La Plume

Lange Veerstraat 1 2011 DA Haarlem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant La Plume

Edwin T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Gegeten met gezin. Overige gasten zeer divers publiek. Kaart is eetcafé maar alle bestelde gerechten (spare ribs, crispy chicken, steak) waren zonder uitzondering gemaakt van goede ingrediënten en mooi op smaak. Prima prijs/kwaliteit verhouding.
Marlou K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
De lekkerste saté van Haarlem Vind je hier! Altijd druk en gezellig. Super terras in de zomer zit je er heerlijk buiten.
44694 K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Het eten is OK bij La Plume maar daar is dan ook ongeveer alles mee gezegd. De onverschillige bediening breekt meerdere keren bruut en luidkeels in op de conversatie aan tafel ("ALS NAWENS??) en het interieur is zo donker dat de kaart amper leesbaar is. De redelijke prijzen verklaren misschien waarom dit restaurant toch nog gasten trekt. Maar er zijn in de nabije omgeving veel betere adressen te vinden.
Culifreak23 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Hier neergestreken op een vrijdagavond. Lekker druk en we moesten even wachten. Kregen snel een drankje en de tafel was na een kwartier voor ons klaargezet. Begonnen met een salade eend en piri piri garnalen. Smaakvol en snel geserveerd. Vervolgens de weekschotel (14,50 mooie prijs!) en de lamsrack. Helaas duurde de hoofdgerechten wat langer ivm de drukte. De lamsrack was iets te ver door maar wel smaakvol. Leuk restaurant om vaker te eten. Leuke bediening en een leuke sfeer.
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Ongedwongen en bubly zoals al jaren het vertrouwde recept. Mis alleen de pindadoppen op de vloer van vroeguh...heerlijk gegeten en gedronken
Karen K.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Op een mooie zomeravond gegeten op de prima zittende bank buiten. La Plume heeft een constante kwaliteit. Altijd in orde, maar niet bijzonder. Prettige bijkomstigheid is dat de bediening het prima doet: alerte, frisse jonge mensen, gastvrije eigenaar. Huiswijn oké. Inrichting wat verouderd, maar als je gewoon even lekker wilt eten met zicht op de grote kerk én andere restaurantjes en winkelend publiek een aanrader.
Kelly25021988 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Het restaurant zelf heeft een warme huiskamer sfeer en open keuken. Schoon en netjes en vriendelijk behulpzaam personeel. Het zat goed vol toen we binnenkwamen, maar we werden zonder reservering o zo vriendelijk geholpen. Hier met mijn man een diner genuttigd. Hij de spareribs en ik de tonijnsteak met sesam en oestersaus. We dronken er een Argentijns rode wijn bij. In een woord: Super! Ik heb in tijden niet zo lekker gegeten in een restaurant. De friet, salade en groenten ook al zo smakelijk. Frietjes iets aan de zoute kant voor de meeste mensen denk ik ...ik hou er gelukkig van! En dit alles voor een zeer schappelijke prijs! Ik vind dit restaurant voor het diner echt een aanrader!
Manouk V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
We hebben heerlijk gegeten! Met zijn 4e kwamen we laat aan (21.45) we hadden gereserveerd op het laaste moment. Het was erg druk. Maar daar was niks van te merken bij de bediening. We werden goed en snel geholpen. Ze waren erg vriendelijk en namen de tijd voor je. Ik had zelf een pasta curry vis genomen, deze was super lekker! Het was alleen jammer genoeg wel veel te veel. Waardoor ik helaas de helft van mijn bord mee terug hebben moeten geven. Zeker voor herhaling vatbaar!
Rozemarijnb .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Vorige week weer bij La Plume gegeten en was wederom top! Een heerlijk ongedwongen sfeer op een A- locatie. Het zit altijd vol, de meiden in de bediening zijn vrolijk en snel en het eten is altijd goed! Zeker een aanrader!
GertHuizen .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Dit was voor ons de laatste keer, eten erg simpel, de saté was klein, de hamburger droog. Ongelooflijk dat het zo vol zat
LoveFoodDrinks .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Vanavond heerlijk gegeten. Ramvol, zoals vaak, maar prima service en dito eten. Knap hoe ze dit steeds op dit niveau neerzetten.
Mkoopmanss .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Wij zijn in het verleden vaak geweest, het was altijd ok. De laatste keer was het erg tegenvallen, het eten was niet zoals altijd, een Beetje droog en smaakloos vonden wij.
Service kan beter, voor de rest is het leuk en gezellig om even snel wat te eten.
Laragibel .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Al een Paar keer gegeten maar nu echt de laatste keer, de hamburger was erg droog en zonder inspiratie, de saté was ook erg droog jammer
Primabikken .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Prima gegeten met z'n 4ren. allemaal wat anders en alles was ok. Wijn een beetje aan de dure kant maar dat mocht de pret niet drukken.
Prima bediening en alles liep lekker vlot.
Tallo .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Heerlijke plek! Zowel binnen als buiten. Heel attente vriendelijke bediening. We namen Chardonnay met garnalenkroketjes ( heerlijk) Als hoofdgerecht een Cesarsalade en steak tartare. Allebei teleurstellend! Beide hadden de hoeveelheid van voorgerechtje en waren ronduit flauw van smaak. Zeer professioneel dat de bediening naar deze klacht luisterde! We kregen koffie als goedmaker. Toch met sympathiek gevoel La Plume verlaten. Volgende keer nemen we weer de (super) saté!
Duif56 .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Bij binnenkomst kwam het restaurant wat donker over. Een beetje het idee van een bruin café.
Het was gezellig druk in het restaurant. We kozen als voorgerecht voor diverse hapjes op een schaal. Zo kregen we gamba's en broodjes met chorizo, plus eend. Dat smaakte heerlijk. De hamburger was lekker dik en prima gekruid. De bediening was uitstekend. Gewoon gezellig en enthousiast. Zij vroegen regelmatig of alles naar wens was. Een restaurant om vaker te bezoeken.
Angela .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Super eten, goede bediening en een heerlijke sfeer. Wij komen hier heel graag! Probeer vooral de carpaccio en de ceasar salad, maar eigenlijk is alles super! Van snelle hap tot een luxe diner!
Nrq S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2015
De Sate!!! De patatjes erbij ook erg lekker. Goede service! Dankzij deze tent heb ik nu ook een favo wijntje gevonden welke wij nu elke maand kopen.
Juju44 .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2015
Lekker gegeten, sfeer en ambiance top! goed prijs. You get what you pay, goed prijs kwaliteit brasserie. De bediening is vriendelijk en behulpzaam.
Pkh K.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Op een vrijdagavond gezellig wezen eten bij La Plume. Dit is een bruin café, maar is qua eten een eetcafé plus. Het is er vaak hartstikke druk, zo ook mijn laatste bezoek. Dit maakt het erg gezellig. De bediening werkt hard en is vriendelijk. Het eten is voor een eetacfé/restaurant erg goed. Je krijgt vooraf lekker wat brood en de porties zijn groot. Gezellig en lekker gegeten voor een goede prijs!