La Providence

Desirée Geeraertstraat 3 5111 CH Baarle-Nassau Nederland Kaart

Over het restaurant La Providence

Een vleugje Frankrijk in Baarle-Nassau

Restaurant La Providence is gevestigd in het hart van het toeristische plaatsje Baarle-Nassau. Achter de schilderachtige witte gevel bevindt zich een warme entourage. Eigentijds interieur met aardetinten, sfeerverlichting, open haard, uitnodigende ruim gedekte tafels, strak wit linnen en mooi glaswerk. Ook in de sfeervolle binnentuin met mediterraanse planten is het genieten bij mooi weer. De eigenaar is een gastheer in hart en nieren. Kom snel langs om de Franse keuken te proeven!

Meer informatie over restaurant La Providence

9,3

Jouw recensie over het restaurant La Providence

D Z.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Weer zeer genoten van de gerechten en de service. Vrij kleine maar leuke kaart, aangepast aan het seizoen (wild). Zeer smakelijk patrijs met zuurkool en pompoen als voorgerecht, en ook hert en wild zwijn als hoofdgerecht waren zeer smakelijk. Mooi verzorgd en goede prijs/kwaliteit verhouding. Prima glas rode wijn dat hierbij werd geserveerd, ook schappelijk geprijsd. Nagerecht (cholocade) mag iets meer cacao en iets groter voor mijn smaak.
Attente en vriendelijke bediening. Een omweg waard !
Han L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Super heerlijk vegetarisch gegeten. Het 3jgangen verrassingsmenu bestond uit ware kunststukjesmet heerlijke smaken. We komen zeker terug.
info283 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Prima eten met verrassende combinaties, fijne sfeer en bediening. Ook prettig dat je met de ah actie toch a la carte kunt eten. Niets aan te merken.
Anneke L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Flexibiliteit. De voucher van de restaurantactie werd afgetrokken van het 5-gangen surprise-menu. TOP!
Eten was weer voortreffelijk, alleen was één van ons niet zo gecharmeerd van het voetje van de roodpoot patrijs.
Dit was niet de eerste keer dat wij hier gegeten hebben, maar er zullen zeker nog vele maaltijden volgen.
jan.geers .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Deskundige, rustige bediening met goede uitleg over de wijnen en het eten.
Wijn is wel redelijk duur.
Konden kiezen uit verschillende plaatsen om te zitten.
Komen zeker een keer terug.
Hans-Marion .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Een restaurant waar we een keer of drie per jaar heengaan. Dit is niet voor niets. Gewoon zeer goed. Gemakkelijk voor of in de directe omgeving van het restaurant te parkeren. Gezellige, informele, doch erg correcte ontvangst en bediening. Gezellige en stijlvolle inrichting met voldoende ruimte rond de tafels, welke mooi met linnen gedekt zijn. Niet erg uitgebreide, doch erg mooie kaart. Gerechten erg smaakvol, mooi opgediend met desgewenst omlijst met passende mooie wijnen. De eventuele afrondende thee/koffie werd mooi aangekleed met huis-bonbons. Om niet te vergeten de inleidende huisaperitief met daarin verwerkt een prima likeur afkomstig uit Baarle Nassau. In de gerechten worden overigens zo veel als mogelijk ingrediënten uit de streek verwerkt. Kortom, we blijven periodiek komen en bevelen dit restaurant aan.
Janbert .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Sfeervolle ambiance. Goede uitleg bij de gerechten. Perfect wijnarrangement. Personeel zeer aangenaam. Voor herhaling vatbaar.
Rick D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Zeer vriendelijk personeel en een spannende kaart met heerlijke gerechten! Sommige dingen moest ik even Googlen wat het was, maar het smaakte zeer goed.
Frans C.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Het was een fijne en lekkere avond met een bevriend echtpaar het bedrijf heeft een kleine kaart je kunt niet veel kiezen
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Service prima, lekker gegeten en gedronken. Helaas was de wijn aan de dure kant.
Carla
welij .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Zeer gastvrije ontvangst, goede uitleg over de gerechten die allemaal uit de streek komen en seizoensgebonden zijn. Er wordt eerlijk gekookt, dus geen toevoegingen uit pakjes. Wij aten als voorgerecht garnalen met limoen (op bijzondere manier verwerkt) en kalfswangetjes. De geadviseerde wijn paste uitstekend erbij.
Hoofdgerecht short-rib: zeer mals en heel smakelijk. De groente, o.a. Savoie kool werd in bladerdeeg geserveerd en er waren veel meer smaken in verwerkt die ik niet meer kan navertellen. Proeven dus.
Nagerecht ijs met chocolade en koffie met wat lekkers.
Wij maakten gebruik van de AH-actie en waren met z'n tweeën 84,00 euro kwijt. Dat is wel heel goedkoop voor zo'n heerlijk diner met lekkere wijntjes. Een bijzonder goed restaurant!
Jack G.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Prettige en ongedwongen sfeer waarin je ten volle van de heerlijke gerechten kunt genieten, en van de fijne wijnen die bij de gerechten gekozen zijn. Een traktatie.
calo2 C.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Gisteravond weer wezen dineren bij La Providence op de AH/Iens kaart.
Wij konden vrij kiezen uit de a la carte kaart, waarbij mijn partner voor een 4-gangenmenu koos incl. koffie na en ikzelf voor 3 gangen met als dessert een heerlijk kaasplateau. Bij dit restaurant zijn we nog nooit teleurgesteld en zo ook gisteren niet. Alles was heerlijk incl. de bijpassende Spaanse witte en Italiaanse rode wijn.
Voor wie het nog niet weet.........dit restaurant is werkelijk aan te bevelen voor een heerlijk gezellig diner. Wij komen hier sowieso één of twee maal per jaar terug, ondanks de afstand van 45 km.
ad J.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Reeds meerdere keren hier een fijne avond met vrienden ( en de AH-restaurantactie) gehad.
Het is even goed opletten wat de AH-actie biedt, want op de kaart begint men met een 4-gangenmenu.
Echter als je daar voor kiest , betaal je wel €7 p.p. bij.
Aan de andere kant is het pretttig dat je zelf je gerechten kan kiezen en dus steeds 1 hoofdgerecht, voorgerecht en dessert gratis heb per 2 personen ( en de AH-kaart).
Kwaliteit in het algemeen verfijnd, helaas toch 2 keer een tegenvallend Hoofdgerecht ( vlees) gehad. Als compensatie echter wel een goed glas wijn !
De bijpassende wijnen worden met plezier geschonken en gedronken, maar maken het eindbedrag wel wat hoger.
y.vanderhaar .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Zo goed als perfect diner gehad met bijzondere, maar vooral heerlijke gerechten met smaken van een hoger niveau. We werden zeer vriendelijk ontvangen en tijdens het diner een aantal gesprekjes gehad in een heel ontspannen sfeer.
Ook de wijnen waren heerlijk, kreeg zelfs een selectiewijn voor de prijs van de huiswijn (die ook heerlijk is).
Wie, net als wij, een aantal dagen in Baarle Nassau verblijft en van lekker eten houdt, is dit bijna een "must"om te doen. Je betaalt wat meer, maar dan heb je wel bijzondere smaakbelevenis en een ontspannen avondje uit.
willy.brok3 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. Een van ons heeft een lastig dieet, waar zeer creatief mee om is gegaan. Hulde.
Zeer prettige bediening. Zeer aan te bevelen.
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Het is een klein en gezellig restaurant. Leuke entourage. Het eten was heerlijk en mooi opgemaakt. De bediening was heel correct.
chris V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
zeer goede prijs kwaliteit verhouding, vriendelijke mensen, makkelijk bereikbaar en voldoende parkeergelegenheid, gaan zeker nog een keer terug.
Andre D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk en gezellig gegeten!
j.verboon .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Wij hebben genoten van een heerlijk diner. Bijzonder goede kok, zeer vriendelijke en deskundige gastheer. Wij bevelen het restaurant graag aan.