La Porte Salute

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant La Porte Salute

B R.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Hartelijk ontvangst in een gezellige ambiance. Waren met een koppeltje van 7 personen. Uitserveren van zowel voorgerecht als hoofdgerecht werd uitstekend verzorgd, eten was op goede temperatuur en mooi opgediend. Muziek op de achtergrond gedempt eigentijds mocht van mij -organisator- klassieker zijn. Temperatuur in deze lokaliteit was uitstekend. Aandachtspunt naast (fris) drank waaronder wijn werd voor twee karaffen met kraanwater toch één fles water berekend, zonder hier op merkzaam te worden gemaakt. Gastvrouw en de kok deden ons uitgeleidde en gaven aan dat zij plezierig vonden dat we hun inspanning gewaardeerd hebben.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Het eten is heerlijk, verse groenten en visje smaakte perfect. Zeker de moeite waard als je er nooit geweest bent daar een keer te gaan eten.
A.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Het eten was goed en was er gezellig ...leuk personeel
Voor redelijke prijs gezellige avond
We gaan zeker nog keer terug
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
We hadden een jarige, en die hoefde niet te betalen.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Altijd super.
Margo K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Heerlijk gegeten vanavond voor herhaling vatbaar echt een tjoeperd van een snitzeel naar binnen gewerkt geweldig eneen overheerlijke varkenshaassate kon niet op
Carolien D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Weinig aandacht voor de gasten. Een medewerker die bestellingen vergeet en het eten is van matige kwaliteit. Op zo'n lokatie zou je meer gasten kunnen hebben
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk gegeten lekker buiten op het terras met z'n zessen.
John V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Zondagavond ineens trek in spare ribs. Vorig jaar bij een restaurant niet ver van La Porte Salute ook spare ribs gegeten, maar dat viel nogal tegen. Dus op naar La Porte Salute. Vriendelijke bediening, lekkere muziek: jaren 60 en 70, heerlijk zonnetje, redelijk glas huiswijn en spare ribs als specialiteit. Mijn avond kon eigenlijk al niet meer kapot. Dat was tot ik de eerste hap van de spare ribs nam. Ze arriveerden snel, misschien te snel. Totaal geen smaak en zeer droog. Zeer waarschijnlijk de slechtste spare ribs ooit. Ook geen sausjes gezien overigens. Het is mij toch een raadsel hoe een restaurant met zulke goede recensies niet in staat is om behoorlijke spare ribs op tafel te zetten. Door een lichte onpasselijkheid heb ik die nacht ook zeer slecht geslapen. En nee, ik heb niets gezegd. Geen zin in een discussie. Hoe goed de andere gerechten ook moge zijn, ik ga nooit meer terug.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heerlijk gegeten met mijn kleinzoon.Een heel goed restaurant waar alles vers wordt gemaakt.Heel fijne bediening en erg schoon.
Echt een aanrader om te gaan eten.En een prachtig terras.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Ik heb weer heerlijk gegeten en wat je nauwelijks nog tegenkomt in restaurants: je krijgt hier altijd 3 soorten verse groenten.
De Gambas waren geweldig met een perfecte smaakvolle saus erbij. Hoofdgerecht was vis en was klasse Het is voor ons een stukje rijden maar vinden dat iedere keer weer de moeite waard.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Geweldig gegeten, goede service.
Cees S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Heerlijk gegeten! Uitstekende bediening!
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Zoals wij gewend zijn van Port Salute weer 3 soorten groenten bij het eten wat je nauwelijks nog tegenkomt in restaurants. Vis gerecht was perfect en ook de asperge soep was geweldig. Kwaliteit blijft in dit restaurant constant gehandhaaft.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Wij komen beslist terug. Dit is ons restaurant.Toppie Wij raden het iedereen aan.
Het is er gezellig en een fijne bediening.
En ook belangrijk erg schoon.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
We komen hier al jaren, en het eten en de bediening is altijd heel goed. Ga zo door
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Met mijn kleinzoon wezen eten. Het was weer fantastisch fijne bediening
erg schoon en het is huiselijk.
Tot de volgende keer.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
De serre moet nodig opgeknapt worden, blijft maar ongezellig. Het eten was goed en de bediening gezellig. Volgende keer weer in het restaurant, dat is warmer aangekleed.
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Vriendelijk personeel. Het eten wordt je niet de strot in geduwd er wordt netjes gevraagd of het volgende gerecht door kan komen of dat je nog even wil wachten.de kwaliteit en kwantiteit was uitstekend
Zeker voor herhaling vatbaar
Thea V.