La Pucelle

Hofstraat 2 4611 TJ Bergen op Zoom Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant La Pucelle

We werken met verse producten. Van de historische kruiden- en moestuin, gelegen in de Beeldentuin van het Markiezenhof, nemen we de oogst af en verwerken deze in onze gerechten. We vragen aan onze leveranciers een goede, verantwoorde, kwaliteit. We werken zo veel mogelijk met producten uit de streek. We wisselen de menukaart dan ook minimaal 4 keer per jaar, met de seizoenen mee.
Onze wijnkaart telt wijnen uit de oude- en nieuwe wereld. Speciaalbieren zijn ook goed vertegenwoordigd. Zo hebben we drie bieren van de tap en meer dan 20 verschillende bieren op fles. Bij onze gerechten geven we u dan ook graag een drankensuggestie.

Meer informatie over restaurant La Pucelle

Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
We hebben op en top gegeten met
goed & lief gastheerschap! Mooie sfeer met gezellig haardvuur! Echt 'n aanrader. Zeker voor herhaling vatbaar!
Anja R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij gingen voor het AH menu.
Bij binnenkomst werden we niet heel erg vriendelijk onthaald, bijna afgesnauwd zelfs. Minpunt.
Voorgerecht prima, tussengerecht oké, hoofdgerecht: Diamanthaas was goed, maar weinig tot geen garni. Frietjes moesten apart worden bijbesteld à € 2,50 per persoon! Een zielig bakje met aan elkaar geplakte frietjes met veel bruine plekjes. Dat was een afknapper omdat er maar 4 tot 5 kleine krieltjes bij het gerecht zaten en zéér weinig groente, zodat je vanzelfsprekend iets 'moest' bijbestellen. Het nagerecht (kaasplankje voor mij - was erg lekker, maar kreeg een nasmaak toen ik moest afrekenen). Het bleek dat voor het tussengerecht (€ 6,50), de frietjes (€ 2,50) en het kaasplankje (€ 13,50 !) moest worden bijbetaald. Dit was voor ons vieren vooraf niet duidelijk geweest, waardoor de prijs een stuk hoger uitkwam dan verwacht. Als alles dan perfect geweest zou zijn en we met een vol en voldaan gevoel het restaurant hadden verlaten, was de prijs nog geen probleem geweest, maar een uur later zaten we op de grote markt aan de bitterballen, jammer.
willy B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
weet weet te vertellen ,want het schijn hip te zijn om aardappelen en frites in schil te presenteren, dus nemen wij eer geen frites bij en de wijn is nogal prijzig
Margreet B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Met de AH actie in La Pucelle gegeten. De keuken heeft erg zijn best gedaan om ook aan onze allergie wensen te voldoen. Tevreden naar huis gegaan
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Eenvoudige gerechten. Prima van smaak. Prijs wat aan de hoge kant.
wpjseip .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Geweldige ambiance in het "Markiezenhof" in het centrum van Bergen op Zoom . Locatie in de juiste stijl met schilderijen aan de muur in de juiste sfeer gebracht .
Cees R.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Het eten is goed. bediening vriendelijk, het eten werd snel achter elkaar geserveerd wat een minpuntje was. De tijden tussen de gerechten mogen wat langer zijn.
huysmans91 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Een goede bediening, goed ontvangst, goede wijn erbij, het voorgerecht was uitstekend, het hoofdgerecht was ook zeer goed. het toetje maakte het tot een geheel, zeker hier nog eens terug komen.
Ferdinand C.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Een zeer vriendelijke ontvangst in een sfeervolle ruimte. Leuk om te dineren in een middeleeuwse ruimte met een fraaie open haart. De gerant nam de gelegenheid het een en ander te vertellen over de historie en over bezoeken van belangrijke personages. Het eten was prima ( de bief lekker mals en goed gekruid). Het enige minpuntje waren de frietjes die wat schriel en hard gebakken waren. Wij hebben dit ook aangegeven. De muziek was rustig en gaf ons volop de gelegenheid tot conversatie, al met al, een prettige avond.
therese.denennie .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Eten was lekker maar niet bijzonder, toetje was erg gewoon, een zeer basale aardbijenparfait. De maaltijd was wel erg licht, friet moest apart bijbesteld en betaald worden, broodje werd helaas voortijdig weer weggehaald, kraanwater werd niet geserveerd, we moesten een fles plat water bestellen. Wijn werd zeer ondeskundig beschreven, serveerster sorak slecht Nederlands en had geen wijnkennis, had het bij beschrijving van de witte huiswijn alleen over dat hij uit Portugal kwam.
Cobij D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Aller hartelijkst ontvangen . Gevraagd vooraf wat te drinken maar bij de bestelling van droge witte wijn werd niet gevraagd of het een chardonnay of sauvignon blanc moest zijn. Even aangeven dat het de huiswijn zou zijn was wat beter geweest. Als voorgerecht de salade was erg sober. Alleen sla, komkommer wat tomaatjes enzo. In het geheel niets luxe, zoals avocado of pijnboompitten of iets byzonders.. Ook is er een missertje gemaakt door niet te vragen hoe de diamanthaas gewenst werd ( doorbakken of juist niet). Dus kleine verbeterbare aanmerkingen verder een geweldige goede verzorging.
Thea S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst en prima bediening in prachtige entourage. Eten was heerlijk evenals de wijn. Dit restaurant is echt een aanrader!
Ik weet in ieder geval zeker dat ik hier nog vele malen zal terugkeren!
Lilian F.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
We werden verwelkomt met het aanpakken van de jassen,het menu was voortreffelijk en werd opgediend op hete borden.De eigenaar van het restaurant en de andere bediening was uitermate vriendelijk en hadden alle tijd voor een praatje.
We gingen er met een goed gevoel naar buiten nadat de jas weer werd aangegeven,
Kortom.....chapeau en gaan zeker weer terug.
jansen.petiet .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Met AH kaart lekker gegeten in een rustige sfeer. Gerechten werden smaakvol aangekleed aangeboden.
Wacht tijden tussen gerechten precies goed.
Komen zeker nog terug.
f.j.h .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Samen met mijn vriendin ( met A&H actie) bij La Pucelle gegeten, Heerlijk was het allemaal voorgerecht tussengerecht (iets bijbetaald) hoofdgerecht en nagerecht, ik heb ipv een nagerecht een thee genomen was ook prima!! Aardige eigenaresse ... gezellig geklets....helaas waren we de enige klanten dus dat was wel jammer...
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Het eten smaakte voortreffelijk. Er had echter wel wat meer groente etc. bij gekunt. Zonder patatten bij te bestellen, waarvoor extra betaald moest worden, was het een karig maal.
Gastheer deed goed z'n best.
jennyvanmechelen .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Voor het derde jaar achtereen met ons gezin ( 6 personen ) met AH kaarten bij La Pucelle gegeten. De sfeer was zeer aangenaam , we zaten heerlijk bij de brandende openhaard. Het eten was lekker net als andere jaren. Alleen het menu was nu iets duurder en moest er voor de porties friet betaald worden , jammer!
Maar al met al het was weer beren gezellig daar.
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Lekker eten in een zeer gezellige ambiance
Prachtig gelegen middenin het Markiezenhof.
Betrokken personeel die de gasten verwend
jacobs-beerman .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Het eten en de ontvangst waren zeer goed. Eten was voortreffelijk zowel de vlees als de vis gerechten. Zeer zeker aan te bevelen en gaan snel nog weer een keertje terug.