La Première

Smidsweg 4 1761 BJ Anna Paulowna Nederland Kaart
31-223531966

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant La Première

Proef de kennis en passie

Een culinair feest dat je niet snel zult vergeten. De kookstijl van chef-kok John is modern en licht. Hij maakt het liefst gebruikt van producten uit eigen streek en combineert deze smaken graag met mediterrane, oosterse en Noord-Afrikaanse invloeden.

Meer informatie over restaurant La Première

9,1

Jouw recensie over het restaurant La Première

Erik V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Gezellig restaurant met een vriendelijk ontvangst en bediening.
Het eten was goed over nagedacht en smaakte verrukkelijk.
1 minpuntje was dat er een groep mensen zat die zich gedroegen alsof ze bij de Wok zaten, dat was niet erg gepast.
Maar een volgende keer als we weer in de kop van Noord Holland zijn komen we terug!
Bedankt voor de leuke avond!
frankma M.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Vriendelijke gastvrouw met kennis van lekkere wijnen.
Een heerlijke avond met een klasse viergangendiner.
Joep H.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Zeer goed en goede bediening .
Corine H.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
We vonden het een feestje om hier te eten!
ineke V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Altijd prima in orde.
Frederique T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
wij zijn nu al een paar maal bij La Première geweest.
iedere keer genieten wij hier enorm, het is echt een verwen avond!
iedere keer is het een feest voor onze smaakpapillen!!!
in één woord geweldig, la Première blijft in onze agenda staan.
albert H.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
De keuken is degelijk Frans en niet direct avontuurlijk,maar in alle opzichten uitstekend te noemen.Wellicht het beste restaurant in de regio Alkmaar-Den Helder.Alles klopte tot in de puntjes.Het AHmenu gaf deze keer geen
keuze of inspraak:hoofdgerecht was parelhoen(erg lekker),zowel het voor-als nagerecht apart en smakelijk.De huiswijn was onder de maat en te duur voor het gebodene.Het alternatief,een Chileense carmenere,veel beter,maar te duur.Sympathieke en deskundige bediening.Wij komen hier graag terug!
ftd64 .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten, het zag er ook zeer smakelijk en kunstig uit en vriendelijke en kundig bediening! Aanrader!
Wendy A.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk eten alleen jammer dat als je een andere tafel wilt dat dit niet mag, ook al is er nog een andere tafel vrij. Eten zeer goed en rekening gehouden met allergie. Top
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Vooral de jacobsschelpen en de sucade sprongen eruit.
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We waren voor de 2e maal in dit restaurant. Na de eerste keer vonden wij het voor herhaling vatbaar. Wij werden niet teleurgesteld. Heer lijk frisse amuses, Het voorgerecht de harder was verrassend, het tussengerecht met scholfilet was heerlijk en het hoofdgerecht met sucade deze was boterzacht. Een pluim voor de kok en bediening.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Met bon van AH gegeten. Extra gang besteld. Het hele diner was voortreffelijk. Prijs voor dit diner was voortreffelijk. Ik beveel dit restaurant aan voor het goede eten.
Charlotte B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten, goede service. Een aanrader!
Het verassingsmenu was goed samengestel, een mix van vlees en vis. De bediening was erg beleefd en wij hoefde niet te wachten. Heerlijke amuses!
Lisbeth V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Het is een stukje rijden, maar dan heb je wel wat. Een sjieke tent met vriendelijke gastvrouw. De meisjes in de bediening zijn wat beduusd door alle deftigheid, en wij ook. Maar al snel is het gezellig en krijgen we het eerste hapje, amuse van tonijn, lekker! En daarna de bevroren gazpacho met zalm (iets minder omdat het toch lastig is om iets te eten wat bevroren is) gevolgd door een heerlijk stukje makreel met bonen. Erg lekker!

Daarna is het de beurt voor ons tussengerecht met schol (we zijn met AH bon hier en hebben voor deze extra optie gekozen), ik wist niet dat ik schol zo lekker vond. Rundersukade is het hoofdgerecht (partner blij) en het wordt afgesloten met een heerlijke proeverij met onder andere een smoothie, soes met ijs en rabarber. Maar de echte afsluiter is de bijzonder uitgebreide thee met een tongstrelende chocolademousse. En toen zaten we echt vol. De rekening voor dit verrassingsmenu was aardig hoog ondanks AH korting. Wil je een deftig avondje uit met heerlijk eten, dan is dit premiere.
peter.haring .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Prima bevallen. Voor herhaling vatbaar. Heerlijke amuses. Eendenborst als "verrassings" hoofdgerecht. Heerlijk toetje. Vooraf werd gevraagd wat je echt niet als verrassing op je bord zou willen zien. Daar werd dus rekening mee gehouden.
robhoekstra.carlakater .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Via AH actie hier gegeten. De ontvangst was zeer vriendelijk, het was een verrassingsdiner. Vooraf een amuse. We hebben een extra gerecht er tussen genomen en een bijpassend wijnarrangement. Het zag er allemaal erg mooi uit en het was erg smaakvol. Als afsluiting hadden wij nog koffie met lekkere zoete dingetjes. Wij hebben genoten voor ons zeker een restaurant om naar terug te keren.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Het was weer verrukkelijk ,we zitten heerlijk uit te buiken ????
A T.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Wij hebben naar ons zin gehad. Met lekkere kleine verrassing proeverijtjes tussen door.
Alles was eigen heerlijk. Het hoofd gerecht daarin tegen viel ons tegen. Ik ben gek op tuinbonen, maar ik vond ze er niet naar smaken. Het vlees was goed bereid, maar of de combi op t bord was niet goed. Geen idee.
Stef D.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Aangenaam verrast.

Voor het 5 gangen verrassings menu gekozen.
Dit waren heerlijke gerechten, niet te gecompliceerd maar allemaal kloppend. Hierin speelde vooral vis de hoofdrol.

Kan het zeker aanbevelen.
Tjeerd B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heerlijk genoten van een spontane avond met z'n tweeën zonder kinderen. Zeer prettige sfeer en hoogstaande kwaliteit eten. Gaan we zeker nog eens heen!