La Première

Smidsweg 4 1761 BJ Anna Paulowna Nederland Kaart
31-223531966

Over restaurant La Première

Proef de kennis en passie

Een culinair feest dat je niet snel zult vergeten. De kookstijl van chef-kok John is modern en licht. Hij maakt het liefst gebruikt van producten uit eigen streek en combineert deze smaken graag met mediterrane, oosterse en Noord-Afrikaanse invloeden.

Meer informatie over restaurant La Première

Service9,1/10
Decor8,6/10
A.joenoes . Proever (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Wij vonden het in een woord geweldig!
De ontvangst was heel gemoedelijk.
De cava en de wijn waren uitstekend!
Het verrassingsmenu was geweldig,ook de bediening was perfect!!!!
Wij komen zeker nog eens terug.
Gast1966 . Fijnproever (2 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Fijn om weer een lekker restaurant in de omgeving te hebben ontdekt!
Zeer verzorgd en vriendelijk restaurant, met zeer goede kwaliteit ven het eten. De gerechten zagen er prachtig uit en de smaak was verfijnd!.
Vriendelijke bediening en fijne uitleg van de wijnen die er geschonken werden.
EdenSus . Meesterproever (13 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Vanavond uitstekend gegeten in dit - wat excentrisch gelegen - restaurant. Hier wordt op topniveau gekookt, hetgeen de buitenkant van deze locatie niet zou vermoeden. Propere maar eenvoudige inrichting, maar gelukkig damast tafellinnen. Zeer ervaren gastvrouw van het no nonsense kaliber. Samenstelling, smaken, temperatuur en keuze van de gerechten/menu's zijn in perfecte harmonie. Enigszins beperkte wijnkaart waarop overigens voor ieder wat wils en tegen zeer redelijke prijzen te vinden is. Met individuele wensen wordt probleemloos rekening gehouden. Volgend bezoek direct gereserveerd. Aanrader voor mensen, die er geen probleem mee hebben wat extra kilometers te rijden voor een smaakvolle avond. Wij hebben er beter gegeten als in sommige sterrenrestaurants in de regio.
André R. Fijnproever (3 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Nooit verwacht dat we zo lekker zouden eten. De kok laat duidelijk zien welke capaciteiten hij heeft. Er worden streekprodukten gebruikt. Fles water kost 2,50 maar dat is bestemd voor Kika. Bij de bediening is een leuke wijnkenner. Weet ontzettend veel over wijn te vertellen. De gastvrouw geeft je het gevoel dat je echt een gast bent. Aan alles wordt gedacht.
Eén minpunt: het restaurant zou voor ons dichter bij de randstad moeten liggen!
MarinaT . Proever (1 recensie) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Prima locatie, we konden het goed vinden en er was een goede parkeerplaats. Geweldige gastvrouw die duidelijk vertelde wat er op ons bord lag. Mooi servies en prettige sfeer. Er heerste in de keuken duidelijk een prettige sfeer, geen gestreste keukenbrigade of overwerkte chef. We kozen het verrassingsmenu van de chef. Vis, vlees en er werd heel goed rekening gehouden met 1 persoon die beslist geen kaas kan eten. Elke gang was lekker, op prachtig servies heel mooi opgemaakt. Wat ons het meeste is bijgebleven waren de smeltende kalfswang en kalfslende.
Jarra . Fijnproever (4 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Jeetje, zo lekker en gevarieerd eten en de smaakbeleving. Mooie verscheidenheid en combinaties. Attente bediening. Een aanrader!
Marieke_smit . Proever (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Afgelopen vrijdag bij La Première gegeten met de AH actie.
Menu bestaat uit drie gangen en deze hebben we uitgebreid met een extra tussen gerecht.
Het eten was voortreffelijk, mooie smaken en prima porties.
Het bij passend wijn arrangement was ook zeer geslaagd, mooie wijn spijs combinaties.
Echter 1 kritiek puntje, het wijn arrangement was wel wat aan de magere (karige) kant.
Er wordt ook niet een beetje bijgeschonken of iets dergelijks.
Dit had best wel wat meer gemogen als je kijkt naar wat je ervoor betaald.
Vera K. Expertproever (6 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Fantastisch menu met prima wijn arrangement
En de mogelijkheid om er een vierde gang aan toe te voegen.
Uitgelezen smaken en heerlijk gezeten!
Voor herhaling vatbaar!
Edgrandia . Proever (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Geweldig restaurant, verdient een ster!
Alle gerechten waren zonder uitzondering top
Personeel is uiterst vriendelijk, vakbekwaam, erg attent naar de gasten en zagen eruit om door een ringetje te halen.
Wij hebben een hele fijne avond gehad en komen zeker terug.
Wij zullen La Premiere zeker bij onze vrienden en bekenden aanbevelen.
Mjanssen18 . Proever (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
We kregen een verrassingsmenu met vlees en vis en hebben dit uitgebreid met een extra vis tussengerecht. We hebben heerlijk gegeten en van alle gangen gesmuld! Ontvangst en bediening waren hartelijk. Inrichting heel mooi en prachtig serviesgoed. Bij ieder gang andere borden passend bij het gerecht. Het was jammer dat er niet zoveel mensen waren, want dit restaurant is echt een bezoek waard!
Gjvanegm . Expertproever (6 recensies) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
La Première creëert een sfeer van gastvrijheid en warmte. Het eten heeft een prachtige balans zowel in smaak als in opbouw van de gangen. De wijnen zijn zonder meer een uitstekende toevoeging ter ondersteuning van het gerecht, waarbij gedurfde keuzes niet uit de weg worden gegaan. Voor ons een verrassende ervaring die zeker herhaald zoal worden.
Burodeboer . Fijnproever (2 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Wij zijn twee keer geweest en zijn nu met de dochters de derde keer aan het inplannen. Dit zegt genoeg. Wij gaan ons weer laten verassen.
Corine V. Expertproever (5 recensies) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Echt heerlijk gegeten en gedronken!
We hebben hier met de tank en dineer actie gegeten. Als aperitief een heerlijk glas bubbels, 2 amuses (croutons met kikkererwten humus met granaatappel en amsterdamse uitjes en peper aioli en gerookte forel met krab op een bedje van knolselderij puree). Daarna het voorgerecht: overheerlijke zalmterrine met paling en aardappelsalade met bietengelei, diverse soorten groenten en een citroen mayonaise. Het hoofdgerecht was een eendeborst filet met aseto balsamico saus, geserveerd met gestoomde witlof en een aardappel puree met wat geitenkaas en lente-ui. Als dessert stond er een pallet van diverse desserts op het menu. Ook allemaal even lekker. De smaken passen allemaal goed bij elkaar.
De gastvrouw is zeer attent en weet over alles veel te vertellen. Sfeer is gezellig en je kan elkaar goed verstaan. Ik zat alleen aan een tafeltje waarbij de spot aan het plafond niet helemaal boven de tafel hing waardoor ik elke keer in mijn eigen licht zat. Dit heb ik gemeld en ze gaan kijken of dit verbetert kan worden.
Al met al een top avond gehad!
Quirina57 . Proever (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
We werden heel hartelijk ontvangen. We kregen het 3 gangen verrassingsmenu met een aanvulling met een tussengerechten. Elk bord was een schilderijtje en een smaak explosie in de mond.
Wij gaan hier zeker nog eens eten.
Willemdeschipper . Proever (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Gereserveerd via een Shell kortings coupon, we kregen een hiervoor een verrassings diner.
Ongelofelijk wat fantastisch, prachtig opgemaakte borden heerlijke streek producten gebruikt, super bediening, per gerecht alles tot in detail geïnformeerd, door geweldige Gastvrouwen, en hulde aan de koks.
Dit is echt een avond culinaire eten.

Willem de schipper
Groenveld.
Gina V. Proever (1 recensie) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
van het voorgerecht tot de koffie was het een complete smaakexplosie.
de gastvrouw en de bediening waren geweldig
deze zaak is echt een sterwaardig
Spijkerskroon . Proever (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
La première zo'n goed restaurant in ons dorp.Het was super van begin tot eind.We hebben er wel 1 gang bijgenomen.bedankt voor de fijne avond.
Marja145 . Proever (1 recensie) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
John tovert heerlijke creatieve gerechten op tafel en verrast ons steeds met een smaakfestijn door verrassende combinaties. Hij maakt ook nog van elk bord een schilderijtje. Simone zorgt voor een ongedwongen gezellige sfeer, heerlijke wijnen en een perfecte bediening. Ons advies: kies het verrassingsmenu met wijnarrangement je avond wordt een mooie belevenis.
Leoniquewester6748 . Fijnproever (3 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Het eten was heerlijk en heel mooi opgemaakt. Het verbaasden ons dat we geen 4gangenmenu kregen omdat op zondag altijd een 4 gangenmenu wordt geserveerd voor de prijs van een 3 gangenmenu. Dat staat op hun website en op de kaart op tafel.
Het decor is smaakvol.
Jammer dat ons tot 2 x toe gevraagd werd of wij iets anders wilden drinken terwijl onze glazen niet leeg waren.
Wat we gegeten hebben maakten heel veel goed. De smaak was voortreffelijk en zoals al gezegd heel mooi en met zorg opgemaakt. Daarvoor onze complimenten.
Bert Z. Expertproever (5 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
In oktober in het kader van de IENS/AH-actie bij La Première geweest. Gisteren op herhaling. Wederom kregen we heerlijke gerechten voorgeschoteld. Topper was gisteren de sukadelapjes van kalf en rund, zo superzacht en zo lekker! Ook het tussengerecht van kabeljauw was uitstekend. Tot slot een kaasplankje met o.a. Klaverkaas: heerlijk!