La Porte Salute

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant La Porte Salute

Enthoven01 .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Gastvrij onthaal. Bijzonder veel keus op een uitgebreide kaart. Lekker eten wat op een mooie wijze is opgemaakt met verschillende groente. Compliment aan de kok. Bij La Porte Salute eten is zeker een aanrader.
Mascha S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het ontvangst was heel vriendelijk, de duur van opname van onze bestelling duurde lang, tussen de gangen in ook veel te lang, waarschijnlijk door teweinig personeel. Het eten en de vriendelijkheid van het personeel was formidabel, alleen 1 probleem met t doorbakken van vlees, het was nog bloederig en we vroegen echt doorbakken, toen werd het nogmaals gebakken, netjes het bord weer opgemaakt, maar t was nog niet doorgebakken, beetje jammer, maar 1 rondje drankjes en t gerecht werd van de rekening afgehaald, dus dat was topservice.
fia S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
we hebben hier heerlijk gegeten. lekere sliptong en biefstuk je krijgt hier echt waar voor je geld.leuke bediening goede service.We komen hier zeker terug.Fam.Stierman vanuit Barendrecht
JannetjeJ .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Met 4 personen om 19.00 uur gereserveerd. Prima ontvangst. Na 20 minuten wachten, vroeg men eindeljk wat we wilden drinken en kwam de menukaart. Voorgerecht: vegetarische salade was ok, Scampi’s in knoflooksaus (€11,50) waren 3 scampi’s in een melkachtige saus. Hoofdgerecht kwam na 21.00 uur, dus ruim 2 uur na binnenkomst. Spareribs niet bijzonder, maar ok. De bestelde zalm als hoofdgerecht, bleek het voorgerecht zalm te zijn. De snitzel met paprika, ui, etc, was een kale snitzel en het vegetarische hoofdgerecht was kennelijk niet aan de keuken doorgegeven. Na 10 minuten maar aangegeven dat het nu ook niet meer hoefde. Als excuus werd aangegeven dat de kassa niet goed werkte en dat de serveerster er nog maar kort werkte. Ter compensatie wel een fles wijn en water van het huis gekregen. Uiteraard was dat welkom, maa liever hadden we een leuke dineravond gehad. We hebben daarna maar besloten geen nagerecht te bestellen en elders voor koffie te gaan. Uiteindelijk stond op de rekening ook een tapbier dat we niet hadden gehad. Al met al niet voor herhaling vatbaar. Jammer.
Jeanne S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Eten met zorg bereid en net even wat meer klasse opgemaakt.
Erg vriendelijke bediening , alsof we vrienden waren.
Sanitair (toilet) had wat aandacht nodig.
Ik had de pech na iemand te gaan die niet achterom had gekeken en bij het handwassen trok ik de zeep-dispenser van de muur.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Tournedos was goed, Schnitzel helaas erg droog
a.c.bruggeman .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
prima eten , rustig familierestaurant, gastvrouw attent, tip: voorverwarmde borden zou wel fijn . Verder geen op- of aanmerkingen
Liesbeth B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
heerlijk gegeten. . prima gebakken slibtong met 5 verse groenten en patat en gebakken aardappelen
bediening is vriendelijk en maakt een praatje... super lekker en echt een topper is de zelfgemaakte rabarber! een aanrader!
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Eenzelfde saai en flauw romig sausje bij zowel het voor- en het hoofdgerecht en weinig groenten.
Mijndert P.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Prima en vriendelijke bediening, gerechten zeer smakelijk bereidt, top
Sjanie V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Mooi terras waarop tafels en stoelen staan maar ook loungebanken met hoge tafels zodat je daar ook prima kan eten. De bediening is super vriendelijk.
Nathalie D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
eten was heerlijk en mijn stiefvader werd voor zijn verjaardag in het zonnetje gezet was top
bediening was goed,leuk en gezellig
Denise O.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
We zijn al vaker geweest en alle
keren met plezier zitten eten. het eten is altijd goed. En de bediening top super amicale gezellige bediening. zelfs de kleine van 5 gaat hier met alle plezier naar toe.
Familie. V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
het was erg gezellig, en lekker gegeten! Leuke aardige mensen! Wij komen zeker vaker eten!
ottozeitler .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Wederom weer heerlijk gegeten. 3 soorten groenten en sausje bij de vis was voortreffelijk. De overheerlijke enorme sorbet maakte het verwachting patroon weer geheel compleet
Lotte K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk gegeten!
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Wat hebben wij 17 april weer heerlijk gegeten; De wijze van bediening draagt daar aan natuurlijk ook bi.j
Uiteraard komen we terug.
Prinses J.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Vandaag heerlijk met 4 personen paaslunch gehad. Alles werd vers aan tafel geserveerd. Overheerlijke tomaten en groentesoep. Diverse broodjes en beleg. Heerlijk salades met vis. Super lekkere sate. Kroketten, balletjes in heerlijk saus en tonijnsalade. Als toetje heerlijk ijs, slagroom en vers fruit. We gingen met een overvolle buik weg. Sfeer was top. Bediening was vriendelijk en snel. Zeker een goede aanrader voor de feestdagen.
ottozeitler .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Het eten was weer geweldig 3 soorten verse groenten en de vis met het sausje was voortreffelijk. Gebakken aardappeltjes en frietjes. Ook de asperge soep was verrukkelijk.
Angelique M.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
19 maart de verjaardag van mijn 85 jarige moeder gevierd met een brunch voor 50 personen.
Bij aankomst stond er al een kaartje en een plant voor de jarige klaar namens het team van port salute.
Het eten was zoals gewoonlijk fantastisch net zoals de service van het personeel. Veel vriendelijkheid en warmte. Bedankt voor deze fantastische dag ook namens mijn moeder.