La Place Zoeterwoude

Erg duur
Lang
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Met wat familie even een kop koffie gedronkenen ook wat gaan lunchen. Het filiaal ligt centraal t.o.v. onze woonplaatsen en er is volop gratis parkeergelegenheid voor de deur, dus een gemakkelijke keuze om eens wat bij te praten.

De bediening is goed en ook wel vriendelijk te noemen. Er is zoals bij alle La Place's redelijk veel keuze in verse sappen/smoothies, groentengerechten, vleesgerechten en aardappelen etc. Ook de broodjes en diverse soepen waren aanwezig. Voor bij de koffie is er een goede sortering gebak etc.

Wij starten met de koffie (die matig was en eerder 'slobberkoffie' was) met gebak met slagroom welke al wat ingedikt was (stond waarschijnlijk al even)

Even later toch maar gekeken naar een broodje en geholpen door een alleraardigste jongedame die de broodjes zo nodig voor ons op maat samenstelde. Ik ging voor het inmiddels erg klassieke, bruine broodje met beenham en huisgemaakte kruidenkaas. Jammer dat deze niet warm te verkrijgen was en een honing-mosterdsaus ook niet. Het broodje was verder prima. Ook de broodjes zalm met de huisgemaakte kruidenkaas was prima. Daarentegen is het lunchen niet goedkoop en de lokatie ook eerder een bedrijfskantine dan een restaurant.

Gezelligheid is er niet maar er heerst een zakelijke zelfbedienings sfeer. (Zelf uitzoeken, zelf opscheppen, zelf pakken, zelf naar de kassa in de rij staan, zelf de rommel op ruimen etc.) Nee, als je dat bedenkt mag het best wat goedkoper en de kwaliteit mag best wat hoger en beter gericht op de klant. Voor de gezelligheid ga ik er niet meer naar toe, misschien voor een zakelijk onderonsje met werk gerelateerde relaties.
Adriana L.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
8 uur savonds geen keuze meer. Biefstuk doorbakken terwijl medium was gevraagd. Erg lang wachten op een nieuw stuk, terwijl biefstuk maar 3 minuten nodig heeft. Tijdens mijn beklag, zag ik de leidinggevende meeluisteren maar totaal niet reageren, hij liet t over aan de jonge medewerker.....
Duurste schotel, maar kleine biefstukje met alleen maar frites, geen saus of groente, echt onder de maat!
Brigitte O.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Met een collega even gaan lunchen. Dit filiaal ligt dichtbij ons kantoorpand en er is volop gratis parkeergelegenheid voor de deur, dus een gemakkelijke keuze. Bediening is alert en begroet je bij binnenkomst. Veel keuze in verse sappen/smoothies, broodjes, soepen, taarten, etc. Ik ging voor het inmiddels erg klassieke, bruine broodje met huisgemaakte kruidenkaas die prima was en er duidelijk nog niet lang lag (brood knapperig en vers). Erbij een kokos-sinaasappel-banaan sapje, die ook prima op smaak was. Het is niet erg goedkoop, maar oke voor wat je krijgt. Verwacht geen gezellige ambiance, de plek is enorm en van het kaliber zelf je dienblad in de kar (terug)zetten.
Recensiexxx .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Met de kinderen goed gegeten, de pasta gerechten werden vers klaargemaakt. Heerlijk buiten op het terras gezeten en gegeten en daarna konden de kinderen de speeltuin in. Geen luxe, wel goed en prima met kinderen.
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Vandaag weer eens dit restaurant bezocht. Een lange gebouw waar ze duidelijk moeite hebben gehad er iets gezelligs van te maken. Een uitstekende plek om je zakenrelaties te ontmoeten (er zijn zelfs boven twee kleine zaaltjes beschikbaar met alle faciliteiten) en een snelle tussendoor hap kun je er ook gerust pakken als je oplettend bent of het wel vers is. Aan het begin van de dag worden alle schalen en bakken vol gekookt en gebakken en ik vraag me af of je aan het einde van de dag wel veilig je bord kan vol scheppen. De koffie is redelijk, de bediening vriendelijk, de locatie niet écht gezellig. Ook hier moet je alle gerechten per ons op je bord scheppen en dan loopt de prijs van je diner behoorlijk op. Voor je het weet zit je op twintig, vijfentwintig euro voor een doodnormale Hollandse hap. Volgens mij is dit concept inmiddels achterhaald en heeft de klant meer behoefte aan wat gezelligheid en aandacht voor goed eten op je bord. Nee, ik ga er voorlopig maar niet meer naar toe.
Claudia S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Aan de buitenkant een mooi gebouw wat niet uit de toon valt met de landelijke omgeving. Ernaast staat een speeltuintje waar kinderen niet uit mee te krijgen zijn. Voor de elektrische automobilisten staan er 4 opladers voor de deur. Ruime parkeerplaats. Binnen is het gewone laplace concept. Zelfbediening. Onze keuze viel op de flute met carpaccio. Ik hoorde toevallig een medewerkster tegen de onze zeggen dat de carpaccio alleen in de ochtend vers gesneden werd, aangezien we daar om vier uur bestellen, hield ik dit ff in de gaten. Er kwam één donkerverkleurde carpaccioplak uit de koeling die ook nog eens doormidden ging omdat we 2x een flute besteld hadden. Sorry maar dit weigerde we dus. Ook aan het einde van de dag verwacht ik voor mijn geld goede waar. Als vervanging hebben we flatbread met zalm genomen. Die smaakte prima.
Jolanda K.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Het eten was verschrikkelijk!!!, koud en te zout en de groenten lag al een aantal uren onder de lamp om het warm te houden.
Dit was onze tweede keer dat we daar hebben gegeten en ook gelijk de laatste keer.
Personeel zeer onvriendelijk en niet professioneel
Patricia K.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2015
Als het druk is kunnen ze de vraag echt niet aan. Je staat lang te wachten en de patat is slap. Geen aanrader dus op drukke momenten. Doordeweeks wel ok.
Nibor D.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Ook de gevulde varkensfilet gegeten. Eigenlijk omdat de rauwe biefstuk en entrecote al verkleurd waren. Dat geeft vaak een lever achtige smaak. De varkensfilet was droog en koud. De saus was grijs van kleur en te dik. Aardappelen ook niet echt warm. Zit geen groente of iets bij. Vorige keer was de pizza prima. Jammer dat deze keer echt niet goed was.
M10 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Nogmaals eens geprobeerd, enige tijd niet geweest en hoopten dat de kwaliteit inmiddels verbeterd was, maar helaas....de gevulde varkensfilet was gortdroog. Helaas had ik de truffelroomsaus aan me voorbij laten gaan omdat men het over champignonsaus had. Lijkt me toch wat anders... Het lijkt erop dat men goed terecht kan voor friet ed maar niet voor wat meer culinaire zaken. Overigens zijn de toetjes, taart, sappen en pizza's altijd smakelijk!