La Porta

Meer informatie over restaurant La Porta

7,1
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
met 8 personen gegeten, en iedereen was heel tevreden.
vlees, pizza, voor en na gerechten, het was allemaal prima
het was er helemaal vol en dus hadden de meisjes in de bediening hun handen vol maar dat was niet zo erg
we hebben gezellig gezeten en lekker gegeten, dus wat wil je nog meer op de zaterdagavond?
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Vlotte bediening door jonge enthousiaste meiden. Het eten is met liefde klaargemaakt in een half open keuken. Je proeft dit terug in de gerechten. Een plezier en genot om hier te eten in het weekend van 15 en 16 oktober 2016. Een aanrader zeker als je de rekening achteraf ziet. Echt waar boor je geld.
Liesbeth55 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
We namen dede specialiteit van het restaurant. Italiaanse grillmix voor 2 personen. De smaak was goed, maar de entrecote erg taai.
Bij melding van de klacht, werd er niet serieus met de melding omgesprongen en kreeg ik het oude aangesneden vlees ten 2e male gepresenteerd.
Echt geen schoonheidsprijs qua klantbehandeling.
Kalaforni .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Prima pizzariaatje in Heelsum , met 6 personen verschillende gerechten gegeten ,
alle zes uitermate tevreden , aanrader is de gevulde steak met verse spinazie , maar ook de pizza is oké verzekerde een tafelgenoot
Ikbendeallerbeste .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Met het eten is niets mis! Personeel idem... Echter worden zij vaak terecht geroepen door de eigenaren, ze gaan soms flink tekeer als de meiden wat fout doen.

Ik vroeg of ik de fooi cash moest geven waarom de bediening antwoordde: geef het maar niet want de eigenaren steken dit in hun eigen zak.

Schandalig, fooien hoort verdeeld te worden over het werkend personeel.
Absurd!
Robdriessen .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Een bizarre eet-ervaring : het eten op zich was goed, maar een aantal dingen kloppen gewoon niet :
- we kregen geen mandje brood aangeboden (tafels om ons heen wèl)
- voor vier mensen één bordje sla en één bordje friet is toch wel wat zuinig, er werd niet gevraagd of het voldoende was, op onze vraag of we wat meer friet konden krijgen keek de serveerster of het in Keulen donderde en met veel moeite bracht ze (een hele tijd later) de gevraagde extra frites.
- een tafel naast ons zaten (blijkbaar) goede kennissen van de eigenaar, die daar uitgebreid bij ging zitten (en dus geen aandacht meer had voor de andere klanten), op deze tafel wèl per persoon een bak sla en frites of spaghetti (?!?)
- een mixed grill voor 35 euro voor 2 personen, zonder saus of kruidenboter, die moet je dan weer extra bijbestellen, is toch ook wel karig
- geen kopje koffie van de zaak of een likeurtje bij de koffie, tja, ook weer zo zuinigjes

Kortom, gemengde gevoelens bij het verlaten van het restaurant, ik ga er in ieder geval niet meer naar toe.

Henk H.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
gewoon een prima restaurant met goed eten ( geen culinaire topper als de Kromme Dissel natuurlijk, maar daar is de prijs ook naar ). Bijzonder vriendelijke ondernemer en personeel. Gewoon doen als je in de buurt bent.
Annemiekes .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Na een dag wandelen bij restaurant La Porta terecht gekomen. Erg slecht gegeten helaas. Mijn pizza was nat en zompig. De verklaring van de kok was dat dat kwam door de verse groenten (wat schijfjes champignons, paprika en rode peper). Ik eet wel vaker pizza maar heb nog nooit zo'n plakkerige zompige pizza gegeten dus ik vond het een vreemd argument. Het was echt niet lekker en ik vond de boosheid van de kok over onze klacht zeer klant onvriendelijk. Heel vervelend!
Jolandakamer .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Wij hebben hier laatste gegeten en vernomen dat het decor vernieuwd was en er een extra deel bij de zaak was betrokken. Alles zag er netjes en schoon uit; ook de pizza was snel klaar en erg smakelijk. De bediening was adequaat en vriendelijk. Een prima plekje om lekker een pizza te pakken en bij te kletsen!
Lloydje33 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Vanavond heerlijk gegeten in La Porto met vrienden. vooraf gereserveerd dit is wel een aanrader aangezien het restaurant niet zo heel groot is maar wel heel knus en gezellig. Wij namen verschillende pizza"s en een Pasta Pesto die uitstekend was. Het eten is lekker en voor een leuk prijsje.
Herman D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
La Porta is een eenvoudig, op zaterdag druk bezocht buurtrestaurant. Het is een zaak waar pizza's gebakken worden, maar ook duurdere Italiaanse gerechten. We zijn aan de pizza's gegaan. Ze zijn heerlijk! Vers, krakend en goed van smaak. Een erg vol glas wijn kost 3 euro. La Porta is als je de gerechten en dranken goed uitkiest zeer vriendelijk voor je portemonnee.
Fredjebos .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2014
Heel knus en klein pizzeria-tje met ontzettend lekker eten voor een redelijke prijs. Zeker de ossenhaas met gorgonzolasaus is een echte aanrader!. Ook de pizza's zijn heerlijk. Vlot geholpen, ook handig met kinderen.
Joost_Saskia .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2012
heerlijk restaurantje waar we geen genoeg van kunnen krijgen. Sfeer, gezellig, vriendelijk - en wat een lekkere pizza's (aanrader: met verse spinazie).
knusse tafeltjes voor romantisch diner - echt heerlijk.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2012
beetje stoffig restaurant, verveloos en oude decoraties,kerstversiering lag nog in de vensterbank.. onervaren bediening...prosecco..eh..wat is dat.., pizza was lekker, maar geen gezellige plek, misschien meer geschikt om af te halen