bediening is uiterst vriendelijk en attent. Het eten is heel lekker, evenals de geserveerde Portugese wijn. De ambiance is prachtig, zo in het Markiezenhof. Wat een beetje jammer is, is dat een fles (eigen?) water €6,95 moet kosten. Maar verder niets dan lof en we komen graag weer eens terug!
pjfverhoeven .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het eten was wat betreft hoeveelheid wat karig. Kwaliteit, bediening en sfeer prima. Mooie locatie in historisch stadspaleis.
Rian T.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
geweldig gegeten in een heerlijke ambiance, gaan er zeker een keer terug naartoe. ontvangst was prima omgeving en inrichting top. Bediening was erg vriendelijk. je hoeft niet lang op je gerechten te wachten, houden wat dat betreft alles voor iedereen goed in de gaten. toppie.
Elysse .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Beetje koud aandoend restaurant, kale tafels. Vriendelijke bediening. We kozen voor het Hofnar menu. Voorgerecht en nagerecht prima, ook verse broodjes. Het hoofdgerecht, scholrolletjes was zeer teleurstellend. Het had meer iets weg van een slecht opgewarmde hap. De vis was zeker niet vers en kwam uit de diepvries, daarnaast was de vis volledig doorgekookt, een grote misser. Zeer slecht voor een restaurant van dit niveau. We hebben 2 flessen wijn gedronken met z'n vieren, meerdere andere drankjes besteld, echter toen we een karaf kraanwater vroegen, was dit niet mogelijk. Wij zullen hier niet terugkomen.
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We hebben hier ge-wel-dig genoten! Goede sfeer, heerlijk eten (+goed bijpassend bier) en ontvangst was geweldig!
Ik raad het iedereen aan om hier te gaan eten!
Adriaan J.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Rib-eye was erg pezig,viel tegen
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
We (ik en mijn dochter) werden prima ontvangen ondanks dat we een kwartier te laat waren. We werden in de kleine zaal gezet waar nog 3 anderen zaten. De grote zaal was redelijk gevuld. Wij zijn beiden vegetariër. Het voorgerecht was teleurstellend. De combinatie van eigengemaakte piccalilly met aardappeltjes in crème fraiche (dit leek meer op een aardappelsalade en helaas waren de aardappelstukjes net niet gaar) met daarbij aubergine in pesto (dit was juist wel verrassend lekker) combineerde niet.
Mijn dochter keek nog even op het internet en er bleek ook nog een tussengerecht was met paddenstoelen. Dit konden we gelukkig nog krijgen. Dit was goed op smaak. De risotto met paddenstoelen (het hoofdgerecht) had net iets gaarder gemogen en iets meer gekruid. Het nagerecht een mousse met chocola was heel goed.
We waren blij met het tussengerecht en het nagerecht want de hoeveelheden waren voor ons wat klein.
De bediening was prima en we hoefden niet lang op de gerechten te wachten. Ook werd er aan ons gevraagd wat wij van het eten vonden. Onze opmerking over het voorgerecht werd meegenomen.
Jose C.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Geweldig restaurant...verstopt in een middeleeuws kasteel...en wat een gastheer... Zo vriendelijk en attent.
Maar het belangrijkste is het eten... Heerlijk....zalmtartaar met krieltjes en mierikswortel geweldig en de malsheid van mijn vlees heerlijk.
jeanmatthijs .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Geboekt voor AH arrangement.
Voorgerecht goed, bescheiden portie. Tussengerecht extra genomen, was erg goed van smaak maar het portie was erg, erg klein.
Hoofdgerecht prima, goed klaargemaakt en lekker op smaak. Nagerecht gemiddeld.
Totaal was in orde maar had meer in gezeten, vooral de ambiance van het Markiezenhof vraagt hierom.
Louise R.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We konden het personeel heel slecht verstaan !! En het uitserveren van Het eten verliep niet goed elke schrok je want ze zeiden niks als ze je bord neer zetten. Normaal zeg je even sorry oid
PoppyvanPeter .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Wij hebben zo heerlijk gegeten en de huiswijnen waren ook voortreffelijk, hoffelijke bediening. Gerechten waren heel erg goed in balans, niet teveel en niet te weinig. Doen!