Over het restaurant La Providence

Een vleugje Frankrijk in Baarle-Nassau

Restaurant La Providence is gevestigd in het hart van het toeristische plaatsje Baarle-Nassau. Achter de schilderachtige witte gevel bevindt zich een warme entourage. Eigentijds interieur met aardetinten, sfeerverlichting, open haard, uitnodigende ruim gedekte tafels, strak wit linnen en mooi glaswerk. Ook in de sfeervolle binnentuin met mediterraanse planten is het genieten bij mooi weer. De eigenaar is een gastheer in hart en nieren. Kom snel langs om de Franse keuken te proeven!

Meer informatie over restaurant La Providence

Gesloten per 1 januari 2018

Uitmuntend
9,3
9,3
Akwadoe D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
We hebben eind augustus in dit restaurant gegeten. Nu gaan we vaak buiten de deur eten maar dit vonden we echt een topper; een Michelinster-waardig restaurant! Het begon al meteen met de amuse. Alle gerechten waren een ware smaaksensatie. Met name de biefstuk en de sucade met de saus in combi met een heerlijke côte du Rhône waren voortreffelijk. Hier is ongetwijfeld een topkok aan het werk!
De service is ook goed . Het enige minpuntje vonden wij dat het interieur iets te gestileerd is en daardoor wat onpersoonlijk overkomt en wij hoorden het geluid van de airco, wat min of meer storend was. Voor de rest alleen maar lof!
Wij komen zeker terug.
Wij danken u voor de mooie recensie, dit waarderen wij enorm! Heel graag tot ziens!
L. D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Afgelopen vrijdag weer heerlijk gedineerd bij Restaurant La Providence. Wij maakten hiervoor gebruik van onze volle Albert Heijn spaarkaart. Dit maal aten wij in de gezellige binnentuin. Onze verwachtingen waren na ons vorige bezoek al hoog gespannen maar deze werden wederom overtroffen. De gerechten waren hoog op smaak en de bijpassende wijnen zeer goed uitgezocht. De gastvrijheid die je hier beleeft zie je nog maar zelden..
Zeker aan te bevelen dit restaurant te bezoeken.
Fam. De Weerd
Hartelijk dank weer voor de mooie recensie. Heel graag tot ziens!
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2014
Gisteren hier gegeten. De camping in Baarle Nassau, camping de Wielewaal, heeft een leuk arrangement met dit restaurant afgesloten. Wat een lekkere gerechten, een topkok, de gastheer is vriendelijk samen met zijn vriendin die in de bediening helpt. Zeker een aanrader.
5131 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2014
Wat een goed restaurant!
Wij zijn frequente restaurant bezoekers, met een voorkeur voor de Belgische gastronomie.
Schrijven eigenlijk nooit recensies, maar vinden dat dit relatief nieuwe restaurant wel een steuntje in de rug verdient.
Zeer vriendelijke ontvangst, deskundige en alerte service. Correct maar absoluut niet stijf.
Mooie kaart, perfect bereid, pure smaken en goede porties. Ook een aantrekkelijk geprijsd 'marktmenu'.
Helaas niet naar de wijnkaart gekeken, de huiswijn was prima.
Prettige details: Leuk zitje om en aperitief te nemen, tafeltjes mooi gedekt en niet zo dicht op elkaar en gratis en direct in de buurt parkeren.
Echt een aanrader, een van de betere restaurants tussen Tilburg en Breda.
frans1954 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2013
Heerlijk eten en het wijn arrangement past uitstekend bij de gerechten.
Al enkele keren hier aangeschoven maar smaakt naar meer.
Echt aan te bevelen, goed voor Baarle.
L. D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2013
Aanrader! Eindelijk een goed en betaalbaar restaurant in Baarle. Mooi interieur en goede service! De gekoelde rode wijn uit Chili is heerlijk. Wij komen snel weer terug.
L. De Weerd
erik-uit-apeldoorn .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2013
leuk nieuw restaurant met een gezellige uitstraling. een 3 gangen menu gekozen en door dat er naar onze verschillende wensen goed is geluisterd kregen mijn vriendin en ik allebei andere gerechten met passende wijn voor mij, zij was bob! koffie na met lekkere bonbons dus zeker voor herhaling vatbaar!