La Primavera

Beeklaan 305 2562 AH Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant La Primavera

Aleksandra J.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2016
Wij hebben vaak bij La Primavera pizza afgehaald. Wij zijn vanavond bij hun gaan en het was echt top! Leuke meisje in de bediening, lekkere pizza's. Niets meer nodig om leuke maandag avond te hebben!
Tot snel !
Yvonne J.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2015
Als hier 'pittig' bij de pizza op de kaart vermeld staat, is dat ook zo, heerlijk!
De nieuwe pizza's, waar een andere recensent al over schreef, vind ik op het eerste oog moeilijk uit elkaar te houden. Veel zijn met blauwe kaas en vaak met behoorlijk wat andere ingredienten waardoor je door de bomen het bos niet meer ziet. Maar de pizza's hier zijn en blijven lekker.
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
We komen hier zeer regelmatig en het gaat nooit vervelen. De bediening is goed en het eten fantastisch. Sinds kort is er een nieuwe kaart waar 19 nieuwe pizza's op staan. En wat zo leuk is, sommige pizza's hebben de namen van de meiden die er werken of werkten.
We missen er nog drie: Tara, Nathalie en Isabelle.
Gisteren pizza La Emma genomen: heerlijk. Ik heb er weer een favoriete pizza bij:-)
Aan de andere kant van de tafel werd er gesmuld van spaghetti Tre Formaggi. Alle produkten zijn vers en dat proef je.
Met drankjes ben je uit en thuis voor nog geen 30 euro.
Het blijft zo'n heerlijke zaak om te komen.
Geer S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2015
Zoals wel vaker pizza's afgehaald. Echte feel good pizza's, vooral als je extra knoflook neemt. Dat is rauwe geperste knoflook in olie. Goddelijk. Vaak moet je lang wachten, o.a. omdat er veel telefonische bestellingen zijn, wat je niet altijd weet als je zit te wachten. Dat ze op een relatief rustige avond je pizza's gewoon vergeten, en je dus een tijd voor de kat z'n k zit te wachten, is op zich geen ramp. Maar dat er geen enkel woord van excuses, niet in de meest lichte mate, vanaf kan. Dát is ronduit storend.
S. K.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2015
Een heerlijk ouderwets italiaans restaurantje. Verwacht hier geen luxe. Ik vind de sfeer echter geweldig en het eten is heerlijk. De bediening is vriendelijk en -als het rustig is- snel. Er is vaak maar 1 persoon in de keuken en 1 persoon in de bediening, dus als het druk is, kan het soms wel wat lang duren. Ander minpuntje: er is geen pinapparaat aanwezig. Ook voor afhalen is dit restaurant prima!
Mrskaizer .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2014
De beste pizza in de buurt. Een klein restaurantjes, het decor is niet om over naar huis te schrijven. Maar de bediening is vriendelijk en het eten is goed. En de pizza is perfect om jezelf na een baaldag weer helemaal op te krikken. Het enige min punt is dat ze geen tiramisu op de kaart hebben staan.
Roeland B.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2014
Buurtpizzeria waar heel goede pizza's op de kaart staan (en nog wat andere gerechten).
De prijzen zijn mals. Met twee personen kun je er inclusief twee drankjes twee heerlijk pizza's eten voor 20 euro. Waar kan dat nog ?
Pizza's kunnen natuurlijk ook afgehaald worden. Enig nadeel is wel dat dit restaurant geen pin heeft.
A M.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2014
Heb hier afgelopen avond voor het eerst gegeten, op uitnodiging. Wij zaten er twee uur. Da's lang. Want zo gezellig is het er niet. Het is een eetgelegenheid zonder sfeer. Dus niet echt een restaurant. Het heeft een beetje de uitstraling van een afhaal-Chinees. Dat komt mede omdat buurtbewoners er regelmatig hun (telefonisch vantevoren) maaltijden komen ophalen. Als ik hier in de buurt zou wonen kan ik mij voorstellen dat ik hier even snel ga eten, want de kwaliteit/kwantiteit/prijs-verhouding is prima: goed gevulde verse maaltijden van royale porties, voor een betaalbare prijs. Als voorbeeld mijn pasta carbonara. De service is ook prima op orde. En vooral de rode huiswijn is zálig !!!
Rikjh .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2014
Zeker 50 keer gegeten over de afgelopen 10 jaar, meestal is het vrij druk.
Dit restaurant kan niet tippen aan echte Italiaanse cuisine, maar daar is de prijs ook naar.
Prima dikbelegde pizzas en pasta's. Beter (en vaak goedkoper) dan gemiddeld afhaaleten. Ik kom hier graag uit gemak (wanneer ik geen zin heb om te koken).
Het decor is een aanfluiting, en ik vraag me telkens weer af wanneer het spaanplaten scheidingswandje naast de wc omvalt, maarja gezien de prijsklasse net een voldoende. Het personeel is erg vriendelijk en dat vind ik veel belangrijker dan het decor.
Geschikt voor groepen en gezinnen, soms is reserveren noodzakelijk.
Kortom: goedkoop, prima maaltijd, vriendelijk en gemakkelijk als je om de hoek woont zoals ik:-).
Samjeep .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2013
Afgelopen maandag hier gegeten, de zaak zat vol. Pizza's zijn niet bijzonder en zeker niet Italiaans. Uiensoep is erg zout en leek niet vers. Gratis brood vooraf is lekker, alleen de kruiden'boter' laat een erg vettige smaak achter. Het meisje dat bediende is erg vriendelijk. Maar een antwoord als "ja weet ik, maar ik ben even bezig" op de vraag aan de bar of ze de bestelde drankjes niet vergeten is (na een minuut of 10), kan niet. Prijzen zijn laag.
Emma Sophia V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2013
Inmiddels eet ik al bij pizzeria la primavera, sinds ze open zijn (al meer dan 25 jaar uit mijn hoofd). En nog nooit ben ik teleurgesteld. De pizza's zijn altijd van geweldige kwaliteit, dunne bodem, echt een verwennerij. Maar ook het kalfsvlees is heerlijk. En daarnaast de prijs, is geweldig, waar eet je nou nog met 2 personen voor €26,- met een karaf wijn.
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2013
Ik kom hier al ongeveer 25 jaar en vind dit de beste pizzeria van Den Haag en omstreken. Probeer behalve de overheerlijke pizza's ook eens Filetto del Chef of de Scampi Marinara, heerlijke spaghetti met grote en kleine garnalen. Ook de soep Stracciatella Romano is verukkelijk. Door de goede, attente en vriendelijke bediening in combinatie met de voordelige prijs is dit een voorbeeld voor menig restaurant. Ik hoop dat ze nog lang blijven bestaan!
Dat het soms iets langer duurt, ach, je eet toch lekker buiten de deur? Geen haast!
Geer S.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2013
Een decor uit de jaren '70, met wijnflessen aan het plafond. Maar van een buurtpizzeria verwacht je niet meer, of wil je dat juist. Lekker vertrouwd. Met z'n drieën voor 38,- drie pizza's met drankjes. Onervaren maar goedwillende en vriendelijke bediening. De pizza's waren prima, goede bodem, ruime garnering en de kleine aanpassingen waar we om hadden gevraagd zaten er keurig in. Niets mis mee, deze pizzeria.
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2012
Erg lekker eten,(afhaal) goede service, erg goede prijs kwaliteits verhouding!! Het interieur is van een hollandse pizzaria van 20 jaar terug! Maar dat doet niets af aan zijn eten!!
E D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2012
zeer smakelijke pizza's in een no nonsens restaurant. let wel - alle pizza's zijn onder een 10tje en daar kan menig pizza koerier nog wat van leren...