La Première

Smidsweg 4 1761 BJ Anna Paulowna Nederland Kaart
31-223531966

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant La Première

Proef de kennis en passie

Een culinair feest dat je niet snel zult vergeten. De kookstijl van chef-kok John is modern en licht. Hij maakt het liefst gebruikt van producten uit eigen streek en combineert deze smaken graag met mediterrane, oosterse en Noord-Afrikaanse invloeden.

Meer informatie over restaurant La Première

9,1

Jouw recensie over het restaurant La Première

Anita V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
We hebben erg lekker gegeten. Het restaurant is sfeervol. Gerechten een feest voor het oog en de maag.
Koos K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Erg genoten van een vier gangen menu. Verassende, mooie en heerlijke gerechten.
Voor herhaling vatbaar,!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Als gewoonlijk geweldige avond gehad, super super lekker!!!!!!????
Miranda M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Klein restaurant wat een intieme en rustige sfeer geeft, Lekker op ons gemak gegeten. De bediening was netjes aardig en vlot, wij hebben heerlijk gegeten en genoten van de vele smaken.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Zeker zaak om nog eens terug te gaan
R. H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Voor de derde keer in dit restaurant gegeten. AH menu met een extra gang. Genoten van de heerlijke smaken en de mooie opmaak van de borden. Lekkere wijnen erbij genomen en het eten afgesloten met koffie. Zeer goede bediening en aandacht voor de maaltijden en de wijnen. Smaakvol
ingericht. Dit restaurant blijft op onze favorieten lijst staan
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Fantastisch in alle opzichten.
Ilse W.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Wij hadden een bon van de AH restaurantactie en La Première is echt een aanrader. Ieder gerecht is heerlijk en de bediening is ontzettend goed.
Rianne T.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
de kok blinkt uit in het in het combineren van verschillende smaakvolle ingrediënten. Elk gerecht is een smaak explosie,echt fantastisch
Eva K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Wij hebben via de AH actie bij La Première gegeten en zijn aangenaam verrast door de kwaliteit van het eten, de sfeer van het restaurant en het goede gastheerschap van dit kleine etablissement. Vanwege het geringe aantal tafels serveert het restaurant uitsluitend een menu (dat overigens regelmatig wisselt) en is á la carte niet mogelijk. Maar dat is zeker niet erg! Wij kregen een 3-gangen verrassingsmenu en kozen voor een extra tussengerecht van vis. Alles was heerlijk, goed bereid, uitstekend op elkaar afgestemd en de porties waren precies goed. Het restaurant is wat prijzig, maar de combinatie van sfeer, kwaliteit en de gastvrijheid maken dit het zeker waard.
S. F.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Vriendelijke bediening, leuk aangekleed, lekker eten maar de combinaties complimenteerden elkaar niet helemaal en in het dorp is er niet veel te beleven. Aanrader als je toch in de buurt bent!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Heerlijk gegeten, echt een culinaire reis was het! We gaan er zeker nog een keer heen!
Familie F.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Gegeten met de AH actie, er werd ons gevraagd of we een 3- of 4 gangen diner wilden. Wij hebben voor de 4 gangen gekozen. Ik vond het een beetje jammer dat de extra gang wel 2x werd berekend, en je echt alleen de 3 gangen voor de 2e persoon gratis krijgt, dit is in andere restaurants niet het geval. Het eten en de bediening was uitstekend. Een culinaire ervaring rijker.
Caty V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Niet gegeten omdat de reservering op zaterdag zou zijn gemaakt.Absoluut niet waar en discussie niet mogelijk. Waarom niet even op zaterdag gebeld na die lege tafel? Ja foutje, vergeten telefoonnummer te noteren. Kunnen we dan buiten eten na onze rit van 50km? Nee, we hebben al 30 gasten en dan hebben we eten tekort............We zijn naar TOF in SCHAGEN gegaan. We helemaal TOP en we kregen na afloop ee fles wij mee voor alle ellende bij La première.
Cors P.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Afgelopen weekend samen met vrienden heerlijk genoten van het vijfgangenmenu bij La Première. Een echte topper is de zeebaars en het hoofdgerecht, een rundersukade. De avond is een geweldige beleving, fantastische bediening die veel van het eten en de wijn weten. De ijswijn bij het kaasplankje is hemels! Wij komen al regelmatig, maar zullen zeker nog veel vaker komen! Alle lof voor de kok, de kundige gastvrouw en de hartveroverende serveerster, het was een top avond!
Marlies S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Lekker gegeten. Mooie inrichting. Vriendelijke bediening. We hebben een 4 gangen gegeten wat net voldoende was, voor een grote eter is het wat krap bemeten. Een leuke aanrader.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Gezellig restaurant met een vriendelijk ontvangst en bediening.
Het eten was goed over nagedacht en smaakte verrukkelijk.
1 minpuntje was dat er een groep mensen zat die zich gedroegen alsof ze bij de Wok zaten, dat was niet erg gepast.
Maar een volgende keer als we weer in de kop van Noord Holland zijn komen we terug!
Bedankt voor de leuke avond!
Frankma M.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Vriendelijke gastvrouw met kennis van lekkere wijnen.
Een heerlijke avond met een klasse viergangendiner.
Joep H.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Zeer goed en goede bediening .
Corine H.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
We vonden het een feestje om hier te eten!