La Porte Salute

Meer informatie over restaurant La Porte Salute

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Nathalie D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
eten was heerlijk en mijn stiefvader werd voor zijn verjaardag in het zonnetje gezet was top
bediening was goed,leuk en gezellig
Denise O.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
We zijn al vaker geweest en alle
keren met plezier zitten eten. het eten is altijd goed. En de bediening top super amicale gezellige bediening. zelfs de kleine van 5 gaat hier met alle plezier naar toe.
Familie. V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
het was erg gezellig, en lekker gegeten! Leuke aardige mensen! Wij komen zeker vaker eten!
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Wederom weer heerlijk gegeten. 3 soorten groenten en sausje bij de vis was voortreffelijk. De overheerlijke enorme sorbet maakte het verwachting patroon weer geheel compleet
Lotte K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk gegeten!
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Wat hebben wij 17 april weer heerlijk gegeten; De wijze van bediening draagt daar aan natuurlijk ook bi.j
Uiteraard komen we terug.
Prinses J.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Vandaag heerlijk met 4 personen paaslunch gehad. Alles werd vers aan tafel geserveerd. Overheerlijke tomaten en groentesoep. Diverse broodjes en beleg. Heerlijk salades met vis. Super lekkere sate. Kroketten, balletjes in heerlijk saus en tonijnsalade. Als toetje heerlijk ijs, slagroom en vers fruit. We gingen met een overvolle buik weg. Sfeer was top. Bediening was vriendelijk en snel. Zeker een goede aanrader voor de feestdagen.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Het eten was weer geweldig 3 soorten verse groenten en de vis met het sausje was voortreffelijk. Gebakken aardappeltjes en frietjes. Ook de asperge soep was verrukkelijk.
Angelique M.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
19 maart de verjaardag van mijn 85 jarige moeder gevierd met een brunch voor 50 personen.
Bij aankomst stond er al een kaartje en een plant voor de jarige klaar namens het team van port salute.
Het eten was zoals gewoonlijk fantastisch net zoals de service van het personeel. Veel vriendelijkheid en warmte. Bedankt voor deze fantastische dag ook namens mijn moeder.
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Wederom weer verassend dat bij de gerechten weer 4 verse soorten groenten worden geserveerd. Met een overheerlijke smaak bereid.Ik omschrijf het als ouderwets Hollands. Iets wat je van daag de dag nog maar nauwelijks tegenkomt. Hoek van Holland is niet echt een plek waar je in de wintermaanden wat te zoeken hebt. Wij komen dus echt voor de heerlijke keuken met veel afwisseling en variatie in de geserveerde gerechten. Ik raad ook iedereen aan om er eens een keer te gaan eten en het zelfde te beleven als wij dat beleven.
anita V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Altijd verse groente van top kwaliteit. Eten is heel erg lekker. Super lekker is het stoofpotje. De rest is ook heerlijk.
Cindy D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Het was top! Hele aardige bediening en erg lekker eten; een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het eten was weer voortreffelijk met heerlijk 4 soorten verse groenten. Vis met wijnsausje was heerlijk. Weer top gegeten.
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We hebben een heerlijke avond gehad in Porte Salute. Het eten was echt heel erg lekker en het personeel super vriendelijk. Wij komen zeker nog een keertje terug.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Leuk restaurant met uitgebreide kaart.
Twee maal gegeten (vis) en het was erg lekker. Met zorg opgediend en aandacht ook voor de bijgerechten (diverse groenten en aardappeltjes). Bediening is allervriendelijkst en doet haar best je een prettige avond te bezorgen.
Een aanrader om te gaan eten en ik zal er terugkomen.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Een unicum dat er nog restaurants zijn met 4 soorten groenten. Je komt dat nog nauwelijks tegen. Eten was weer voortreffelijk.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Het was gezellig. Wij hebben heerlijk buiten op het terras gezeten.
Het eten was goed.
Michelle K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Gister heerlijk gegeten bij dit leuke restaurant.
We werden vriendelijk ontvangen en er hing een gezellige sfeer.
Als hoofdgerecht hadden wij de tournedos en een schnitzel.
Daarbij kregen we een ruime variatie aan verse groenten en patat/ gebakken aardappels. Wij komen zeker nog een keer langs om wat anders van de menukaart uit te proberen.
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Hoog gespannen verwachtingen gezien de hoge cijfers.
Het was erg rustig slechts 4 tafeltjes bezet.
Vooraf de boillabaise was best smakelijk maar de vis was droog gekookt.
Als hoofdgerecht de scampi's piri-piri eveens smakelijk ik begrijp allen het groente garnituur niet:
Een peentje dat begrijp ik nog en dan nog bbontjes met spek (?), witlof (?) en een schaaltje met rauwkost.
Dan nog heerlijke frieten geserveerd zonder mayonaise, en gebakken aardappeltjes die zwar aangebrand waren.
Ik moest erg lang wachten met een leeg glas...
Het was al met al niet echt bijzonder en de waardering is behoorlijk overdreven.
Beste meneer Ronald
Jammer dat u het zo ervaren heeft.
Heeft u misschien ook de klacht op de avond zelf neergelegd bij ons zodat wij misschien er wel iets mee hadden kunnen doen.
Verder zijn we natuurlijk niet blij dat het bij u niet aan uw verwachtingen heeft kunnen voldoen misschien kunnen we er nog eens over praten.
met vriendelijke groet Petra Heijnen van Team La Porte Salute