La Porte Salute

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant La Porte Salute

Riet H.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Met mijn kleinzoon wezen eten. Het was weer fantastisch fijne bediening
erg schoon en het is huiselijk.
Tot de volgende keer.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
De serre moet nodig opgeknapt worden, blijft maar ongezellig. Het eten was goed en de bediening gezellig. Volgende keer weer in het restaurant, dat is warmer aangekleed.
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Vriendelijk personeel. Het eten wordt je niet de strot in geduwd er wordt netjes gevraagd of het volgende gerecht door kan komen of dat je nog even wil wachten.de kwaliteit en kwantiteit was uitstekend
Zeker voor herhaling vatbaar
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Super lekker gegeten.
riet H.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Gezellig erg schoon en mooi geserveerd en alles vers.WIJ HEBBEN HEERLIJK GEGETEN.Wij komen beslist terug.
Cees + Monique S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Top!
Wim E.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Gastvrij onthaal. Bijzonder veel keus op een uitgebreide kaart. Lekker eten wat op een mooie wijze is opgemaakt met verschillende groente. Compliment aan de kok. Bij La Porte Salute eten is zeker een aanrader.
Mascha S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het ontvangst was heel vriendelijk, de duur van opname van onze bestelling duurde lang, tussen de gangen in ook veel te lang, waarschijnlijk door teweinig personeel. Het eten en de vriendelijkheid van het personeel was formidabel, alleen 1 probleem met t doorbakken van vlees, het was nog bloederig en we vroegen echt doorbakken, toen werd het nogmaals gebakken, netjes het bord weer opgemaakt, maar t was nog niet doorgebakken, beetje jammer, maar 1 rondje drankjes en t gerecht werd van de rekening afgehaald, dus dat was topservice.
fia S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
we hebben hier heerlijk gegeten. lekere sliptong en biefstuk je krijgt hier echt waar voor je geld.leuke bediening goede service.We komen hier zeker terug.Fam.Stierman vanuit Barendrecht
JannetjeJ .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Met 4 personen om 19.00 uur gereserveerd. Prima ontvangst. Na 20 minuten wachten, vroeg men eindeljk wat we wilden drinken en kwam de menukaart. Voorgerecht: vegetarische salade was ok, Scampi’s in knoflooksaus (€11,50) waren 3 scampi’s in een melkachtige saus. Hoofdgerecht kwam na 21.00 uur, dus ruim 2 uur na binnenkomst. Spareribs niet bijzonder, maar ok. De bestelde zalm als hoofdgerecht, bleek het voorgerecht zalm te zijn. De snitzel met paprika, ui, etc, was een kale snitzel en het vegetarische hoofdgerecht was kennelijk niet aan de keuken doorgegeven. Na 10 minuten maar aangegeven dat het nu ook niet meer hoefde. Als excuus werd aangegeven dat de kassa niet goed werkte en dat de serveerster er nog maar kort werkte. Ter compensatie wel een fles wijn en water van het huis gekregen. Uiteraard was dat welkom, maa liever hadden we een leuke dineravond gehad. We hebben daarna maar besloten geen nagerecht te bestellen en elders voor koffie te gaan. Uiteindelijk stond op de rekening ook een tapbier dat we niet hadden gehad. Al met al niet voor herhaling vatbaar. Jammer.
Jeanne S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Eten met zorg bereid en net even wat meer klasse opgemaakt.
Erg vriendelijke bediening , alsof we vrienden waren.
Sanitair (toilet) had wat aandacht nodig.
Ik had de pech na iemand te gaan die niet achterom had gekeken en bij het handwassen trok ik de zeep-dispenser van de muur.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Tournedos was goed, Schnitzel helaas erg droog
a.c.bruggeman .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
prima eten , rustig familierestaurant, gastvrouw attent, tip: voorverwarmde borden zou wel fijn . Verder geen op- of aanmerkingen
Liesbeth B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
heerlijk gegeten. . prima gebakken slibtong met 5 verse groenten en patat en gebakken aardappelen
bediening is vriendelijk en maakt een praatje... super lekker en echt een topper is de zelfgemaakte rabarber! een aanrader!
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Eenzelfde saai en flauw romig sausje bij zowel het voor- en het hoofdgerecht en weinig groenten.
Mijndert P.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Prima en vriendelijke bediening, gerechten zeer smakelijk bereidt, top
Sjanie V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Mooi terras waarop tafels en stoelen staan maar ook loungebanken met hoge tafels zodat je daar ook prima kan eten. De bediening is super vriendelijk.
Nathalie D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
eten was heerlijk en mijn stiefvader werd voor zijn verjaardag in het zonnetje gezet was top
bediening was goed,leuk en gezellig
Denise O.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
We zijn al vaker geweest en alle
keren met plezier zitten eten. het eten is altijd goed. En de bediening top super amicale gezellige bediening. zelfs de kleine van 5 gaat hier met alle plezier naar toe.
Familie. V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
het was erg gezellig, en lekker gegeten! Leuke aardige mensen! Wij komen zeker vaker eten!