La Promenade

31-543520968

Meer informatie over restaurant La Promenade

Mevrl .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Een gezellig restaurant. Heerlijk eten en drinken op het mooie terras. Lunch: Hamburgers echt een aanrader!
Fijne stoelen en kussens waar je heerlijk van het zonnetje kunt genieten. Druk op het terras, je moet zoeken naar een plekje. Het belletjes op het terras is makkelijk, je hoeft niet steeds te zwaaien naar het personeel.
Kick D.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Geen fratsen maar gewoon goed wij hebben hier lekker gegeten Winterswijks pannetje was heerlijk en de zalm van mijn vrouw was ook prima in orde
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
Op 1 dag hier 2 keer gegeten. Eerst 's middags. Het zat aardig vol, maar gelukkig toch nog wel redelijk wat plek. Bestelling werd snel opgenomen. En het eten kwam supersnel, echt niet verwacht aangezien er toch redelijk wat tafels bezet waren. Super.

Voor 's avonds hadden we een ander restaurant uitgekomen, maar toen we de deur opendeden werden we verwelkomd door harde muziek. No way! Wat dan? Even kijken bij La Promenade.

Ondanks het tijdstip op een zaterdagavond was hier plek zat, dus zijn we hier gaan eten. Oké het eten is geen culinair hoogstandje, maar dat maakt ons niks uit. Het vlees was goed, veel frietjes erbij en alles smaakte prima. Ook nu weer snelle bediening en het eten werd ook weer snel geserveerd. En de muziek stond hier gelukkig niet hard.

Een volgende keer in Winterswijk hoef ik niet te zoeken, ga hier weer lekker eten.
Bianca E.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2012
Duidelijk een plek in een toeristengebied (de duitse kaart ligt klaar op tafel). We kozen 'het menu' 3 gangen 27,50. Ik vond dat voor de keuze op de kaart wat aan de hoge kant, maar constateerde dat het wel past bij de kwaliteit van het eten. De kaart is simpel (biefstuk, varkenshaas, schnitzel en vega pasta) maar het eten is erg goed en wordt met ruimschoots bijgerechten geserveerd. Een speciale opmerking wil ik maken over de zelfgemaakte rabarbercompote, die was met liefde bereid en ontzettend lekker. Bijna jammer omdat bij een schnitzel te serveren, want dit had zeker bij een wildgerecht niet misstaan.
De bediening was vriendelijk maar vooral erg aan het 'redderen' en leek weinig overzicht te hebben. Ik vond het niet bijzonder sfeervol maar ook niet ongezellig. Maar ik heb goed gegeten en ben door hele aardige mensen geholpen dus ik heb wel een goede avond gehad hier. Zeker geen afrader.