La Porte Salute

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant La Porte Salute

Liesbeth B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
heerlijk gegeten. . prima gebakken slibtong met 5 verse groenten en patat en gebakken aardappelen
bediening is vriendelijk en maakt een praatje... super lekker en echt een topper is de zelfgemaakte rabarber! een aanrader!
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Eenzelfde saai en flauw romig sausje bij zowel het voor- en het hoofdgerecht en weinig groenten.
Mijndert P.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Prima en vriendelijke bediening, gerechten zeer smakelijk bereidt, top
Sjanie V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Mooi terras waarop tafels en stoelen staan maar ook loungebanken met hoge tafels zodat je daar ook prima kan eten. De bediening is super vriendelijk.
Nathalie D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
eten was heerlijk en mijn stiefvader werd voor zijn verjaardag in het zonnetje gezet was top
bediening was goed,leuk en gezellig
Denise O.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
We zijn al vaker geweest en alle
keren met plezier zitten eten. het eten is altijd goed. En de bediening top super amicale gezellige bediening. zelfs de kleine van 5 gaat hier met alle plezier naar toe.
Familie. V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
het was erg gezellig, en lekker gegeten! Leuke aardige mensen! Wij komen zeker vaker eten!
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Wederom weer heerlijk gegeten. 3 soorten groenten en sausje bij de vis was voortreffelijk. De overheerlijke enorme sorbet maakte het verwachting patroon weer geheel compleet
Lotte K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk gegeten!
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Wat hebben wij 17 april weer heerlijk gegeten; De wijze van bediening draagt daar aan natuurlijk ook bi.j
Uiteraard komen we terug.
Prinses J.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Vandaag heerlijk met 4 personen paaslunch gehad. Alles werd vers aan tafel geserveerd. Overheerlijke tomaten en groentesoep. Diverse broodjes en beleg. Heerlijk salades met vis. Super lekkere sate. Kroketten, balletjes in heerlijk saus en tonijnsalade. Als toetje heerlijk ijs, slagroom en vers fruit. We gingen met een overvolle buik weg. Sfeer was top. Bediening was vriendelijk en snel. Zeker een goede aanrader voor de feestdagen.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Het eten was weer geweldig 3 soorten verse groenten en de vis met het sausje was voortreffelijk. Gebakken aardappeltjes en frietjes. Ook de asperge soep was verrukkelijk.
Angelique M.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
19 maart de verjaardag van mijn 85 jarige moeder gevierd met een brunch voor 50 personen.
Bij aankomst stond er al een kaartje en een plant voor de jarige klaar namens het team van port salute.
Het eten was zoals gewoonlijk fantastisch net zoals de service van het personeel. Veel vriendelijkheid en warmte. Bedankt voor deze fantastische dag ook namens mijn moeder.
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Wederom weer verassend dat bij de gerechten weer 4 verse soorten groenten worden geserveerd. Met een overheerlijke smaak bereid.Ik omschrijf het als ouderwets Hollands. Iets wat je van daag de dag nog maar nauwelijks tegenkomt. Hoek van Holland is niet echt een plek waar je in de wintermaanden wat te zoeken hebt. Wij komen dus echt voor de heerlijke keuken met veel afwisseling en variatie in de geserveerde gerechten. Ik raad ook iedereen aan om er eens een keer te gaan eten en het zelfde te beleven als wij dat beleven.
anita V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Altijd verse groente van top kwaliteit. Eten is heel erg lekker. Super lekker is het stoofpotje. De rest is ook heerlijk.
Cindy D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Het was top! Hele aardige bediening en erg lekker eten; een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het eten was weer voortreffelijk met heerlijk 4 soorten verse groenten. Vis met wijnsausje was heerlijk. Weer top gegeten.
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We hebben een heerlijke avond gehad in Porte Salute. Het eten was echt heel erg lekker en het personeel super vriendelijk. Wij komen zeker nog een keertje terug.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Leuk restaurant met uitgebreide kaart.
Twee maal gegeten (vis) en het was erg lekker. Met zorg opgediend en aandacht ook voor de bijgerechten (diverse groenten en aardappeltjes). Bediening is allervriendelijkst en doet haar best je een prettige avond te bezorgen.
Een aanrader om te gaan eten en ik zal er terugkomen.