La Porte Salute

Meer informatie over restaurant La Porte Salute

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Ottozeitler .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het eten was weer voortreffelijk met heerlijk 4 soorten verse groenten. Vis met wijnsausje was heerlijk. Weer top gegeten.
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We hebben een heerlijke avond gehad in Porte Salute. Het eten was echt heel erg lekker en het personeel super vriendelijk. Wij komen zeker nog een keertje terug.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Leuk restaurant met uitgebreide kaart.
Twee maal gegeten (vis) en het was erg lekker. Met zorg opgediend en aandacht ook voor de bijgerechten (diverse groenten en aardappeltjes). Bediening is allervriendelijkst en doet haar best je een prettige avond te bezorgen.
Een aanrader om te gaan eten en ik zal er terugkomen.
Ottozeitler .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Een unicum dat er nog restaurants zijn met 4 soorten groenten. Je komt dat nog nauwelijks tegen. Eten was weer voortreffelijk.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Het was gezellig. Wij hebben heerlijk buiten op het terras gezeten.
Het eten was goed.
Michelle K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Gister heerlijk gegeten bij dit leuke restaurant.
We werden vriendelijk ontvangen en er hing een gezellige sfeer.
Als hoofdgerecht hadden wij de tournedos en een schnitzel.
Daarbij kregen we een ruime variatie aan verse groenten en patat/ gebakken aardappels. Wij komen zeker nog een keer langs om wat anders van de menukaart uit te proberen.
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Hoog gespannen verwachtingen gezien de hoge cijfers.
Het was erg rustig slechts 4 tafeltjes bezet.
Vooraf de boillabaise was best smakelijk maar de vis was droog gekookt.
Als hoofdgerecht de scampi's piri-piri eveens smakelijk ik begrijp allen het groente garnituur niet:
Een peentje dat begrijp ik nog en dan nog bbontjes met spek (?), witlof (?) en een schaaltje met rauwkost.
Dan nog heerlijke frieten geserveerd zonder mayonaise, en gebakken aardappeltjes die zwar aangebrand waren.
Ik moest erg lang wachten met een leeg glas...
Het was al met al niet echt bijzonder en de waardering is behoorlijk overdreven.
Beste meneer Ronald
Jammer dat u het zo ervaren heeft.
Heeft u misschien ook de klacht op de avond zelf neergelegd bij ons zodat wij misschien er wel iets mee hadden kunnen doen.
Verder zijn we natuurlijk niet blij dat het bij u niet aan uw verwachtingen heeft kunnen voldoen misschien kunnen we er nog eens over praten.
met vriendelijke groet Petra Heijnen van Team La Porte Salute
Pauline W.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Door de goede recensies hadden wij voor La Porte Salute gekozen. Na onze strandwandeling van Ter Heijde naar Hoek van Holland liepen we vanaf de Nieuwe Waterweg makkelijk naar de locatie. Het ruime, aangename terras had gelukkig nog een tafel voor ons. We namen de bouillabaisse, die zo rijk gevuld was dat dat met een mandje heerlijk warm stokbrood voldoende was. Glas droge witte wijn erbij maakte ons diner compleet en prima espresso/cappuccino toe. Een goede sfeer hangt er om dit restaurant. Na afloop liepen we tevreden naar het nabijgelegen station Hoek van Holland strand.
Goedemiddag mevrouw
Bedankt voor de recensie erg leuk om te lezen dat u ons genoten heeft van de heerlijke bouillabaisse. Graag tot volgende keerTeam La Porte Salute
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Hier hopen we dus zeker terug te komen, want de combinatie 'ontspannen, gezellig, vakkundig en heerlijk' kom je niet vaak tegen. Mevrouw Petra (en het restaurant) zorgde voor de juiste sfeer, was op de juiste momenten af- en aanwezig en Henri zorgde er niet alleen voor dat het eten uitstekend bereid werd, maar fileerde (op verzoek) op vakkundige wijze mijn voortreffelijke zeetong.
Goedemorgen lieve gasten wat een onwijs leuke resentie hier worden wij erg vrolijk van.
We hopen u graag weer te zien in La Porte Salute groetjes Petra Heijnen van Team La Porte Salute.
Suzanne B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Een maand geleden hier gegeten op basis van de goede recensies op Iens. Wat een enorme tegenvaller! Het terras zat max voor 1/3 vol, binnen was 1 tafel bezet, maar toch was de bediening heel erg langzaam. Daarnaast was het bedienend personeel (op 1 dame na) onbeleefd, op het botte af. Een glas dat de bediening liet kapotvallen bleef zeker 10 minuten liggen, we hebben zelf na 20 minuten een kaart gepakt want die kregen we niet, we hebben zelf maar ons bestek gepakt want dat werd niet geleverd, de gerechten werden in fases gebracht (2x mosselen besteld, eerst maar 1x uitgeserveerd want misschien eten jullie het wel niet op), de bijgerechten kwamen pas na twee keer vragen. En helaas was het eten ook niet erg goed - spareribs die droog waren, mosselen niet bijzonder. Alleen de frites waren ok. Hoe dit restaurant aan zulke goede beoordelingen komt is mij een raadsel. Heel jammer. Wij komen hier nooit meer terug.
Daan R.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Op een regenachtige vrijdag avond zijn we hier met onze kinderen geweest.
De dames van de bediening waren erg gezellig en maken maar al te graag een praatje.
Het eten was erg goed, verse groente, verse vis! Smakelijke voorgerechten gecombineerd met een potje heerlijke rabarber.
Ook de spareribs die o.a. in het tienermenu zaten waren erg goed volgens onze kids.

Zijn er nog minpuntjes? Enkele maar, ik zou zeggen ontdek het zelf ze zijn wat mij betreft niet noemenswaardig.....

Goedemorgen lieve familie ook wij vonden het erg gezellig met jullie en het is fijn om weer zo een mooie recensie te krijgen.En natuurlijk we kunnen altijd iets beter doen maar we geven om onze gasten en ons eten.We hopen jullie spoedig weer te zien. Groetjes Petra Heijnen van Team La Porte Salute
4319 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Wij hebben ossenhaasbiefstuk ( Tournedos) en gebakken sliptong (3 stuks ) gegeten.
Het was echt overheerlijk, goed klaar gemaakt.
En de desserts zag er goed ( lekker ) uit, smaakte goed.

De bediening was goed en vriendelijke mensen.
Het restaurant zag binnen en buiten goed en schoon uit. Een goede aanrader voor iedereen.
Beste Lynda en Henk super leuke recensie bedankt hier voor en we hopen jullie spoedig weer te zien.
vriendelijke groet Petra Heijnen van Team La Porte Salute
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Een gezellig en keurig restaurant. Opvallen proper, zowel het restaurant als het personeel maakten een frisse indruk. Beslist een plekje om terug te komen!
Pccr .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Mooie locatie, fijne ongedwongen bediening en goed eten (surf en turf!) voor een
faire prijs. La Porte Salute is een aanrader !
Goedemiddag lieve gasten van La Porte Salute
Wat onwije leuk om te lezen wij woeden hier blij van.
Hopelijk ook gauw tot ziens.
met vriendelijke groet Petra
Carolineanke .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Hele aardige gastvrouw, gezellig!
Uitgebreide menukaart.
Ongecompliceerd.
Gratis parkeren voor de deur.
Wij komen terug.
Gossie wat een super leuke resentie hier worden wij super blij van.
We hopen u graag weer te zien met oma voor de slibtongen.
Groetjes van Petra Heijnen van Team La Porte Salute
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Een vriendelijke vlotte bediening en goed eten. Echte zelfgemaakte soep met verse ingrediënten en ook bij het hoofdgerecht lekkere verse groente. Een leuke ongedwongen sfeer maakte het af.
Beste meneer Harry
Wat fijn om dit te lezen en om dat u de tijd en de moeite heeft genomen om dit te schrijven.
We hopen u snel nogmaals te mogen ontvangen.
Groetjes van Team La Porte Salute
Babsdekruif .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Wat is dit een gastvrij restaurant! We voelden ons direct welkom en hebben mede die het vriendelijke personeel en fantastische avond gehad.
Lieve gasten van La Porte Salute
Wat hebben wij van jullie genoten gisteravond ook was het voor ons was het een leuke ervaring. Mochten jullie nogmaals terug komen naar Hoek van Holland dan hopen we jullie graag nog eens te zien.
Geniet nog van jullie laatste dag en misschien wel tot ziens.
Groetjes Team La Porte Salute
Paulvanhoutum .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Lekker gegeten. Heerlijke Brabantse asperges. Gezellige sfeer, Petra ontvangt je met open armen! Eten van goede kwaliteit, netjes gepresenteerd. Als je geluk hebt kun je de mooiste cruiseschepen bewonderen vanuit het restaurant.
Lieve Paul
Vriendelijk bedankt voor deze onwijs leuke reactie.
En Wij van Team La Porte Salute vinden het ook onwijs gezellig om jullie te mogen ontvangen
Hop jullie snel weer te zien groetjes Petra Heijnen
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Heerlijk gegeten , prijs is ok (Y)
Goede en spontane mensen , echt een bezoek waard
Van binnen en van buiten netjes en schoon en een leuk uitzicht :-)
Harstikke bedankt voor de recensie hier worden wji vrolijk van.Groetjes van Team La Porte Salute
Dijkh613 D.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Onze kennismaking met La Porte is prima uitgepakt, geen "culinaire" hoogstandjes maar zeer smakelijke, ruime en verse porties eten. Goede lokatie met zicht op passerend scheepverkeer en een vrolijke spontane bediening die zonder opdringerig te zijn aandacht aan je besteed en met goed gevoel voor humor de sfeer bepaald. Al met al een aanrader voor iedereen die van een goede stevige maaltijd in een gezellig restaurant genieten wil.
Beste Mevrouw of Meneer,
Bedankt voor deze leuke reactie hier worden wij echt vrolijk van en we hopen u zeker nogmaals te mogen ontvangen.
Met vriendelijke groet Team La Porte Salute