La Place

Meer informatie over restaurant La Place

7,2
Saartjekok .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Heerlijke vegetarische pizza gegeten! Ook de toetjes en koffie waren lekker. Lekker vers allemaal. Ik had het niet verwacht, maar de pizza was echt lekker en de bodem lekker dun. Decor is natuurlijk niks aan, de bestelomgeving is heel leuk, maar eenmaal betaald en je beweegt je naar de eetruimte is het gewoon een saaie boel.
JenniferBlauwboer .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Het eten bij la place is altijd OK. en daar is het dan ook mee gezegd, ik vind het jammer dat ze niet zovaak wisselen van verschillende broodjes. Ik vind het wel fijn dat je tegenwoordig ook frozen yoghurt kan halen, en zelf de hoeveelheid qua toppings kan bepalen.

Het decor kan wel wat verandering gebruiken denk ik zo, het doet me een beetje denken aan een vreetschuur.
Silvertand41 .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2015
Ik heb hier een vegetarische pizza gegeten. Er waren veel verschillende verse groenten en serveren met een topping van rucola. Wat een heerlijk eten en prijs kwaliteit is goed. Ik ga volgende keer weer terug.
Otto G.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2015
Zalmfilet € 10,50. Zoiets als het duurste lunchgerecht, gezien het feit dat de rest op coupons ongeveer de helft kost. Je denkt dat je daar iets voor krijgt. Nou, een stukje zalmfilet en een restje frites. Verder niets! Nog geen sausje of dressing. Gewoon op je bord gekwakt. Schandalig.
Omdat het zo land duurde voor we geroepen zouden worden (werd ons toegezegd) maar zelf gaan vragen hoe het er bijstond. Nou, als ik niet was gekomen.... Voortaan (als ik er nog eens kom) hou ik het wel bij een broodje ham of zo. Grotere prestaties kunnen ze niet aan.

Vera V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
De la Place in de VD in Amsterdam noord is één van de betere la Place. De keuken ziet er geordend uit, er is altijd voldoende keuze en eten wordt er bereid zoals het La Place concept is bedoeld. .
Vaste prik na een middagje winkelen.
Wout K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2014
Een heerlijke saté gegeten, tegen een prijs die je niet in veel restaurants vindt. Mijn vrouw had een hamburger die compleet was. Personeel behulpzaam en vriendelijk. Sfeer is altijd goed bij de la place vestigen waar je ook gaat.
Marinus H.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2014
Even een snelle hap als je onderweg bent. Eten was goed. Heerlijk wok gerecht gegeten met mie. Was snel aan de beurt en het was geen dringen aan de kassa. Service is matig, oftewel gewoon wat we van la place gewenst zijn.
Decor is overal het zelfde maar wel altijd netjes
Evert Jan B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
ik ben met een vriendin weggeweest en kwam bij Laplace terecht in amsterdam zuidoost mijn vriendin bestelde garnalen kreeg er 4 plus 1 aardappel in reepjes en 1 likje prut ik zelf nam
salade plus oerhammetje is vlees aan een botje de salade zag er niet uit en was ook niet te eten dat geef je nog niet aan je hond het eten van mijn vriendin leek ook nergens op maar smaakte haar redelijk ik zelf heb geleerd dat je eten nooit mag weggooien dus met zeer lange tanden schaaltje leeggemaakt dit tegen een prijs van 26 euro was ook nog in de aanbieding anders 31 euro alles bij elkaar zeer slecht 1keer maar nooit meer e .j .b
Johnny M.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Heerlijke steak sandwhich gegeten, vlees was lekker vettig en mals. Prijs is heel betaalbaar zoals je gewend bent van La Place. Grote verse jus erbij genomen. Service is er niet, omdat het allemaal zelfbediening is, maar de mensen die je spreekt, zijn wel vriendelijk
Callum .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Binnen was het donker, alsof ik 's avonds ging dineren, terwijl het lunchtijd was op een zeer zonnige dag.
In de soep iets gevonden wat er niet hoorde (dikke, blonde haar, of haar van afwasborstel). Het broodje was niet bijzonder, een gedroogde tomaat moest er een mediterraan tintje aan geven.
Fijn dat je gratis water kunt inschenken, alleen jammer dat de eerste 2 waterglazen niet schoon waren. Ook het dienblad was niet schoon.
Wel vlotte afhandeling door vriendelijk personeel.
Roxyhansen .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2014
Na een avondje winkelen besloot ik snel een hapje in de la place te eten. De pizza met salami was super alleen duurde het ietwat te lang voordat ik deze eindelijk kreeg. De sfeer in het restaurant vond ik prima en het was fijn dat er veel grote tafels waren.Daarnaast is de frappucino zeker een aanrader voor de zoetkauwen!
Appels E.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2014
No-nonsense maar gezond en zeer betaalbaar eten op de zevende etage van de OBA in Amsterdam, met bovendien een geweldig uitzicht over Amsterdam. De gerechten liggen, net zoals in elke andere La Place, redelijk aantrekkelijk uitgestald. Wij aten een grote kop Goulash soep en die smaakte goed, met een hele fijne prijs van 3 Euro per kop. La Place blijft een formulerestaurant, maar wel eentje met gezonde, goede en betaalbare producten.
Anne_m .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2013
Prima eten maar niet heel bijzonder. Heel lang wachten tot dat je Pizza kan meenemen. Qua prijs net zo goed ergens anders eten.