La Providence

Desiree Geeraertstraat 3 5111 CH Baarle-Nassau Nederland Kaart

Over het restaurant La Providence

Een vleugje Frankrijk in Baarle-Nassau

Restaurant La Providence is gevestigd in het hart van het toeristische plaatsje Baarle-Nassau. Achter de schilderachtige witte gevel bevindt zich een warme entourage. Eigentijds interieur met aardetinten, sfeerverlichting, open haard, uitnodigende ruim gedekte tafels, strak wit linnen en mooi glaswerk. Ook in de sfeervolle binnentuin met mediterraanse planten is het genieten bij mooi weer. De eigenaar is een gastheer in hart en nieren. Kom snel langs om de Franse keuken te proeven!

Meer informatie over restaurant La Providence

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag
Zondag
- Lunch vanaf 12:30
- Diner vanaf 17:30

• Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Uitmuntend
9,4
claudia M.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
jos J.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Prima keuken. Mooie kaart. Deskundige toelichting bij gerechten en dranken. Rustige, aangename sfeer.
IenVanDuijnhoven D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Tapasfanaat H.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Verrassende combinatie van smaken. Heel prettig dat je bijpassende wijn per glas kunt krijgen, zodat dit per gerecht op elkaar is afgestemd. Ook de geserveerde amuse (hertencarpaccio) was voortreffelijk.
fotograafarno .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Bijzonder restaurant en het eten was goed. Ik denk dat als men extra aandacht geeft aan de gerechten met meer smaak explosie dat het helemaal super wordt daar. Alle gerecht waren mooi opgemaakt maar de smaak was er soms niet helemaal.
C. W.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heel fijne ontvangst, ongedwongen sfeer, ook het wijnarrangement is aan te raden. We hebben een heerlijke avond gehad.
calo2 C.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Ter gelegenheid van onze 53-ste huwelijksdag wezen eten in La Providence te Baarle Nassau. Zoals we gewend zijn in dit restaurant was het eten weer voortreffelijk. We hebben genoten van een 3-gangen menu; alles was perfect incl. de fijne amuses. Ook de combinatie van gerechten met de wijn was prima. Kortom we waren weer erg tevreden over het restaurant en de bijzonder vriendelijke gastheer Fassaert. Kortom een restaurant dat zonder meer is aan te raden voor liefhebbers van fijne gerechten in een mooie ambiance.
Loes S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Gezellig echt een avondje uit.we gaan zeker nog een keer terug met vrienden..
Vriendelijk eigenaar en een super goede kok.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Geweldig. Fijne bediening, leuke sfeervolle inrichting. Lekker eten.
Wij waren met vieren en hebben er erg van genoten. Tot ziens
1Fijnproever .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Het was voor ons de eerste ervaring in dit restaurant. Met zijn vieren hebben wij hier gedineerd. Het was een rustige avond. Zo maar doordeweeks en kort voor de Kerst is dat te verwachten. Maar ondank dat wist de eigenaar met zijn medewerkers er een bijzonder gezellige avond van te maken. De kwaliteit van het bedienen en de atmosfeer was in één woord super. Dan het diner: een erg verrassend en heerlijk 3-gangen diner met koffie toe. De kwaliteit van het eten in dit restaurant is voortreffelijk te noemen. Ieder gerecht wordt volledig zelf en uit uitsluitend verse ingrediënten bereid. Wanneer het op tafel wordt geserveerd, krijg je uitgebreide uitleg van al deze mooie ingrediënten. Dit wordt door de chefkok met passie uitgelegd. Wanneer je doorvraagt, krijg je zelfs 'live' ingrediënten te zien waar je eerder nog nooit van had gehoord. Wanneer je deze avond, dit diner en de ambiance met sterren zou moeten beoordelen, zou dit een erg hoge score opleveren. Maar beter is het om het op deze wijze te doen. Dan doe je recht aan de kwaliteit van dit restaurant, zonder beïnvloed te zijn door welke 'politieke keuze' dan ook, zoals je dat in de restaurantwereld om ons heen ziet gebeuren. Chapeau. Dit is de conclusie van deze sterren-avond. Complimenten aan de eigenaar met zijn medewerkers. Wij komen terug.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Prima restaurant. Goed eten en vriendelijke bediening. Het voor en hoofdgerecht waren keurig verzorgd.
Nagerecht niet geheel mijn smaak. Voor herhaling vatbaar.
m V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Top gegeten. Wist niet dat we zo'n goed restaurant hadden in de buurt. Service, entourage, sfeer en gastvrijheid helemaal in orde!
Nelke V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Een warme ontvangst, een leuk menu, mooie en lekkere gerechten, heerlijke bijpassende wijnen, interessante uitleg over de wijnen, kortom een echte aanrader voor een heerlijk ontspannend avondje uit. We gaan snel weer langs komen
Esther C.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijk gegeten met voldoende keuze uit seizoensgebonden gerechten. Service was uitstekend met veel kennis van de mooie wijnkaart!
Monic V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Erg goed restaurant! Heerlijk gegeten met een bijpassend wijn arrangement. Vriendelijk personeel met verstand van de wijnen. Zeker een aanrader!
Elsham .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
een erg goed restaurant met mooi opgemaakte gerechten die ook uitstekend van smaak waren.
Zeker de moeite waard om er nog eens heen te gaan.
Anny F.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Fijne ontvangst, sfeer vol, keurige aankleding, heerlijk gegeten, goede bediening,,uitleg van de kok was
geweldig.
Tot ziens in Uw zaak.

Vriendelijke groeten

Mevr.Dielemans
Mevr .Fens
Hans-Marion .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Enkele malen per jaar gaan we hier eten. Een restaurant wat erg ruim is opgezet met veel ruimte rond de tafels voor de nodige privacy. De inrichting verder gezellig modern doch toch warm van uitstraling. Zoals telkens weer een prettig ontvangst door de gastheer. Altijd weer hartelijk en warm. Gedurende de gehele avond blijft de gastheer attent, informatief en gepast aanwezig. Ook de kok komt gedurende de avond of eens serveren of informeren of het smaakt. Kortom, zeer prettig. Het menu was ook ditmaal weer van hoge kwaliteit en erg smakelijk. Gepaste porties met een gepaste en erg prettige wijnkeuze. Een opmerking misschien wel. Het "voorafje" is al de keren dat we hier geweest zijn het zelfde. Goed, doch enige variatie zou ik prefereren. De amuse evenwel, gisteren een gefrituurde oester op een bedje van zeezout, was daarentegen voortreffelijk.
Kortom, een restaurant van hoog niveau wat, de criteria niet exact kennende, voor ons gevoel niet ver van een ster zit.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Prima restaurant. Bediening vriendelijk en de gerechten heerlijk. Minpuntje: De kabeljauw was niet erg warm.
Te veel afgekoeld. Jammer. En de verwarming had een graadje hoger gemogen.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Lekkere amuses, voortreffelijk brood,chips van bootjes uit India.
Alles werd prachtig en creatief opgediend.
Voorgerecht: carpaccio van hert deed denken aan rookvlees met harde stukjes pompoen.
Hoofdgerecht: scholfilet was nogal karig en vet.
Nagerecht: Chocomousse ,met huisgemaakt hazelnoot(?) ijs voortreffelijk.
Zeer deskundige en vriendelijke bediening met goed wijnadvies.
Een avondje proeven en keuren? Dan naar La Providence!