La Porte Salute

Meer informatie over restaurant La Porte Salute

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Rob S.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Wat hebben wij 17 april weer heerlijk gegeten; De wijze van bediening draagt daar aan natuurlijk ook bi.j
Uiteraard komen we terug.
Prinses J.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Vandaag heerlijk met 4 personen paaslunch gehad. Alles werd vers aan tafel geserveerd. Overheerlijke tomaten en groentesoep. Diverse broodjes en beleg. Heerlijk salades met vis. Super lekkere sate. Kroketten, balletjes in heerlijk saus en tonijnsalade. Als toetje heerlijk ijs, slagroom en vers fruit. We gingen met een overvolle buik weg. Sfeer was top. Bediening was vriendelijk en snel. Zeker een goede aanrader voor de feestdagen.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Het eten was weer geweldig 3 soorten verse groenten en de vis met het sausje was voortreffelijk. Gebakken aardappeltjes en frietjes. Ook de asperge soep was verrukkelijk.
Angelique M.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
19 maart de verjaardag van mijn 85 jarige moeder gevierd met een brunch voor 50 personen.
Bij aankomst stond er al een kaartje en een plant voor de jarige klaar namens het team van port salute.
Het eten was zoals gewoonlijk fantastisch net zoals de service van het personeel. Veel vriendelijkheid en warmte. Bedankt voor deze fantastische dag ook namens mijn moeder.
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Wederom weer verassend dat bij de gerechten weer 4 verse soorten groenten worden geserveerd. Met een overheerlijke smaak bereid.Ik omschrijf het als ouderwets Hollands. Iets wat je van daag de dag nog maar nauwelijks tegenkomt. Hoek van Holland is niet echt een plek waar je in de wintermaanden wat te zoeken hebt. Wij komen dus echt voor de heerlijke keuken met veel afwisseling en variatie in de geserveerde gerechten. Ik raad ook iedereen aan om er eens een keer te gaan eten en het zelfde te beleven als wij dat beleven.
anita V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Altijd verse groente van top kwaliteit. Eten is heel erg lekker. Super lekker is het stoofpotje. De rest is ook heerlijk.
Cindy D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Het was top! Hele aardige bediening en erg lekker eten; een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het eten was weer voortreffelijk met heerlijk 4 soorten verse groenten. Vis met wijnsausje was heerlijk. Weer top gegeten.
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We hebben een heerlijke avond gehad in Porte Salute. Het eten was echt heel erg lekker en het personeel super vriendelijk. Wij komen zeker nog een keertje terug.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Leuk restaurant met uitgebreide kaart.
Twee maal gegeten (vis) en het was erg lekker. Met zorg opgediend en aandacht ook voor de bijgerechten (diverse groenten en aardappeltjes). Bediening is allervriendelijkst en doet haar best je een prettige avond te bezorgen.
Een aanrader om te gaan eten en ik zal er terugkomen.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Een unicum dat er nog restaurants zijn met 4 soorten groenten. Je komt dat nog nauwelijks tegen. Eten was weer voortreffelijk.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Het was gezellig. Wij hebben heerlijk buiten op het terras gezeten.
Het eten was goed.
Michelle K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Gister heerlijk gegeten bij dit leuke restaurant.
We werden vriendelijk ontvangen en er hing een gezellige sfeer.
Als hoofdgerecht hadden wij de tournedos en een schnitzel.
Daarbij kregen we een ruime variatie aan verse groenten en patat/ gebakken aardappels. Wij komen zeker nog een keer langs om wat anders van de menukaart uit te proberen.
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Hoog gespannen verwachtingen gezien de hoge cijfers.
Het was erg rustig slechts 4 tafeltjes bezet.
Vooraf de boillabaise was best smakelijk maar de vis was droog gekookt.
Als hoofdgerecht de scampi's piri-piri eveens smakelijk ik begrijp allen het groente garnituur niet:
Een peentje dat begrijp ik nog en dan nog bbontjes met spek (?), witlof (?) en een schaaltje met rauwkost.
Dan nog heerlijke frieten geserveerd zonder mayonaise, en gebakken aardappeltjes die zwar aangebrand waren.
Ik moest erg lang wachten met een leeg glas...
Het was al met al niet echt bijzonder en de waardering is behoorlijk overdreven.
Beste meneer Ronald
Jammer dat u het zo ervaren heeft.
Heeft u misschien ook de klacht op de avond zelf neergelegd bij ons zodat wij misschien er wel iets mee hadden kunnen doen.
Verder zijn we natuurlijk niet blij dat het bij u niet aan uw verwachtingen heeft kunnen voldoen misschien kunnen we er nog eens over praten.
met vriendelijke groet Petra Heijnen van Team La Porte Salute
Pauline W.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Door de goede recensies hadden wij voor La Porte Salute gekozen. Na onze strandwandeling van Ter Heijde naar Hoek van Holland liepen we vanaf de Nieuwe Waterweg makkelijk naar de locatie. Het ruime, aangename terras had gelukkig nog een tafel voor ons. We namen de bouillabaisse, die zo rijk gevuld was dat dat met een mandje heerlijk warm stokbrood voldoende was. Glas droge witte wijn erbij maakte ons diner compleet en prima espresso/cappuccino toe. Een goede sfeer hangt er om dit restaurant. Na afloop liepen we tevreden naar het nabijgelegen station Hoek van Holland strand.
Goedemiddag mevrouw
Bedankt voor de recensie erg leuk om te lezen dat u ons genoten heeft van de heerlijke bouillabaisse. Graag tot volgende keerTeam La Porte Salute
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Hier hopen we dus zeker terug te komen, want de combinatie 'ontspannen, gezellig, vakkundig en heerlijk' kom je niet vaak tegen. Mevrouw Petra (en het restaurant) zorgde voor de juiste sfeer, was op de juiste momenten af- en aanwezig en Henri zorgde er niet alleen voor dat het eten uitstekend bereid werd, maar fileerde (op verzoek) op vakkundige wijze mijn voortreffelijke zeetong.
Goedemorgen lieve gasten wat een onwijs leuke resentie hier worden wij erg vrolijk van.
We hopen u graag weer te zien in La Porte Salute groetjes Petra Heijnen van Team La Porte Salute.
suzanne B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Een maand geleden hier gegeten op basis van de goede recensies op Iens. Wat een enorme tegenvaller! Het terras zat max voor 1/3 vol, binnen was 1 tafel bezet, maar toch was de bediening heel erg langzaam. Daarnaast was het bedienend personeel (op 1 dame na) onbeleefd, op het botte af. Een glas dat de bediening liet kapotvallen bleef zeker 10 minuten liggen, we hebben zelf na 20 minuten een kaart gepakt want die kregen we niet, we hebben zelf maar ons bestek gepakt want dat werd niet geleverd, de gerechten werden in fases gebracht (2x mosselen besteld, eerst maar 1x uitgeserveerd want misschien eten jullie het wel niet op), de bijgerechten kwamen pas na twee keer vragen. En helaas was het eten ook niet erg goed - spareribs die droog waren, mosselen niet bijzonder. Alleen de frites waren ok. Hoe dit restaurant aan zulke goede beoordelingen komt is mij een raadsel. Heel jammer. Wij komen hier nooit meer terug.
Daniel R.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Op een regenachtige vrijdag avond zijn we hier met onze kinderen geweest.
De dames van de bediening waren erg gezellig en maken maar al te graag een praatje.
Het eten was erg goed, verse groente, verse vis! Smakelijke voorgerechten gecombineerd met een potje heerlijke rabarber.
Ook de spareribs die o.a. in het tienermenu zaten waren erg goed volgens onze kids.

Zijn er nog minpuntjes? Enkele maar, ik zou zeggen ontdek het zelf ze zijn wat mij betreft niet noemenswaardig.....

Goedemorgen lieve familie ook wij vonden het erg gezellig met jullie en het is fijn om weer zo een mooie recensie te krijgen.En natuurlijk we kunnen altijd iets beter doen maar we geven om onze gasten en ons eten.We hopen jullie spoedig weer te zien. Groetjes Petra Heijnen van Team La Porte Salute
4319 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Wij hebben ossenhaasbiefstuk ( Tournedos) en gebakken sliptong (3 stuks ) gegeten.
Het was echt overheerlijk, goed klaar gemaakt.
En de desserts zag er goed ( lekker ) uit, smaakte goed.

De bediening was goed en vriendelijke mensen.
Het restaurant zag binnen en buiten goed en schoon uit. Een goede aanrader voor iedereen.
Beste Lynda en Henk super leuke recensie bedankt hier voor en we hopen jullie spoedig weer te zien.
vriendelijke groet Petra Heijnen van Team La Porte Salute