La Première

Smidsweg 4 1761 BJ Anna Paulowna Nederland Kaart
31-223531966

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant La Première

Proef de kennis en passie

Een culinair feest dat je niet snel zult vergeten. De kookstijl van chef-kok John is modern en licht. Hij maakt het liefst gebruikt van producten uit eigen streek en combineert deze smaken graag met mediterrane, oosterse en Noord-Afrikaanse invloeden.

Meer informatie over restaurant La Première

9,1

Jouw recensie over het restaurant La Première

Eva K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Wij hebben via de AH actie bij La Première gegeten en zijn aangenaam verrast door de kwaliteit van het eten, de sfeer van het restaurant en het goede gastheerschap van dit kleine etablissement. Vanwege het geringe aantal tafels serveert het restaurant uitsluitend een menu (dat overigens regelmatig wisselt) en is á la carte niet mogelijk. Maar dat is zeker niet erg! Wij kregen een 3-gangen verrassingsmenu en kozen voor een extra tussengerecht van vis. Alles was heerlijk, goed bereid, uitstekend op elkaar afgestemd en de porties waren precies goed. Het restaurant is wat prijzig, maar de combinatie van sfeer, kwaliteit en de gastvrijheid maken dit het zeker waard.
S. F.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Vriendelijke bediening, leuk aangekleed, lekker eten maar de combinaties complimenteerden elkaar niet helemaal en in het dorp is er niet veel te beleven. Aanrader als je toch in de buurt bent!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Heerlijk gegeten, echt een culinaire reis was het! We gaan er zeker nog een keer heen!
Familie F.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Gegeten met de AH actie, er werd ons gevraagd of we een 3- of 4 gangen diner wilden. Wij hebben voor de 4 gangen gekozen. Ik vond het een beetje jammer dat de extra gang wel 2x werd berekend, en je echt alleen de 3 gangen voor de 2e persoon gratis krijgt, dit is in andere restaurants niet het geval. Het eten en de bediening was uitstekend. Een culinaire ervaring rijker.
Caty V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Niet gegeten omdat de reservering op zaterdag zou zijn gemaakt.Absoluut niet waar en discussie niet mogelijk. Waarom niet even op zaterdag gebeld na die lege tafel? Ja foutje, vergeten telefoonnummer te noteren. Kunnen we dan buiten eten na onze rit van 50km? Nee, we hebben al 30 gasten en dan hebben we eten tekort............We zijn naar TOF in SCHAGEN gegaan. We helemaal TOP en we kregen na afloop ee fles wij mee voor alle ellende bij La première.
Cors P.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Afgelopen weekend samen met vrienden heerlijk genoten van het vijfgangenmenu bij La Première. Een echte topper is de zeebaars en het hoofdgerecht, een rundersukade. De avond is een geweldige beleving, fantastische bediening die veel van het eten en de wijn weten. De ijswijn bij het kaasplankje is hemels! Wij komen al regelmatig, maar zullen zeker nog veel vaker komen! Alle lof voor de kok, de kundige gastvrouw en de hartveroverende serveerster, het was een top avond!
Marlies S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Lekker gegeten. Mooie inrichting. Vriendelijke bediening. We hebben een 4 gangen gegeten wat net voldoende was, voor een grote eter is het wat krap bemeten. Een leuke aanrader.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Gezellig restaurant met een vriendelijk ontvangst en bediening.
Het eten was goed over nagedacht en smaakte verrukkelijk.
1 minpuntje was dat er een groep mensen zat die zich gedroegen alsof ze bij de Wok zaten, dat was niet erg gepast.
Maar een volgende keer als we weer in de kop van Noord Holland zijn komen we terug!
Bedankt voor de leuke avond!
Frankma M.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Vriendelijke gastvrouw met kennis van lekkere wijnen.
Een heerlijke avond met een klasse viergangendiner.
Joep H.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Zeer goed en goede bediening .
Corine H.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
We vonden het een feestje om hier te eten!
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Altijd prima in orde.
Frederique T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
wij zijn nu al een paar maal bij La Première geweest.
iedere keer genieten wij hier enorm, het is echt een verwen avond!
iedere keer is het een feest voor onze smaakpapillen!!!
in één woord geweldig, la Première blijft in onze agenda staan.
Albert H.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
De keuken is degelijk Frans en niet direct avontuurlijk,maar in alle opzichten uitstekend te noemen.Wellicht het beste restaurant in de regio Alkmaar-Den Helder.Alles klopte tot in de puntjes.Het AHmenu gaf deze keer geen
keuze of inspraak:hoofdgerecht was parelhoen(erg lekker),zowel het voor-als nagerecht apart en smakelijk.De huiswijn was onder de maat en te duur voor het gebodene.Het alternatief,een Chileense carmenere,veel beter,maar te duur.Sympathieke en deskundige bediening.Wij komen hier graag terug!
Fransje T.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten, het zag er ook zeer smakelijk en kunstig uit en vriendelijke en kundig bediening! Aanrader!
Wendy A.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk eten alleen jammer dat als je een andere tafel wilt dat dit niet mag, ook al is er nog een andere tafel vrij. Eten zeer goed en rekening gehouden met allergie. Top
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Vooral de jacobsschelpen en de sucade sprongen eruit.
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We waren voor de 2e maal in dit restaurant. Na de eerste keer vonden wij het voor herhaling vatbaar. Wij werden niet teleurgesteld. Heer lijk frisse amuses, Het voorgerecht de harder was verrassend, het tussengerecht met scholfilet was heerlijk en het hoofdgerecht met sucade deze was boterzacht. Een pluim voor de kok en bediening.
C.J.M. O.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Met bon van AH gegeten. Extra gang besteld. Het hele diner was voortreffelijk. Prijs voor dit diner was voortreffelijk. Ik beveel dit restaurant aan voor het goede eten.
Charlotte B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten, goede service. Een aanrader!
Het verassingsmenu was goed samengestel, een mix van vlees en vis. De bediening was erg beleefd en wij hoefde niet te wachten. Heerlijke amuses!