La Pucelle

Hofstraat 2 4611 TJ Bergen op Zoom Nederland Kaart

Over het restaurant La Pucelle

Kom helemaal tot rust

Gelegen in een 15e eeuws stadspaleis. Het restaurant zoekt de boeren in de omgeving op voor de allerbeste producten. Deze kwaliteit proef je meteen! De menukaart wisselt minimaal vier keer per jaar, zodat er altijd rekening kan worden gehouden met het seizoen. Laat je adviseren in een heerlijke wijn door het attente personeel of kies een lekker speciaalbiertje en je bent diep tevreden.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant La Pucelle

Zondag en maandag gesloten
Dinsdag t/m Zaterdag:
Keuken open 18:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant La Pucelle

Ferdinand C.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Een zeer vriendelijke ontvangst in een sfeervolle ruimte. Leuk om te dineren in een middeleeuwse ruimte met een fraaie open haart. De gerant nam de gelegenheid het een en ander te vertellen over de historie en over bezoeken van belangrijke personages. Het eten was prima ( de bief lekker mals en goed gekruid). Het enige minpuntje waren de frietjes die wat schriel en hard gebakken waren. Wij hebben dit ook aangegeven. De muziek was rustig en gaf ons volop de gelegenheid tot conversatie, al met al, een prettige avond.
therese.denennie .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Eten was lekker maar niet bijzonder, toetje was erg gewoon, een zeer basale aardbijenparfait. De maaltijd was wel erg licht, friet moest apart bijbesteld en betaald worden, broodje werd helaas voortijdig weer weggehaald, kraanwater werd niet geserveerd, we moesten een fles plat water bestellen. Wijn werd zeer ondeskundig beschreven, serveerster sorak slecht Nederlands en had geen wijnkennis, had het bij beschrijving van de witte huiswijn alleen over dat hij uit Portugal kwam.
Cobij D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Aller hartelijkst ontvangen . Gevraagd vooraf wat te drinken maar bij de bestelling van droge witte wijn werd niet gevraagd of het een chardonnay of sauvignon blanc moest zijn. Even aangeven dat het de huiswijn zou zijn was wat beter geweest. Als voorgerecht de salade was erg sober. Alleen sla, komkommer wat tomaatjes enzo. In het geheel niets luxe, zoals avocado of pijnboompitten of iets byzonders.. Ook is er een missertje gemaakt door niet te vragen hoe de diamanthaas gewenst werd ( doorbakken of juist niet). Dus kleine verbeterbare aanmerkingen verder een geweldige goede verzorging.
Thea S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst en prima bediening in prachtige entourage. Eten was heerlijk evenals de wijn. Dit restaurant is echt een aanrader!
Ik weet in ieder geval zeker dat ik hier nog vele malen zal terugkeren!
Lilian F.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
We werden verwelkomt met het aanpakken van de jassen,het menu was voortreffelijk en werd opgediend op hete borden.De eigenaar van het restaurant en de andere bediening was uitermate vriendelijk en hadden alle tijd voor een praatje.
We gingen er met een goed gevoel naar buiten nadat de jas weer werd aangegeven,
Kortom.....chapeau en gaan zeker weer terug.
jansen.petiet .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Met AH kaart lekker gegeten in een rustige sfeer. Gerechten werden smaakvol aangekleed aangeboden.
Wacht tijden tussen gerechten precies goed.
Komen zeker nog terug.
f.j.h .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Samen met mijn vriendin ( met A&H actie) bij La Pucelle gegeten, Heerlijk was het allemaal voorgerecht tussengerecht (iets bijbetaald) hoofdgerecht en nagerecht, ik heb ipv een nagerecht een thee genomen was ook prima!! Aardige eigenaresse ... gezellig geklets....helaas waren we de enige klanten dus dat was wel jammer...
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Het eten smaakte voortreffelijk. Er had echter wel wat meer groente etc. bij gekunt. Zonder patatten bij te bestellen, waarvoor extra betaald moest worden, was het een karig maal.
Gastheer deed goed z'n best.
jennyvanmechelen .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Voor het derde jaar achtereen met ons gezin ( 6 personen ) met AH kaarten bij La Pucelle gegeten. De sfeer was zeer aangenaam , we zaten heerlijk bij de brandende openhaard. Het eten was lekker net als andere jaren. Alleen het menu was nu iets duurder en moest er voor de porties friet betaald worden , jammer!
Maar al met al het was weer beren gezellig daar.
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Lekker eten in een zeer gezellige ambiance
Prachtig gelegen middenin het Markiezenhof.
Betrokken personeel die de gasten verwend
jacobs-beerman .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Het eten en de ontvangst waren zeer goed. Eten was voortreffelijk zowel de vlees als de vis gerechten. Zeer zeker aan te bevelen en gaan snel nog weer een keertje terug.
Laura T.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Interieur was mooi en eigentijds en het eten was lekker, alleen jammergenoeg was er aan mijn tafelgenoten niet gevraagd hoe ze hun diamanthaas gebakken wilden hebben en bij het uitserveren was het vlees tussen medium en doorgebakken in, waardoor het vlees wat droger was.
. ..
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Met AH actie gegeten daar, normaal zou je denken dat ze hier aan meedoen om hun restaurant te promoten. Voor ons niet geslaagd.
Als voorgerecht de Carpaccio, beetje pezig hier en daar maar net te doen. Tongfilet en diamanthaas als hoofdgerecht. Tongfilet was erg lekker, de diamanthaas was minder. Verre van mals en behoorlijk kauwwerk. Bij dit soort vlees is het altijd afwachten maar mogelijk is een andere leverancier aan te bevelen. 2 frites per persoon € 2,50 besteld. In schil gebakken, bij ons meer schil dan aardappel. Later zagen wij voor andere gasten stukken betere porties voorbij komen. Dat wij deze pech hadden kan gebeuren. Alleen de kok zou beter moeten weten en zo'n portie die wij kregen niet eens de keuken uit moeten laten gaan. Ook vreemd dat ze gelijk ons dessert wilde noteren, dat hebben ze liever. Je kon kiezen uit zoet of kaas. Wij gaven door dit nog niet te willen beslissen en hebben dat ook niet gedaan. In geen een restaurant is dit nodig. Uiteindelijk na ons hoofdgerecht hadden wij allebei gekozen voor de kaas. Hier betaal je altijd extra voor, geen probleem. Wel verwacht je daar dan iets van een klein warm rozijnenbolletje bij of kletsenbrood. Helaas! Dan de rekening. Mineraalwater fles € 6,95. Fles huiswijn € 27,50. Terwijl er op de wijnkaart goedkopere wijnen staan van € 23,50. Meestal zijn de huiswijnen van deze prijs. Deze was overigens wel prima. Dan als klapper op de vuurpijl, 2 Irish Coffee besteld. Dit hadden ze als volgt op de rekening gezet. 2 koffie/thee
€ 5,50 en 2 buitenlands gedestilleerd € 13,50 echt bizar dit! De duurste Irish Coffee ooit € 9,50 per persoon. De slagroom was dan weer wel gratis, dat viel weer mee. Maar op een Irish Coffee hoort uiteraard wel ongeslagen room. Minpunt en dan voor deze prijs, dat hebben wij nooit eerder meegemaakt, schandalig. De eigenaar was na het voorgerecht ook nergens meer te zien. De vriendelijke ober die heeft de eigenaar gebeld om te vragen of het Irish Coffee verhaal klopte. Dit was het geval. Wij gaan hier echt nooit meer heen, gemiste kans!
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Geweldige locatie en uitstraling en heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Geen ellenlange wachttijden tussendoor. Zeker een aanrader
cd.de.roos .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Jammer dat we 's avonds om kwart voor 7 ,de enige 2gasten waren. Niet zo sfeervol dus.overigens vriendelijke bediening etc.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Prima eten voor goede prijs. Lekker met bijpassende bieren. Tijd tussen gangen was prima met vriendelijke informele service.Zeer mooie locatie in oude stadspaleis.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Locatie is mooi. Eten is goed, niet te veel. Extra patat bijbesteld; helaas kwam deze pas na het hoofdgerecht. Werd wel gecompenseerd door 1 kopje koffie; maar we waren met z'n tweetjes. Kwam vreemd over.
Rien V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Mooie historische locatie. Kaart van beperkte omvang met net voldoende keuze. Kan lawaaiig zijn, vooral als een groep eerst borrelt aan de bar. Op zich lekkere gerechten, vooral lamsbiefstuk was uitstekend. Jammer dat service bij afrekenen matig was.
Anja I.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
We hebben hier met onze familie ( 8 personen) op 18 maart heerlijke gegeten. Om half 5 werden we zeer gastvrij ontvangen bij de prachtige open haard, waar we 2 overheerlijke amuses kregen geserveerd. Om half 6 konden we aan tafel waar we een heerlijk 4- gangen diner kregen voorgeschoteld. Alles was van zeer hoog niveau! We kregen ook veel en interessante informatie over de locatie en we werden meegenomen naar de prachtige binnentuin. We waren allemaal erg blij met de keuze voor dit restaurant, zeker een aanrader!
ansmeyer .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
We hadden een eet avondje met onze vrienden gepland. Dus lekker naar " La Pucelle".
We werden weer heel vriendelijk welkom geheten en hebben weer een heerlijke avond gehad. Gerechten waren allemaal smakelijk, wijnen ook prima. Dus weer een reden om weer terug te gaan.