Over het restaurant La Providence

Een vleugje Frankrijk in Baarle-Nassau

Restaurant La Providence is gevestigd in het hart van het toeristische plaatsje Baarle-Nassau. Achter de schilderachtige witte gevel bevindt zich een warme entourage. Eigentijds interieur met aardetinten, sfeerverlichting, open haard, uitnodigende ruim gedekte tafels, strak wit linnen en mooi glaswerk. Ook in de sfeervolle binnentuin met mediterraanse planten is het genieten bij mooi weer. De eigenaar is een gastheer in hart en nieren. Kom snel langs om de Franse keuken te proeven!

Meer informatie over restaurant La Providence

Gesloten per 1 januari 2018

Uitmuntend
9,3
9,3
Alex B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een intieme en gezellige sfeer. Het duurde wel wat lang voor het geserveerd werd.
We vonden wel dat de prijs voor een glas wijn ( 5,25 euro ) wat aan de hoge kant was.. Vriendelijke bediening.
dirkerik V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Het gastheerschap heeft Jan Fassaert zeer goed in de vingers. Hij ontvangt zijn gasten op bijzonder hartelijke wijze.
ook het eten was bijzonder. De opgediende gerechten waren zeer verfijnd en de borden net plaatjes. Alle hulde aan de kok. Het was een zeer geslaagde avond.
S O.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk gegeten van mooi opgemaakte borden.
Kwaliteit was bijzonder goed. Bediening ook zeer goed.
Wij komen hier zeker een keer terug.
carla B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
We hebben en fijne en gezellige avond gehad. Onder het genot van lekker eten & drinken, goeie sfeer, vriendelijk personeel en leuke ambiance!
jos V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
alle gerechten waren goed.rustige sfeer.goede wijn.goede gast heer bediening prima.we zaten op terras alleen een tafel nasat ons een mevrouw die zo aanwezig was dat we blij waren toen ze vertrokken.eindilijk rust.
Anja M.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Wachttijd kan ik niet invullen,die was lang maar daar hadden wij bewust om gevraagd maar dat kan voor een ander negatief zijn.
Was voor ons perfect.
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Erg lekker gegeten. Kleine producten op een groot bord, zag er mooi uit. Goede uitleg over de producten, echt erg leuk en vreselijk lekker.
Een aanrader!!
J.G. P.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Enkele maanden geleden met de AH diner bon bij La Providence gegeten. Nu met onze kinderen erbij want dit wilden wij ze ook mee laten maken. Met vier personen heerlijk een avondeje uit eten geweest. Alle vier de gangen waren top. Heerlijk om daar ook een passende wijn bij geserveerd te krijgen.
Medewerkers van La Providence we hebben genoten. Muziek kwam wat luid door omdat we precies onder de luidspreker zaten, daarom ledendig. Van de overige tafels geen last.
Fam. Van Putten, Zevenbergen
Clemens V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Zeker een goed restaurant met een kleine kaart maar heerlijk eten
dajobreda .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
We werden hartelijk ontvangen en ook verder heel vriendelijk geholpen. Hoewel de kaart niet uitgebreid was, konden we beiden een goede keuze maken en hebben genoten van de gerechten, niet alleen qua smaak, maar ook van de wijze waarop ze gepresenteerd werden. Telkens weer een plaatje! Bovendien kregen we bij elk gerecht een duidelijke en goed verstaanbare toelichting over de gebruikte ingrediënten. Kortom: een geslaagde avond!
090729 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Prachtig restaurant. Goede ontvangst. Rustig. Eten was niet mijn ding. Vorige keer vond ik het beter.
Geen verwijt maar een opmerking.
Annet B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
we hadden wat te vieren en wat een feest! heerlijk gegeten, de chef maakte er geen probleem van om voor mij glutenvrij en lactose vrij te knallen. heerlijke amuse van zalmtartaar met dillebouillon, perfect voorgerecht van coquille st jaques tartaar met granny smith, machtig mooi van smaak. de garnalen met groentjes in visbouillon verrassend door de combinatie met meloen. De heilbot perfect van cuisson, de wortelpuree wat laf, maar het is de chef vergeven. het dessert met pure chocomousse en vers fruit, goed door zijn eenvoud. Kortom, wij hebben goed en vooral met plezier gegeten.
rg.vd.velde .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Lekker gegeten Bediening was goed De eigenaar is kundig en weet veel over gerechten en bijpassende wijn
Het is beslist de moeite om terug te komen
Bob M.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
3 - gangen verrukkelijkheden in een aangename ambiance. Het was die dag erg warm en we zaten op het terras. De avond van vaderdag was bijzonder aangenaam.
Cees D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Door omstandigheden waren de wachttijden tussen de gangen extreem lang. De kwaliteit van wat we voorgeschoteld kregen was als vanouds: prima.
Anna B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Goede uitleg over het eten. Prima wijnadvies. Attent. Ondanks de warmte was het buiten goed vertoeven. We waren de eerste die kwamen en de laatste die weggingen, maar men bleef vriendelijk.
Wim L.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
We hebben erg lekker gegeten, maar vonden het wel jammer dat de menukaart heel anders was dan we op de site gezien hadden bij onze reservering. Daardoor was de keuze voor ons beperkt.
Een tweetal gerechten van de menukaart bleken niet aanwezig teczijn, maar die werden op een goede manier vervangen.
kbruggeman .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Heel mooie gerechten. Perfect van smaak. Ingrediënten goed op elkaar afgestemd. Jammer dat de chef-kok weggaat; het was z'n laatste werkdag.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Erg lekker gegeten, zeer vriendelijke gastheer. Ik heb maar een 1 hand en zonder te vragen wordt het vlees precies op maat gesneden.Tevens worden lokale producten, zoals de likeur bij de koffie.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Wij hadden een reservering gemaakt met de AH restaurantactie.
En kregen voor €37.50 een heerlijk 3 gangendiner.
Goede en vriendelijke bediening, eten was echt heel goed.
Allen heel erg jammer dat achteraf thuis bij het bekijken van de rekening
geen € 37.50 in rekening was gebracht maar elk gerecht apart waardoor de rekening bijna € 20
meer was dan het keuzediner.
Dit gaf toch wel een erg bittere nasmaak aan wat eigenlijk heel goed was.
Zo jammer!!!
Beste mevrouw De Jong,
Zoals duidelijk aangegeven op de reserveringswebsite van de Albert Heijn spaaractie en vermeld op de avond zelf kiest u bij ons uw diner à la carte voor €50,-. Ons eigen 'goedkopere' actiemenu voor €36,50 is niet geldig met nog eens een spaarkaart van Albert Heijn. Het verschil is dus € 13,50 (ipv € 20,-). Jammer dat u dit niet vooraf heeft bekeken. Wij hopen u echter graag nog eens te mogen ontvangen.