La Première

Smidsweg 4 1761 BJ Anna Paulowna Nederland Kaart
31-223531966

Over het restaurant La Première

Proef de kennis en passie

Een culinair feest dat je niet snel zult vergeten. De kookstijl van chef-kok John is modern en licht. Hij maakt het liefst gebruikt van producten uit eigen streek en combineert deze smaken graag met mediterrane, oosterse en Noord-Afrikaanse invloeden.

Meer informatie over restaurant La Première

Uitmuntend
9,3
Ineke Z.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Het verrassingsmenu was geweldig, inclusief het door ons als extra gang gekozen voorgerecht. De keuken is top: seizoensgroenten houden ondanks verrassende combinaties hun eigen smaak en textuur, we hebben genoten.
De bediening is heel attent en vriendelijk. Opnieuw hebbben we heerlijk gezeten, gegeten en genoten van de uitstekende huiswijn. Wij blijven terugkomen bij La Premiere.
j.stobbe .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Hebben lekker gegeten maar gerechten mogen wel wat hoger op smaak. Hebben een extra warm tussengerecht besteld maar dat was een erg klein kopje soep.
John P.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Na een jaar weer eens terug bij La Premiere. Zoals verwacht werden we vriendelijk ontvangen. Het interieur is klassiek en sfeervol. We hebben genoten van een 4 gangen diner. Alle gangen waren heerlijk en werden uitstekend verzorg ter tafel gebracht. Vooral de lamsbout was heerlijk mals en voortreffelijk van smaak. De bijpassende wijnen bij de gerechten waren prima gekozen. Een aanrader!
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Elke hap wordt je vrolijk van, zooooooooo lekker????
Komen hier vaker, in een woord geweldig!!!!
Altijd constante kwaliteit, prima service zonder poeha!
spijkerskroon .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Wij zijn voor de 2e keer geweest met de ah actie. Het was super wel 4e gang erbij.ik ben geen vis eter en daar wordt rekening mee gehouden. Een avond vullend programma met heerlijke tussendoortjes de gerechten met liefde voor het vak opgediend. Echt een feestje.De kok, gastvrouwen en heer bedankt.
Fami .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Wij wilden hier graag een keer eten omdat de recensies zo goed zijn. We hadden dus hoge verwachtingen. Helaas zijn wij iets minder tevreden. De bediening is vriendelijk maar onpersoonlijk. Het eten wordt prachtig opgediend, smaakt zalig maar ook naar meer... De porties zijn voor ons echt veel te klein. Ondanks de gang extra, waar je flink voor betaald, hadden we nog trek. Thuis dus nog maar een zak chips genuttigd...
L J.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
De ontvangst was zeer prettig en vriendelijk. Aan tafel werden wij verrast door de geweldige kookkunst en presentatie van de diverse gerechten . Wij hadden een extra tussengerecht genomen. De diverse gangen waren heerlijk op smaak en soms met gewaagde combinaties. Wij hebben een heerlijke avond gehad en bevelen La Premiere iedereen aan. Wij gaan in ieder geval zeker nog een paar keer terug.
F V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Fijne ambiance, tafeltjes behoorlijk ver uit elkaar, geen storende achtergrondmuziek. Mooi gedekt met damast en prachtig serviesgoed. Prachtige gerechten, heerlijke smaakcombinaties en uitstekende bijpassende wijnen Niet goedkoop, maar de prijs meer dan waard. Genoten van een topavond!.
heleen S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Altijd een verwennerij om bij La Première te eten. Genoten van het 3-gangen verrassingsmenu en alle tussendoortjes en een koffie compleet als afronding.
jorie .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wonend in Bergen (wat een "culinair" dorpje is), had ik nooit verwacht dat, nog hoger in Noord-Holland, zo een goed restaurant was. Wij vergeleken hun met Merlet in Schoorl. Heerlijke gerechten, prachtig gedekte tafels in stijl, zeer vriendelijk personeel; wat mij betreft verdienen ze een ster*****
Nico F.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Klein restaurant, gezellige inrichting met tafellakens, bloemetje, ruim uit elkaar, aangename rustige sfeer ook bij de aanwezige groepen. Bediening is zeer voorkomend en duidelijk in de mogelijkheden waaruit te kiezen valt. Kwaliteit van het eten is hoog, prachtig opgemaakt, zeer smaakvol bereid met aangename verrassingen. Het wijn arrangement is prima. Kortom een geweldige avond uit in een van de beste "AH-Iens" aangesloten restaurants.
bosman.h .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Prettige ontvangst door Simone die ons de keuze gaf om ergens te gaan zitten in een relaxte eetruimte.
Ook aan het AH verrassings menu wordt veel aandacht besteed en er word gemaakt met streek en tijd gebonden producten zowel groente als vlees.( wild)
De porties zijn niet groot maar gevarieerd verrassend met een heerlijk dessert .
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Super avond gehad!!!
Heerlijk eten, een voortreffelijke wijn aanbevolen buiten de kaart om!
Snel weer voor herhaling vatbaar.
N S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Het was ons premiere bij La Première en we waren positief verrast. We hebben ruim drie uur zitten te genieten! Omdat de porties klein zijn is het aan te raden om de vierde gang bij het verrassingsmenu er wel bij te nemen. Spijt zal je er zeker niet van krijgen. Zelf gerechten met ingrediënten die sommige van ons normaal gesproken niet lusten vielen zeer in de smaak. Bij het hoofdgerecht was de verhouding van vlees en groente voor mijn niet helemaal in balans, graag had ik iets meer groeten gewild, maar ja, vraag je dat bij zo'n chick restaurant? Ik niet. Het toetje vond ik persoonlijk iets te zoet en de diversiteit aan smaken daarvan was voor mij ook te groot (zever verschillende smaken). Maar normaals, we hebben zeer genoten en gaan zeker terug.
Irene D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
OP EN TOP GENOTEN, alles was echt SUPER LEKKER! Er waren zelfs ingredienten die we normaal gesproken niet lusten maar nu HEERLIJK vonden, CHAPEAU! Ook heel erg vriendelijk personeel wat het uitje helemaal compleet maakte, wij komen zeer zeker terug als we in de buurt zijn.
robhoekstra.carlakater .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Via AH actie hier gaan eten. Het was een verrassings-menu met 3 gangen waar wij een 4e gang aan toegevoegd hebben. De gerechten waren stuk voor stuk mooi van opmaak en erg lekker van smaak, hier is duidelijk erg veel aandacht aan besteed. Wij hadden hierbij een wijnarrangement, de keuze van de wijnen bij het eten was prima, goede uitleg over de wijnen. De sfeer en de aankleding erg gezellig. De bediening verliep perfect en was vriendelijk
Voor ons een restaurant om zeker nog eens naar terug te keren, ook al moeten we hier ruim een half uurtje voor rijden. Wij zetten jullie op ons restauranten lijstje om naar terug te keren.
Marry M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Met de AH aktie hier terecht gekomen. Door de recensies op internet. Er was niets van gelogen. We werden vriendelijk ontvangen terwijl we erg vroeg waren. Leuk ingericht en fijne ruime plekken. Over het eten....alles was heerlijk en wat een mooie opgemaakte borden. Zeker een aanrader.
n.wolffvannood .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Een heerlijk avond uit goede gastvrouw Het menu was in goed evenwicht .We hebben genoten en het is zeker
voor herhaling .
Wij komen zeker terug.
dickleguit .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Goede ontvangst en bediening heel erg lekker gegeten. Goede uitleg van het aangeboden 3-gangen menu vol verrassingen en lekkere kleine hapjes.
Aldert R.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
We werden weer eens grandioos verwend op donderdagavond 13 oktober 2016. Eerst wat kleine hapjes en een bloemkool soep en daarna het 3-gangen menu van de maand oktober, in één woord fantastisch. In het voorgerecht 2 bereidingen van subtiel gerookte zalm, gevolgd door een fraai mootje gegrilde griet en afgerond met een heerlijk rosé gebraden eendenborst filet. Bij alle gerechten allerlei begeleidende extra gerechtjes. Alles perfect op elkaar afgestemd en bijzonder smakelijk. Ook de wijnen uit het begeleidende wijnarrangement waren top.