La Première

Smidsweg 4 1761 BJ Anna Paulowna Nederland Kaart
31-223531966

Over het restaurant La Première

Proef de kennis en passie

Een culinair feest dat je niet snel zult vergeten. De kookstijl van chef-kok John is modern en licht. Hij maakt het liefst gebruikt van producten uit eigen streek en combineert deze smaken graag met mediterrane, oosterse en Noord-Afrikaanse invloeden.

Meer informatie over restaurant La Première

9,5
9,1
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We waren voor de 2e maal in dit restaurant. Na de eerste keer vonden wij het voor herhaling vatbaar. Wij werden niet teleurgesteld. Heer lijk frisse amuses, Het voorgerecht de harder was verrassend, het tussengerecht met scholfilet was heerlijk en het hoofdgerecht met sucade deze was boterzacht. Een pluim voor de kok en bediening.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Met bon van AH gegeten. Extra gang besteld. Het hele diner was voortreffelijk. Prijs voor dit diner was voortreffelijk. Ik beveel dit restaurant aan voor het goede eten.
Charlotte B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten, goede service. Een aanrader!
Het verassingsmenu was goed samengestel, een mix van vlees en vis. De bediening was erg beleefd en wij hoefde niet te wachten. Heerlijke amuses!
Lisbeth V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Het is een stukje rijden, maar dan heb je wel wat. Een sjieke tent met vriendelijke gastvrouw. De meisjes in de bediening zijn wat beduusd door alle deftigheid, en wij ook. Maar al snel is het gezellig en krijgen we het eerste hapje, amuse van tonijn, lekker! En daarna de bevroren gazpacho met zalm (iets minder omdat het toch lastig is om iets te eten wat bevroren is) gevolgd door een heerlijk stukje makreel met bonen. Erg lekker!

Daarna is het de beurt voor ons tussengerecht met schol (we zijn met AH bon hier en hebben voor deze extra optie gekozen), ik wist niet dat ik schol zo lekker vond. Rundersukade is het hoofdgerecht (partner blij) en het wordt afgesloten met een heerlijke proeverij met onder andere een smoothie, soes met ijs en rabarber. Maar de echte afsluiter is de bijzonder uitgebreide thee met een tongstrelende chocolademousse. En toen zaten we echt vol. De rekening voor dit verrassingsmenu was aardig hoog ondanks AH korting. Wil je een deftig avondje uit met heerlijk eten, dan is dit premiere.
peter.haring .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Prima bevallen. Voor herhaling vatbaar. Heerlijke amuses. Eendenborst als "verrassings" hoofdgerecht. Heerlijk toetje. Vooraf werd gevraagd wat je echt niet als verrassing op je bord zou willen zien. Daar werd dus rekening mee gehouden.
robhoekstra.carlakater .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Via AH actie hier gegeten. De ontvangst was zeer vriendelijk, het was een verrassingsdiner. Vooraf een amuse. We hebben een extra gerecht er tussen genomen en een bijpassend wijnarrangement. Het zag er allemaal erg mooi uit en het was erg smaakvol. Als afsluiting hadden wij nog koffie met lekkere zoete dingetjes. Wij hebben genoten voor ons zeker een restaurant om naar terug te keren.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Het was weer verrukkelijk ,we zitten heerlijk uit te buiken ????
A T.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Wij hebben naar ons zin gehad. Met lekkere kleine verrassing proeverijtjes tussen door.
Alles was eigen heerlijk. Het hoofd gerecht daarin tegen viel ons tegen. Ik ben gek op tuinbonen, maar ik vond ze er niet naar smaken. Het vlees was goed bereid, maar of de combi op t bord was niet goed. Geen idee.
Stef D.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Aangenaam verrast.

Voor het 5 gangen verrassings menu gekozen.
Dit waren heerlijke gerechten, niet te gecompliceerd maar allemaal kloppend. Hierin speelde vooral vis de hoofdrol.

Kan het zeker aanbevelen.
Tjeerd B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heerlijk genoten van een spontane avond met z'n tweeën zonder kinderen. Zeer prettige sfeer en hoogstaande kwaliteit eten. Gaan we zeker nog eens heen!
Mary V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Super gegeten vanavond. Komen zeker een keer terug.
Wij kwamen onverwachts binnen en werden getrakteerd op een verrsssingsmenu. Alles was even smaakvol.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Bij La Premiere voel je je echt verwent. Alles is goed verzorgd, van inrichting en bediening, tot de verrassende gerechten toe. We hebben weer genoten.
Ineke Z.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Het verrassingsmenu was geweldig, inclusief het door ons als extra gang gekozen voorgerecht. De keuken is top: seizoensgroenten houden ondanks verrassende combinaties hun eigen smaak en textuur, we hebben genoten.
De bediening is heel attent en vriendelijk. Opnieuw hebbben we heerlijk gezeten, gegeten en genoten van de uitstekende huiswijn. Wij blijven terugkomen bij La Premiere.
j.stobbe .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Hebben lekker gegeten maar gerechten mogen wel wat hoger op smaak. Hebben een extra warm tussengerecht besteld maar dat was een erg klein kopje soep.
John P.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Na een jaar weer eens terug bij La Premiere. Zoals verwacht werden we vriendelijk ontvangen. Het interieur is klassiek en sfeervol. We hebben genoten van een 4 gangen diner. Alle gangen waren heerlijk en werden uitstekend verzorg ter tafel gebracht. Vooral de lamsbout was heerlijk mals en voortreffelijk van smaak. De bijpassende wijnen bij de gerechten waren prima gekozen. Een aanrader!
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Elke hap wordt je vrolijk van, zooooooooo lekker????
Komen hier vaker, in een woord geweldig!!!!
Altijd constante kwaliteit, prima service zonder poeha!
spijkerskroon .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Wij zijn voor de 2e keer geweest met de ah actie. Het was super wel 4e gang erbij.ik ben geen vis eter en daar wordt rekening mee gehouden. Een avond vullend programma met heerlijke tussendoortjes de gerechten met liefde voor het vak opgediend. Echt een feestje.De kok, gastvrouwen en heer bedankt.
Fami .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Wij wilden hier graag een keer eten omdat de recensies zo goed zijn. We hadden dus hoge verwachtingen. Helaas zijn wij iets minder tevreden. De bediening is vriendelijk maar onpersoonlijk. Het eten wordt prachtig opgediend, smaakt zalig maar ook naar meer... De porties zijn voor ons echt veel te klein. Ondanks de gang extra, waar je flink voor betaald, hadden we nog trek. Thuis dus nog maar een zak chips genuttigd...
L J.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
De ontvangst was zeer prettig en vriendelijk. Aan tafel werden wij verrast door de geweldige kookkunst en presentatie van de diverse gerechten . Wij hadden een extra tussengerecht genomen. De diverse gangen waren heerlijk op smaak en soms met gewaagde combinaties. Wij hebben een heerlijke avond gehad en bevelen La Premiere iedereen aan. Wij gaan in ieder geval zeker nog een paar keer terug.
F V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Fijne ambiance, tafeltjes behoorlijk ver uit elkaar, geen storende achtergrondmuziek. Mooi gedekt met damast en prachtig serviesgoed. Prachtige gerechten, heerlijke smaakcombinaties en uitstekende bijpassende wijnen Niet goedkoop, maar de prijs meer dan waard. Genoten van een topavond!.