La Pucelle

Hofstraat 2 4611 TJ Bergen op Zoom Nederland Kaart

Over restaurant La Pucelle

Kom helemaal tot rust

Gelegen in een 15e eeuws stadspaleis. Het restaurant zoekt de boeren in de omgeving op voor de allerbeste producten. Deze kwaliteit proef je meteen! De menukaart wisselt minimaal vier keer per jaar, zodat er altijd rekening kan worden gehouden met het seizoen. Laat je adviseren in een heerlijke wijn door het attente personeel of kies een lekker speciaalbiertje en je bent diep tevreden.

Meer informatie over restaurant La Pucelle

Dinsdag t/m Zaterdag
- Lunch 12:00 - 14.00

Adriaan J.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Rib-eye was erg pezig,viel tegen
Jose C.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Geweldig restaurant...verstopt in een middeleeuws kasteel...en wat een gastheer... Zo vriendelijk en attent.
Maar het belangrijkste is het eten... Heerlijk....zalmtartaar met krieltjes en mierikswortel geweldig en de malsheid van mijn vlees heerlijk.
Jeanmatthijs .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Geboekt voor AH arrangement.
Voorgerecht goed, bescheiden portie. Tussengerecht extra genomen, was erg goed van smaak maar het portie was erg, erg klein.
Hoofdgerecht prima, goed klaargemaakt en lekker op smaak. Nagerecht gemiddeld.
Totaal was in orde maar had meer in gezeten, vooral de ambiance van het Markiezenhof vraagt hierom.
Louise R.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We konden het personeel heel slecht verstaan !! En het uitserveren van Het eten verliep niet goed elke schrok je want ze zeiden niks als ze je bord neer zetten. Normaal zeg je even sorry oid
PoppyvanPeter .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Wij hebben zo heerlijk gegeten en de huiswijnen waren ook voortreffelijk, hoffelijke bediening. Gerechten waren heel erg goed in balans, niet teveel en niet te weinig. Doen!
Guust D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
We hebben goed gegeten met het AH menu.
Gastvrouw niet erg vriendelijk en bij opdienen gerechten gen toelichting.
Hoofdmenu erg karig ,goed stuk vlees maar voor het overige weinig garnering op het bord,goed dat we er frites bij besteld hebben tegen betaling.
Niet slecht maar niet voor een herhaling vatbaar
Rianne P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Het ontvangst was prima, we waren erg vroeg, dat was geen probleem. Het eten was zalig, er zat genoeg ruimte tussen de gangen in, niet te lang vooral :-)
Kortom zeker een aanrader!
Ludo.videler .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Voorgerecht was prima, maar hoofdgerecht was lauw; bord waarop e.e.a. werd opgediend was koud en een verwarmd/opgewarmd bord ware op zijn plaats geweest. Menu kan, mede omdat voor frites en nagerecht van kaas extra betaald moet worden (keus nagerecht slechts één gerecht, zeer beperkt!) karig genoemd worden. Mede door enkele drankjes is het al-met-al toch prijzig! Gerechten werden snel na elkaar opgediend.Entourage is goed. Eerder dit jaar dit mooie etablissement ook bezocht en wij vonden het toen beter.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Voorgerecht was niet overdadig maar redelijk, Hoofdgerecht van vlees was goed , alleen ontbrak aan groenten op 3 peultjes na geen aardappeltjes of frites deze moesten apart bij besteld worden prijs € 3,- voor een schaaltje frites de kaasplank raad ik iedereen af , deze was heel summier en daar € 4,95 voor bij moeten betalen p p is belachelijk,
al met al is het mij tegen gevallen.heel vaak al veel beter gegeten op de bonnen van A.H.
Rene B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
2e keer dat we hier hebben gegeten. Was prima geregeld en het AH menuutje was erg lekker. Ontbrak wel wat aan groente in het gerecht, 3 schijfjes wortel en 3 sugarsnaps was wat weinig. Maar verder was het heerlijk.
Ada V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Gezellige omgeving . Goede sfeer . Echte aanrader Alleen water en drankjes erg duur Bediening erg vriendelijk en wachttijden tussen de voor hooft en nagerechten prima
L S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Een gastheer die aanvoelt wat prettig is. Zeer vriendelijk, de gerechten kwamen precies op het goede moment. Gezellig de open haard aan, rustig muziekje en lekker eten. En een zeer mooie locatie in het stadspaleis. Al met al een aanrader.
M.hanselman .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Heerlijk gegeten. Top gastheerschap met aandacht voor detail. Op een prachtige locatie in het Markiezenhof. Een echte aanrader.
René V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Fantastisch! Geweldig lekker gegeten een prachtig stuk vlees en vis op hoog niveau. Borden waren prachtig opgemaakt met een pallet van heerlijke verse groenten en aardappeltjes. Een schilderijtje. Bijzonder gepassioneerde gastvrouw en gastheer en top wijnadvies. De lokatie is natuurlijk héél intiem en gezellig. Wij gaan terug!
J.a.nagtzaam .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het was alleen jammer dat er zo weinig aardappeltjes en groenten bij waren.
Maar het eten was voortreffelijk. De ontvangst door de gastheer en gastvrouw is altijd
prima. De stijl en inrichting is helemaal onze smaak.
Astrid.grin .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Zaten naast de deur naar de toiletten, erg onrustig en niet fijn om het toilet in de kijken. Een dranger op de deur is te overwegen.
Stokbrood stond al even klaar op de tafel; dit was al lichtlijke uitgedroogd.
Dessert, Tiramisu, zag er goed uit maar was vrij smakeloos en waterig.
Fverdult1957 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Ik vond het een top locatie , lekker rustig. De bediening was heel vriendelijk. Het eten was lekker, bij het hoofdgerecht had wat meer groente en aardappeltjes gemogen maar verder was het top.
CdSBoZ .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Locatie is natuurlijk geweldig op het plein van de Markiezenhof. Wel was het jammer dat er een bordje was waarop stond: wegens hitte zijn we gesloten om 20.30! Het ging erg snel allemaal, bord nog niet leeg en het werd weggehaald. Na de kaas hadden we nog wat wijn toen werd er gezegd, wilt u nog koffie of iets anders, toen hebben we gezegd dat we dat zelf wel zouden aangeven. We voelden ons dus ook niet erg welkom. We vonden beide het kaasplankje het lekkerste.
Wij vinden ook dat je kunt merken dat als je met het AH boekje komt men er op gebrand is je zo snel mogelijk weg te krijgen om een volledig betalende klant in jouw plaats te kunnen begroeten. Dit laatste hebben we ook gemerkt bij een ander restaurant dat met de actie mee deed. Mijn advies is doe dan niet mee! Gasten komen echt niet meer terug als ze zo behandeld worden.
Gelukkig was ik in goed gezelschap dus werd het alsnog een gezellige avond.
Charles B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Het eten was goed te noemen. Het komt niet vaak voor dat we buiten kunnen eten. Jammer dat de tafels op het terras aan de kleine kant zijn om te dineren.
KDNieuwegein .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Afgelopen zaterdag gegeten via de AH restaurantactie bij La Pucelle. We werden met alle egards ontvangen en het eten was verrukkelijk! Daarnaast vonden wij de locatie ook erg sfeervol (in de Markiezenhof). Ga zo door!