La Première

Smidsweg 4 1761 BJ Anna Paulowna Nederland Kaart
31-223531966

Over restaurant La Première

Proef de kennis en passie

Een culinair feest dat je niet snel zult vergeten. De kookstijl van chef-kok John is modern en licht. Hij maakt het liefst gebruikt van producten uit eigen streek en combineert deze smaken graag met mediterrane, oosterse en Noord-Afrikaanse invloeden.

Meer informatie over restaurant La Première

L J.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
F V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Fijne ambiance, tafeltjes behoorlijk ver uit elkaar, geen storende achtergrondmuziek. Mooi gedekt met damast en prachtig serviesgoed. Prachtige gerechten, heerlijke smaakcombinaties en uitstekende bijpassende wijnen Niet goedkoop, maar de prijs meer dan waard. Genoten van een topavond!.
Heleen S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Altijd een verwennerij om bij La Première te eten. Genoten van het 3-gangen verrassingsmenu en alle tussendoortjes en een koffie compleet als afronding.
jorie .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wonend in Bergen (wat een "culinair" dorpje is), had ik nooit verwacht dat, nog hoger in Noord-Holland, zo een goed restaurant was. Wij vergeleken hun met Merlet in Schoorl. Heerlijke gerechten, prachtig gedekte tafels in stijl, zeer vriendelijk personeel; wat mij betreft verdienen ze een ster*****
Nico F.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Klein restaurant, gezellige inrichting met tafellakens, bloemetje, ruim uit elkaar, aangename rustige sfeer ook bij de aanwezige groepen. Bediening is zeer voorkomend en duidelijk in de mogelijkheden waaruit te kiezen valt. Kwaliteit van het eten is hoog, prachtig opgemaakt, zeer smaakvol bereid met aangename verrassingen. Het wijn arrangement is prima. Kortom een geweldige avond uit in een van de beste "AH-Iens" aangesloten restaurants.
bosman.h .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Prettige ontvangst door Simone die ons de keuze gaf om ergens te gaan zitten in een relaxte eetruimte.
Ook aan het AH verrassings menu wordt veel aandacht besteed en er word gemaakt met streek en tijd gebonden producten zowel groente als vlees.( wild)
De porties zijn niet groot maar gevarieerd verrassend met een heerlijk dessert .
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Super avond gehad!!!
Heerlijk eten, een voortreffelijke wijn aanbevolen buiten de kaart om!
Snel weer voor herhaling vatbaar.
N S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Het was ons premiere bij La Première en we waren positief verrast. We hebben ruim drie uur zitten te genieten! Omdat de porties klein zijn is het aan te raden om de vierde gang bij het verrassingsmenu er wel bij te nemen. Spijt zal je er zeker niet van krijgen. Zelf gerechten met ingrediënten die sommige van ons normaal gesproken niet lusten vielen zeer in de smaak. Bij het hoofdgerecht was de verhouding van vlees en groente voor mijn niet helemaal in balans, graag had ik iets meer groeten gewild, maar ja, vraag je dat bij zo'n chick restaurant? Ik niet. Het toetje vond ik persoonlijk iets te zoet en de diversiteit aan smaken daarvan was voor mij ook te groot (zever verschillende smaken). Maar normaals, we hebben zeer genoten en gaan zeker terug.
Irene D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
OP EN TOP GENOTEN, alles was echt SUPER LEKKER! Er waren zelfs ingredienten die we normaal gesproken niet lusten maar nu HEERLIJK vonden, CHAPEAU! Ook heel erg vriendelijk personeel wat het uitje helemaal compleet maakte, wij komen zeer zeker terug als we in de buurt zijn.
Robhoekstra.carlakater .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Via AH actie hier gaan eten. Het was een verrassings-menu met 3 gangen waar wij een 4e gang aan toegevoegd hebben. De gerechten waren stuk voor stuk mooi van opmaak en erg lekker van smaak, hier is duidelijk erg veel aandacht aan besteed. Wij hadden hierbij een wijnarrangement, de keuze van de wijnen bij het eten was prima, goede uitleg over de wijnen. De sfeer en de aankleding erg gezellig. De bediening verliep perfect en was vriendelijk
Voor ons een restaurant om zeker nog eens naar terug te keren, ook al moeten we hier ruim een half uurtje voor rijden. Wij zetten jullie op ons restauranten lijstje om naar terug te keren.
Marry M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Met de AH aktie hier terecht gekomen. Door de recensies op internet. Er was niets van gelogen. We werden vriendelijk ontvangen terwijl we erg vroeg waren. Leuk ingericht en fijne ruime plekken. Over het eten....alles was heerlijk en wat een mooie opgemaakte borden. Zeker een aanrader.
N.wolffvannood .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Een heerlijk avond uit goede gastvrouw Het menu was in goed evenwicht .We hebben genoten en het is zeker
voor herhaling .
Wij komen zeker terug.
Dickleguit .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Goede ontvangst en bediening heel erg lekker gegeten. Goede uitleg van het aangeboden 3-gangen menu vol verrassingen en lekkere kleine hapjes.
Aldert R.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
We werden weer eens grandioos verwend op donderdagavond 13 oktober 2016. Eerst wat kleine hapjes en een bloemkool soep en daarna het 3-gangen menu van de maand oktober, in één woord fantastisch. In het voorgerecht 2 bereidingen van subtiel gerookte zalm, gevolgd door een fraai mootje gegrilde griet en afgerond met een heerlijk rosé gebraden eendenborst filet. Bij alle gerechten allerlei begeleidende extra gerechtjes. Alles perfect op elkaar afgestemd en bijzonder smakelijk. Ook de wijnen uit het begeleidende wijnarrangement waren top.
ajhulsman .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Voortreffelijk gegeten,verfijnde keuken,alles mooi opgemaakt,sympathieke bediening.Verbazingwekkend dat in deze regio een dergelijk toprestaurant is te vinden.Keuzemenu,maar met inspraak.Onze wens werd aan de keuken voorgelegd en gehonoreerd.De huiswijn was goed,maar aan de dure kant.Het hoofdgerecht,runder sucade,was mals en zeer smakelijk.Het dessert was prachtig om te zien en bovendien erg lekker.Amuse,heel apart en het voorgerecht,bloemkoolsoep,erg smakelijk.Tafels ruim geplaatst,waardoor geen hinder van andere gasten.Het interieur is een kwestie van smaak,niet de onze(ietwat gedateerd).Zeer aan te bevelen!
Jolina .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Op 8 oktober hier heerlijk gegeten met de AH-actie. In tegenstelling tot bij sommige andere zaken word je hier net zo vorstelijk ontvangen en in de watten gelegd als 'gewone' gasten. Wij waren met de trein uit Alkmaar en Amsterdam gekomen. Maar door alle heerlijke gerechten en gezelligheid vergaten wij de tijd. Ineens ontdekten we dat we de geplande trein terug niet meer konden halen en nog bijna een uur moesten wachten op de volgende trein. Geen probleem, zei de vriendelijke jongen van de bediening: ik vraag of de kok u wil brengen. En zo gezegd zo gedaan: afgerekend en bij de kok in de auto gestapt die ons vlot naar het station bracht. Chapeau, wat een service. Niet alleen eet je hier heerlijk (mooie compacte wijnkaart trouwens ook), ook de service mag er zijn. In het voorjaar, wanneer de bollenvelden in bloei staan, komen we terug.
Anna04 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Het was weer een feestje om bij jullie te eten met daarbij een heerlijk passend wijnarrangement. Het liefst kwam ik morgen weer!
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Gisteren n.a.v. de AH Restaurantactie hier voor de 1e maal gegeten. Het eten was heerlijk, de service en informatie over de gerechten prima, heerlijke huiswijn. Kortom, we hebben genoten en komen zeker terug!
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het was uitstekend! Mooi verrassingsmenu waarbij je aan kon geven wat je liever niet wilde eten. Kleurrijk serviesgoed en elk gerecht was telkens weer een schilderijtje. We hebben heerlijk gezeten en uitstekend gegeten! Absolute aanrader!
A.joenoes .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Wij vonden het in een woord geweldig!
De ontvangst was heel gemoedelijk.
De cava en de wijn waren uitstekend!
Het verrassingsmenu was geweldig,ook de bediening was perfect!!!!
Wij komen zeker nog eens terug.