La Providence

Desirée Geeraertstraat 3 5111 CH Baarle-Nassau Nederland Kaart

Over het restaurant La Providence

Een vleugje Frankrijk in Baarle-Nassau

Restaurant La Providence is gevestigd in het hart van het toeristische plaatsje Baarle-Nassau. Achter de schilderachtige witte gevel bevindt zich een warme entourage. Eigentijds interieur met aardetinten, sfeerverlichting, open haard, uitnodigende ruim gedekte tafels, strak wit linnen en mooi glaswerk. Ook in de sfeervolle binnentuin met mediterraanse planten is het genieten bij mooi weer. De eigenaar is een gastheer in hart en nieren. Kom snel langs om de Franse keuken te proeven!

Meer informatie over restaurant La Providence

9,3

Jouw recensie over het restaurant La Providence

y.vanderhaar .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Zo goed als perfect diner gehad met bijzondere, maar vooral heerlijke gerechten met smaken van een hoger niveau. We werden zeer vriendelijk ontvangen en tijdens het diner een aantal gesprekjes gehad in een heel ontspannen sfeer.
Ook de wijnen waren heerlijk, kreeg zelfs een selectiewijn voor de prijs van de huiswijn (die ook heerlijk is).
Wie, net als wij, een aantal dagen in Baarle Nassau verblijft en van lekker eten houdt, is dit bijna een "must"om te doen. Je betaalt wat meer, maar dan heb je wel bijzondere smaakbelevenis en een ontspannen avondje uit.
willy.brok3 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. Een van ons heeft een lastig dieet, waar zeer creatief mee om is gegaan. Hulde.
Zeer prettige bediening. Zeer aan te bevelen.
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Het is een klein en gezellig restaurant. Leuke entourage. Het eten was heerlijk en mooi opgemaakt. De bediening was heel correct.
chris V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
zeer goede prijs kwaliteit verhouding, vriendelijke mensen, makkelijk bereikbaar en voldoende parkeergelegenheid, gaan zeker nog een keer terug.
Andre D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk en gezellig gegeten!
Alex B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een intieme en gezellige sfeer. Het duurde wel wat lang voor het geserveerd werd.
We vonden wel dat de prijs voor een glas wijn ( 5,25 euro ) wat aan de hoge kant was.. Vriendelijke bediening.
j.verboon .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Wij hebben genoten van een heerlijk diner. Bijzonder goede kok, zeer vriendelijke en deskundige gastheer. Wij bevelen het restaurant graag aan.
dirkerik .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Het gastheerschap heeft Jan Fassaert zeer goed in de vingers. Hij ontvangt zijn gasten op bijzonder hartelijke wijze.
ook het eten was bijzonder. De opgediende gerechten waren zeer verfijnd en de borden net plaatjes. Alle hulde aan de kok. Het was een zeer geslaagde avond.
S O.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk gegeten van mooi opgemaakte borden.
Kwaliteit was bijzonder goed. Bediening ook zeer goed.
Wij komen hier zeker een keer terug.
carla B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
We hebben en fijne en gezellige avond gehad. Onder het genot van lekker eten & drinken, goeie sfeer, vriendelijk personeel en leuke ambiance!
jos V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
alle gerechten waren goed.rustige sfeer.goede wijn.goede gast heer bediening prima.we zaten op terras alleen een tafel nasat ons een mevrouw die zo aanwezig was dat we blij waren toen ze vertrokken.eindilijk rust.
Anja M.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Wachttijd kan ik niet invullen,die was lang maar daar hadden wij bewust om gevraagd maar dat kan voor een ander negatief zijn.
Was voor ons perfect.
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Erg lekker gegeten. Kleine producten op een groot bord, zag er mooi uit. Goede uitleg over de producten, echt erg leuk en vreselijk lekker.
Een aanrader!!
J.G. P.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Enkele maanden geleden met de AH diner bon bij La Providence gegeten. Nu met onze kinderen erbij want dit wilden wij ze ook mee laten maken. Met vier personen heerlijk een avondeje uit eten geweest. Alle vier de gangen waren top. Heerlijk om daar ook een passende wijn bij geserveerd te krijgen.
Medewerkers van La Providence we hebben genoten. Muziek kwam wat luid door omdat we precies onder de luidspreker zaten, daarom ledendig. Van de overige tafels geen last.
Fam. Van Putten, Zevenbergen
Clemens V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Zeker een goed restaurant met een kleine kaart maar heerlijk eten
dajobreda .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
We werden hartelijk ontvangen en ook verder heel vriendelijk geholpen. Hoewel de kaart niet uitgebreid was, konden we beiden een goede keuze maken en hebben genoten van de gerechten, niet alleen qua smaak, maar ook van de wijze waarop ze gepresenteerd werden. Telkens weer een plaatje! Bovendien kregen we bij elk gerecht een duidelijke en goed verstaanbare toelichting over de gebruikte ingrediënten. Kortom: een geslaagde avond!
090729 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Prachtig restaurant. Goede ontvangst. Rustig. Eten was niet mijn ding. Vorige keer vond ik het beter.
Geen verwijt maar een opmerking.
Annet B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
we hadden wat te vieren en wat een feest! heerlijk gegeten, de chef maakte er geen probleem van om voor mij glutenvrij en lactose vrij te knallen. heerlijke amuse van zalmtartaar met dillebouillon, perfect voorgerecht van coquille st jaques tartaar met granny smith, machtig mooi van smaak. de garnalen met groentjes in visbouillon verrassend door de combinatie met meloen. De heilbot perfect van cuisson, de wortelpuree wat laf, maar het is de chef vergeven. het dessert met pure chocomousse en vers fruit, goed door zijn eenvoud. Kortom, wij hebben goed en vooral met plezier gegeten.
rg.vd.velde .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Lekker gegeten Bediening was goed De eigenaar is kundig en weet veel over gerechten en bijpassende wijn
Het is beslist de moeite om terug te komen
Bob M.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
3 - gangen verrukkelijkheden in een aangename ambiance. Het was die dag erg warm en we zaten op het terras. De avond van vaderdag was bijzonder aangenaam.