La Porta

Meer informatie over restaurant La Porta

Jouw recensie over het restaurant La Porta

Belinda J.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Lekker eten voor een redelijke prijs. Gezellige sfeer en goede bediening. We komen zeker nog eens terug.
Fijn dat ze buiten pizza ook een ruime keus hebben.
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Wij hadden daar al eens met vrienden gegeten [ geen pizza's ] en dat was verrassend goed tegen een redelijke prijs, dus toen wij weer in de buurt waren en iets wilden eten, dachten wij aan een pizza in dit restaurant.
Wij bestelden alle twee een samengestelde pizza. Die van mijn partner was niet om aan te zien [ een lading spinaziesla en een heel klein beetje rucola, waar alleen om gevraagd werd, er grof overheen gestrooid. De parma ham leek nergens op, kortom het geheel zag en was onsmakelijk. De pizza van ondergetekende was aan de bovenkant nogal aangebrand [ zwart dus ], maar de smaak viel wel mee. De vriendelijke serveerster wist zich geen raad, ook toen wij vertelden dat wij natuurlijk hier nooit meer komen. Ze gaf het door aan de keuken, haha.....verder geen reactie......Och, ze hebben het natuurlijk druk genoeg !!!
Mariska D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk gegeten. En dat voor een heel acceptabele prijs. Wij gaan er zeker weer eens eten! ???? Het was er helemaal vol en de service was toch vlot. Klasse
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
vandaag met zijn tweeen gegeten. de bediening is prima, het eten was oke, alleen bij het toetje ging het mis
de tiramisu was een stukje van 2 vierkante cm die in 1 hap weg was en bij de dame blanche ontbrak de warme chocoladesaus. het meisje achter de bar had er met een plastic fles wat chocoladesaus overheen gespoten, maar iedereen in de culinaire wereld weet dat bij een dame blanche een bakje warme chocoladesaus apart moet worden geserveerd. bij la porta weet men dat dus niet......dank voor de tip zei het meisje nog....tja....
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
met 8 personen gegeten, en iedereen was heel tevreden.
vlees, pizza, voor en na gerechten, het was allemaal prima
het was er helemaal vol en dus hadden de meisjes in de bediening hun handen vol maar dat was niet zo erg
we hebben gezellig gezeten en lekker gegeten, dus wat wil je nog meer op de zaterdagavond?
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Vlotte bediening door jonge enthousiaste meiden. Het eten is met liefde klaargemaakt in een half open keuken. Je proeft dit terug in de gerechten. Een plezier en genot om hier te eten in het weekend van 15 en 16 oktober 2016. Een aanrader zeker als je de rekening achteraf ziet. Echt waar boor je geld.
Kalaforni .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Prima pizzariaatje in Heelsum , met 6 personen verschillende gerechten gegeten ,
alle zes uitermate tevreden , aanrader is de gevulde steak met verse spinazie , maar ook de pizza is oké verzekerde een tafelgenoot
Ikbendeallerbeste .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Met het eten is niets mis! Personeel idem... Echter worden zij vaak terecht geroepen door de eigenaren, ze gaan soms flink tekeer als de meiden wat fout doen.

Ik vroeg of ik de fooi cash moest geven waarom de bediening antwoordde: geef het maar niet want de eigenaren steken dit in hun eigen zak.

Schandalig, fooien hoort verdeeld te worden over het werkend personeel.
Absurd!
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Een bizarre eet-ervaring : het eten op zich was goed, maar een aantal dingen kloppen gewoon niet :
- we kregen geen mandje brood aangeboden (tafels om ons heen wèl)
- voor vier mensen één bordje sla en één bordje friet is toch wel wat zuinig, er werd niet gevraagd of het voldoende was, op onze vraag of we wat meer friet konden krijgen keek de serveerster of het in Keulen donderde en met veel moeite bracht ze (een hele tijd later) de gevraagde extra frites.
- een tafel naast ons zaten (blijkbaar) goede kennissen van de eigenaar, die daar uitgebreid bij ging zitten (en dus geen aandacht meer had voor de andere klanten), op deze tafel wèl per persoon een bak sla en frites of spaghetti (?!?)
- een mixed grill voor 35 euro voor 2 personen, zonder saus of kruidenboter, die moet je dan weer extra bijbestellen, is toch ook wel karig
- geen kopje koffie van de zaak of een likeurtje bij de koffie, tja, ook weer zo zuinigjes

Kortom, gemengde gevoelens bij het verlaten van het restaurant, ik ga er in ieder geval niet meer naar toe.

Henk H.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
gewoon een prima restaurant met goed eten ( geen culinaire topper als de Kromme Dissel natuurlijk, maar daar is de prijs ook naar ). Bijzonder vriendelijke ondernemer en personeel. Gewoon doen als je in de buurt bent.
jolandakamer .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Wij hebben hier laatste gegeten en vernomen dat het decor vernieuwd was en er een extra deel bij de zaak was betrokken. Alles zag er netjes en schoon uit; ook de pizza was snel klaar en erg smakelijk. De bediening was adequaat en vriendelijk. Een prima plekje om lekker een pizza te pakken en bij te kletsen!
lloydje33 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Vanavond heerlijk gegeten in La Porto met vrienden. vooraf gereserveerd dit is wel een aanrader aangezien het restaurant niet zo heel groot is maar wel heel knus en gezellig. Wij namen verschillende pizza"s en een Pasta Pesto die uitstekend was. Het eten is lekker en voor een leuk prijsje.
Herman D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
La Porta is een eenvoudig, op zaterdag druk bezocht buurtrestaurant. Het is een zaak waar pizza's gebakken worden, maar ook duurdere Italiaanse gerechten. We zijn aan de pizza's gegaan. Ze zijn heerlijk! Vers, krakend en goed van smaak. Een erg vol glas wijn kost 3 euro. La Porta is als je de gerechten en dranken goed uitkiest zeer vriendelijk voor je portemonnee.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2012
beetje stoffig restaurant, verveloos en oude decoraties,kerstversiering lag nog in de vensterbank.. onervaren bediening...prosecco..eh..wat is dat.., pizza was lekker, maar geen gezellige plek, misschien meer geschikt om af te halen